na ez itt baj, ha valamit veszek akkor iszok áldomást rá, ha valamit megjavitok akkor is iszok rá áldomást hogy sokáig jol müködjön :) eddig bejött, na elismerem néha a boci megszegi a szabályt
Ha az NFJ a TRJ váltója (ami GL5 minőségű lenne ami valszeg a "Niveau API GL4+") akkor miért ilyen olcsó. Ez nem baj, csak annó én azért vettem TRX-et mert annak literje 1500 volt és nem 4500...
Még a daciaklub fórumon Indy-ék beszélgettek ezekről az olajokról és "titokzatos" diesel-es, kopogós hangokról ami a váltó/futómű részből jön, és a megállapítás az lett, hogy a gyengébb olaj okozhat kenési hibát, emiatt kopást és zajz.
Legutoljára Zolival megnéztük és a diffmű és csapágyai haldokolnak - szerinte is olajhiba miatt alakulhatot ki.
(elvileg a J3-as MI váltóba TRJ - GL5 kell és nem TRX ami GL4+ minőség. Itt a specifikáción is ott van, hgoy az NFJ a JXX váltókhoz való).
De ezen a váltóolajon is el lehet vitatkozni napokat :)