Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A4Peti Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114693

Most 2.0 HDI-n agyalok..... megcsinálni adagolósra hallottam már aki csinált aztmondja gyilkos az a motor.....

A4Peti Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114692

Vannak itthon még FOCUS hajtókarjaim majd megpróbálok róla képet csinálni melléteszem pd hajtókart és elfelejted ezt a rémálmot......ha meglátod....

A4Peti Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114691

Nekem kamrás 1.8TD-be lett befüzve tddi hajtókarok és ráment focus hengerfej igy motorszám minden maradt és SZIJJAS !!!! 1.5 bar GT18 (Zafira 2.2DTi) 10-es adagoló volt gyári csúcsok bowdenes... jótment de.... végelett.......

Előzmény: bunyek (114688)
bunyek Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114690

Hát megmondom őszintén nem néztem, csak egyszer mikor 6-ba váltott és akkor néztem az órára akkor volt 2 bár-on...de mondeónál nem lehet turbót állitgatni sajna úgytudom.

előtte fix volt fenn neki azzal stabil 2 báron ment azt mondta,de feltette ezt a hibrid turbót és sokkal gyengébb lett az autó....felmegy 2 bar-ra de nem tartja meg stabilan szerintem.

Most keres rá vagy olyat mint az enyém lessz vagy GTB2260-at és ujraprogizás.

De nem én chippelem ,haverom...nagyon profi szerintem. De nem akarok fikázni senkit,nagy nevek is chippelték azt a TDCI-t...jónagy fos is volt addig.

Előzmény: Neo515 (114689)
Neo515 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114689

Bár nemrég chippeltünk egy 2.2 TDCI-t azon 2 bar is volt, és nagyon kajak lett....

 

Milyen fordulaton érte el a 2 bárt?

Előzmény: bunyek (114688)
bunyek Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114688

Ha jól értem volt TDDI-d húzva? Mennyire volt megrántva és milyen konfig volt?

Turbónyomás mekkora volt?  Én 1,5bar a max amit gondoltam erre a vasra. Bár nemrég chippeltünk egy 2.2 TDCI-t azon 2 bar is volt, és nagyon kajak lett....

De ennyire hurkalé lenne a hajtókar? nem jellemző hogy elhajlik fordnál szerintem..... 

Természetesen nem Drag autót akarok épiteni hanem egy dinamikus, viszonylag megbizható autót....

Csinálhatnék egy passatot is(sőt néha felkúr az ideg mindig  beakarom cserélni) de abba mi az élvezet? bemegyek a boltba azt szinre,méretre megkapok hozzá mindent...

 

 

Előzmény: A4Peti (114683)
bunyek Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114687

Digit klimát most pakolom majd bele ,mert manuális van benne...szerintem azzal nem lessz gond, ESP nincs...

Ami az egyik gondom a töltés, mert PCM vezérli....az hogy fog reagálni..bár ECU a helyén marad.

A hibalámpa világitásának megszüntetését szeretném megoldani, Azt kellene tudnom mit kommunikál az ECU-val a VP44 agya?  Erre tud valaki mondani valamit?

 

Előzmény: 1Z.Tomi (114682)
Patrikdh001 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114686

Szerintem nem vagy annyira minimálisan hogy észre sem veszed. Ellenben könnyeben fog kiforogni.

 

Előzmény: N4GYCS (114685)
N4GYCS Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114685

Sziasztok!
Szerintetek katalizátor levétele után emelkednie kell a fogyasztásnak normál használat melett??Más minden gyári, csak megvétel után egyből levágtuk. (isuzu 1.5 TD)

409 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114684

Előzmény: A4Peti (114683)
A4Peti Creative Commons License 2011.03.05 0 0 114683

Helló

 

Nem vészmadárkodok de drasztikusan ne emeld meg a gyári lóerőt, mert a hajtokarok összevissza fogják magukat hajlani....

 

Tapasztalat... kivégeztem énis egy pár TDDi hajtókart.... csak azt a gyári 110 lóra vannak méretezve, iszonyuan fostalicskák....

 

De ha ésszel lessz csinálva sokkal jobban fog menni bowdenesen !

Előzmény: bunyek (114681)
1Z.Tomi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114682

digit klíma és ESP, ha van benne, ezek parásak.

A CAN bus nagyon érzékeny, egy kicsit földhurkos rádió bekötés már simán kiakasztja.

Előzmény: bunyek (114681)
bunyek Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114681

Ford mondeo TDDI 2002-es láncos motor

VP44 helyett lessz fenne mechanikus adagoló 11X3.1-es ( egy escort 1.8d házban egy 2.5 TDI boxer adagoló átpakolva)

Egy VOLVO GTB2056VL turbó EMAP-al vezérelve Szafi álltal....

Egy nagy cooler, kipu átcsövezve 60-as egyenes....

Krézi-vel beszéltem nagyobb csúcsok ügyében ,de látnia kell azt mondta akkor tud mondani valamit.....

Ez a terv....és az érdekelne VP nélkül CAN mit produkálna,meg pár dolog még...

 

1Z.Tomi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114680

Ford, Opel, BMW?

 

Mesélj!!!

Előzmény: bunyek (114679)
bunyek Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114679

Nem tudom van e valaki aki VP44-es CAN-es autót épitett már át mechanikus adagolósra?

Szivesen vennék minden segitséget és beszélgetnék vele pár dologról, esetleg buktatókról....2 ember tudja mit akarok és adok a véleményükre, de minnél több infó kellene..

De inkább privátban mert, beirom ide milyen autó, és páran kifordulnak magukból ,és igen nem fócvágencsoport....

zoli2008 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114678

http://racing-bazar.hu/hasznaltauto/volkswagen_golf_polo_bmw/volkswagen_golf_i._foschtalitschka_edition

 

Ezt olvaasatok el! Az edition is erdekes!

A leirast is, besza behu!!

Nem en talaltam, csak kolcsonvettem!

Udv

szami17 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114677

Kell a marketing a Fordnak hogy azt a sok kacatot amit utcara gyart ertekesiteni tudja

Előzmény: Törölt nick (114666)
Neo515 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114676

ment  a mail.

Előzmény: A4S4 (114675)
A4S4 Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114675

Neo!

Van magyarországi mobil elérhetőséged?

Volna pár kérdésem....

Jöhet mélbe.

Köszi

Előzmény: Neo515 (114657)
marco tdi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114674

miről beszélsz, tele vagyunk Magyarsággal...

 

29 év börtön a szavakért, amiket nem szabad kimondani

Hét vádlottat ítélt el a bíróság közösség tagja elleni erőszakért egy Józsefvárosban megvert diák ügyében. Azt kiabálták neki, megdöglesz, magyar. Tovább »

forrás: Index.hu


Előzmény: Törölt nick (114672)
tarkini Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114673

folyt.

Előzmény: Törölt nick (114672)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114672

Haver, hát köszönöm szépen a segítséget!!

Ha nem menne a csőcserét követően sem és még mindig levegősödne, akkó mindenféleképp ezt fogom alkalmazni! :-))

Ismételten kellemesen csalódtam, errefelé még úgy tűnik megmaradt az emberség ami a jelen Magyarságra nem annyira jellemző, általában mindenki magával foglalkozik és szarik a másikra.

Mégegyszer köszi a részletes leírást!

 

Előzmény: tarkini (114671)
tarkini Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114671

üdv minek a vastag cső ha a szűkebb csövű szűrőre rakod,? ... búvárcső 10 mm, szivócső 10mm, 2.5 tdi szűrő,szűrő adagoló közé vastag cső , adagolóba nagyobb szivó csonk.(esztergáltatni).  igy talán ér valamit.                     ha tank ac rakszbele(pd tdi) akkor kicsit módositani kell rajta.és maradhat minden.       a szivattyú motor középsó kis levegőztető csöcsét lekell dugózni réz,vagy alu dróttal.ellenkező esetben itt minden inditásnál levegőt nyom a szivattyú aljára. a nyomásszabájozó rugós szelepet kiveszed és a hejére egy megfelelő méretű csövet dugsz (kb 3,4 mm)ezt levezeted a tartály aljára (itt fröcsköli az olajat és buborékos lesz ha csak a kupakot rakod visza) a nyomás a gyári állapotban 0,7bár ez igy lemegy 0.1,0.15 re.  a szivattyuban mind a nyomó ill viszatérő oldalon egyirányú szelep van,nem ejti el az olajat.az elektromos rész átalakitása. az eredeti bennelévő szintmérő(ez gyári marad esetleges visza elakitás miatt) csatihoz keresel ellendarabot ,ezt forrasztod a szivattyú csatiján lévő vezetékhez,a szivattyú múködtetése a leállitó mágnesszelep vezérli egy relén keresztül,biztositva( 5A),  igy kb 0.8 ampart vesz fel.gyujtáson ha nem inditod a motort ez kb3,4 sec kikapcsol.a szivattyú és a relé közé 2+1.5 kábel amit a kocsi alatt a gázolajcső mellé tudsz rögziteni.(ui.jelenleg tesztelés alatt áll a dolog)    ez más ez a szivó átalakitás.  

Előzmény: Törölt nick (114648)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114670

Okkkéééé, rendben!

" a csizma az asztalra" :-)))))))))))))) - ez nagyon ott van!!!!!!!!!

 

marco tdi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114669

Engen nem sértettél meg, de azért légyszves az iratlan szabályokat tartsuk be, nem csak a benzinre gondolok, de "korra" is...nem kell kioktató írásokat írni, főleg nem nekem...

 

Én is tudom,h állatul vezet, haverom még előben is látta, a kocsit meg én is Düsseldorfban, és..?

 

Csak ez attól függetlenül egy elköktelezett diesel közösség, akik elvakulva ezt szeretik és nem értettem,h h kerül a csizma az asztalra...ennyi

Előzmény: Törölt nick (114668)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114668

Ohh Marcó, elnézésedet kérem, ha emberi mivoltodba sértettelek volna, ne haragudj!

A többiek meg a vezetéstechnikát nézzék legyenek szívesek,akik esetlegesen nem látták volna még, ne azt, hogy milyen motor van az adott gépjárműben!

Köszönöm!

marco tdi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114667

Ez azon kívűl, h régi,h kerül ide?ez diesel tuning fórum, ha megcsinálja ezt egy tdci-vel akkor megtapsolom..

 

tud ez egyértelmű, de azért ne felejtsük el a sok 10 milliós technikát és a 10-20szor felvett schnitteket sem....

Előzmény: Törölt nick (114666)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114666

Egy kis csemege!

Annyi kis különbséget véltem felfedezni, hogy míg mi szeretünk vezetni...,  ő tud!

http://www.youtube.com/watch_popup?v=4TshFWSsrn8&vq=medium#t=35%C2%A0&nbsp

:-))))

marco tdi Creative Commons License 2011.03.04 0 0 114665
kar,h nem leszek ott es nem latom,talan majd legkozelebb...
Előzmény: zoli2008 (114658)
mica-r Creative Commons License 2011.03.03 0 0 114664

Eddig nem láttam a műhelyben modellt a képhez!

Előzmény: krezidiesel (114663)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!