Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

schumi1974 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2663

A leírtak alapján méresd ki a csúcsokat , ha jó akkor volt visszahívás ilyen hiba miatt a motorvezérlő szoftver frissítésel megoldódik a hiba. Ha le is fullad akkor egy kábel ki van dörzsölődve a gázolajszűrőnél és az a hiba.

 

 

 

 

A motor ellenırzı lámpa világít, illetve a motor leáll.  
A motor vezérlıegységben a következı eredménytároló bejegyzések: P-bejegyzés P0200 (Befecskendezı szelepek -
elektromos hiba az áramkörben) vagy
P-bejegyzés P1195 (Tüzelıanyag-nyomás szabályozószelep Szakadás/rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P1281 (Tüzelıanyag adagoló szelep rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P1572 (Motortartó szelep bal oldal - N144 rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P2009 (Levegıáram szívócsıcsappantyú rövidzárlat testre) vagy ......
Az összes alkatrész érintett lehet, amely az érintett vezetékköteggel összeköttetésben van: tüzelıanyag-hımérséklet
jeladó, izzítógyertyák, tüzelıanyag-nyomás szabályozó szelep, vezérmőtengely érzékelı, hőtıfolyadék-
hımérséklet jeladó, kipufogógáz-hımérséklet érzékelı, szívócsı csappantyú, elektro-pneumatikus nyomás-
átalakító, nagynyomású szivattyú, önindító 50-es pont, tolatólámpa, olajnyomás kapcsoló, bal oldali
motortartó, generátor 61-es pont ........
Mőszaki háttér
1. A motor vezetékköteg a dízel tüzelıanyag-szőrı tartójához dörzsölıdik és elektromos zavarokat okoz.

 

Ez a hiba lehet még

Előzmény: Gregoryt (2662)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2662

Hm... Elgondolkodtató!

Nekem egy 2007-es 3.0TDI-m van.

Észrevettem, hogy pár hónapja hidegen, alapjáraton kicsit ingadozik a fordulat. Illetve ilyenkor indulásnál kis gázadással (mert ugye még hideg) is picit fel-le megy a fordulat (kb 200rpm).

Ez a jelenség is abból adódhat? Rendellenes füstöt nem vettem észre.

Előzmény: schumi1974 (2638)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2661

Specifikációt? Azt biza alig...

Nekem kb 1 hónapm ment rá, mire megfejtettem! Persze ez nem a konkrét DVD lemezre vonatkozik, hanem az BECKER féle AUDI-s rendszerre.

Anno az MMI 2G magyarítása volt a cél.

Ezt fel is "törtem". Ki tudok bármit cserélni az MMI frissítő lemezen. Akár magyarítást is.

Szóval a formátum, az ellenőrző összegek számolása hétpecsétes titok. Ezért semmit nem találtam róla a neten.

Így kénytelen voltam magam megoldani.

Pár szót már tud az autóm magyarul! :D

Előzmény: peri77 (2656)
hAliG Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2660

Szerencsére ez nem az. Azt hiszem BUZ vagy BMR, de majd rákérdezek..

Előzmény: Törölt nick (2658)
szkaudi Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2659

Hello!

 

Lenne hozzátok pár kérdésem.

2napja vettem egy 95ös Audi A6 2.6V6-ot. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni:

Nem működik rajta jó pár elektromos dolog.

- Első probléma, hogy a digitklíma szabályozás egyáltalán nem működik. Jó a ventillátor szabályozás, de nem lehet hőfokot állítani meg hogy hová fújja a levegőt. Vagyis a kijelzőn látszólag működik, de a valóságban nem történik semmi. A klímát sem tudom kapcsolni, megjelenik a hópelyhecske de nem is próbál kapcsolni.

- második a tempomat. úgyszint nem megy.

- harmadik a központizár, ez sem működik.

- negyedik, hogy villog egy piros fékproblémát jelző lámpa. Fékfolyadék van benne, betétek jók, az előző gazdája azt mondta, hogy azért villog, mert visszajelzős betétek helyett nem visszajelzős van berakva.

 

Ha bárki valamelyikben tud valami segítséget nyújtani, azt megköszönném. Hol találom ezeknek a biztosítékait, reléit vezérlőit stb. Mit nézzek meg ezeknek a megszüntetése érdekében.

A biztosítéktáblát megtaláltam a műszerfal bal szélén, meg találtam egy relé dobozt a baloldali ablaktörlő előtt amiben 3relé van összesen.

 

A segítséget és a válaszokat előre is köszönöm!!

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2658

Ha BLB-s, akkor semmiképpen ne vedd meg!!!

Az egész úgy beteg, ahogy van!!

Előzmény: hAliG (2657)
hAliG Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2657

Köszi a választ!

 

Kikerestem, hogy konkrétan melyiket írta Szili76, BLB motorkód volt az (azt hiszem az 140 Le-s).

 

Vszínű meg fogom venni, mert ennyi pénzért még ha cserélni is kell a maradék 3 PD elemet, akkor is

megéri. Azt hiszem az lesz a stratégiám, ha az egyik betojik, akkor mind a 3-at kicseréltetem egy időben..

Balesetmenteset viszont ;)

Előzmény: schwarz01 (2655)
peri77 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2656

Beraktam 2011-es DVD-t én is. Szintén első út után "áthúzódott" TMC ikon megint (azóta is úgy van). Hol található a DVD lemez speckójáról infó ? És az allokációs tábláról ?

Előzmény: Gregoryt (2617)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2655

Üdv. Szerintem: vegyedmegfele. de előtte mérlegeld, lesz-e zsozsód fenntartani. gondolom őszinte beszámolót kaphattál a gépről(a rokontól), csak olvastam itt hogy bizonyos motorkódu motorral van probléma...  nem találom melyiket irta Szili76... de legalább biztosan tudod, hogy milyen autot veszel és ez magyarországon nagy királyság! Hogy lerothad alattad??? Ez bármelyikkel előferdülhet ezen a világon, mertugye "bele" senki nem lát :))). balesetmenteset. UI:azért gondold végig mit kapsz enyiért.....

Előzmény: hAliG (2654)
hAliG Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2654

Sziasztok! Beraktam a Passatos Topikba is, az alábbi kis írásomat, meg a passatklub.hu-ra is,

de szeretnék néhány komoly véleményt (mert eddig nem sok komoly született vagy csak 1 dologra

koncentrált), úgy, hogy a helyembe képzelitek magatokat... Egyébként nem égető új kocsit vennem,

csak ez alkalmi vételnek tűnik.

 

Előre is köszi a véleményeket.

 

 

Van egy nagyon jó ajánlatom 2008.02 havi Passat B6 az autó. 2.0 pdtdi,

170Le, DSG váltó, 150ezer km van benne (most megy szervizre).

Rokonom használja mint céges autót, autópályán ment szinte végig,

szervizelve volt rendesen stb.

Múlt héten pont a gari lejárta előtt adta meg magát az egyik PD elem, amit kicseréltek

még garanciában (addig semmi baja nem volt).

 

Meg merjem venni az autót...? (A piaci ára alatt 1-1,5m Ft-tal olcsóbban kapnám meg,

2,26m Ft-ért - ennyi a maradványértéke a cégnél)

 

Félek, hogy betojik a többi PD elem is.. Tényleg csak ilyen horror áron lehet hozzá

venni? Nem lehet ezeket javítani? Vagy ha mégis elromlik, a Siemens helyett Boscht

rakni bele? Milyen megoldások lehetnek?

Habár ha azt számolom, hogyha ráköltök 500ezret, még akkor is olcsóbban jövök ki,

mintha egy piaci áras autót vennék.

 

Meg az érzés, hogy soha nem állt meg alattam autó, ettől is félnék, hogy lerohad valahol

éppen előzés közben, a kis család meg ott ül benne... :S

 

equil Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2653

kicsi a világ:)

Előzmény: schumi1974 (2646)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2652

megvan hol olvastam erről: dieselgodollo.hu. itt mindent részleteznek.

Előzmény: Törölt nick (2651)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2651

Én bőven 500000 felett járok nagynyomású dízelekkel (PD+CR), de még soha semmi gondom nem volt magyar gázolajjal....

Remélem ez így is marad....

Előzmény: schwarz01 (2650)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2650

ÜDV. én ugy tudom hogy a gázolajunk teljesiti a minőségi előirásokat, más kérdés hogy ezek eléggé "tré" minőséget követelnek meg! egyébként azt hallottam hogy mikor a Peugeot vezette be a dci dizeleit nyiltan kimondta, hogy a nálunk lévő üzemanyag problémás lesz ezekbe a motorokba.(ez már jó régen volt) azóta is sokan küszködnek ezzel. Aszem valahol mostanába is olvastam erről. Talán az egyetlen jó tapasztalatom is leirom: a márkaszervizbe került a főnököm transportere(2.5 5cilinder). a motor dadogott hidegen-melegen, azt mondták porlasztó csere. de előtte megpróbáltak rajta 1 tisztitófolyadékot. lekötötték a gázolaj szivó és viszafolyó csöveket beletették a tisztitófolyadék edényébe és beinditották a motort. adig járatták amig "megette", utánna minden a helyére. azóta is megy 570ezer km van benne. IGAZ ez teljesen más bef.rendszerű motor.

Előzmény: Törölt nick (2641)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2649

Állítólag azért olvad el a dugó, mert a porlasztó "átereszt", így egy folyamatos égés van a motorban, ami magasabb hőterhelésű, mint maga a normál üzem és elolvasztja a dugót...

Sajna nem tudom, hogy mi az előjele....

Előzmény: equil (2648)
equil Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2648

Remélem azért ha csak időnként és nem durván észlelt hibáról van szó egyelőre, akkor nem sikerült még a dugattyú olvasztás is..

Egyébként ha erről lenne szó akkor annak lenne valami biztos és érezhető jele??

Előzmény: Törölt nick (2637)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2647
Ertem, vilagos beszed! Megegyszer koszi a segitseget:-)
Előzmény: schumi1974 (2646)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2646

Mind A 6-ot . Azért linkeltem be a gyári leírást mert ők már tudják ,hogy mekkora gebaszt tud csinálni . Nincs értelme kockáztatni!

 

 

(150000FT akart lenni csak eggyel több lett a nulla)

Előzmény: equil (2645)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2645
Erdemes kimerni hogy melyik csucs a hibas es csak azt cserelni, vagy cserelni kell mind a hatot..??
Előzmény: schumi1974 (2644)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2644

Hivatalos szervízárfolyam szerint 185000/db tehát 1110000ft a 6 db, zárófedél 18000 ft !!!!!!!!!!!

 

 

1500000ért 6 db +beépítés több mint jó ajánlat

Előzmény: equil (2643)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2643
Meg egy utolso kerdes, a 6db porlasztora 150e mondtak nekem, a lezaroval es a tobbivel illetve a munkadijjal egyutt kb mire lehet szamitani?? Mennyibe lesz egy ilyen moka osszesen??:-)
Előzmény: schumi1974 (2639)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2642
A porlaszto problema lehetosege mar felmerult (egy par napja merve is lett) de a szamok azt mutattak hogy ott minden rendben. De azt hiszem akkor ujabb meres jon mert sztem is ez a legkezenfekvobb hibalehetoseg a jelek alapjan!
Minden hozzaszolonak nagyon koszonom a segitseget!! Remelem megoldodik a problema evvel..
Előzmény: schumi1974 (2638)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2641

"tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

biztos, hogy a magyar gázolaj az oka??

Tudtommal általános probléma...

 

Előzmény: schumi1974 (2639)
Donibcsi Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2640

Így igaz.

Pont ma cseréltünk egy q7-ben.

Előzmény: schumi1974 (2639)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2639

Azért még onnan lassan kiállhat :-)

 

Nem olyan tragikus a helyzet, 6 csúcs 6 zárófedél + ISA IMA illesztés és lehet menni megint vele! Csak ezután meg kell gondolni,hogy hol és mit tankol!

 

Egyébként mostanság 48 db-ot cseréltem 2 hónap alatt, tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444

Előzmény: mistermekkmester (2636)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2638

1. Fehér füst a kipufogórendszerbıl és a motor egyenetlen járása hosszabb alapjárati üzemeltetés után.
2. Az indításra vonatkozó hibabejelentés üzemmeleg motor leállítása után hosszabb idı elteltével történı
motorindítás esetén.
A befecskendezı egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelıanyag kerül az égéstérbe. Ez
a tüzelıanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelıanyag) és/vagy a motor egyenetlen
járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.

 

Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési
értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különbözı nyomáslépcsıkben (300, 600 és 1000 bar).

 

Ha az 1. helyen megjelenı értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen
nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendezı egység tőjének kopásáról van és
az adott henger befecskendezı egysége nincs rendben.
• Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendezı egységet cserélje ki a
lezáró fedéllel együtt. 

 

 

EZT KÖZLI LE A GYÁR A HIBÁVAL KAPCSOLATBAN!

Előzmény: equil (2621)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2637

"Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

Igen ez sajnos így van!!

Ismerős a hiba...

A "csöpögős" porlasztó elolvasztja a dugót.....

Előzmény: schumi1974 (2635)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2636

Akkor a legkifizetődőbb, ha ki sem áll vele a garázsból...? :-)

Előzmény: schumi1974 (2635)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2635

Sajnos téged is elért a végzett! Becsöppenek a porlasztócsúcsok! A 72000km nem jelent semmit én már cseréltem kevesebb km-es autóban is! Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Én már cseréltem motort ilyen miatt!

Előzmény: equil (2621)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2634

Szerintem ezt a fajtát nem lehet feltöltögetni, mert gondozásmentes. Amelyiket fel lehet önteni, azon van 6 db kis sapka amit ki kell tekerni amikor töltöd az akksit, és ott tudsz bele önteni egy kis lét...

Előzmény: barpi_66 (2620)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!