A leírtak alapján méresd ki a csúcsokat , ha jó akkor volt visszahívás ilyen hiba miatt a motorvezérlő szoftver frissítésel megoldódik a hiba. Ha le is fullad akkor egy kábel ki van dörzsölődve a gázolajszűrőnél és az a hiba.
A motor ellenırzı lámpa világít, illetve a motor leáll. A motor vezérlıegységben a következı eredménytároló bejegyzések: P-bejegyzés P0200 (Befecskendezı szelepek - elektromos hiba az áramkörben) vagy P-bejegyzés P1195 (Tüzelıanyag-nyomás szabályozószelep Szakadás/rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P1281 (Tüzelıanyag adagoló szelep rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P1572 (Motortartó szelep bal oldal - N144 rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P2009 (Levegıáram szívócsıcsappantyú rövidzárlat testre) vagy ...... Az összes alkatrész érintett lehet, amely az érintett vezetékköteggel összeköttetésben van: tüzelıanyag-hımérséklet jeladó, izzítógyertyák, tüzelıanyag-nyomás szabályozó szelep, vezérmőtengely érzékelı, hőtıfolyadék- hımérséklet jeladó, kipufogógáz-hımérséklet érzékelı, szívócsı csappantyú, elektro-pneumatikus nyomás- átalakító, nagynyomású szivattyú, önindító 50-es pont, tolatólámpa, olajnyomás kapcsoló, bal oldali motortartó, generátor 61-es pont ........ Mőszaki háttér 1. A motor vezetékköteg a dízel tüzelıanyag-szőrı tartójához dörzsölıdik és elektromos zavarokat okoz.
Észrevettem, hogy pár hónapja hidegen, alapjáraton kicsit ingadozik a fordulat. Illetve ilyenkor indulásnál kis gázadással (mert ugye még hideg) is picit fel-le megy a fordulat (kb 200rpm).
Ez a jelenség is abból adódhat? Rendellenes füstöt nem vettem észre.
2napja vettem egy 95ös Audi A6 2.6V6-ot. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni:
Nem működik rajta jó pár elektromos dolog.
- Első probléma, hogy a digitklíma szabályozás egyáltalán nem működik. Jó a ventillátor szabályozás, de nem lehet hőfokot állítani meg hogy hová fújja a levegőt. Vagyis a kijelzőn látszólag működik, de a valóságban nem történik semmi. A klímát sem tudom kapcsolni, megjelenik a hópelyhecske de nem is próbál kapcsolni.
- második a tempomat. úgyszint nem megy.
- harmadik a központizár, ez sem működik.
- negyedik, hogy villog egy piros fékproblémát jelző lámpa. Fékfolyadék van benne, betétek jók, az előző gazdája azt mondta, hogy azért villog, mert visszajelzős betétek helyett nem visszajelzős van berakva.
Ha bárki valamelyikben tud valami segítséget nyújtani, azt megköszönném. Hol találom ezeknek a biztosítékait, reléit vezérlőit stb. Mit nézzek meg ezeknek a megszüntetése érdekében.
A biztosítéktáblát megtaláltam a műszerfal bal szélén, meg találtam egy relé dobozt a baloldali ablaktörlő előtt amiben 3relé van összesen.
Beraktam 2011-es DVD-t én is. Szintén első út után "áthúzódott" TMC ikon megint (azóta is úgy van). Hol található a DVD lemez speckójáról infó ? És az allokációs tábláról ?
Üdv. Szerintem: vegyedmegfele. de előtte mérlegeld, lesz-e zsozsód fenntartani. gondolom őszinte beszámolót kaphattál a gépről(a rokontól), csak olvastam itt hogy bizonyos motorkódu motorral van probléma... nem találom melyiket irta Szili76... de legalább biztosan tudod, hogy milyen autot veszel és ez magyarországon nagy királyság! Hogy lerothad alattad??? Ez bármelyikkel előferdülhet ezen a világon, mertugye "bele" senki nem lát :))). balesetmenteset. UI:azért gondold végig mit kapsz enyiért.....
ÜDV. én ugy tudom hogy a gázolajunk teljesiti a minőségi előirásokat, más kérdés hogy ezek eléggé "tré" minőséget követelnek meg! egyébként azt hallottam hogy mikor a Peugeot vezette be a dci dizeleit nyiltan kimondta, hogy a nálunk lévő üzemanyag problémás lesz ezekbe a motorokba.(ez már jó régen volt) azóta is sokan küszködnek ezzel. Aszem valahol mostanába is olvastam erről. Talán az egyetlen jó tapasztalatom is leirom: a márkaszervizbe került a főnököm transportere(2.5 5cilinder). a motor dadogott hidegen-melegen, azt mondták porlasztó csere. de előtte megpróbáltak rajta 1 tisztitófolyadékot. lekötötték a gázolaj szivó és viszafolyó csöveket beletették a tisztitófolyadék edényébe és beinditották a motort. adig járatták amig "megette", utánna minden a helyére. azóta is megy 570ezer km van benne. IGAZ ez teljesen más bef.rendszerű motor.
Állítólag azért olvad el a dugó, mert a porlasztó "átereszt", így egy folyamatos égés van a motorban, ami magasabb hőterhelésű, mint maga a normál üzem és elolvasztja a dugót...
Meg egy utolso kerdes, a 6db porlasztora 150e mondtak nekem, a lezaroval es a tobbivel illetve a munkadijjal egyutt kb mire lehet szamitani?? Mennyibe lesz egy ilyen moka osszesen??:-)
A porlaszto problema lehetosege mar felmerult (egy par napja merve is lett) de a szamok azt mutattak hogy ott minden rendben. De azt hiszem akkor ujabb meres jon mert sztem is ez a legkezenfekvobb hibalehetoseg a jelek alapjan!
Minden hozzaszolonak nagyon koszonom a segitseget!! Remelem megoldodik a problema evvel..
Nem olyan tragikus a helyzet, 6 csúcs 6 zárófedél + ISA IMA illesztés és lehet menni megint vele! Csak ezután meg kell gondolni,hogy hol és mit tankol!
Egyébként mostanság 48 db-ot cseréltem 2 hónap alatt, tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
1. Fehér füst a kipufogórendszerbıl és a motor egyenetlen járása hosszabb alapjárati üzemeltetés után. 2. Az indításra vonatkozó hibabejelentés üzemmeleg motor leállítása után hosszabb idı elteltével történı motorindítás esetén. A befecskendezı egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelıanyag kerül az égéstérbe. Ez a tüzelıanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelıanyag) és/vagy a motor egyenetlen járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.
Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különbözı nyomáslépcsıkben (300, 600 és 1000 bar).
Ha az 1. helyen megjelenı értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendezı egység tőjének kopásáról van és az adott henger befecskendezı egysége nincs rendben. • Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendezı egységet cserélje ki a lezáró fedéllel együtt.
Sajnos téged is elért a végzett! Becsöppenek a porlasztócsúcsok! A 72000km nem jelent semmit én már cseréltem kevesebb km-es autóban is! Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem ezt a fajtát nem lehet feltöltögetni, mert gondozásmentes. Amelyiket fel lehet önteni, azon van 6 db kis sapka amit ki kell tekerni amikor töltöd az akksit, és ott tudsz bele önteni egy kis lét...