Egy párszor írtam már,de azért le írom még:Rengeteg alkatrészem van briggs motorhoz,tankok,karburátorok,csavarok,késtartók.......stb!Ha esetleg érdekel valakit valami érdeklődjön szivesen segítek!
Üdv!Látom zajlik az élet!Emlékszetek még az 56ezer Ft-os robi 250-esre??A multkor felhívtam a tulajt,de azt mondta hogy már 3hónapja elkelt csak nemtudta a hirdetést levenni a netről!Egyébként semmi baja nem volt teljesen üzemképes volt!
A két felső képen a terra t-20 váltó, illetve az új előtét-tengely,és kuplungcsésze.
Ez a váltó egyszer már volt felújítva, akkor minden csapágyat és szimeringet cseréltem.
Most a kulungcsésze lógása miatt új előtéttengelyt is kapott.
És az új motor, ami kicsit húzós (135 e. a rotáciotatánál), de csak a kormányt kell rátenni, és gyak. lesz egy új terra. Már lemondtam róla,hogy valaha is rendbe tudom hozni, így most fel vagyok dobva, jön a jó idő, akkor még az utánfutó kap egy festést.
(a motoregységről a kép forgalmazó fotója, de már itthon pihen a dobozában)
Megnézted a szivató szelepe nyitva vagy zárva volt? Előfordul, hogy a szelep tengelyvégén elkopik a kis tárcsába illesztett négyszög és a felső rész elfordul, de a szivató szelep zárva marad. A szívó szeleped többek között azért is lehet kormos olajos, mert így használták.
Az egyenetlen járást okozhatja az is (mint nekem), hogy tankba valami piszok kerül és fel-fel kapja a szívócső.