Emlékeim szerint automata váltós,és a hátulján van egy akkor Volánbusz felirat mint ide Nagykáta. De a Kontakt weblapján a képek között az első kinga bemutatója vagy milyen címmel vannak róla képek.
Mai 16.50-es (795-Perbál), -valószínűleg LHV-061- helyett LLT-085 volt. Sajnos -mivel nincs benne óra- késve indultunk és folyamatosan jött mögöttünk a 16.55-ös, ezért nem kockáztattam meg hogy végig megyek vele.
De azért rendesen szét van kapva belülről és a King-Longra felszállni kész felüdülés volt. Szinte kaptam le magamról a kabátot olyan meleg van rajta 085-höz képest. (jaaa, és a hátsó ajtó még mindig nem működik)
Igaz nem értem minek két busz (16.50 és 55), ha az 50-es ugyanúgy elmegy Zsámbékra csak utasok nélkül...
Bácshoz került kocsinál pl csak a rendszám volt ex gödöllői, a kettő közötti rész cserélve lett. Valszeg az egyik bontásra kinált kocsiról átkerült egy másik autóra a frsz.
Igen az az volt. A gödöllő exhelyis kocsik szét lettek szórva. Bács Volán Kölcsönautó, Vt-Transmann (Onnan tovább kékként Ventona Kft / tesco), Kontaktbusz, Sztem volt Szétbontott auto is + rendszámcserék és olyan, amit nem lehetett lekövetni.
Viszont a Kontaktnál pontosan nem tudom hány MAN van. Múltkor az Andor mélyén láttam 3-t parkolni. Besétálni ugye csak úgy nem tudok, kijárni meg egy-egy szokott. Ennyi infóm van csak.
Igen. Most már látom az állománylistádban. Bocs csak eddig azthittem hogy csak a weekendnél, meg a T&J-nél (Gödöllő- már nincs) van/volt NL-202. Úh ráadásul most nézem hogy az LLT-086 3 ajtós. A LIC-758-ról jól gondolom h Gödöllő helyiben volt?
Amúgy nem a VB szerezte be ezeket, hanem az alvállalkozó. Amelynek a telephelye "véletlenül" megegyezik a Kinglong és Isuzu buszok hazai forgalmazását végző cég telephelyével.
Sajnos tavaly óta felénk is Kinglongok járnak. Minden nap kétszer utazok velük. Az 1 év alatt "csak" 10-szer robbantunk le, semmi több :) kivétel nélkül mindig az elektronika adta be a kulcsot (az kínai benne. Leggyakrabban ahogy beállt a busz a megállóba, egyszer csak leállt a motor, lekapcsoltak a lámpák, és a sofőr már hívta is a mentesítőt). Volt egyébként olyan is tavaly télen, hogy a 150 körüli buszból 50 tudott elindulni reggel, mert a többi befagyott. A legdurvább az volt, amikor 80 km/h körüli tempónál maguktól kicsapódtak az ajtók, és ahányszor becsukta a sofőr, pár méter után ismét kinyíltak. Végül leeresztette belőlük a levegőt és az UTASOK tartották az ajtót menet közben, és nyitogatták a megállókban.
Én egyetlen dolgot nem értek egyébként ezekben a beszerzésekben. A King Longok előtt nagyrészt Ikarus E94-esekkel, C56-osokkal jártunk, meg volt pár 256-os. A 256-osok kivételével laikus szemmel tűrhető állapotban voltak ezek a buszok. Egész biztosan sokkal olcsóbb lett volna felújítani őket, mint ezeket az ipari hulladékokat beszerezni. Akkor miért vették meg őket?? Egyébként kíváncsi leszek, 5 év múlva hogy fognak kinézni ezek a gyönyörűségek, némelyiken már most lehet rozsdát látni a lepattogott festék helyén.
LCZ-870-es STOP lámpája leszerelésre került és néhány gombot más típusú buszokból operáltak át (pl:első ajtó nyitója,elakadás jelző).Más burkolatú lett az első ajtó felett a nemtom mi a neve.LHV-073 pedig egy csengő szerű hanggal jelzi (márha jelzi), hogy jelezték a leszállást.
Azóta már beállították az órájukat. Legutóbb a képernyő szélén levő gombra nem bírtam rákattintani, mert juszt is a kettővel beljebb lévő gombra ugrott a kurzor. Persze Budakeszi, Táncsics nincs benne a gyakran használt célok között, és a kódját se tudom, így végül a vezetőnél vettem jegyet.