Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

r_hdi Creative Commons License 2011.02.09 0 0 5372

tetőkorlátot hol tudnék venni?

r_hdi Creative Commons License 2011.02.09 0 0 5371

Sziasztok!

 

Berlingo First-tel kerékpárszállítási tapasztalata van valakinek? 4 biciklit kellene vinnem, de a tető magasan van :-( mi a legjobb módszer? 

mezga74 Creative Commons License 2011.02.09 0 0 5370

szervizbe szétszedték és mondtak hogy az 5. sebesség széthullot és annak a darabjai ledaráltak egy két fogat meg tengelyt!

lenne egy 20 TE28 kódu válto a 20 TE29 helyett! az jo lehet bele?

Előzmény: soryton (5369)
soryton Creative Commons License 2011.02.08 0 0 5369

...nem esküdnék meg rá, de amit sikerült kibogoznom aszerint a TD25, TD79....  a Berli2-ből DM50  bár ennek a kiemelővillája másképp működik egy kicsit...  ha valamelyik jó lenne a sebességmérő kihajtását mindenkép tedd át a régiről ...  

 

..de mi is hullott szét a mostaniban...??

Előzmény: mezga74 (5368)
mezga74 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 5368

VF7MFRHYB65576941

Előzmény: soryton (5367)
soryton Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5367

...mi hullott szét benne...??  ...dobj egy alvázszámot , talán kitudom bogarászni...

Előzmény: mezga74 (5366)
mezga74 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5366

üdvözlük mindenkit4

olyan kérdéssel fordulnék hozzátok hogy citroen berlingo 2.0 hdi váltókódokat hol lehetne megnézni!

2001-es évjáratu a gép és széthullott a váltó!

20 TE29-es a gyári de ilyent nem találok bontókba!

az a kérdésem hogy milyen kóduak jók még helyette?

válaszokat előre is köszönöm!

Skodafeliciás Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5365

Köszönöm. Én is írtam neki!

Előzmény: unomma (5363)
szabóandris Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5364

Köszi! Megpróbálkozom vele!

Előzmény: unomma (5357)
unomma Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5363

A Citroen c5 topicon BETG  kollégát keressétek meg! Biztos tud segiteni.

Előzmény: dr agunov (5362)
dr agunov Creative Commons License 2011.02.06 0 0 5362

Hello!

Nálam is ugyan ez volt, vagy működött a tempomat és villogott a műszerfal, vagy nem ment.

Nem tudták vele megtanítani rendesen.

Előzmény: Skodafeliciás (5353)
drzsoo1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5361

Nem úgy néz ki, teljesen hátulról kapta a tojota telibe. Döbbenet hogy a raktér gyakorlatilag eltűnt. Ugye ez autópálya, nagyon gyér forgalommal. Emiatt gondolom hogy a besorolásnál gondolhatta azt a berlingo hogy a tojota bemegy a belsőbe ezek szerint tévedett. Isten nyugosztalja, vigyázzatok magatokra!

Előzmény: nagykunsági (5359)
drzsoo1 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5360

Köszi a szemléletes leírást, és az összes izzót érdemes cserélni, mert köv hónapban lehet kezdeni elölről.

Előzmény: unomma (5358)
nagykunsági Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5359

Miből gondolod???

Lehet, hogy a francia roncs hajtott ki elé.

Előzmény: krisztian98 (5351)
unomma Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5358

Nekem is igy kezdte, és mind a három égő ki volt égve.

Előzmény: 1686 (5355)
unomma Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5357

Csapjunk bele! Megpróbálom vizuálisan leirni. Először is ki kell venni a rádiót a keretével együtt. A rádió nyilásának felső éle alatt van két torx csavar, azt kicsavarni, vigyázva nehogy beleessen a müszerfal mögé mert soha sem lesz meg. Utána az egész ezüstszinü takarólemezt a szélein körbemenve óvatosan, vékony csavarhuzóval, vagy erősebb késsel fel kell feszegetni.  Fülei vannak amik a műszerfalban lévő lyukakba pattannak be. A két szellőző között középen is fogja egy fül! Óvatosan haladva lehet látni, érezni hol a fül ami fogja, ott határozottan aláfeszitve ki lehet pattintani. Az óra alatti felső élet nem sikerült nekem, valami más fogja talán és nem akartam eltörni. Szerencsére a kipattintott előlap meglepően rugalmas, igy felhajtva lehet alatta dolgozni. Szabaddá vált tehát a 3 kezelőgomb panelje. Itt a gombokat körülvevő fekete előlapot kell óvatosan késsel kipattintani körben, plusz felül látszik két fül azt benyomva a teteje is kipattan. Ezután a kezelőgombokat kombináltfogóval fokozatosan le kell huzni a tengelyükről. Mielőtt lehuznátok, javaslom a kapcsolók szélső helyzetbe állitását, hogy ugyanugy kerüljenek vissza a tengelyre. Javaslom a ragtapaszt a fogó élére hogy ne sértse meg a müanyagot! Ekkor lejön a 3 gomb és a fekete előlap együtt, és győzelem- ott van mögötte a 3 égő! Ezt kicserélve már könnyü a dolog, mindent visszapattintani óvatosan a helyére, csavarok vissza, és kész. Nekem kb fél óra alatt megvolt  pedig egy két vakvágány is volt, mert gőzöm sem volt az egész szerkezet felépitéséről, a rögzitések módjáról, a megérzésem után mentem, bejött. Sok sikert!

Előzmény: szabóandris (5356)
szabóandris Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5356

Csupa fül vagyok. Szóval ha kérhetném akkor lépésről lépésre írd le légyszi, hogy hogy jutottál hozzá a világításhoz. A rádió gyorsan kinn van, szóval azt már vágom, de, hogyan tovább!

Előre is köszi!

Előzmény: unomma (5354)
1686 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5355

Engem érdekel,mert nekem még világít minden csak néha van valami kontakt hiba,és egy koppintás a fűtéskapcsoló mellé, és világít rendesen mindenütt.

Előzmény: unomma (5354)
unomma Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5354

Ma, hogy jobb idő van nekiestem a fűtésgomb-világitás megjavitásának. Fél óra alatt kész volt ha érdekel segitek!

Előzmény: szabóandris (5320)
Skodafeliciás Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5353

Sziasztok!

 

 

Berlingo II tempomattal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Van egy 2007. 10 havi 1,6HDI 92LE Multicpace Berlingóm. Szeretnék bele tempomatot, a gyári kapcsolót már egy éve beleraktam, azonban a felprogramozásán már több szerelő és 'elvérzett'.(igaz mindannyian úgy álltak a dologhoz, hogy ez egyszerű és két perc alatt kész lesz) Felprogramozás után két lehetőséggel találkoztam, vagy továbbra is nem működött, vagy a műszerfalon folyamatosan villogott az összes visszajelző és nem működött. Ötletet már kaptam többet, csaréljek műszerfalat, vagy komplett BSI-t( ???). Kérdésem, hogy van-e valakinek ilyen tapasztalata ezzel a típussal, illetve létezik-e valamilyen megoldás a tempomat beüzemelésére.

 

 

üdv.:

 

Skodafeliciás

Józsi73 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5352

Üdv. emberek!

Ha a Berlingónál (1999, BerlingoI, 2.0HDi) a hátsó ablakmosó bekapcsolására az első ablaktörlők indulnak el, akkor ott mi lehet a hiba? Cseréljek kapcsolót, vagy máshol keressek hibát?

krisztian98 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 5351
kakas001 Creative Commons License 2011.01.30 0 0 5350

Sziasztok!

 

Kangoosoktól szeretném kérdezni, hogy valakinek fordult e elő olyan hiba, hogy nagy hidegben a tolóajtókat nem lehet bezárni? Nem zár vissza a fül a zárszerkezetben. Van rá valami bevált gyógymód?

 

Előre is köszönöm a válaszokat!

vwopel Creative Commons License 2011.01.30 0 0 5349

ha tovább nyomod akkor sincs a rendes nyomás?

nézd meg az első csöveket nem ereszt-e, és van benne 1szelep, az is vissza engedhet

Előzmény: Villámcsiga... (5348)
Villámcsiga... Creative Commons License 2011.01.30 0 0 5348

sziasztok

 

lenne egy kérdésem. Úgy tűnik, kezd kipurcanni az ablakmosó motor, több mp után kezd csak jönni a folyadék az első ablakra és nem ablakrepesztő tempóban. Másrészt a hátsó ablaknál nincs ilyen probléma, ott nagy nyomással és azonnal jön a lötty. Felmerült bennem, hogy miért van ez, hisz gondolom egy motor van és a hátsóhoz elvileg nagyobb utat kell megtennie a folyadéknak, lehet valami dugulás/csőszakadás? Ugyanez a helyzet mikor +5 fok van.

Zebulonnn Creative Commons License 2011.01.28 0 0 5347

Igazából nem sietnék, de 120-130al szeretnék menni árú nélkül, megpakolva 100-110. Én úgy tudom, hogy keveset fogyasztanak a kangoo-k, talán 6,5-7 litert. A gyújtótrafó, ha tönkremegy akkor azt drága megcsináltatni? Ha a kiút előtt megnézetem szerelővel az autót, akkor látni lehet, hogy a gyújtótrafó hamarosan tönkre fog menni? Nem megbízhatóak azt írtad, általában milyen gondok vannak vele? Előre is köszi a választ.

Előzmény: drzsoo1 (5346)
drzsoo1 Creative Commons License 2011.01.28 0 0 5346

Nem a megbízhatóságukról híresek, a gyujtótrafók gyakran mennek benne tönkre, sztem az 1,4 es motor a tartós pálya tempóhoz kicsit kevés. Ha nem sietsz és nem gond a viszonylag magas fogyasztás, akkor jó lehet.

Előzmény: Zebulonnn (5344)
nagykunsági Creative Commons License 2011.01.27 0 0 5345

Ilyen fuvar engem is érdekelne:)

Előzmény: Zebulonnn (5344)
Zebulonnn Creative Commons License 2011.01.27 0 0 5344

Sziasztok

 

 

Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire megbízhatóak a Kangoo-k? Úgy néz ki, hogy apám céges autóját megkapom nemzetközi fuvarozásra. Német és Olaszországba kell fuvaroznom. Szóval arra lennék kiváncsi, hogy bírja e az autó? 1999-es, 1,4-es Kangoo. Kb 500 kg súlyt szállítanék benne.

 

Ja és van valakinek eladó tetőcsomagtartója?

SammyJR Creative Commons License 2011.01.26 0 0 5343

Sziasztok!

 

1.6Hdi Berlingo-nak leállítás után a motortérben olyan hangja van, mint egy rossz transzformátor háznak kb. 1percig búg vmi és a vége felé egy minimálisat serceg is és utána abbahagyja!

Találkozott már vki ilyesmivel?

Mi a fene lehet ez?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!