...nem esküdnék meg rá, de amit sikerült kibogoznom aszerint a TD25, TD79.... a Berli2-ből DM50 bár ennek a kiemelővillája másképp működik egy kicsit... ha valamelyik jó lenne a sebességmérő kihajtását mindenkép tedd át a régiről ...
Nem úgy néz ki, teljesen hátulról kapta a tojota telibe. Döbbenet hogy a raktér gyakorlatilag eltűnt. Ugye ez autópálya, nagyon gyér forgalommal. Emiatt gondolom hogy a besorolásnál gondolhatta azt a berlingo hogy a tojota bemegy a belsőbe ezek szerint tévedett. Isten nyugosztalja, vigyázzatok magatokra!
Csapjunk bele! Megpróbálom vizuálisan leirni. Először is ki kell venni a rádiót a keretével együtt. A rádió nyilásának felső éle alatt van két torx csavar, azt kicsavarni, vigyázva nehogy beleessen a müszerfal mögé mert soha sem lesz meg. Utána az egész ezüstszinü takarólemezt a szélein körbemenve óvatosan, vékony csavarhuzóval, vagy erősebb késsel fel kell feszegetni. Fülei vannak amik a műszerfalban lévő lyukakba pattannak be. A két szellőző között középen is fogja egy fül! Óvatosan haladva lehet látni, érezni hol a fül ami fogja, ott határozottan aláfeszitve ki lehet pattintani. Az óra alatti felső élet nem sikerült nekem, valami más fogja talán és nem akartam eltörni. Szerencsére a kipattintott előlap meglepően rugalmas, igy felhajtva lehet alatta dolgozni. Szabaddá vált tehát a 3 kezelőgomb panelje. Itt a gombokat körülvevő fekete előlapot kell óvatosan késsel kipattintani körben, plusz felül látszik két fül azt benyomva a teteje is kipattan. Ezután a kezelőgombokat kombináltfogóval fokozatosan le kell huzni a tengelyükről. Mielőtt lehuznátok, javaslom a kapcsolók szélső helyzetbe állitását, hogy ugyanugy kerüljenek vissza a tengelyre. Javaslom a ragtapaszt a fogó élére hogy ne sértse meg a müanyagot! Ekkor lejön a 3 gomb és a fekete előlap együtt, és győzelem- ott van mögötte a 3 égő! Ezt kicserélve már könnyü a dolog, mindent visszapattintani óvatosan a helyére, csavarok vissza, és kész. Nekem kb fél óra alatt megvolt pedig egy két vakvágány is volt, mert gőzöm sem volt az egész szerkezet felépitéséről, a rögzitések módjáról, a megérzésem után mentem, bejött. Sok sikert!
Csupa fül vagyok. Szóval ha kérhetném akkor lépésről lépésre írd le légyszi, hogy hogy jutottál hozzá a világításhoz. A rádió gyorsan kinn van, szóval azt már vágom, de, hogyan tovább!
Berlingo II tempomattal kapcsolatban szeretnék kérdezni. Van egy 2007. 10 havi 1,6HDI 92LE Multicpace Berlingóm. Szeretnék bele tempomatot, a gyári kapcsolót már egy éve beleraktam, azonban a felprogramozásán már több szerelő és 'elvérzett'.(igaz mindannyian úgy álltak a dologhoz, hogy ez egyszerű és két perc alatt kész lesz) Felprogramozás után két lehetőséggel találkoztam, vagy továbbra is nem működött, vagy a műszerfalon folyamatosan villogott az összes visszajelző és nem működött. Ötletet már kaptam többet, csaréljek műszerfalat, vagy komplett BSI-t( ???). Kérdésem, hogy van-e valakinek ilyen tapasztalata ezzel a típussal, illetve létezik-e valamilyen megoldás a tempomat beüzemelésére.
Ha a Berlingónál (1999, BerlingoI, 2.0HDi) a hátsó ablakmosó bekapcsolására az első ablaktörlők indulnak el, akkor ott mi lehet a hiba? Cseréljek kapcsolót, vagy máshol keressek hibát?
Kangoosoktól szeretném kérdezni, hogy valakinek fordult e elő olyan hiba, hogy nagy hidegben a tolóajtókat nem lehet bezárni? Nem zár vissza a fül a zárszerkezetben. Van rá valami bevált gyógymód?
lenne egy kérdésem. Úgy tűnik, kezd kipurcanni az ablakmosó motor, több mp után kezd csak jönni a folyadék az első ablakra és nem ablakrepesztő tempóban. Másrészt a hátsó ablaknál nincs ilyen probléma, ott nagy nyomással és azonnal jön a lötty. Felmerült bennem, hogy miért van ez, hisz gondolom egy motor van és a hátsóhoz elvileg nagyobb utat kell megtennie a folyadéknak, lehet valami dugulás/csőszakadás? Ugyanez a helyzet mikor +5 fok van.
Igazából nem sietnék, de 120-130al szeretnék menni árú nélkül, megpakolva 100-110. Én úgy tudom, hogy keveset fogyasztanak a kangoo-k, talán 6,5-7 litert. A gyújtótrafó, ha tönkremegy akkor azt drága megcsináltatni? Ha a kiút előtt megnézetem szerelővel az autót, akkor látni lehet, hogy a gyújtótrafó hamarosan tönkre fog menni? Nem megbízhatóak azt írtad, általában milyen gondok vannak vele? Előre is köszi a választ.
Nem a megbízhatóságukról híresek, a gyujtótrafók gyakran mennek benne tönkre, sztem az 1,4 es motor a tartós pálya tempóhoz kicsit kevés. Ha nem sietsz és nem gond a viszonylag magas fogyasztás, akkor jó lehet.
Olyan kérdésem lenne, hogy mennyire megbízhatóak a Kangoo-k? Úgy néz ki, hogy apám céges autóját megkapom nemzetközi fuvarozásra. Német és Olaszországba kell fuvaroznom. Szóval arra lennék kiváncsi, hogy bírja e az autó? 1999-es, 1,4-es Kangoo. Kb 500 kg súlyt szállítanék benne.
1.6Hdi Berlingo-nak leállítás után a motortérben olyan hangja van, mint egy rossz transzformátor háznak kb. 1percig búg vmi és a vége felé egy minimálisat serceg is és utána abbahagyja!