Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gépeti Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17504

Valamelyik radarszem érintkezése b*szakszik. Ha a vonóhorog lenne, folyton akadályt jelezne és pittyegne. Tedd hátramenetbe (ne járjon  a motor :-)), és menj hátra. Az összes radarszem csatiját eléred kézzel, ha aláfekszel akkor láto is őket. Alaposan mozgasd meg őket, érezni fogod, hogy melyik a rossz (lelazult, elpattant a fül, stb). A hibásat egy gyorskötözővel össze lehet szorítani és e-voila! Mondjuk könnyebb, ha leveszed a lököst, de az elég nagy meló.

Előzmény: ijn566 (17498)
oktato70 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17503

Milyet,mennyiért vetted?

Hol?

 

Előzmény: ijn566 (17500)
Gépeti Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17502

Fel is hívtam Norbit, 105 lovas a donor, de elméletben ugyanaz a 8 szelepes dízelmotor van benne, mint LIZ-ben. 20k ért kompletten adja a cuccot, asszem megyek is és megveszem :-)

Előzmény: Csubakkka (17493)
oktato70 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17501

Szia!

 

Miben marad el a stilótól?

Nekem is stilóm van(2003-as) és én nekem is multiplára fáj a fogam..

Előzmény: ijn566 (17496)
ijn566 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17500

Azért attól a gondolattól nehezen szabadulok, hogy de jó lenne ez a kocsi így ahogy van, de null kilométeresen, hogy én vigyázhassak rá, vagy vigyázhattam volna.

ijn566 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17499

Kellett 3 db aprócska saru, egy 3,5 jack némi kábellel és kész. Rádugtam a megfelelő lábakra és szépen szól, mivel én a telefonomról hallgatom a zenét, így a kihangosítás is megoldódott. De igazából majd átalakítom, hogy ne lógjon ott zsinór, hanem majd veszek egy 3,5 jack anyuka foglalatot és azt befúrom valahová úgy, hogy a középső utast ne akadályozza.

Ha kell lefényképezem neked! Kell?:)

Előzmény: rambobandi (17497)
ijn566 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17498

Még valami, a tolató radar csilingelés után hosszan sípol majd semmi! A vonóhorog zavarja be? Vagy mi lehet a gondja? Találkozott valaki ezzel a jelenséggel?

 

Meg kéne rá 4 185/65 R15 gumi, nekem jó a használt is, de ne legyen 4-5 évnél öregebb, meg 20000 km-t el lehessen vele menni, ha esetleg van valakinek.

Valójában a Pirelli P 2500 4 évszakos tetszene rajta, de azt még ki kell "érdemelje":)

rambobandi Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17497

Huu, ebben lehet valami, en is Stilorol valtottam a Multira, azota a kislanyom minden reggel koveteli, hogy 'apaautoval' menjunk a bolcsibe :)

 

Hogy sikerult megcsinalni az mp3-at? mennyire volt bonyolult?

Előzmény: ijn566 (17496)
ijn566 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17496

Sziasztok!

 

Szóval pár napja megvan a Multipla, jó kis járgány, a kislányom csak ezzel hajlandó óvodába menni:) Természetesen nem annyi a kilométer benne amit mutat, jó kereskedői szokás, de ez van. A motorja nagyon szépen jár, meg megy is mint a veszedelem, kb 120-ig csendes is marad az egész, de a 100 fekszik neki a legjobban. Lehet, hogy a hahu-n feltett türkizkéket kellett volna megvenni, de sem a szín nem jött be, illetve az alja fáradtabb volt mint ennek. Nem rozsda hegyre kell gondolni, csak pár darab 10 forintos nagyságú barna foltra.

A Stilóhoz képest azt kell mondjam, a minőség hááát elmarad, de ez van tudtam mit veszek. (pedig csak 4 év különbség van köztük)

Volt Tipóm, a futómű az első stabilitzátor összekötő rudat kivéve ugyan az (stabpálca).

A fűtés nagyon jó, a vezethetősége szuper, manőverezni szűk helyen pedig élvezetes, mindent látni!

 

Egy pár dolgot már átalakítotam, pl. az eredeti magnónak van aux bemenete, persze csak elméletben, mert a gyakorlatban ki kellett vezetékelni, és már szól is az mp3, szerintem elég jól!

 

Vannak még  hiányosságok, de rajtuk vagyok, ma az elektromos ülésmagasság állítást nézem meg, mert szorulása van.

 

A pótkerék emelő szerkezet szorul némi karbantartásra, nem ártana esetleges defektnél hozzájutni a pótkerékhez:)

 

A belső levegő csappanytyú mozgatás még várat magára.

 

Ha tudtok, vagy esetleg van elfekvőben, akkor kellene nekem a pillangó szelepen lévő aluminium fűtés csövecske, illetve a homlokfalból az injektorra menő benzin cső! Köszönöm ha tudtok segíteni!

 

 

sabrinho Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17495

Több cégnél beszereléssel együtt adják meg az árat, így azért kijöhet 100-ból.

Előzmény: Csubakkka (17487)
sabrinho Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17494

Én sokat járok Erdélybe, ami tőlünk közel 1000 km-et jelent. Azt azért elég fárasztó 12-13 óra alatt lenyomni, autópálya nélkül (mert ott nincs). Ezért egy időben nagyon komolyan rajta voltam a témán. Akkor olvasgattam a topicot, ott több nick tulajdonképpen ezzel foglalkozó szerelő. A totalcar is írt róla:

Így könnyebb tartani

Véletlenül tudtam meg, hogy a tempomat nem szigorúan gyári cucc. Pedig annak tűnik, jól integrált kezelőszervekkel, kapcsolatban mindenféle elektronikával, visszajelzővel. Hát tévedtem. Tovább »

forrás: totalcar.hu

 

Ezek meg cégek, amiket néztem/akikkel beszéltem.

http://www.duett.hu/

http://www.miklossanyi.hu/index.php?col=2&id=12

http://loero.hu/index.php?op=hir_reszletes&hir_id=3515&magazin=&friss=&archiv=1

Állítólag fél nap a beszerelés. Én is a 100 k miatt tettem le róla (egyenlőre)

Előzmény: Gépeti (17483)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17493

Részleteket nem tudok, ellenőrizni kell, de szerintem a tiéd még bowdenes talán, hiszen 110-es. De ezt gyorsan ki tudod deríteni. Illetve az jutott még eszembe, hogy kispesti bontott Multiplában volt vákumos tempomat, talán megvan még nekik.

Előzmény: Gépeti (17491)
Gépeti Creative Commons License 2011.02.01 0 1 17492

Alighanem az egy kis bizgentyű, ami azt néz, hogy lenyomod-e e kuplungot, mert ebben az esetben kikapcsolja a tempomatot. Legalábbis a Vectrában így működött. Valamint azt is tudja (az), hogy ha túl alacsony sebességben van a tempóhoz képest, nem kapcsol be a tempomat, csak ha visszaváltasz.

Előzmény: Csubakkka (17490)
Gépeti Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17491

És a 2001 12-havi vajon milyen gázpedállal van szerelve? Bowdenes?

És mi a helyzet bontottakkal? Vajon más 1.9-es JTD-s autókból kiszedett jó lehet? Pl. Alfa, vagy Stilo?

Előzmény: Csubakkka (17488)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17490

Olvasgatom a tempomat leírásánál, hogy ajánlott a "kuplungkapcsoló" is hozzá... az meg mi a jó franc?

http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=1313,M000M01280201,Elektronikus_Egazas_tempomat_AP900

Sarkan50 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17489

Köszönöm a segítséget Neked és Csubakkának is!

már csak azt nem tudom a nepperek hogyan csinálhatják a regisztrációt. Olvasom a hírdetett autoknál hogy külföldi papírokkal ennyi az ára névre iratva forgalmival műszakival amannyi.  Én meg számolgatok a regadó kalkulátorral és a regisztrációs adó-dij is sokkal több mint a kettő közti különbség. Ha jól kalkuláltam egy euro 3-as nál is 400 ezer Ft körüli a regadó. Nemértem:(

Napsütést Nektek a jó egészség mellé. 

Előzmény: pesta8 (17470)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17488
Előzmény: Csubakkka (17487)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17487

Egy ilyen szetthez kell még egy típusspecifikus kábel, ami 12k körül van és létezik Multiplához is, csak az az egykori link már nem él (de a Google biztosan segít). Azon kívül pedig még valamilyen kar vagy gombsor kell, amivel kapcsolod. Ez a három tétel adja ki kb. a 100-at és feltételezi, hogy te magad szereled be. Ha elviszed valakihez, az még több.

Előzmény: Csubakkka (17484)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17486

Én is így vagyok ezzel sajnos... :( De a fűtés után ez lesz a következő extra, az tuti.

 

Ugyanakkor ha sikerülne rálelni a saját, kihasználatlan tempomatjának a bekötésére, akkor még olcsó is lenne. Nagy kérdés persze akkor is, hogy melyik évjáratoknál hogyan van ez, mert egyrészt az agyuk is eltérhet, plusz mintha 2002-ig még bowdenes gázpedállal lenne szerelve, utána viszont már elektromossal.

Előzmény: Gépeti (17483)
kisav73 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17485

Golyas, pesta8 - köszönöm szépen a segítséget, de teganp este hívott a szerelő gyerek, hogy 100 euróért kerített teknőt, nekem meg nagyon kell a kocsi már tegnapra... Ám hosszú tvon mindenképpen jó lesz a telszám is...

 

Még egyszer köszi! :-)

Előzmény: gólyás (17473)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17484
Előzmény: Gépeti (17475)
Gépeti Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17483

Köszönöm, várom a doksikat, bár a 100k-val elkedvetlenítettetek egy kicsit. Ennyiért inkább nyomom a gázt... :-)

Előzmény: Csubakkka (17482)
Csubakkka Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17482

A tempomat valóban izgi és annak idején Multipla cartárs nyomán meg is volt rá a típusspecifikus megoldás kb 100, ahogy Sabrinho is írta. A cucc linkjei megvannak valahol a fórumban, de ha megtalálom a gépemen, be is teszem újra majd. 

 

Most pedig nem is olyan rég az derült ki, hogy elvileg a computer tudja is ezt a funkciót, csak nincs bekötve. Multifiat cartárs kísérletezett ezzel, de asszem még nem volt rá ideje igazán, illetve volt itt egy link az új Bravosoktól, akik ugyanezt a problémát megoldották már. Ezt is másolom, ha meglesz.

Előzmény: Gépeti (17475)
gólyás Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17481

Kb. Tata. :)

 

S.

Előzmény: mikett (17474)
Multipla Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17480

Én sokat gondolkodtam tempomat beépítésén a Multiba, de aztán eladtuk, mielőtt megycsináltam volna.

Alfa 156-ba raktam be néhány hónapja, de ott elő volt készítve, megvettem bontóban a kart, rádugtam és működött.

Meg kéne próbálni rárakni a Lancia Ypsilon kormánykapcsolóját a Multiplara, aztán rákötni a computerre.

Előzmény: Gépeti (17475)
pesta8 Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17479

Lattam en is egy feketet, de a rendszamat nem lattam, parkoloban allt. Az enyem LPD... 

Előzmény: gabill (17476)
sabrinho Creative Commons License 2011.02.01 0 0 17478

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9120271

 

Itt elég sok mindent leírnak cégnevekkel, linkekkel együtt. Ha jól emlékszem, úgy egy 100-as körül van.

Előzmény: Gépeti (17475)
gabill Creative Commons License 2011.01.31 0 0 17477

us=is

gabill Creative Commons License 2011.01.31 0 0 17476

Halihó

Ma én us láttam pécsen multit :-))) GXP  rendszámút, de ez minden nap így megyen:-)))

Amúgy ma villogtam és dudáltam is sőt közösen integettünk is egymásnak egy fekete multival, tartok tőle, hogy nem fórumos cartárs :-(((, ha még is akkor boldogság!!!

Előzmény: pesta8 (17469)
Gépeti Creative Commons License 2011.01.31 0 0 17475

Múlt héten Csehországban és Szlovákiában voltam üzleti körúton, két nap alatt 1500 kilométert nyomtam a céges off Opel Vectrába on.

Azt kell mondjam, nagyon pöpec kis járgány, ugyanazzal az 1.9-es dízelmotorral, mint a Multipla, csak hatgangos váltóval, és ami a lényege ennek a hozzászólásnak: tempomattal. Igencsak tetszett nékem ez a kis szerkentyű, ezért elhatároztam, hogy ha nem túl gyilkos az ára, tennék egyet LIZ-be is. Multis tapasztalat, esetleg ötlet, infó, ismeret, le- vagy rábeszélés?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!