hát mostmár tényleg nem tudom ki merjek e adni enyi pénzt érte.. én nem az az ember vagyok aki 3-4hónapig használ valamit és utánna eladja.. én szeretek mindent sokáig akár több évig is használni, hórdani... manapság mindent 1-2 évre csinálnak aztán mehet a kuka.. :S:S:S:S az meg,h vigyázni kell rá.. hát pont azért tetszett meg mert azt hittem lehet vele állatkodni bírja.... na mind1 köszönöm a válaszokat!!!!!
Gopedrol tudok nyilatkozni. A vaz sztem sokat bir azzal nincs gond. Foleg a nagyobb rugozos verzio. Tarcsafek is rendes gyak olyan mint egy mechanikus bicikli tarcsafek. A motor persze ebben is kinai. Keverek meglegyen asszem eleg surut irnak talan 1:25. Nyilvan egy ilyen 2 utemu fukasza motor kepessegei limitaltak. Ropsulyos kuplung se bir akarmekkora terheles, es mint minde 2t tonkre lehet tenni hamar, de ha kimeled be van allitva akkor sokat bir. Persze a sok is relativ mert itt inkabb uzemoraban merik nem km-ben, de nyilvan nem annyi mint egy autonal.
és azt véletlen nem tudod,h ezeknek a motoroknak menyi a kihordási ideje?? meddig mennek?? mit bírnak mert ha 1ik se bír pár évnél többet akkor nem tudom megéri e?!
en nem akarlak radumalni egyikre sem, mert semmi erdekem vagy kozom nincs hozzajuk (azon tul hogy nekem is gopedem van).
egyszer vettem egy mukitol roller alkatreszt, es mikor erte mentem kiderult hogy o ilyen kinaiak behozatalaval foglalatoskodik masodallasban. ugyan ilyen is volt neki mint ez a nitro csak mas neven. azt mondta hogy hat nem egy csucs, szoval aki ilyet vesz az szamitson ra hogy sok mindenen reszelni kell. csapagyak kapasbol kuka, tomitesek szintugy, volt aminek hamar elrepedt a vaza, kereke, valtoja stb. szoval olyan szerelgetos fajta. a gopeden szinten kinai motor van, de vaz az rendes. a motor meg mukodik, de mint minden 2utemu igenyli hogy szorakozz vele, keverekolajozas, porlaszto allitgatas, idonkent takaritas stb.
sztem legjobb egyertelmuen a goped. de ugye az a legdragabb is. a tobbirol (kinaiak) lehet olvasni eleg erdekes torteneteket (ujkoraban szethullo csapagyak, alkatresz utanpotlas nulla, stb). persze en reszrehajlo vagyok mert nekem is goped van, de mielott vettem en is mentem par kort a melyiket temaban :)
Pár hónapja láttam az útcán 1rollert és 1ből bele szerelmesedtem az az érzés fogott el,h ez kell nekem!! :D:D
El is keztem nézelődni a neten milyenek vannak...
2 fajtát találtam a Go-Ped és Nitroscoorer rollereket...
Nitrosnak még egészen elfogadható ára van.. ezzel szemben a Go-Pedes elég húzós árügyileg.. :S:S megér ez a Roller anyi pénzt amenyit kérenek érte vagy ugyanúgy jó a Nitroscoreer is??
Ma ismét boldog tulajdonosa lettem egy Go-ped Sport nak! :)
Kérdéseim a következők:
-Ki milyen adalékot használ, régebben a Castrol Racing 2TT eperillatút használtam, de most lehet, hogy mást kellene. Javaslataitokat várom, kinek mi vált be, hol lehet megkapni a legjobb áron, stb.
- a motor típusa G23H L15 látott már valaki ilyet, mert én még csak G23LH-t láttam.( Kb. 6 éves a modell de dobozban volt :) lehet irigykedni....)
A másik kérdésem, karbantartással kapcsolatban:
Nehezen indul. Alapjáraton szivatóval jár a motor, de ha leveszem a szivatót, akkor néhány fordulat után leáll. Hiába húzom neki a gázt, fenn van sztenderen, tehát nem súly vagy egyéb probléma. Légszűrő teljesen pormentes, van benne némi olaj is, de azt még be"áztatom" ahogy kell. Kipróbáltam a gépet, mikor vettem, nagyon jól húz, van benne kraft, csak nehezen indult. Szokatlanul sok berántás után szépen muzsikált. Motor piros gombbal leállít, majd ráugrás után, gyönyörűen megy nem prüszköl, megy ahogy kell. (Mint jeleztem már volt ilyenem tudom milyennek kell lennie) Kicsit ugyan füstöl, de szerintem a lentiek a magyarázatai annak is. Szinte zsír új a gép, tehát csak egy valamire gyanakszom egyelőre.
A gép 2 éve állt, és nem lett leeresztve belőle a bezin. Egyáltalán nem lett "rugdosva" tehát mint a korábbi rollereimnél megtudtam, -bár nekem nem volt ilyen problémám soha sem- hogy ha télire, vagy hosszabb időre eltesszük a motort-rollert, akkor a keverék könt a tankból, bele friss tiszta nem bekevert benzin és átjárat kb 1-3 deci. Ha kifogyott megtörölget és eltesz. Mivel az adalék tartalmaz műgyantát és az leülepszik, megköt a karburátorban itt-ott.
Hibaelhárítás:? szétszed, tiszta benzinnel átmos, kompresszorral kifújat, összerak, berúg?
Szóval ezzel kapcsolatban várnék útmutatást. Köszönöm szépen.
Igazán összehozhatnánk már valami közösséget, ha mást nem egy-egy napi motorozást.
De kaptam már választ, Lepo01, elviszi, elhozza, elintézi az eredetvizsgát, műszakit, okmányirodát. www.lepo01.hu, ha valaki hasonló cipőben jár valaha....
Vásároltam egy motort, az itthoni forgalomba helyezéshez műszaki vizsga kellene rá. Tud valaki olyan helyet, akik elviszik, visszahozzák a motoromat, megbízhatóak és ugyanolyan állapotban kapom vissza, mint ahogy átadtam? (sőt vizsgával :-))))
mint irod 15 éves vagyol , igy már oké hogy hülyeségeket kérdezel , pláné ha nem valami autószerelőfélének tanulnál , vagy melóználstb...
szóval a legokosabb az lenne ha elmennél egy könyvtárba ahol még tartanak olyan 80- as 90-es évek beli könyveket , amik az akkori motorbiciklik mőszaki leirásait , kétütemű motor alapelveit tartalmazza ...
a neten már tul sok az infó , meg elveszel a nagy info összevisszaságban. ha találsz egy tényleg jó künyvet ,akkor abba benne lesz a tuti ahonnan érdemes elindulnod.
Hali! Eladó egy Goped Gsr40 motoros roller. Motorikusan teljesen jó, a lánckerekeket, a láncot és a hátsó féket cserélni kell. A roller sürgősen eladó áron alul! Érdeklődni emailben!
Éppen ezért kérem a ti segítségetek. Egyébként egy 15 éves diák vagyok, és ez az első olyan cuccom, ami benzinnel megy. Ezért nem tudok semmit. Nagyon érdekel ez a cucc, de nem sok olyan leírást lehet az interneten találni, amik választ adnak a kérdéseimre...
OFF: Pl amikor a PSP hekkelést/programozást elkezdtem akkor is ilyen tudatlan voltam (egyszer el is csesztem az alaplapot). De most már egy bootloadert írtam, hogy menjen a windows 95 a psp-men :D
ne haragudj meg de megmondom oszinten sztem azert nem kapsz valaszokat mert annyira amator hulyesegeket kerdezel (benzincso elszoritas es hasonlok) hogy ezekre valaszolni se erdemes. nyilvanvalo hogy nem is erted azt amivel kuzdesz. bocsesz.
Bakker tönkrement a motorja a gopedemnek.
Történet: Mentem a suliba, és két sarokra a célomtól egyszerűen csak nem reagált rendesen a gázra.
Probléma: 10 méterrel ez után csak néhány robbanást lehet hallani a motor belsejéből. Ha hajtom, és adom neki a gázt csak néha-néha robban be a benzin a dugattyúban.
Megoldás???: Szerintem, bár nem étrek hozzá, de az a baj, hogy nincs szikra a benzin befecskendezése után. Ez lehet egy kontakthiba, vagy jobb esetben kilazult valami, de rosszabb esetben tönkrement a gyújtó rendszer (nem tudom, hogy hogy hívják) letört valami, vagy valami ilyesmi...
Valaki találkozott már ilyennel? Szerintetek mi a baja? Nem szedtem még szét, majd a hétvégén fogom, csak addig szeretnék egy pár információt szerezni.
Arra gondoltam, hogy teszek rá egy olyan szenes légszűrőt, vagy esetleg (bár ezt nehéz lenne megoldani) egy kis turbochargert, már persze, ha találok ilyen kis méretben.
Csak ez után az a kérdés, hogy hogyan lehet megoldani, hogy kevesebb benzint szívjon be. Vagy csak egyszerűen egy kicsit elszorítani a benzincsövet?
Pont olyan van mint ott a képen középen, csak nálam ki van cserélve a tank, meg a kerekek, mert elkoptak. Igen ez is dörzskerekes, és egy kicsit többet fogyaszt az előírtnál.
A "barkácsolás" is egy hobbim, és szerem mindig a legjobbat kihozni a cuccaimból. 10% is valami...
A porlasztó alján ez félgömb izé (kép mellékelve) eltört, de egész jól meg tudtam egy kis meleg ragasztóval oldani a cuccot.