Keresés

Részletes keresés

S.C.O.O.T.E.R. Creative Commons License 2011.01.22 0 0 3569

Szerintem 150-es nél nem feltétlen kell a 100-on túli sebesség.

Ami jó ezeknél a motoroknál hogy húz 80-ig rendessen és az amelkedőn se torpan le.

Szerintem az 50-es hez képest ez nagy előny, akárki akármit mond.

 

Én is most tervezem 150-es vételét pont a dinamizmusa miatt.

Előzmény: kismikk (3568)
kismikk Creative Commons License 2011.01.22 0 0 3568

Üdv!

 

Nagyon köszönöm a válaszod!

Örülök,hogy sikerült találnom egy Outlook tulajdonost!:)

Észrevételeid nagyon hasznosak voltak!

Bár a végsebesség a próbamotoron nálam is csak súrolta a 100-at,elég dinamikusnak tűnt---80-ig--,arról nem is beszélve,hogy baromi kényelmes volt.

Úgy gondolom, ár-érték arányban ismét verhetetlen.

 

Írtad,hogy jól tunningolható,...az nem jött le nekem,hogy esetleg tumingoltad is,vagy volt ismerősöd aki tuningolta,ill.az ebbéli tapasztalatokról,vagy költségeiről.

 

Köszönettel:

kismikk

Előzmény: kozsomi (3567)
kozsomi Creative Commons License 2011.01.21 0 0 3567

Sziasztok!

 

Mint volt Keeway birtokló néha benézek az oldalra. Két év alatt, 7000 km-t gurultam Outlookkal ez idő alatti az említést érdemlő észrevételeim:

 

(-)

- relatív kis végsebesség-110 a vége lejtőn lefelé hátszéllel GPS szerint

- nyikorgó fékbetétek, felcsiszolás után is

- 1000 km/2dl olaj fogyasztás

- sötétben leolvashatatlan műszerfal

 

(+)

- fogyasztás 2,6l/100 km 7000 km átlagában

- perfekt hibátlan vízhűtés ventillátorral

- erős fékek

- perfekt világítás

- zuhogó esőben is magabiztos viselkedés gyári gumikkal

- olcsó alkatrész bár semmi nem romlott el

- jól tuningolható 150 ccm Polini hengerrel 19 LE

 

Hirtelen ennyi, remélem segítettem, néha bánom hogy megváltam tőle.

Széles utat, gumifákat.

Előzmény: kismikk (3559)
Felipe9514 Creative Commons License 2011.01.21 0 0 3566

Hy! Milyen görgőt érdemes venni a variátorba nagybb grammosat vagy kisebbet, meg a variátornál valamilyen gyűrűt kilehet venni az hol van??

ACdrian Creative Commons License 2011.01.20 0 0 3565

Nem lesz, ráadásul a karburátor kevésbé kopik, mert lesz kenése (nem mintha nagyon elkopna az egyetlen mozgó alkatrésze).

A léynyeg, hogy jól állítsd be az arányt. 1:40 és 1:50 között, az olaj minőségétől függően. Több olaj csak akkor kell, ha nagyon pörgetni akarod (pl. nagyobb fúvóka és tuning gyújtás és 2-3000-el nagyobb fordulatszámon).

Előzmény: Felipe9514 (3563)
marton93 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 3564

Szevasz nekem keeway x ray mocim van novemberben vettem nem sokat hajtottam 2008 as az elöző tulajdonosa a keeway köypontba vitte és a mesterek kivettek belöle és nincsen semmi gondom vele meg idaig meg neki sem volt :)

Előzmény: Felipe9514 (3563)
Felipe9514 Creative Commons License 2011.01.20 0 0 3563

Sziasztok! Van egy Keeway hurricane 90-es robogóm. Érdeklődnék,hogy ha az olajtartályt leveszem és ezután én keverem a benzint atól nem lesz baja a mocinak?

nagya2 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3562

Hali!!

Kiváncsian várom, mi történt.

Üdv Nagya

Előzmény: Gyurma60 (3561)
Gyurma60 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3561

Ma reggel megmutattam a kulcsot,igaz (+10van a garázyban) ... és egyből beindult...

Na majd a holnapi nap megmutatja... :-)

Előzmény: nagya2 (3556)
nagya2 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3560

Hali!!

Többen a hűtésre panaszkodtak, hogy tulmelegszik, folyatja a hűtőviozet etc.

Üdv Nagya

Előzmény: kismikk (3559)
kismikk Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3559

Hali!

Nos....engem kíváncsivá tett,és hétfőn Keszthelyen egy  kereskedőnél kipróbáltam egy használt 150-est 

http://www.hasznaltauto.hu/motor/keeway/keeway_outlook_150-4147596

Megeggyezni ugyan nem tudtunk,de piszkálja a csőrömet...ez 1 Scooter,kifejezetten kényelmes,nagykerekű robogó.--80-ig rakéta volt,onnantól lustult,95 volt a vége--ennek a gépnek--

Jó lenne többet tudni róla...gondoltam hátha valaki birtokolja!

üdv

 

Előzmény: SZ.LUI (3558)
SZ.LUI Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3558

Én csak tesztet olvastam róla és ott jókat ítak.

Elég friss Magyarországon, ezért nincs túl sok belőle a használtpiacon.

Nekem is felkeltette az érdeklődésemet pofás kis gép mindent egybevéve.

Előzmény: kismikk (3557)
kismikk Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3557

Sziasztok!

Valakinek esetleg van tapasztalata a Keeway Outlokk 125-150-es ről?

Kerestem használtat is ,mindösszesen 3 db "ficegett"

Kevés futhat belőle,vagy senki nem adja el annyira jó::))

Köszönet:

kismikk

nagya2 Creative Commons License 2011.01.19 0 0 3556

HAli!!

Lehet szorult egy kicsit abban az állásba a szivató tengelyed, és kinn ragadt.Most a piszka után visszahúzódott, és most jó.

Majd ma reggel mit produkál az itt a kérdés.

Üdv Nagya

UI:ha a gyertya hézagod rossz, akkor 5°c felett sem indult volna.

Előzmény: Gyurma60 (3555)
Gyurma60 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3555

Kérdés...

Létezik,hogy az "automata szivatón" fordítottam majdnem 1800-ot.. és elég volt megmutni neki a kulcsot,egyből beindult... ill.még annyit,hogy a gyertya hézagon egy picit összébb ütöttem...  vagy csak a pozitív gondolatok és rejki segített .. :-)

C20NE Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3554

Meg, gond nélkül.

Előzmény: Gyurma60 (3553)
Gyurma60 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3553

Kérdezem...

Ezeket a szerkezeteket meg lehet "bikázni"..? Pl.: egy kocsi akumulátorral..?

nagya2 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3552

Hali!!

Szivató???

Üdv Nagya

Előzmény: Gyurma60 (3551)
Gyurma60 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3551

Sziasztok...

Mi lehet a baj..???

Hidegben (1/2-napot ál kint ilyenkor) a szerkezet nem hajlandó önindítóval indulni.. :-(  addig köszörülök,ameddig le nem merül az aksi, de semmi.. ez egy picit bosszant... +5 fok felett nincs ilyen gondom... csak alatta... mit-hogyan kellene állítnom, hogy beiduljon..

Mucsixx Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3550

Császtok!

Az lenne a kérdésem h valaki prbóálkozott-e már keeway matrix hátsó alsó idom gyártásával? Vagy valami hasonlóval...:D

 

C20NE Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3549

Nem.

Előzmény: Gyurma60 (3547)
Macsek1988 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3548

Üdv!

 

Nem kell a féket húzni. Simán gyújtás rá és egy erőteljes rugás. :)

 

 

üdv

Macsek

Előzmény: Gyurma60 (3547)
Gyurma60 Creative Commons License 2011.01.18 0 0 3547

Sziasztok...

Kérdezem,hogy ha berúgással akarok indítani, akkor a gyújtás ráadása után húznom kell a féket..?

Balika123 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3546

Sziasztok!

A Fact automata szivatóját le szeretném cserélni kézire, nincs valakinek ötlete hogy hol lehet illyet kapni?

Köszi

Macsek1988 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3545

Nem hinném. A kocsi is elmegy ablaktörlő biztosíték nélkül és nah... Kb olyan egy biztosíték eltávolítása, mintha elvágnád. Ez meg nem olyan komoly szerkezet, hogy betíltson. Nem egy BMW... :D

Egyébként ha nyugodtabb vagy, szedd ki teljesen a riasztót. 1 vagy 2 összenyomhatós dugalja van. (nyersz vagy fél kilót, lehet 2km/h-val jobban megy majd... XD)

 

üdv

Macsek

Előzmény: SZ.LUI (3544)
SZ.LUI Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3544

Azt már szedtem szét tudom mit írtál. Akkor kb. 5 perc alatt meg van.

Azt hittem ki kell kötni valamit hozzá.

Nem lesz semmi következmény? Értek ez alatt valami letiltást.

Köszi

Előzmény: Macsek1988 (3543)
Macsek1988 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3543

Üdv!

 

A taposó alatt van(ahova a lábad teszed, nem tudom mi a pontos neve...) a riasztó, 1 csavar fogja. A lábtartó közepén van a csavar kb. Kiszeded a csavart és kiveszed a biztosítékot a riasztóból. Ennyi. :)

 

 

üdv

Macsek

Előzmény: SZ.LUI (3542)
SZ.LUI Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3542

Sziasztok,

Van egy 2T hurricanom. Hogy lehet ikötnia a risztót pontosan? Nem működik és szeretném, ha nem szívná le az akksit. Megcsináltatni nem szeretném, mert úgy sem használom.

Macsek1988 Creative Commons License 2011.01.17 0 0 3541

Üdv!

 

Én lebeszélnélek a 2T-ről. Több okból is.

1. Füstöl.

2. Hidegen nem megy csak szenved (nem kell belekötni ez így van...)

3. Több dologra kell figyelni üzemeltetésnél (külön olajzás)

 

Egy Hurricane 4T-t ajánlanék neked, ha nem akarsz száguldozni és olcsón akarsz járni. Nekem 16 hónapja van meg 7500Km-t mentem vele. ( ez a 16 hónapra visszavetítve 468km/hónap ) Hiba annyi volt, hogy most kiment az indexem és kaptam egy hátsó defektet(1500ból javítva gumisnál) :D Olyan probléma sose volt, hogy ne tudtam volna munkába menni vele reggel. 180k újonnan és csak biztosítás kell rá, szóval 185k-nál többe nem kerülhet. :)

Mivel 4T olajat is ritkán kell cserélni és nem kell öntögetni, csak tankolni.

Gyárilag fojtott az elektronikája /más fojtás nincs benne, legalábbis az enyémben nem volt/. Ez annyi, hogy a keeway.hu-ról rendelsz egy "Speed free" CDI-t. (alapban gps szerint 50-et tud). CDI-t érdemes kicserélni, mert jobban gyorsul és kevesebbett is eszik. 66-ot megy GPS szerint a "Speed free" CDI-vel. 65kg vagyok. (faterom /94kg/ alatt megy 60-at lazán) Fogyasztásom min: 1,7l/100km max: 2,8l/100km. 16 hónapos átlagom: 2,3l/100km(minden tankolás cetli megvan) Rövid távokon használom télen-nyáron (2,5-3,5km). -10-ben is röhögve indul pöcre 5 óra kinti állás után. 55-el kényelmesen tudsz vele menni, ilyenkor olyan 2-2,2 között eszik rövid távokon. Én minden nap használom és még olyan nem volt, hogy nem indult volna reggel (max 2 napot áll).

Hidegben nem dadog, egyből megy, nem fulladozik. (mint egy kocsi, nem kell várni, hogy melegedjen/meg amúgy sem tanácsos/) Ha 50-ig mész vele akkor 2 alatt eszik. (mondjuk az sem árt ha be van állítva a karbi normálisan). Ha nem emelkedős helyen laksz akkor érdemesebb, mint egy 2T-t. Szerintem nem gyorsul rosszabbul, mint egy 2T-s. (álló helyből is ha ügyes vagy le tudsz rajtolni 40-ig egy 2T-t, aztán elmegy, de 60-nál már vissza tudod előzni :D /Jog, Italjet ellen/) Kevesebb gondod lesz vele, főleg, ha minden nap akarod használni.

 

Futóműve kicsit kemény és szeret elpattogni, de 12"-os kerekektől meg 10 centis rugóúttól mit vár az ember?! (mondjuk megjegyzem, hogy az 500-as Kawasakim is elpattog a fasza magyar utakon...17"-os kerekekkel...)

170cm alatt nem jó, mert nem fog leérni a lábad róla rendesen. :) Világítása nagyon jó. /elég nagy a lámpája/

 

Használtról lebeszélnélek. Főleg öreg használtról (akármilyen márka). Kollégám(felbuzdulva a 4T-s robbantóm után) vett egy Piaggio Liberty 4T-t 150-ért(2002-es 15k km körül)...már ráköltött 50k-t... :D Inkább vett volna 180-ért egy Hurricane-t, mert jobban is megy meg olcsóbb is...

 

 

Akinek 2T-je van, ne kössön, nem vitát akarok indítani. Szimplán saját véleményt osztottam meg. :)

 

 

Üdv

Macsek

 

ui.: Jah meg Euro4-es a mocija XD

Előzmény: pppone (3537)
pppone Creative Commons License 2011.01.16 0 0 3540

Köszönöm az információkat és a tanácsokat mindkettőtöknek!

Ha sikerült beszereznem a motort (valószínüleg csak március-április táján), megírom

majd a tapasztalatokat.

 

Előzmény: ACdrian (3539)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!