Keresés

Részletes keresés

Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30249

A forgódob és a csúszótalp formája alapján én Claas-ra tippelek, de tényleg csak tipp.

Így vetted darabokra szedve?

Előzmény: Csaby68 (30247)
Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30248

Nekem a 82-esben is H-jelű van. De majd Katalog megmondja, hogy a P betűs miben más a H betűstől.

Előzmény: Isti betyár (30246)
Csaby68 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30247

Szép délutánt mindenkinek.Most nekem is lenne 1 kérdésem.Vettem 1 kaszát és hozzákezdtem a felújításához.2 korongos 135-ös.Feng-Shou traktor után szerkesztem át.Tehát a képek alapján megtudja valaki mondani,hogy milyen típus?Esetleg használt valaki ilyen típust?Vélemény esetleg?

Isti betyár Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30246

P1 az már 80-as motorokra vonatkozik? P2, P3 meg a köszörült javítóméerete a 80-asoknak ugye?

Előzmény: Józsi73 (30237)
hori62 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30245

Igen le lehet, de szerintem felesleges fáradozás, ha eszi az olajat bisztos vagyok benne, hogy az nem oldja meg a problémát.

Az én 82-esemen 8000 üzemóránál lett először levéve a hengerfej. A szelepszár szimeringek mind bevolt keményedve meg összerepedezve, volt amelyik nem is volt a helyén, de az olajat egyáltalán nem ette.

Nekem nemrég egy szerelő azt mondta, hogy ők nem is raknak rá szelepszár szimeringet. Ha annyira kopott a szelepvezető persely, inkább egy komplett hengerfej felújítás.

Ha mégis rászánnád magad arra vigyázz, hogy  a dugattyút hajtsd fel a felső holtpontra amejiknél leszeded a szeleprugókat mert akkor nem tud beleesni a hengerbe a szelep.

Előzmény: Atyus 77 (30240)
598 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30244

De beesik!......Ha nem hajtod felső hp-ra a dugattyút!-)))

Előzmény: Józsi73 (30242)
MTZ Betyár Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30243

Hallatszik a különbség a kettő között.

Előzmény: Józsi73 (30199)
Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30242

Nem esik be a szelep?

Előzmény: Törölt nick (30241)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30241

Igen lehet.

Előzmény: Atyus 77 (30240)
Atyus 77 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30240

Le lehet cserrélni a szelepszárszimeringeket a hengerfej levétele nélkül ?

Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30239

"....... sajnos olyan világot érünk hogy nincs egy ember se aki akar dolgozni a mai világba........"

 

Mert nincs szegény ember ebben az országban. A kisbálával mi is így jártunk. Ezért jobb a körbála, oda viszed egymagad, ahova akarod ( persze géppel).

 

De a hamszter ugyanígy emberigényes. Ha 1-2 fordulónként berakod, akkor soha nem érsz a végére, ha meg sokat viszel be egyszerre, akkor meg nem látszol ki belőle. Mikor még mi is így csináltuk, akkor 6 ember rakta a kazlat, egyedül hordtam az UTB3.5H hamszterral a takarmányt, kb 7km-ről, de mikorra odaértem még az előzőből volt a földön.

vagy csúszda a bálázóra, utánakötöd a pótkocsit, és elég + egy ember aki igazgatja a kocsin a bálákat.

Előzmény: Petyuskám (30235)
Szaby27 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30238

Üdv Mindenkinek!

Sajnos még nem kaptam semmit.

Előzmény: A "traktoros" (30229)
Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30237

A H1 az alapméret, a többi a javítóméretes, tehát a köszörült főtengely és a hozzá való csapágy. Ha még eredeti a főtengelyed, akkor jó bele a H1.

Előzmény: Isti betyár (30234)
75 mtz50 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30236

sziaztok B.U.É.k       ha valakinek lene kisfülkés 50 es  gépkönyve  elekronikus formában  megköszönném ha elküldené számomra  , 10 éve van meg a gép de eddig nem volt nagyobb baja és ost apró felujítások ideje eljött     75mtz50@citromail.hu

Petyuskám Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30235

Helló!Az a baj a kisbálázóval hogy nekem az lenne a legjobb megmondom az igazat de ha azt veszek ki fogja rakni a bálát mert egy embert se találni sajnos aki jönne napszámba dolgozni.igy meg Hamsterral gyorsan összeszedném hazavinném a szin előtt kinyomnám és beraknám utánna vagy az ól melett egy kazlat csinálnék fóliát rá és csövi.Ha lenne ember aki rakja a bálát akkor okés a bálázó de sajnos olyan világot érünk hogy nincs egy ember se aki akar dolgozni a mai világba.

Előzmény: csoppika (30207)
Isti betyár Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30234

Mtz 50-es nyugvócsapágy-, hajtókarcsapágyaknál ilyen választékok vannak: H1, H2, P1, P2, P3. Ezek között mi a különbség? Melyik lenne a jó? Főtengely még nem volt bolygatva.

Atyus 77 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30233

Üdv.

 

Arra gondoltam én is hogy egy picit visszábbveszem az előtöltést ,hátha jobban fog indulni ilyen hidegekben .

 

Legalább tudom hogy nem gondolkodok szarul. :-)

 

 

Előzmény: hori62 (30227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30232

Mikor este szántok akkor mindig van ilyen, leglább tudom, hogy van erő nem köhög.

Előzmény: Törölt nick (30231)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30231

Ez még annó a 80 as volt motor generálá előtt.

A 82 esen nem tudtam levideózni ott az egész torok meg a kipufogó izzott, de akkor kétkocsi silót vittem vele még 2 éve. :)

 

Előzmény: hori62 (30230)
hori62 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30230

Igen.

Ez nem szokott azonnal jelentkezni, csak ha már legalább fél perce nyomod neki.

Nappal nem lehet látni, csak azt, hogy füstöl.

Nekem is felvan piszkálva az adagoló mert másként nem viszi a három fejes ekét.

Előzmény: Törölt nick (30228)
A "traktoros" Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30229

Üdv Mindenkinek.

 

Szaby a 3. izzitásra kaptál már valamit ?

Előzmény: Szaby27 (30187)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30228

üdv!

erre céloztál?

Előzmény: hori62 (30227)
hori62 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30227

Üdv mindenkinek!

Én is arra jöttem rá, hogy ha nagyobb előtöltést állítok, főleg amikor hidegebb van akkor nehezebben indul.

Az amit te lángnak látsz a kipufogón az izzó koromszemcsék, sötétben szokott látszani amikor a gép tul van terhelve és füstöl.

 

Előzmény: Józsi73 (30225)
ferri72 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30226

Értem, már volt úgy hogy 2-3 fokot visszább vettünk és lényegesen könnyebben indult hidegbe, de hát ezt is gépje válogatja.

Előzmény: Józsi73 (30225)
Józsi73 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30225

Üdv. mindenkinek!

 

Az előtöltés elvileg a helyén van, a lendkeréken lévő furathoz is passzol, a szíjtárcsára tett jelekhez is jó, és kapilláris csővel néztem.

 

A tsz-es traktorom úgy volt állítva, hogy egy lukkal előbbre lett téve a furatos tárcsa és feltekerve a fordulat. Hidegben nehezebben indult ( de mindig befurakodtam vele a műhelybe), de melegen már nem volt vele gond. Viszont fordulaton határozottan jobban ment ( és sötétben szinte mindig láng jött a kipufogón, főleg ha húzni kellett neki....).

Előzmény: ferri72 (30218)
ferri72 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30224

Üdv mindenki. Az nekem is olyan ha melegen lefullad akkor hirtelen nehezebben fordítja át, ez mindnél így van, de azért az hogy 10percet kell várni az sok. Még a motorom is olyan hogy ha lefullasztom, hirtelen alig birom beindítani (pedig az neves japán gyártmány), meg a zsigulik is olyanok voltak régen.

Előzmény: csoppika (30222)
laszlokalapos Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30223

Üdv. Mi is jártunk úgy szántáskor. Leállítottuk mikor kb 80fokos volt a víz(persze úgy megszokásból már) és akkor a nagy önindító nembirta tekerni. Másodikra indult be,és még izzitottunk is! De végül is beindult. Most kis cseh öninditó van a gépen. Mtz 52-es.

Előzmény: csoppika (30220)
csoppika Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30222

Nekem az a ritkabb, hogy elkapja, es beindul. Tehat, ha behuzom a dekompot, akkor sem fordul konnyen. Ha parat fordul, akkor mar kinyomja a levegot, es beroffenik... Es ez a tunet sima leallitaskor is elofordul... Haver is beszamolt ilyenrol... De neki ritkan fordul elo... Tavasszal megprobalok elotoltest allittatni valakivel...

Előzmény: Lacus550 (30221)
Lacus550 Creative Commons License 2010.12.31 0 0 30221

Én is jártam már így. Én a hirtelen hőtágulásra gondolok ami fellép mikor lefullad, meg talán a többlet gázolaj ami nem ég el lefulladás miatt. Kb az a jelenség ahogy mondod, mintha sok hidegindító menne a motorba és megfogja. Csak én úgy oldom meg h dekompresszor be és indítás akkor beindul nem kell várni semmit:) de rintkán fordul ez elő meg csak is akkor amikor 80 90 fokos a víz jártam úgy hogy lefulladt a víz meg felrottyant mire beindult:D.

Előzmény: csoppika (30220)
csoppika Creative Commons License 2010.12.30 0 0 30220

Ha mar ilyen temanal vagyunk. Mi lehet az oka, hogy a regi 80-asom, mikor 80 fokos a vize, kegyetlen nehezen indul???  Jobban mondva az onindito szinte alig-alig tudja atforditani, van, amikor meg is akad. Olyan hatasu, mikor egy jo eros indito spray hasznalatakor megtorpan... Jartam mar ugy, hogy szantasnal a beszegesnel lefulladt, es fagyoskodhattam ejjel 11-kor 20 percet legalabb, mig visszahult 60 fokig, es ujra birta tekerni...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!