Szép délutánt mindenkinek.Most nekem is lenne 1 kérdésem.Vettem 1 kaszát és hozzákezdtem a felújításához.2 korongos 135-ös.Feng-Shou traktor után szerkesztem át.Tehát a képek alapján megtudja valaki mondani,hogy milyen típus?Esetleg használt valaki ilyen típust?Vélemény esetleg?
Igen le lehet, de szerintem felesleges fáradozás, ha eszi az olajat bisztos vagyok benne, hogy az nem oldja meg a problémát.
Az én 82-esemen 8000 üzemóránál lett először levéve a hengerfej. A szelepszár szimeringek mind bevolt keményedve meg összerepedezve, volt amelyik nem is volt a helyén, de az olajat egyáltalán nem ette.
Nekem nemrég egy szerelő azt mondta, hogy ők nem is raknak rá szelepszár szimeringet. Ha annyira kopott a szelepvezető persely, inkább egy komplett hengerfej felújítás.
Ha mégis rászánnád magad arra vigyázz, hogy a dugattyút hajtsd fel a felső holtpontra amejiknél leszeded a szeleprugókat mert akkor nem tud beleesni a hengerbe a szelep.
"....... sajnos olyan világot érünk hogy nincs egy ember se aki akar dolgozni a mai világba........"
Mert nincs szegény ember ebben az országban. A kisbálával mi is így jártunk. Ezért jobb a körbála, oda viszed egymagad, ahova akarod ( persze géppel).
De a hamszter ugyanígy emberigényes. Ha 1-2 fordulónként berakod, akkor soha nem érsz a végére, ha meg sokat viszel be egyszerre, akkor meg nem látszol ki belőle. Mikor még mi is így csináltuk, akkor 6 ember rakta a kazlat, egyedül hordtam az UTB3.5H hamszterral a takarmányt, kb 7km-ről, de mikorra odaértem még az előzőből volt a földön.
vagy csúszda a bálázóra, utánakötöd a pótkocsit, és elég + egy ember aki igazgatja a kocsin a bálákat.
sziaztok B.U.É.k ha valakinek lene kisfülkés 50 es gépkönyve elekronikus formában megköszönném ha elküldené számomra , 10 éve van meg a gép de eddig nem volt nagyobb baja és ost apró felujítások ideje eljött 75mtz50@citromail.hu
Helló!Az a baj a kisbálázóval hogy nekem az lenne a legjobb megmondom az igazat de ha azt veszek ki fogja rakni a bálát mert egy embert se találni sajnos aki jönne napszámba dolgozni.igy meg Hamsterral gyorsan összeszedném hazavinném a szin előtt kinyomnám és beraknám utánna vagy az ól melett egy kazlat csinálnék fóliát rá és csövi.Ha lenne ember aki rakja a bálát akkor okés a bálázó de sajnos olyan világot érünk hogy nincs egy ember se aki akar dolgozni a mai világba.
Mtz 50-es nyugvócsapágy-, hajtókarcsapágyaknál ilyen választékok vannak: H1, H2, P1, P2, P3. Ezek között mi a különbség? Melyik lenne a jó? Főtengely még nem volt bolygatva.
Az előtöltés elvileg a helyén van, a lendkeréken lévő furathoz is passzol, a szíjtárcsára tett jelekhez is jó, és kapilláris csővel néztem.
A tsz-es traktorom úgy volt állítva, hogy egy lukkal előbbre lett téve a furatos tárcsa és feltekerve a fordulat. Hidegben nehezebben indult ( de mindig befurakodtam vele a műhelybe), de melegen már nem volt vele gond. Viszont fordulaton határozottan jobban ment ( és sötétben szinte mindig láng jött a kipufogón, főleg ha húzni kellett neki....).
Üdv mindenki. Az nekem is olyan ha melegen lefullad akkor hirtelen nehezebben fordítja át, ez mindnél így van, de azért az hogy 10percet kell várni az sok. Még a motorom is olyan hogy ha lefullasztom, hirtelen alig birom beindítani (pedig az neves japán gyártmány), meg a zsigulik is olyanok voltak régen.
Üdv. Mi is jártunk úgy szántáskor. Leállítottuk mikor kb 80fokos volt a víz(persze úgy megszokásból már) és akkor a nagy önindító nembirta tekerni. Másodikra indult be,és még izzitottunk is! De végül is beindult. Most kis cseh öninditó van a gépen. Mtz 52-es.
Nekem az a ritkabb, hogy elkapja, es beindul. Tehat, ha behuzom a dekompot, akkor sem fordul konnyen. Ha parat fordul, akkor mar kinyomja a levegot, es beroffenik... Es ez a tunet sima leallitaskor is elofordul... Haver is beszamolt ilyenrol... De neki ritkan fordul elo... Tavasszal megprobalok elotoltest allittatni valakivel...
Én is jártam már így. Én a hirtelen hőtágulásra gondolok ami fellép mikor lefullad, meg talán a többlet gázolaj ami nem ég el lefulladás miatt. Kb az a jelenség ahogy mondod, mintha sok hidegindító menne a motorba és megfogja. Csak én úgy oldom meg h dekompresszor be és indítás akkor beindul nem kell várni semmit:) de rintkán fordul ez elő meg csak is akkor amikor 80 90 fokos a víz jártam úgy hogy lefulladt a víz meg felrottyant mire beindult:D.
Ha mar ilyen temanal vagyunk. Mi lehet az oka, hogy a regi 80-asom, mikor 80 fokos a vize, kegyetlen nehezen indul??? Jobban mondva az onindito szinte alig-alig tudja atforditani, van, amikor meg is akad. Olyan hatasu, mikor egy jo eros indito spray hasznalatakor megtorpan... Jartam mar ugy, hogy szantasnal a beszegesnel lefulladt, es fagyoskodhattam ejjel 11-kor 20 percet legalabb, mig visszahult 60 fokig, es ujra birta tekerni...