Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

betg Creative Commons License 2010.12.17 0 0 206

Háát az  ülés nem olcsó 60-80e /db bontottan , inkább peugeot vagy c8 nézz van azért egy pár apró különbség a Fiat a leg gyengébb láncszem ezen a palettán.

Előzmény: _derola_ (205)
_derola_ Creative Commons License 2010.12.17 0 0 205

Sziasztok!

 

Ma néztem egy Ulysse-t, aminek a középkonzolon levő LCD kijelzője nem igazán volt a helyzet magaslatán. A kijelző sok vékony függőleges vonalban nem működött.

Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ha vételre kerül a sor mindenképpen javíttatnám/cserélném, csak nem tudom árban mire lehet számítani.

Ugyanígy a hátul hiányzó két ülés pótlása nagyságrendileg mit jelent?

bt74 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 204

Üdv!

Az üzemanyag szintjelzőm teljesen telit mutat, pedig kb 70 liter van csak benne. Tegnapig tökéletesen működött. Találkozott már valaki ilyen problémával?

Fabbri Creative Commons License 2010.12.17 0 0 203

ekokarbon,

Több mint valószínű, hogy hiányzik belőle a lefolyó. Nekem 2004-es Phedra van és még abból is hiányzott. Szerencsére látszott a tetőkárpiton a beázás és úgy vettem meg, hogy belekerül. Van gyári javítókészlet hozzá, elvileg volt is rá gyári visszahívás is, csak az enyém akkori gazdája magasról tett rá. (még olaszban)

Amióta megcsinálták még sose folyt be a víz, viszont nagyon tud locsogni a lefolyóban néha a víz.

Ha jól rémlik nem olcsó mulatság, mert a 3 ablakra volt vagy 100e a javítás és persze az egész kárpitot le kell bontani. (még jó hogy nem én fizettem)

Előzmény: ekokarbon (201)
xmbela Creative Commons License 2010.12.17 0 0 202

Megnéztem egy robbantott rajzot és azon nem volt lefolyó. Akkor ezt nem kell kipucolni.

Remélem, hogy nem ragályos ez a vízbefolyás, mert az enyémen 3 tetőablak is van.

Előzmény: ekokarbon (201)
ekokarbon Creative Commons License 2010.12.16 0 0 201

Köszi a jótanácsot, ha jobb idő lesz feltétlen megpróbálom kipucolni.

Attól tartok viszont, hogy ebbe gyárilag nem is szereltek lefolyót (2003-as évjáratú Phedra 2.2 JTD),

legalábbis ilyet hallottam. Lehet, hogy arra gondoltak a gyártók, hogy menet közben majd elpárolog az a kis víz a

vályúból?

Valamit pöntyögteka Peugeot-nál, hogy ez egy ismert hibajelenség, és hogy van erre nekik egy előre

kidolgozott munkafolyamatuk, ami lényegében abból áll, hogy utólag beépítik ezeket a lefolyókat.

 

Bármilyen ezzel kapcsolatos információt köszönettel veszek.

Előzmény: xmbela (197)
betg Creative Commons License 2010.12.16 0 0 200

Üdv Bp, a tel szám adott..

Előzmény: _derola_ (199)
_derola_ Creative Commons License 2010.12.15 0 0 199

Értem, kösz a tanácsokat! Helyileg egyébként hol vagy (az adatlapodon látom adott a telefonszám)? Én is a nagyobb dízelben gondolkodom.

 

 

Előzmény: betg (198)
betg Creative Commons License 2010.12.15 0 0 198

Üdv lehet találni ennyiért csak jól körül kell nézni én 2.2hdi venném, ebbe a kaszniba kell egy ekkora motor  .

A FAP rendszer ami problémás lehet de ez orvosolható, kiiktatható porlasztok állapota lényeges mert sokszor a cserélni szinte lehetetlen mert úgy berohad a hengerfelybe, tehát egy diagnosztika nem árt a megvétel elött ,ebben tudok segíteni

a többi dolog mint bármelyik autónál, futómű, kaszni ,hányszor ment át rajta az úthenger és ilyesmik ezeket alaposan meg kell nézni a km ennek a motornak nem gond ha olaj volt cserélve rendesen akkor 500ekm felett elmegy gond nélkül persze az autó körülötte szétesik tehát alaposan meg kell nézni . Itt nem évjáratot és km órát érdemes venni, hanem egy szervizelt karabantartott autót inkább legyen több km, látszon ,hogy volt gazdája az többet ér mint a kevés kétes km és hű de fiatal ,és milyen jó áron van és 3db -ból van összerakva.

Előzmény: _derola_ (195)
xmbela Creative Commons License 2010.12.14 0 0 197

Elhúzod a tetőablakot és kipucolod a lefolyót!

Előzmény: ekokarbon (196)
ekokarbon Creative Commons License 2010.12.14 0 0 196

Sziasztok!

 

Tetőablak beázásra milyen jó megoldási technológia létezik.

Nagyobb eső után fékezéskor a tükör fölötti lámpabúrából igen csak folyik a víz.

ki hogy oldotta meg, vagy hogyan csinálná? Tetőkárpít le, vízelvezetők utólagos beépítése?

Mennyibe fog ez kerülni?

 

Köszönettel!

_derola_ Creative Commons License 2010.12.14 0 0 195

Sziasztok!

 

C8/807/Ulysse-t tervezek használtan venni (ha sikerül), tudnátok mondani pár dolgot, amire mindenképpen érdemes odafigyelnem a kiszemelt példányoknál? Árban 2m alatt tudok csak nézelődni és dízelben gondolkozom. ( Lehet, hogy ez így mission impossibel?).

 

Előre is köszönöm!!

Fabbri Creative Commons License 2010.12.13 0 0 194

:-)

A kérdésem valóban amatőr volt, de főleg a lustaság miatt. (műszaki vénám miatt, azért annyira nem vagyok amatőr)

Igen, diesel a Phedra és azt is sejtettem hogy FAP-os lesz a pici, mert még sosem füstölt láthatóan (minden nap kb. 5Km-ert megyek utána, mert a feleségemmel addig ugyanarra megyünk), meg mások is kérdezték már tőlem, hogy mekkora erő van ebben az autóban, benzines ugye? :-) (nem ismerte az autót csak jött utánam 80Km-ert az 1.4 Peugeot 206-al a rokon)

Pedig nem is rakéta a 2.0, de automata váltóval elég jól lép 50Km/h-tól felfelé ahhoz képest mekkora egy szörnyeteg pl. a 206-hoz képest.

Tuti luxustank filing :-)

Előzmény: bt74 (193)
bt74 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 193

Bocs, hogy bele vau-vau, nem akarok kukacoskodni, de írtad is , hogy amatör kérdésed van. Diesel a Phedrád? Mert ez nem derült ki a kérdésedböl.

Előzmény: Fabbri (189)
hrpeti Creative Commons License 2010.12.09 0 0 192

Üdv mindenkinek! A topikot végigolvasva találtam hasznos infókat, néhányhoz pedig hozzá is szólnék. Először is hála betg kollégának megoldódott a FAP problémám. Már vagy másfél éve használtam az autót amikor is turbó cserére került sor. Ezek után az autó allandóan letiltott "ANTIPOLLUTION ERROR" üzenettel. Kicsit idegesített, hogy egy Trabantnyi erő sem maradt benne. A FAP szürő vizsgálatakor kiderült, hogy már nincs is benne, pgdig a márkaszervíz bejegyzése szerint alig több mint 30ekm-el ezelött volt kicserélve. Igy az olcsóbb FAP-talanítás mellett döntöttem, ami betg segítségével sikeren meg is történt.

 

Az automata világítással volt problémám már az előző autómon is. A jelenség: index egyik irányba - reflektor bekapcsol, index másik irányba - a világítás teljesen lekapcsol. Az autót már így vettem, és az előző tulajnak már a xenonokat is kicserélték több mint 600 lepedőért. Hála a korábbi autómnak tudtam a megoldást. Használtan egy 10-esért vettem egy másik kormánykapcsolót és a probléma egy csapásra megszűnt.

 

Az automata ablaktörő nagyon érzékeny a lapátok állapotára. Még frissen cserélt de elkoszolódott lapátok esetén is sokkal sűrűbben vagy állandóan  töröl. Rendszeresen kell tisztínani a lapátokat és ha már elkoptak ki kell cserélni. Néhány autósboltban kapható a megfelelő gumiprofil kb 500 Ft/m áron szemben a 15eFt/pár gyári komplett lapáttal. Igaz, hogy nem olyan tartós, évente legalább egyszer cserélni kell őket.

paragabika Creative Commons License 2010.12.09 0 0 191

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata, hogy hogyan lehet egyszerűen beapplikálni az Ulysse-be (1995-ös) a Scudo hátsó üléspadját?

 

A sínt bele lehet egyszerűen fogatni vagy barkácsolni kell.

 

Egyébként korábban kérdeztem, hogy az újabb típusok ülései jók-e a régebbi típusokba.

Kiderült, hogy egészen más a rendszer.

 

Előre is köszi

betg Creative Commons License 2010.12.09 0 0 190

Üdv van benne FAP , de ha alánézel és elöl az autó alatt látsz egy kb fél méteres dobot ami két részből áll és össze van csavarozva  na az a katalizátor és a FAP .

Előzmény: Fabbri (189)
Fabbri Creative Commons License 2010.12.08 0 0 189

Sziasztok!

 

Egy nagyon amatőr kérdésem lenne. Honnan tudhaó meg egyszerűen, hogy van-e FAP az autóban?

Konkrétan egy 2004-es 2.0 Phedrám van automata váltós. Soha semmi füst nem jön belőle aminek örülök is, de jobban örülnék, ha mindezt FAP nélkül tudnám :-)

 

Fabbri

xmbela Creative Commons License 2010.12.02 0 0 188

A pontos menetére már nem emlékszem, de a nagy(fő) ventillátor a kormány alatt van a lábtér felől. Nem egy nagy mutatvány kiszedni.

Előzmény: bt74 (186)
keselyu14 Creative Commons License 2010.12.02 0 0 187

Hello!

Tudna valaki C8-ba a gyári cd-s lejátszó helyett valami olyan megoldást, hogy mp3-at is le lehessen játszani de a kormányról való vezérlés lehetősége megmaradjon. A kocsi 2005-ös és így csak audiót tud lejátszani de ott is gondok vannak cserélni kellene valamire.

előre is köszönöm

bt74 Creative Commons License 2010.11.30 0 0 186

Üdv mindenki!

 

Fűtőventillátort szedett már ki valaki? Mi a kiszedés menete? Néha nyikorog és meg szeretném kenni. (nem kívülröl wd40-el befújni)

tomsojer Creative Commons License 2010.11.29 0 0 185

Ja, én nem mondtam, hogy nem - csak azt mondtam, hogy nekem tökéletesen műxik.

 

Üdv.

 

 

Előzmény: betg (179)
ekokarbon Creative Commons License 2010.11.29 0 0 184

Köszönönöm a részletes választ.

Még csak egy kérdés. Tudható-e valahonnan, hogy mikor indítja a regeneráló programot?

Gondolom semmibe sem kerülne kijelezni, hogy elindult, folyamatban van, befejeződött, hogy tisztában legyél vele.

Esetleg, akkor beiktathatunk egy olyan utat, hogy be tudja rendesen fejezni.

Előzmény: betg (182)
papkaro Creative Commons License 2010.11.28 0 0 183

az esösenzoron van egy zselés réteg ami átengedi a fényt ha ez megsérül vagy piszkos lesz soha nem fog rendesen müködni

és rendkivül bosszantó hogy az ablaktörlö össze-vissza töröl

Előzmény: betg (179)
betg Creative Commons License 2010.11.28 0 0 182

A fap tísztítás a fap szűrő bemenete és kimenete között lévő nyomáskülönbség mértékétől függ ha a nyomáskülönbség elér egy bizonyos szintet akkor a számitógép elindítja regenerálást ha a motor elég meleg stb stb , a legnagyobb probléma a sok rővidtávú használat 4-5km utána leállás maj fél óra múlva megint pár km és így tovább ilyenkor általában nem tudja befejezni a regenerálást és mindig újra kezdi ha már elég meleg a motor de mi megérkezünk közben a célunkhoz ezért leállítjuk a motort és megint lesz egy befejezetlen regenerálásunk ilyenkor tőmődik el ídő elött a szűrő . A FAP szűrőnek van egy élettartalma ami évjárattól és használattól fűggően 80-120ekm , ez után eltőmődik ilyenkor ki lehet mosni de az életartama lényegesen rövidűl és a szűrés hatásfoka is romlik.

Én a végleges kiirtását szoktam végezni ahol a fap szűrőt kipucoljuk üresre, az üres ház kerül vissza és kap egy kiegészítő szoftvert, (enélkül nem működik mert hibát fog jelezni és átmegy vészprogramba mert szerinte iszonyatosan szennyezük a környezetet.)

Ezzel örökre megoldódik minden ezzel kapcsolatos probléma. Lehet vitatkozni ,hogy melyik a károsabb a sima korom vagy micro részecskék amit a fap-os rendszer bocsájt ki ami lebeg a levegöben, de ha a motor jó akkor látható füst szinte egyántalán nem lesz sok német csoda örülne ha csak annyi füstje lenne mint ezeknek fap nélkül.

 

 

Előzmény: ekokarbon (169)
papkaro Creative Commons License 2010.11.28 0 0 181

a szélvédön középen alul van a szensor azt kell kipattintani és lehúzni a csatlakózót

ez egy átmeneti megoldás de szinte tökéletes ha a kollege tud rajta állitani /btg/ keresd meg adddig is úgy fog müködni az ablaktörlö ahogy szeretnéd

Előzmény: bt74 (177)
betg Creative Commons License 2010.11.28 0 0 180

Bocs ,hogy beleszólok de ez nem igy működik a fap egy idő után eltőmődik mindenképpen főleg ha a mágnes nincs akkor nem adagol elég adalékot az üzemanyaghoz de nem feltétlenül ettől tömödik el ,teljesen mindegy ,hogy mennyit tankolsz az adalékoló számitógép kiszámolja ,hogy a tankolt üzemanyag mennyiséghez mennyi adalék kell és az üzemanyag tankba fecskendezi a gázolajhoz nem a szűrőbe! Ez az adalék egy égésjavító amitől a korom alacsonyabb hőmérsékleten ég el a Fap szűrőben a regeneráláskor, de a regeneráláskor salakanyag (hamu) képződik ami egy idő után eltömi a szűrőt .

Előzmény: Qstagi (170)
betg Creative Commons License 2010.11.28 0 0 179

Lehet állítani az esőszenzort de kell hozzá lexia ,kb 10 fokozatban állítható.

Előzmény: tomsojer (174)
phed Creative Commons License 2010.11.28 0 0 178

Sziasztok

 

 

Remélem tud valaki segiteni!A fütésem megbolondult hol fűt hol nem. Ha beinditom az autót akkor nem fűt csak ha rányitom az ajtót és a hideg levegőt érzékeli akkor elkezd fűteni, mint az őrűlt. Nem értem miért van ez. A  belsö érzékelő bolundult meg vagy más mert ha elkezd füteni csak addig jó míg  nem indítom újra a motort mert akkor csak langyos levegőt fúj.

 

 

Köszönöm.

bt74 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 177

Na, ez már jobban hangzik. Pontosan hol húzom le és milyen vezetékeket? Hogy férek hozzá? Hogy kell szétszedni a szenzort?

Előzmény: papkaro (176)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!