Háát az ülés nem olcsó 60-80e /db bontottan , inkább peugeot vagy c8 nézz van azért egy pár apró különbség a Fiat a leg gyengébb láncszem ezen a palettán.
Ma néztem egy Ulysse-t, aminek a középkonzolon levő LCD kijelzője nem igazán volt a helyzet magaslatán. A kijelző sok vékony függőleges vonalban nem működött.
Ezzel kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Ha vételre kerül a sor mindenképpen javíttatnám/cserélném, csak nem tudom árban mire lehet számítani.
Ugyanígy a hátul hiányzó két ülés pótlása nagyságrendileg mit jelent?
Az üzemanyag szintjelzőm teljesen telit mutat, pedig kb 70 liter van csak benne. Tegnapig tökéletesen működött. Találkozott már valaki ilyen problémával?
Több mint valószínű, hogy hiányzik belőle a lefolyó. Nekem 2004-es Phedra van és még abból is hiányzott. Szerencsére látszott a tetőkárpiton a beázás és úgy vettem meg, hogy belekerül. Van gyári javítókészlet hozzá, elvileg volt is rá gyári visszahívás is, csak az enyém akkori gazdája magasról tett rá. (még olaszban)
Amióta megcsinálták még sose folyt be a víz, viszont nagyon tud locsogni a lefolyóban néha a víz.
Ha jól rémlik nem olcsó mulatság, mert a 3 ablakra volt vagy 100e a javítás és persze az egész kárpitot le kell bontani. (még jó hogy nem én fizettem)
Üdv lehet találni ennyiért csak jól körül kell nézni én 2.2hdi venném, ebbe a kaszniba kell egy ekkora motor .
A FAP rendszer ami problémás lehet de ez orvosolható, kiiktatható porlasztok állapota lényeges mert sokszor a cserélni szinte lehetetlen mert úgy berohad a hengerfelybe, tehát egy diagnosztika nem árt a megvétel elött ,ebben tudok segíteni
a többi dolog mint bármelyik autónál, futómű, kaszni ,hányszor ment át rajta az úthenger és ilyesmik ezeket alaposan meg kell nézni a km ennek a motornak nem gond ha olaj volt cserélve rendesen akkor 500ekm felett elmegy gond nélkül persze az autó körülötte szétesik tehát alaposan meg kell nézni . Itt nem évjáratot és km órát érdemes venni, hanem egy szervizelt karabantartott autót inkább legyen több km, látszon ,hogy volt gazdája az többet ér mint a kevés kétes km és hű de fiatal ,és milyen jó áron van és 3db -ból van összerakva.
C8/807/Ulysse-t tervezek használtan venni (ha sikerül), tudnátok mondani pár dolgot, amire mindenképpen érdemes odafigyelnem a kiszemelt példányoknál? Árban 2m alatt tudok csak nézelődni és dízelben gondolkozom. ( Lehet, hogy ez így mission impossibel?).
A kérdésem valóban amatőr volt, de főleg a lustaság miatt. (műszaki vénám miatt, azért annyira nem vagyok amatőr)
Igen, diesel a Phedra és azt is sejtettem hogy FAP-os lesz a pici, mert még sosem füstölt láthatóan (minden nap kb. 5Km-ert megyek utána, mert a feleségemmel addig ugyanarra megyünk), meg mások is kérdezték már tőlem, hogy mekkora erő van ebben az autóban, benzines ugye? :-) (nem ismerte az autót csak jött utánam 80Km-ert az 1.4 Peugeot 206-al a rokon)
Pedig nem is rakéta a 2.0, de automata váltóval elég jól lép 50Km/h-tól felfelé ahhoz képest mekkora egy szörnyeteg pl. a 206-hoz képest.
Üdv mindenkinek! A topikot végigolvasva találtam hasznos infókat, néhányhoz pedig hozzá is szólnék. Először is hála betg kollégának megoldódott a FAP problémám. Már vagy másfél éve használtam az autót amikor is turbó cserére került sor. Ezek után az autó allandóan letiltott "ANTIPOLLUTION ERROR" üzenettel. Kicsit idegesített, hogy egy Trabantnyi erő sem maradt benne. A FAP szürő vizsgálatakor kiderült, hogy már nincs is benne, pgdig a márkaszervíz bejegyzése szerint alig több mint 30ekm-el ezelött volt kicserélve. Igy az olcsóbb FAP-talanítás mellett döntöttem, ami betg segítségével sikeren meg is történt.
Az automata világítással volt problémám már az előző autómon is. A jelenség: index egyik irányba - reflektor bekapcsol, index másik irányba - a világítás teljesen lekapcsol. Az autót már így vettem, és az előző tulajnak már a xenonokat is kicserélték több mint 600 lepedőért. Hála a korábbi autómnak tudtam a megoldást. Használtan egy 10-esért vettem egy másik kormánykapcsolót és a probléma egy csapásra megszűnt.
Az automata ablaktörő nagyon érzékeny a lapátok állapotára. Még frissen cserélt de elkoszolódott lapátok esetén is sokkal sűrűbben vagy állandóan töröl. Rendszeresen kell tisztínani a lapátokat és ha már elkoptak ki kell cserélni. Néhány autósboltban kapható a megfelelő gumiprofil kb 500 Ft/m áron szemben a 15eFt/pár gyári komplett lapáttal. Igaz, hogy nem olyan tartós, évente legalább egyszer cserélni kell őket.
Üdv van benne FAP , de ha alánézel és elöl az autó alatt látsz egy kb fél méteres dobot ami két részből áll és össze van csavarozva na az a katalizátor és a FAP .
Egy nagyon amatőr kérdésem lenne. Honnan tudhaó meg egyszerűen, hogy van-e FAP az autóban?
Konkrétan egy 2004-es 2.0 Phedrám van automata váltós. Soha semmi füst nem jön belőle aminek örülök is, de jobban örülnék, ha mindezt FAP nélkül tudnám :-)
Tudna valaki C8-ba a gyári cd-s lejátszó helyett valami olyan megoldást, hogy mp3-at is le lehessen játszani de a kormányról való vezérlés lehetősége megmaradjon. A kocsi 2005-ös és így csak audiót tud lejátszani de ott is gondok vannak cserélni kellene valamire.
A fap tísztítás a fap szűrő bemenete és kimenete között lévő nyomáskülönbség mértékétől függ ha a nyomáskülönbség elér egy bizonyos szintet akkor a számitógép elindítja regenerálást ha a motor elég meleg stb stb , a legnagyobb probléma a sok rővidtávú használat 4-5km utána leállás maj fél óra múlva megint pár km és így tovább ilyenkor általában nem tudja befejezni a regenerálást és mindig újra kezdi ha már elég meleg a motor de mi megérkezünk közben a célunkhoz ezért leállítjuk a motort és megint lesz egy befejezetlen regenerálásunk ilyenkor tőmődik el ídő elött a szűrő . A FAP szűrőnek van egy élettartalma ami évjárattól és használattól fűggően 80-120ekm , ez után eltőmődik ilyenkor ki lehet mosni de az életartama lényegesen rövidűl és a szűrés hatásfoka is romlik.
Én a végleges kiirtását szoktam végezni ahol a fap szűrőt kipucoljuk üresre, az üres ház kerül vissza és kap egy kiegészítő szoftvert, (enélkül nem működik mert hibát fog jelezni és átmegy vészprogramba mert szerinte iszonyatosan szennyezük a környezetet.)
Ezzel örökre megoldódik minden ezzel kapcsolatos probléma. Lehet vitatkozni ,hogy melyik a károsabb a sima korom vagy micro részecskék amit a fap-os rendszer bocsájt ki ami lebeg a levegöben, de ha a motor jó akkor látható füst szinte egyántalán nem lesz sok német csoda örülne ha csak annyi füstje lenne mint ezeknek fap nélkül.
Bocs ,hogy beleszólok de ez nem igy működik a fap egy idő után eltőmődik mindenképpen főleg ha a mágnes nincs akkor nem adagol elég adalékot az üzemanyaghoz de nem feltétlenül ettől tömödik el ,teljesen mindegy ,hogy mennyit tankolsz az adalékoló számitógép kiszámolja ,hogy a tankolt üzemanyag mennyiséghez mennyi adalék kell és az üzemanyag tankba fecskendezi a gázolajhoz nem a szűrőbe! Ez az adalék egy égésjavító amitől a korom alacsonyabb hőmérsékleten ég el a Fap szűrőben a regeneráláskor, de a regeneráláskor salakanyag (hamu) képződik ami egy idő után eltömi a szűrőt .
Remélem tud valaki segiteni!A fütésem megbolondult hol fűt hol nem. Ha beinditom az autót akkor nem fűt csak ha rányitom az ajtót és a hideg levegőt érzékeli akkor elkezd fűteni, mint az őrűlt. Nem értem miért van ez. A belsö érzékelő bolundult meg vagy más mert ha elkezd füteni csak addig jó míg nem indítom újra a motort mert akkor csak langyos levegőt fúj.