Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kyg Creative Commons License 2010.11.28 0 0 46890

Szia.

 

Ha az akusarut leveszed, és 30 percnél hamarab teszed vissza akkor a kijelző és a rádió egy ideig nem működik.

Ez az idő akár 1 óra is lehet, de az autónak végig gyujtáson kell lenni, és idővel visszajön.

Előzmény: zsozsi69 (46872)
zsozsi69 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 46889

Üdv!

A biztosíték OK, a kijelző mégsem működik. Máshol van a hiba. Vakon is próbáltam a kódot, úgy sem.

Előzmény: KelemenGy (46882)
csabi37 Creative Commons License 2010.11.28 0 0 46888

Szia mindenki!

 

A kuplungholtjáték 15-20 milliméter.

A pedált eddig lehessen lenyomnyi mielőtt emelni kezdené a villát.

 

Hát az olajcsere az ugye 45 nél kellett volna, de ha jó olajat töltöttek bele és nem valami gazdaságosat vagy kacsazsírt akkor az nem zavarhat be.

Előzmény: Péter az állat (46886)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.11.28 0 0 46887

Szia!

 

A fényszóró biztosítékainak semmi köze a helyzetlyelzőhöz.

 

Nézd meg ebben:

 

http://ignisklub.hu/dokumentum/Ignis_villamos_kapcsolasi_rajzok_128old_magyar_9MB.pdf

 

a 87. lapon a helyzetlyelző bekötését. Láthatod, hogy semmi köze hozzá.

 

A .pdf tanulmányozása biztos segít megoldani a problémát. ;)

 

Még egy kis segítség:

 

Előzmény: Péter az állat (46871)
Péter az állat Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46886

Nem tudom. Honnan tudhatom, hogy jó-e?

 

Más. Nem rég cseréltek olajat a váltóban. Az, ill. hogy ez 81e-nél történt okozhat-e ilyesmit.

Előzmény: Törölt nick (46885)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46885

Hali.

 

kuplungholtjáték rendben van?

 

Üdv.

Előzmény: Péter az állat (46871)
kkn Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46884

Pedig a kódolási utasításokat betartva elméletileg vakon is be lehetne kódolni, hiszen meghatározott menete van, mikor melyik gombot, meddig kell nyomni, minden számhoz egyszer többször kell megnyomni a gombot, így a kódot is be tudod ütni vakon, látni sem kell. Egy próbálkozást megér, és ha nem jön be, még mindig marad kilenc esély, ha jó lesz a kijelző.

Előzmény: zsozsi69 (46872)
kkn Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46883

... és vica versa, a rádió is működik kijelző nélkül, hehehe... Persze nem a topictárs esetében, de, ha csak a kijelző hal meg, a rádió megy tovább.

Előzmény: yoggi (46879)
KelemenGy Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46882

Üdv!

 

Ha se a rádió, se a kijelző nem műx, akkor - természetesen ráadott gyújtás nélkül - szedd ki a kormánytól balra lefelé lévő bizti-táblából a Dome nevezetű biztit és mivel jó eséllyel el van szállva, tegyél a helyére egy újat.

Előzmény: zsozsi69 (46872)
yoggi Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46881

Tulajdonképpen egy "kijelző nélküli" rádió kapcsolódik az autó információs rendszeréhez ;) 

 

 

Előzmény: tarno (46880)
tarno Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46880

Hali !

 

 

Ezen én is el filoztam ,hogy, hogy érti a kolléga .Az hogy össze van kötve ,de külön kiszerelhető .Nem olyan mint egy "sima rádió .

Előzmény: yoggi (46879)
yoggi Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46879

Ez így nem teljesen korrekt úgy tudom, kijelző rádió nélkül is müködik, csak az órát nem tudod állítani nélküle, a többi funkciója( ami a rádió kijelzésen kivül van) müködőképes.

Előzmény: japaszturo (46877)
tarno Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46878

Hali !

 

 

 

Azért ez idő alatt míg várakozol ,azért feszültség alatt legyen a rádió .

Előzmény: zsozsi69 (46875)
japaszturo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46877

A kijelző egybe van építve a rádióval. A rádióval eggyüt kilehet venni, egy egység.

japaszturo Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46876

Szia! Én nem aksi csere után jártam igy hanem menet közben elment a kijelzőm.  Elmentem egy autórádió szerelőhöz kivette a rádiót és 60000ft-ért megcsinálta .

 

 

zsozsi69 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46875

Köszi!

Akkor még várok vele, hátha történik valami!

Előzmény: yoggi (46873)
DMA Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46874

Akkó nálam nincs. Testkábel szakadás miatt akksi le, félóra forrasztgatás. Akksi vissza és egyből volt kijelző.

Előzmény: yoggi (46873)
yoggi Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46873

Elmegy a kijelző hibára az szokott lenni a megoldás, hogy vársz türelemmel és viszajön pár órán belül( legalábbis ez szokott lenni, nekem hála istennek nincs, de mindenki ezt írta le itt) Miértet ne kérdezz, sztem senki nem tudja :))

 

( esetleg lehet hogy van benne egy nagy pufferkondi/extrakapacitás valahol és amíg az vissza nem töltődik addig ez van) 

Előzmény: zsozsi69 (46872)
zsozsi69 Creative Commons License 2010.11.27 0 0 46872

Üdv!

Új kérdésem lenne. 2004-es Ignisben először cseréltem akkut, de most nem működik a középső kijelző (óra, idő, fogyasztásmérő meg a Blaupunkt rádió sem). Ez utóbbit nem tudom visszakódolni, míg nem látom a számokat!

Köszi, aki tud segíteni!

 

Péter az állat Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46871

Üdv!

 

Kérdésem lenne a hozzáértőkhöz két kérdéskörben.

 

Az első az ignis váltójáról, illetve környékéről lenne, jelesül az, hogy úgy két-három hete fura hangok jönnek a váltó környékéről. Nem mondom, hogy egyik pillanatról a másikra csinálta, lehet, hogy csak akkor tűnt fel.

Szóval ha picit a kuplungon felejtem a lábam (ill néha magától is) akkor halk, de határozott zúgó hang jön. Én csapágy hangnak mondanám, de a szerelőm szerint, ha kivan a kinyomó csapágy akkor az nem olyan, hogy hol van, hol nincs, hanem ha van, akkor mindig van. Ez viszont csak akkor szól így, ha olyan napja van.

Aztán váltáskor (mikor két sebesség között üresben van) olyan hangja van, mint amikor Trabarna, a lyukas turbós rábát utánozta, ugyanúgy „fütyül”.

Visszaváltásnál meg mint egy lendkerekes autó, mikor épp nagy svunggal felhúzzák.

A legjobb, mikor hidegen kombinálja, pl csapágy hangos lendkerekes autó. Persze a szerelőnél (a lendkerekes kivételével, nem jön ki pedig már háromszor rángattam el egy próbakörre. Szerintem már tiszta hülyének néz. Mi lehet a gáz? Lehet, hogy kuka a váltóm?

 

A másik, a világítással kapcsolatos. Hogy van ezen megoldva a helyzetjelző?

Konkrétan az volt, hogy még a nyáron, vizsga előtt felrakattam egy vonóhorgot, és most szerettem volna pótkocsit vontatni, viszont a pótkocsin, csak a fele helyzetjelző égett, pedig a szerelőm kocsijához kapcsolva minden rendben volt, mire kiderült amire gondoltam, hogy a futó is a két helyzetjelzőről külön kapja a tápot. (mellesleg így is logikus) Viszont beszerelésnél nekem csak egy oldali helyzet jelzőről vittek áramot, de mivel félúton lett megcsapolva a kábel korbács, nem lehetett tudni, hogy melyikről. Sebaj, megnézzük a vezetéket. Ugyanolyan. Akkor kiszedjük a biztosítékot. Kiszedtük az egyiket, egyik fényszóró elaludt, a másik égett, ahogy minden helyzetjelző is égett. Bizti vissza, kiszedtük a másikat. Egyik fényszóró halványan égett, a másik fényszóró teljes fénnyel, ahogy a helyzetjelzők is. Mindkét biztosítékot kiszedve elaludt minden.

Akkor most hogy van ez, és hogy kell bekötni a futó csatlakozóját? Most ugyan egy átkötéssel megoldottuk ideiglenesen, de nem hiszem, hogy jó ez így.

Szkotti1 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46870

Sajnos nem, pont a Sport sárvédőtoldatai miatt nem ugyanaz (annyival szélesebb a sima Ignisnél). Párszor beleszaladtam már ebbe, van benne rutin.

A külföldi ebay oldalakon meg ehhez a típushoz leginkább csak szőnyegeket és sportkipufogót hirdetnek...:o( De nézem azokat is folyamatosan.

 

(Egyébként furcsa, de Sportból több van itthon, mint sima 1.3-ból. Nekem abszolút egyedi, 1.3 háromajtósból épített Sport replika,ami sokszoros szivatás lesz majd egyszer, nade ez a kihívás)

Előzmény: yoggi (46868)
Szkotti1 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46869

Kell hozzá egy Clarionhoz való kiszedő-szerszám, ezt a készülékkel együtt adják, ha boltban veszed (a rádió csomagolása tartalmazza). Ha nincs, akkor a legtöbb autóvillamosságis műhelyben van. Ezzel tudod kiszedni a beépített készüléket. A vezetékek szétcsatlakoztatása után a beépítő keretet is célszerű kiszedni, az esetlegesen eltérő készülék-rögzítés miatt.

Az autó kábelkötegének a végén 2db 8pólusú Euro-csatlakozó van elméletileg, ennek a bekötése szabványos. E csatlakozó és a rádió között egy rádió-specifikus toldóköteg van, ez szintén jön a gyári csomagolásban, vagy nagyobb elektronikai áruházakban vásárolható.

A beépítő keret szintén a készülékhez tartozik, ezt kell először berakni, csatlakoztatni a vezetékeket, és a helyére tolni a rádiót.

Tényleg nem egy bonyolult művelet, de a felsorolt eszközöknek rendelkezésre kell állniuk, egyéb esetben egy gyakorlottabb segítség, vagy autóvillamosságis a megoldás.

Előzmény: zotyikaa69 (46864)
yoggi Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46868

Az se sűrű darab, de a japo Ignisével nem egyezik meg?

 

( japo Ignishez is varázslat kategória az alkatrész, esetleg ebay, csak tipp)

Előzmény: Szkotti1 (46867)
Szkotti1 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46867

T. Fórumozók,

 

tudom, hogy ez nem az az Ignis, meg ritka, meg stb. de nekem égető szükségem volna 1 garnitúra Ignis Sport műanyag dobbetétre.

Ha valaki ismer olyat, aki látott már valakit, aki hallott valakiről, akinek a sógora ismerősénél van ilyen cucc, jelezzetek, légyszi :o)

Folyamatosan bújom a hirdetéseket, de nemigen akad...

 

Köszi.

yoggi Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46866

Mindenféle kötözködés nélkül, ha még soha nem csináltál ilyet, akkor inkább bízd szakira, mert könnyen elküldheted a rádiódat az örök vadászmezőkre.

 

Interneten keresztül meg elég nehéz elmagyarázni mit hogyan-hova, mig a helyszínen ha szerencséd van ez kb 1/2 órás meló, ha nincs, akkor se több pár óránál, csak a szükségs átalakítókat kell beszerezned.

Előzmény: zotyikaa69 (46864)
KBK3 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46865

Nincs mit!

Előzmény: flashman (46863)
zotyikaa69 Creative Commons License 2010.11.26 0 0 46864

Sziasztok!

1,3 GC Ignisemben jelenleg Clarion autórádió van, szeretném kicserélni, Sony SONY CDXGT35U autórádióra.

Ehhez kérnék segítséget, még nem csináltam ilyet, hogyan kezdjem el, meg hasonlók.

Remélem kapok segítségeket

 

Zoli

flashman Creative Commons License 2010.11.25 0 0 46863

Köszönöm!!

Előzmény: KBK3 (46860)
Törölt nick Creative Commons License 2010.11.25 0 0 46862

Hali.

 

Nekem lipp lágy gátló van benne és semmi problém :)

 

Igaz, dölögnél a mocsok, ami engem nem érdekel, nem pattog el a hátulja, teszi szépen a dolgát.

Mellette még kényelmes is lett.

 

Ha elől gond lesz a gátlóval, akkor félkeményet fog kapni, hogy annyira ne bólogasson :)

 

Amúgy kizárt, hogy keményebb a tied, mint amilyen enyém volt átvételkor, gyakorlatilag nem volt csillapítás benne, pedig 20e-vel vettem :D

 

 

üdv.

Előzmény: KelemenGy (46855)
KBK3 Creative Commons License 2010.11.25 0 0 46861
Előzmény: flashman (46858)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!