Nem tudom, miért lehet jobb a keskenyebb. A téli gumi nem csak anyagában jobb. A pici kis vágatok, amik egyik irányban állnak elég jól tapadnak és szerintem mégis csak jobb, ha nagyobb felületen érintkezik. Bár a keskenyebb gumival jobban letapossa mondjuk a havat, ha a fizikai alapokat vesszük figyelembe, de az miért lehet jó?
1. A 16"-os alu nem nagy. Néhány változaton az van gyárilag, bár az általános méret 15" 195/65-ös gumikkal. 16"-os felnin 205/60-as, vagy 205/55-ös gumik teljesen jók. Némely 215-ös is, de első keréknek az már kanyarodáskor beleérhet a doblemezbe, tehát inkább max 205-ös
2. A pixelhiba néha javítható, néha nem. B1-eseknél a kijelzőben lévő fóliakábel papíralapű, ami párásodástól egyszerűen szétmálik egy idő után, de ritkán előfordul, hogy csak egyszerűen nem szorul rá rendesen a nyomtatott áramkörre, vagy a kijelző panelra. Utóbbi esetben van esély a javításra, de a szétmáló papírra nem nagyon. (B2-nél nem papír, ezért ott inkább az utóbbi fordul elő)
Van, ahol javítják (fóliakábel csere normálisabbra), de a javítástól függően csillagászati ára is lehet.
3. Gyártmányra nem tudnék mit mondani. Méretben ugynaz a méret megfelelő, ami nyáriban, bár én minél szélesebbet választanék, de általános méretben a 195/65-ös teljesen jó.
4. Annak a kijelzőnek külön háttérvilágítása van, ami független a műszerfalvilágítástól, tehát a gyújtáson világítania kell. Ha nem világít, akkor izzócsere (pici rizsszem izzó). Ha világít, de halványan, akkor vagy elhasználódott (csere), vagy ahogy néha lenni szokott, el van koszolódva/kormolódva (tisztítás, vagy csere).
Sziasztok. Mostanában nekem is kevesebb időm van fórumozni, de amit észrevettem, hogy kevesebb kép kerül fel ide az oldalra. Ettől egy kicsit talán szárazabb a fórum. Talán ideje lenne egy nyári találkozót megszervezni. Esetleg nem Budapesten, hanem balatonon.
Sikerült ki deríteni, hogy mi a baja, sajnos nem csak a vízhőfok visszajelző mutat rosszértékeket, hanem szinte az összes műszer. Na, mindegy egy problémám azért még lenne a fesz stabilizátor ment ki a műszerfalon a típusában, ha valaki tudna segíteni?
Rég jártam itt, sajna nem sok időm volt. Nekem van a gyönyörűszép jobbkormányos 98-as, 2.0 dti Vectrám melynek turbo problémája volt. Hála az égnek múltidőben. :) Mivel nem vagyok egy nagy autóértő körbeírom, mi az amit kicseréltek, ahhoz, hogy megszűnjön a problémám. Egy tégla alakú, nagy hűtőbordákkal ellátott elektromos kütyü volt az egyik. Gondolom valami érzékelő. A másik a turbo vákumcső. Ezeket kicserélték és azóta megy a puska mint az álom. :)
Most egy sokkal kissebb horderejű kérdésem lenne. :) Eddig nem volt csomagtér világítás a kocsiban, csak a kábel lógott ki a helyén. Most vettem bele, de tanácstalan vagyok, hogy milyen típusú izzó kell bele? Tudnátok ebben segíteni?
szerintem simán csatlakoztathao,de tuti van itt akinek már van!mondjuk ha cserélnék lámpát akkor inkább dayline-ra!tetszik nagyon bár még nem láttam élőben vectrában!de sajnálnám is a gyári projektoros xenont lecserélni!
hát nem,én sem találtam!pedig olvastam a B vectra felszereltségeit,comfort stb. és az elagance-hoz irja a tempomatot gyárilag!minden benne van amit ir csak a tempomat nincs!reklamáljak opeléknál? :)
Helló nekem is volt hasonló hiba igaz A Vectránál. Nekem a hűtőventillátor hőkapcsoló csere oldotta meg. Elképzelhető hogy neked is ez a hibás. Igaz a megvásárolt új hőkapcsolóval nekem is pörgött gyújtás ráadása után. Aztán kiderült hogy még a hőkapcsolóhoz menő vezeték-kábelköteg polaritása is fel volt cserélve. Ezt megfordítva viszont megoldődott a hiba. Neked klímás az autód egyébként? Nézd meg esetleg azt hogy nincs e gyanús utólagos vezeték kivezetve a kapcsoló és a relédoboz között ahol a klímarelé van. Sokan hibás hőkapcsolónál nem cserélnek új kapcsolót, hanem áthidalnak buherálnak. Nálam még ez is volt. Ha hőkapcsoló lesz a beteg néz szét sokfélét árulnak elég nagy ár eltérések lehetnek. Igaz nem horror összegekről van szó. De klímás autónal (dupla hűtő, dupla ventillátor, hurrikán fokozat stb) fontos a pontos hőmérséklet tartományú új kapcsoló legyen!