Keresés

Részletes keresés

kék1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9461
Gypsy nem néz bele a motorba. Vesz egyet, ha megáll, ad egy pofont az agysebésznek, vesz egyet, ha megáll...............

:-))
Előzmény: bab1 (9458)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9460
:-)) Á, én a dolgok mélyére szoktam nézni. A srác azt mondta, nagyon sokadikra indul, ha beindul, lassan pörög fel, ha felpörög, akkor nagy fordulaton kopogós hangja van. Viszont tiszta új a cucc. Most a kopogós hang, az vagy benzinszegény keverék, (dugulás), vagy hajtókar csapágy is lehet akár. A karbin csak egy csavar van, nem duplacsavaros. Gyűrűt nem rakok bele másikat, mert olyankor rossz esetben törhet a motor, de egy alsó csapágy, új gyertya+1 új membrán a karbiba szerintem belefér. De amúgy a maga egyszerűségébe nem egy rossz konstrukció. Külön van a henger, külön a forgattyúsház. Partner kaszánál egybe van öntve, úgy emlékszem. Rendben, megvárom mit mondanak a kollégák.
Előzmény: bab1 (9458)
kék1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9459
Mi ez? Kompresszor?

;-))
Előzmény: Törölt nick (9449)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9458
Megszakértem, ugyanolyan homályosak, mint az enyémek szoktak leni! : )) Egyébként meg kedves tőled, hogy feltételezed, hogy ekkora szakértő vagyok , azt tudom mondani, hogy én símán feltételezem róla -ahogy a 790-eset pl. belülről ismerem- hogy ilyen elnagyolt a gyártása,hogy fityeg, látod, hogy hornyot te sem találtál a gyűrűnek.., de ez a rugózva átfordulás .. ?? Ezügyben jobb lenne, ha várnál egy kicsit ,hátha gabesz vagy Gypsy benéz,akiknek othonosabb terep a motor belselye !

Én csak azt csináltam volna/csinálnám a helyedben, hogy a karbipucolás, gyertyacsere légszűrőtisztítás után bevizsgálnám, hogy max karbibeállítás által helyrehozható-e használható állapotba és elhasználnám .

Előzmény: Törölt nick (9457)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9457
Szia! Szakértsd meg légyszi a képeket. Karbit szétszedtem, nagyon minimális port találtam benne, kipucoltam. Viszont találtam valamit, ami esetleg hiba. A hajtókar alsó részére gondolok. Ezt el lehet mozgatni kifelé a csapról, jó pár mm-t. Természetes dolog ez? Nem kellene ott egy zéger-nek lennie, vagy ezek ilyenek? Valami mély hornyot nem tapintottam ki, ahová be lehetne tenni egy zégert, valami minimális horony van ott, de azért nem zárom ki a lehetőségét. Amúgy a motor simán forog, kivéve a felső holtponti helyzetet, ott olyan "rugózva" fordul át. Nem mostanában szereltem kétüteműt, így nem tudom megítélni, hogy természetes dolog -e, avagy jó lenne bele egy új alsó csapágy. Rém egyszerű a szerkezet, ez nagyon tetszik benne.:-))
Előzmény: bab1 (9456)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9456
Lehet, csak szerintem nem ér annyit a motor, hogy szétkapd és a többi . 10-ért lehet rá jól működő motorokat vaterázni rá, ha csak a kis kasza otthoni életbentartása a cél, könnyebb , olcsóbb .
Előzmény: Törölt nick (9455)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9454
Értem. Tehát nem járható út, az egyenesszárúra építés. Kár, de ez esetben megnézem mi a bibije a mocinak, megcsinálom, aztán marad így. A hajtásrésze amúgy jó, nincs baja, nem azért akartam átvariálni, csupán mert jobb az egyenesszárú, kényelmesebb is, és ha sima ügy lett volna, megérte volna átalakítanom olyanra. Köszönöm szépen!
Előzmény: bab1 (9453)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9453
Én avval kezdeném, hogy megnézném , sikerül-e helyrehozni a motort. Ha ok. ,akkor ugyan a 790-es kuplungos, de biztos vagyok benne, hogy ennek az ahoz képest össze vissza variált meg méretezett direkt hajtása szörnyű kínok árán hozható csak össze annak a kuplungjával, tehát nem nagyon erőltetném. A gáz az ,hogy a talán javítható motorod a kuplungmentes, mert ha nem az , akkor csak a tengellyel meg a csővel kell összehozni, annyit még megérne, a direktet kuplungossá alakítani borzasztó meló, aszondom' használd úgy ,ahogy van.
Előzmény: Törölt nick (9449)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9451
Amúgy Al-ko gyártmányú kaszám volt, 3 év garival, anno jónak számított, 1,3 lóerős motorja volt.
Lehetett vele szépen és sokat dolgozni, mai napig sajnálom.
Előzmény: Törölt nick (9449)
Konyec85 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9450
Sziasztok.

Valakinek van tapasztalata Stihl Fs 56-os típusú damilos szegélynyíróról? Üzemidőt tud valaki? Nincs a fejnél külön zsírzó csavar csak ha az egész fejet lebontom úgy lehet zsírozni. Szerintetek hány tankonként érdemes szétszednem az egészet és bezsíroznom? Bent a Stihl-nél az eladó azt mondta, hogy van a fejnek egy üzemideje és azután így is úgy is elromlik hiába zsírozom. Ha esetleg pár év múlva tönkre menne a fejrésze akkor nem kel kidobnom a motor részét igaz? Tudok rá venni komplet fejet nem? Köszi a segítséget
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9449
Szia! 5-ért vettem, egy éves a gép. Ez nem egy nagy bukás, akkor sem, ha nem jön össze esetleg. A képek magukért beszélnek, tényleg zsírul néz ki. Az egyenesszárút még nem vettem meg, de 12-ért el tudnám hozni szvsz. Valamikor nekem is volt új fűkaszám, 50 rugóért vettem, fél évig használhattam, de betörtek a hétvégi házamba és elvitték. No, szóval ezt olcsón szeretném kihozni, mert ezt is elvihetik éppen. Szóval ezen nem látok kuplungrészt, direkt hajtja a szálat a motor. A 790-esen elvileg kell legyen kuplung, jól gondolom? Kérdésem az, hogy érdemes -e megvennem hozzá az egyenesszárút, így látatlanban meg tudnád -e mondani, hogy rászerelhető?
Előzmény: bab1 (9448)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9448
Ha az elszánt vagyok ,összehozom változat lesz, ahol elakadsz, teszel be képet és szerintem úgyis adunk berhelési tanácsot, de evvel nem rábeszélni akarlak, csak a megvalósítás ügyében konkrétabban így kaphatsz segítséget.
Előzmény: bab1 (9447)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9447
Nem tudom azonos -e a kettő körítésének a kialakítása, mégha erős gyanúm is van arra nézve, hogy a motot ua. Azt viszont tudom, hogy egy 1 lovas motor felszerelhető egy egy lovas kasza motor nélküli részére . Ha ki akarod hozni a vételből a hasznot, magyarul, ha már megvan a két fél gép, akkor addíg meg ne állj, amíg össze nincs építve és használd el ! Nincs jobb tanácsom. A másik, hogy bevallod magadnak, hogy hülyeséget csináltál , nyeled a veszteséget és veszel jobbat .
Előzmény: Törölt nick (9445)
Gypsy56 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9446
Szerintem Bab1 tud ebben neked segíteni. Ő tényleg ismeri az MTD-ket . De hogy érdemes-e szarakodni vele ...
Előzmény: Törölt nick (9445)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9445
Ránézésre legalábbis nagyon hasonlít. Olyan tervem van, hogy tudok egy 1 éves 790-est, amiben megsütötték a motort, mert olaj nélkül használták, de a többi része jó és ma vettem itt kollégától egy 1 éves 600-ast, aminek valami apróság lehet a motorjával, azt megjavítom. Szóval a 2-ből szeretnék egy jó egyenesszárú kaszát készíteni a fűnyíróm mellé, elvileg jó eséllyel kivitelezhető lenne és bőven maradna alkatrészem is a másikból, karburátor, gyújtótrafó, ami nem egy rossz dolog.
Előzmény: Gypsy56 (9444)
Gypsy56 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9444
Szerintem az ugyanaz a motor . Persze csak gondolom, nem TUDOM .
Előzmény: Törölt nick (9443)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9443
Üdv Urak! Volna egy olyan kérdésem, hogy az Mtd 790-es egyenesszárú fűkasza alsó szárára, kuplungjára vajon rá lehet -e szerelni átalakítás nélkül, az Mtd 600 görbeszárú szegélynyíró mociját? Kompatibilis -e, hátha tudja valaki? Az Mtd 600-as 0,9 ló, a 790-es gyárilag 1 lóerő. Válaszokat köszi!
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9442
Marha sokat, két talicska per nap, attól kezdve, hogy valóban hidegebb van , q-ra had ne mondjak semmit !
Előzmény: Dolmi mackó (9441)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9441

Mennyit tüzelsz egy tél alatt?

Előzmény: bab1 (9440)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9440
Úgy bizts, nagyobb adagokat és komolyabb anyagot nlehet begyűjteni, én csak átmentem a szomszéd céghez, akik kihordták az út szélére egy kupacba (!) az őrült sok gallyat és elkértem /bocs, ha ez valakit fölbosszant és sárgulni kezd/ . 200 méterre kellett elhordanom, igaz vékony az egész, de megvan az egész téli . : )
Előzmény: Dolmi mackó (9437)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9439
Szia! Küldtem mail-t, én megvenném a kaszát alkatrésznek, nagykanizsai vagyok.
Előzmény: Konyec85 (9433)
bab1 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9438
Kókányolás ,amit mondok, de karbicsavargatással ,esetleg cserével naggyából ellensúlyozni lehet a falsot, amit a szimeringesre hajtás eredményez. Csak azért, mert szerintem ezek a kis nem túl márkás kaszák nem érik meg a bontás , meg szimmeringcsere idő meg pénz ráfordítását . A kompresszió nem hiszem, hogy változna, nem kopik ott semmi..
Előzmény: Törölt nick (9434)
Dolmi mackó Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9437

Én is ezt teszem, ha vihar van, akkor be a kocsiba és irány a kidőlt fa keresés :-)

 

Persze ez is illegális, sőt érdekeket is sért, hiszen a közparkokat fenntartó cégek is hamar kizavargálják a melósaikat, hogy gyűjtsék be a legértékesebb fákat.

 

Egyébként az ilyen fagyűjtésre álltalában a piroskát, vagy kínait viszek, ha netán meghurcolnának érte, vagy elkoboznák a fűrészemet a zsernyákok. :-)

Előzmény: bab1 (9432)
Gypsy56 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9436
A karbi mögötti visszacsapó javítás nem vált be ? Mert a motort az vezérli. Ha szar, eltűnik az elősűrítés .Felismerhető arról, hogy a karbi toroknál visszaböfög .
Előzmény: deaktoni (9431)
Gypsy56 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9435
A kompresszió ? Aztán mitől esne vissza ? a hengert alulról a dugattyú zárja.
Előzmény: Törölt nick (9434)
Konyec85 Creative Commons License 2010.10.20 0 0 9433
Szia. Nekem van egy Mtd 600 szegélynyíróm. Annyi gondja van, hogy írtó nehezen indúl és nem pörög ki és ha kipörög kopogó hangot ad. Egy szezonban kb 10x használtam. Alkatrésznek feltudod használni?

http://www.expressz.hu/vegyes/hirdetes-22814230/
Előzmény: deaktoni (9431)
bab1 Creative Commons License 2010.10.19 0 0 9432
Sokak bánatára lehozták a földre a nyári viharok a tüzifám naggyát . Én csak annyit tettem, hogy nem voltam lusta mindenhonnan összeszedni .
Előzmény: pintérjani (9421)
deaktoni Creative Commons License 2010.10.19 0 0 9431
Látott már valaki MTD 700 ba való főtengely szimeringet ??????? Mérete ??? (ugyanis nincs több tippem. Csak ugy megy a gép ha a levegőt majdnem teljesen elzárom. Egyébként lefullad)
srécike Creative Commons License 2010.10.19 0 0 9430
Azt elfelejtettem mondani, hogy szüleim az Aggteleki Nemzeti Park területén élnek, így az faszedési engedély sem nagyon megy. A kidőlt fákat is ott kell hagyni, inkább hagyják a hangyáknak meg a férgeknek megenni. Pedig azért ott rájuk szakad az erdő, de hát "...ez itten kérem Magyarország..." :)))
Előzmény: srécike (9429)
srécike Creative Commons License 2010.10.19 0 0 9429
13 szerintem elég korrekt ár. Ráadásul ez nem is gallyfa, hanem min. 20 cm. átmérőjű rönk, és a kapuban rakták le ennyiért.
Hát tényleg elég drágák vagyunk. De hát kell a magyar fa az erőművekbe. De legalább a gallyfát engednék összeszedni, abból még plusz bevétel lenne, ha nem is túl nagy. De még azt sem, vagy csak heroin árban... :(
Előzmény: Dolmi mackó (9425)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!