A 98-asért tényleg kevés az az ár. De 95/96-osok azért néha vannak olyanok, amik számomra normálisak lehetnek. Az elvárásaim pedig hogy 1 évig még menjen biztonságosan. Az árak pedig azért nem mérvadóak, mert sok olyan autó van fenn, amik az árának a felét sem érik, mégis annyiért hirdetik. A te általad vásároltba mi az amit még rá kell költeni?
Persze,én is tudom.Csak mondtak 40,50ezret,gondoltam olcsóbban is sikerülhet.Ez az előző irományom a válasz a 12150.hozzászóló topiktársnak.Ő panaszkodott,hogy úgy néz ki hengerfejes lett a felije.
ezzel csak az baj ,hogy ennyiért nem fogsz találni normális állapotút . Az olyanokat adják ennyiért ami éppen javában rozsdázik ,és épp lejár a műszakija .Amelyik már rendbe van szedve az 400 körül kezdődik .
Azért vagyok ilyen okos :) mert én is most vettem egyet 230000-ért . 98-as LXI 68 lóerős ,gyári könnyűfémfelnik ,+4 téligumi ,centrálzár , másfél év műszaki . Ez jól hangzik ,viszont az autó olyan állapotban van , hogy kb. 150000-et rá kell költeni , hogy rendben legyen . Már törzsvásárló vagyok "kuzbi 13" vaterás eladónál .Ez is egy fajta részletre vásárlás ,csak nem hitelt vettem fel ,hanem szép lassan belecsepegtetek még 150000-et
Pontos választ nehéz adni.Off-os F astrán 30e körül volt,és én szaladgáltam.A sikmarás 4e,a szelepfészkek 16e +valamennyi az aluheggesztés,7e hengerfejtömités,a szelepszár-szimmering gombok.Az volt sok elvinni ide-oda,másnap van kész,megint vissza,stb.És egyik iparos sem a szomszéd utcában rendel.Ezt neked kell eldöntened hogy beviszed a szervizbe és elegánsan fizetsz,mint a katonatiszt vagy szaladgálsz,hátha tudsz spórolni pár ezrest.
Hát emberek ma kipróbáltam a feliciat... Teljesen egyben van, élvezet volt vezetni komolyan mondom! :) Most már biztos vagyok benne, hogy megveszem! Remélem hétvégéig vagy max jövőhétig előteremtem a pénzt rá és rohanok megveszem! Jó éjt (ezt muszáj volt közölni;))
Sziasztok! A hátsó futómű felől morgó hangot hallani, ha balra kanyarodok megszűnik, ha jobbra akkor viszont erősödik a hang. Kerékcsapágy adná ki ezt a hangot?
Mind a 4 gumi nagyon jó mintával rendelkezik együtt szerelten centírozva
15e forint
Van még Vadi új hátsó fékpofa garnítúra Ferodo Premier (egyik legjobb minőség) dobozában:
4e forint
Toronymerevítő favorit/felicia-ra a furat a rögzítésnél felbővítve (új korában sem passzolt teljesen de ez nem egyedi eset a rendelt toronymerevítőknél)
Tisztelt Feliciás urak! Hengerfejes lett a gép (1,3-as MPI 1999-es benzines) , ennek javítása mennyibe kerülhet tokkal-vonóval és hol érdemes javíttatni, ahol még van szakértelem és tisztesség? A síkmarás mindig velejárója a procedúrának? Szelepszár szimmering csere célszerű, ugye? Minden jó tanácsot köszönettel fogadnék. (E-mil publikus)
Az enyémben sincs... majd idővel ráérzel, addig meg ne nyomd neki nagyon:) Amúgy meg észreveszed, mert ha már nagyon pörög, akkor nagyon hangos és kevésbé húz,
Hali! A fordulatszámmérőt úgy tudod belerakni hogy veszel egy másik műszerfalat amiben van. Aztán és kicseréled és működik! A vezetékek benn vannak! Ja és ha a Km állás meg szeretnéd hagyni a csere kb 5 perc! Én is így csináltam 8000Ft volt a komplett műszerfal és így még egy csomó alkatrész is maradt.
Azt hogy ki lehet-e venni a mutatós órát és kicserélni fordulatszámmérőre nem tudom, ha lehet is szerintem mindegy ha veszel 1 komplettet a bontóban, külön műszert úgy sem ad el szerintem csak műszerfalat.
Hangról is lehet következtetni hogy mit szeret a motor, de amúgy igen be lehet szerelni, veszel bontott műszerfalat amiben van fordulatszámmérő, be is lehet kötni rá az is biztos, de mivel én nem csináltam még nem tudom hogyan.
Közben lecseréltük a fagyállót,most a min. szintig van töltve,nem fújta ki.Szóval úgy néz ki,hogy a régi fagyálló okozta a gondot,bár még nem akarom el kiabálni a dolgot.Ezt most csak azért írtam le,ha esetleg más is így járna,tanuljon belőle.
Ezért kár, hogy nincs benne fordulatszámmérő mert akkor legalább tudnám, hogy mekkora fordulaton nyomatom! Bele lehet valahogy szerkeszteni fordulatszámmérőt vagy műszerfal csere?