Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

prohang Creative Commons License 2010.09.27 0 0 883
2000-es :(
Előzmény: Roadtrain (882)
Roadtrain Creative Commons License 2010.09.27 0 0 882

Miv el az EDC villog/világít így csak a szervízbe tudják kiolvasni.Sajnos...... Más gépekkel is ki lehet olvasni,pár dolgot,de nem fogsz normális képet kapni,hogy mi a hiba oka.Nem lehet találni a neten sem sehol olyat ami házilag pontosan diagnosztizálná a problémát.

A másik ha meg két napja vetted vissza vittem volna az eladónak(ha használt) !!!

A hiba lehet sok minden adagoló,befecskendezők,koszos szűrők,EGR ha van.Ezek is csak ötletek.

Milyen évjáratú a gép?

Előzmény: prohang (881)
prohang Creative Commons License 2010.09.27 0 0 881

Sziasztok!

 

Látom hála isten ez a fórum működik, ezért kérlek segítsetek nekem :)

 

2 napja boldog tulajdonosa vagyok egy iveco 35c13-nak. Viszont van vele egy kis problémám. Autót reggel elindítom, minden ok... Elindulok vele egy bizonyos fordulat után a kocsi visszahőköl és elkezd furán menni (első körben úgy tünik, mintha nem menne az egyik henger)

 

Járó motor mellett megállok, gáz nélkül az EDC lámpa villog. Addig amíg az autót le nem állítom ezt csinálja. Utána a következő gázfröccsig semmi gond, majd megint megáll az egyik henger (ezt érzem, mert olyan szabálytalanul megy.

 

Bocs a nem túl műszaki kifejezésekért... Reggel voltam Iveco szervízben, de nagyon titokzatosak :( Könyvet manuált netről meg nem tudok letölteni!

 

 

Tudnátok tanácsot adni ?

 

Előre is köszönöm

manf2000 Creative Commons License 2010.09.19 0 0 880
Üdv mindenkinek

Látom kicsit már régi a téma de remélem nem késő a válasz, én most 35s18v-al járok és meg vagyok vele elégedve. :) Az tény, hogy most szervizben van a kicsike, és nem is lesz olcsó, de tapasztalatom szerint jól bírja. Sokat jártam már ezzel a fajtával a kisebbel is meg a 17-ssel, ha nem taposod agyon akkor még fogyasztásban is jól jössz ki, előnye, h 6 raklap belefér, és a kategóriájának a legnagyobbja, ahogy Road is említette hátsó ajtók 270 fokban nyithatóak tehát rámpára is állhatsz vele minden gond nélkül. Sok cég használja nemzetköziben ezt a fajtát talán az ilyen előnyei miatt, meg hogy az ülése is kényelmes. :)
Előzmény: knyp (871)
Liviati Creative Commons License 2010.09.11 0 0 879
A Lancia Thema/Fiat Tempra féle 2.4TD és 2.5TD motor mennyire kompatibilis az Ivecoéval? Illetve mit tudnék felhasználni belőle?
Liviati Creative Commons License 2010.09.08 0 0 878
Szerintem a kormányszervódban kevés az olaj.
Előzmény: danifender1 (877)
danifender1 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 877
http://imgfrm.index.hu/imgfrm/3/5/7/3/THM_0008073573.jpg
danifender1 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 876
A visszajelző lámpáknál a alsó sor bal első visszajelző világít.[image1]
danifender1 Creative Commons License 2010.09.08 0 0 875
Sziasztok.

Van egy 97-es dobozos Iveco 35-8asom.És a műszerfalon kigyulladt egy hibajelző lámpa de sajnos nincs szerelési könyvem a kocsihiz ezért nem tudom.Szerintetek mit jelent?Küldöm a képet.
Roadtrain Creative Commons License 2010.09.05 0 0 874
Ezek csak az általános hibák voltak :o) ha le írnám,mennyit jártam szervízbe az első egy évben és milyen hibákkal akkor lehet írnák egy napig az biztos :) de az tény mindig haza hozott és kényelmes autó.Mondjuk nekem a súlyra állítható,rúgózós,kartámaszos a vezető ülés.
Előzmény: knyp (873)
knyp Creative Commons License 2010.09.04 0 0 873
Köszi. Ennyi probléma, amit leírtál nem tűnik soknak... legalábbis a Ford Transit-hoz képest amivel járunk: 6 éves, és már átesett váltócserén, állandóan eldurran a turbó nyomócsöve, izzócsere havonta (igaz napi 8 órát égnek) stb. Úgyhogy edzett vagyok. Bár még soha nem hagyott ott sehol, de elérte az 500.000 km-t így csereérett, mielőtt komolyabb gondok lennének vele. Köszönöm az infókat. Nagy rakterű, megbízható és nem utolsó sorban kényelmes tgk-t keresek. Remélem az Iveco teljesíti ezeket az elvárásokat...
Előzmény: Roadtrain (872)
Roadtrain Creative Commons License 2010.09.04 0 0 872

Üdv!

Renaultról nincs tapasztalatom,de az IVECOról van :)

Az IVECO nem rossz autó a bajait leszámítva :) minden autónak van manapság,tehát nem lehet különbséget tenni köztük.Számomra az egyik legnagyobb előnye ugye a raktér.Igaz már mindegyik cég csinál 17 köböst,de akkor is az IVECO sokkal jobb,nagyobb a hátsó ajtó magassága,mint bármelyiké (ha jól tudom).Előnye még,hogy alvázas.Nekem a 2,3-as 140 lovas van 1,2 tonna raksullyal is könnyedén lehet vele közlekedni.A 3.0-ás motorról nem tudok véleményt mondani,de nemlehet rossz.A hátrányok közé lehet sorolni a klíma hűtő minden évben eltörik,elreped,leszakadnak a tartó fülek.Nem szakszervizben való javítás olcsón megúszható.De idegesítő.Elektromos problémák is akadnak vele.Nekem a kezdetek óta kopog az első futóműnél valami,még gari idő alatt jött ki azóta sem tudják megállapítani mi okozza.Ennek lassan 4 éve.Elméletileg nem rég adtak ki egy faceliftes IVECOt amin állítólag már jobbak,de ezt kétleném.Izzók azok rendszeresen durranak el,elől hátul.Két három havonta cserélem őket.Alkatrész ellátás most már sokkal jobb mint eleinte,vannak olcsóbbak is,de nem a szakszervízbe.Attól függetlenül őket is meg lehet kérdezni ár ügyileg.Azt a mondást meg,hogy új autó és nem fog beszarni,hát nem kell készpénznek venni.

Előzmény: knyp (871)
knyp Creative Commons License 2010.09.03 0 0 871
Sziasztok,
Segítségre lenne szükségem. Új 3,5 tonna altti tgk-t szeretnénk vásárolni (min 17 m3 raktérrel) és felmerült lehetőségként az Iveco Daily 35s18v. Van esetleg valakinek tapasztalata a típussal? Várható problémák, előnyök, hátrányok stb. Most egy ford Transit-ot használunk, úgyhogy semmi ismeretem sincs az Iveco -ról. A másik alternatíva egy Renault Master L4H3P4. Nem szállítanánk vele nagy súlyokat (1-1,2 tonna max.) viszont 2000km/hét minimun megvan. Előre is köszönöm a segítséget.
Tóni
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.22 0 0 869
Maga,a stift mozgásával van a baj,vagyis szokott lenni,azt kell tisztítani.
Előzmény: block01 (867)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.22 0 0 868
Kitisztítottad?Az nem gond, ha beírja hibának,majd az ötödik indítás után, eltünik a hibakód.Küldtem,E-mailt.Az agy,EDC 16,egyforma a két autónál.Még ma utánanézek az IVECO fórumon.Idáig,szinte mindig, a féklámpakapcsolóval volt gond,Az elektronika,nem engedi fékezéskor, a gázadást,és ez szokott bezavarni.
Előzmény: block01 (867)
block01 Creative Commons License 2010.08.22 0 0 867
Szétszedtem,gyújtás alatt összeraktam most ha beindítom rögtön világít a EDC :( .
Valami 5let?ECU Installálás ???????????
block01 Creative Commons License 2010.08.21 0 0 866
Köszi a segítséget,este megírom,hogy mire jutottam.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.21 0 0 865
Nekünk az új Ducaton,csak egy kapcsoló van.Ha nem itt van a hiba,akkor újból kell instalálni az ECU-t.Ha kell, privátban megadom az eljárás nevét.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.20 0 0 864
Das Problem ist mir mittlerweile bekannt. Auch bei mir ist es der Bremslichschalter. Das erste mal hatte ich es vor gut einem dreiviertel Jahr. Da hab ich noch gesucht wie ein blöder. Letzte Woche dann erneut, allerdings in 1 min behoben.
Bremslichtschalter ausbauen (Bajonettverschluß, direkt am Bremspedal). Den weißen Stift ganz raus ziehen und ein paar mal betätigen, dann wieder einbauen. Der Stift stellt sich automatisch wieder richtig ein. Problem, bei mir, behoben.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.20 0 0 863
Azt nem tudom.Meg kell tisztitani a kapcsolókat.Német fórumon írják,hogy ez a baj a tempomatoknál.Állítólag régi betegség,a VW-neknél is.Gyújtás alatt kell lehúzni,és visszatenni a vezetéket,hogy felismerje az ECU.Csak a német nyelvű leírást tudom átküldeni,ha kell,a Ducato fórumból.99%,hogy ez a baja.Én szenvedek, a 3.0-ás motorokkal.
Előzmény: block01 (862)
block01 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 862
Még 1 hülye kérdés?Mit vezérel a második fékkapcsoló ?
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.20 0 0 861
Szia.A féklámpa kapcsoló a hibás,valószínűleg.
Előzmény: block01 (860)
block01 Creative Commons License 2010.08.20 0 0 860
Sziasztok.Valaki segítsen.

Van nekem egy Daily2 65C15-öm.A problémám a következő lenne:amint rálépek a fékre 2x3szor utána kigyullad a EDC lámpa.Ha nem fékezek minden oké,mentem lassan ,gyorsan,tempomatal is kipróbáltam ,semmi gond.Ahogy fékezek és kigyullad a lámpa Kb.10% elerőtlenedés tapasztalható,és utána nincs tempomatom sem.Ha újraindítom minden kezdődik előröl. Valakinek valami ötlete?
Liviati Creative Commons License 2010.08.19 0 0 859
A régi 90 előtti váltóra rá tudom építeni a km óra jeladót. A jeladót összeköthetem rögtön a km órával? A másik csatlakozó az digitális óráé? Illetve mi a sárga és mi a fehér csatlakozó valaki tudja esetleg?
Előzmény: Liviati (855)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 858
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.15 0 0 857
danifender1 Creative Commons License 2010.08.13 0 0 856
Sziasztok.
97-es Iveco Turbo Dalymhoz (35-8) bal hátsó ajtót keresek.Jelezzen valaki ha van.
Köszönöm.
Liviati Creative Commons License 2010.08.09 0 0 855

Ilyen a hátulja

 

Ilyen a belevaló km óra hátulja.

Liviati Creative Commons License 2010.08.09 0 0 854
Kereklámpás Dailymen fülkecsere volt. Kapott egy 93-as egyel újabb fajta fülkét. A kilométeróra maradt a régi fajta, spirálos működésű. Most szeretnék beletenni egy bele valót  de most látom, hogy az elektromos csatlakozású. Ezt hogy tudnám megoldani, illetve honnan veszi a jelet?
s500 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 853
Nekem is ugyanez a helyzet, nálam a difinél van a probléma.
Ha alámész és üresben el lehet kézzel forgatni a kardánt a difinél sok centit, akkor az kotyog. Engem idegesít, nem tudom mit lehetne vele tenni. Már kuplungot is cseréltettem miatta, úgy tűnt az a rossz.
Mindegy, az legalább már új.

Alapjáraton hangosan szól a váltóm is, ha kinyomom a kuplungot akkor persze elhallgat. A kinyomócsapágy is új, úgyhogy onnan jön a zaj.
Valakinek van ötlete, mi lehet a gondja? Talán nyelestengely csapágy ? Van valami hasonló típusbetegség ? Nagy meló a javítása?

2001-es 35c13.
Előzmény: danifender1 (852)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!