Szinte garantált, hogy a Vito gyermekbetegsége okozza a problémád.. A kábelköteget az ajtónál egy magasságon vitték át a kasztni és az ajtó között, így nem tud csavarodni a vezeték, hanem hajlik. És idővel eltörik.. Nekem a tükör kábelei voltak eltörve, kicseréltem inkább az egészet. Most persze a másik oldalon tört el :) Ígértél leírást az ablaktörlőd szakaszolásának kivitelezéséről. Ha van időd feltehetnéd, mert jó ötletnek tűnik.
A központi záram nyűglődik. A belső kapcsoló baloldali ledje folyamatosan villog, és a vezető ajtót nem zárja. Ha a jobb oldali ajtót zárom kulcsal, akkor visszanyit.
Most csak úgy tudom bezárni, hogy belül bezárom az összes ajtót, és kulcsal vagy távirányítóval a bal első ajtót. Esetleg ha valami útmutatást kapnék, hogy merre keressem a hibát, kezdetnek az is megteszi.
Szalonna > Budapest (B.N.V.) > Salgótarján > Ózd: Txxxx parkoló ott be a hipermarketbe majd ismét tovább! T. parkolóból kifele kb. 200m után, motor jár, padló, de semmi, a váltó szétkapcsol! A műszerfalon egy kis fogaskerék világított (fogaskerék szerű valami)! (Gondoltuk, kell bele egy kis olaj...) Közeli benzinkútra bemenve, vettünk automata váltó olajat, de nem lett jobb hiába töltöttünk bele 1L.
Ez engem is érdekelne!Nekem a lökösön ott az egység de a Km órán nem látszik semmi?!Hogy lehet kideriteni hogy van -e ilyen lehetőség ebben a kocsiban?
Sziasztok! Van egy 2.3td vitom 97-es egy bosch adagolóval elektronika nincs rajta motorfelújításon esett át a szerkezet .A problémám annyi hogy az adagolóról leszedtük a lánckereket de nem jelöltük össze a tengellyel.Az autó elindul alapjárat nincs és füstöl barnás fekete füstje van gondolom dől bele a gázolaj az adagoló teljesen a motor felé van fordítva jelenleg ha kis gázt adok neki szépen jár a motor de füstöl mint állat.Gondolom a lánckeréken kellene fordítani de merre és mennyit? Előre is köszönöm válaszotokat! Üdv! lali026
SZIASZTOK! Kérdésem a következő lenne: kicseréltük a kocsiban a nagynyomású szivattyút, mérettem a porlasztócsúcsokat, kitisztították az üzemanyag csöveket, összeraktuk és most az autó nem akar indulni, ez minek tudható be? Mielött kicserélésre került 3000felett nem pörgött az autó! egy 110cdi-ről beszélünk! Várom ötleteiteket! Köszi!
Szia. ha másképp nem tudod elöcsalni, akkor az INS kodolásával lehet megadni ilyen paramétereket. Ha gondolod beparaméterezzük az oraegységedet. Fentebb olvasom, hogy nem mindegyik vitóvan van külsö hömérö, ez igy van, az elsö vészháritó alsó részén kell keresni, ha fizikailag van benne, akkor csak megkell adni az órának, hogy azt is mutassa. De aha nincs beépitve, akkor ha átállitom neked, csak " - - - " fogsz látni
W639-es vito/viano-hoz keresnék jobb elsö ajtót, és a jobbos toloajtót. Van esetleg valakinél, vagy valami cim ahol lehetne szerezni? köszönöm elöre is.
Nekem megoldódott(megvettem a kocsit :-)) nekem sem izzított és kiderült hogy a elektromos doboz után el volt oxidálódva a csatlakozó ezért világított .
Az SRS pedig azért mert levették az akku sarut és utána hibát jelzett,de most minden ok
Valaki tudna segíteni. Szükségem lenne egy 2001es V220 Vito Webasto állófűtés leírásra. Csak német könyvem van a kocsihoz, és az a nyelv nálam kimaradt. Akkár csak azt a pár oldalt bescannelve, vagy röviden leírva, hogy melyik gomb mire való, hogyan programozható, stb...
Nekem is ég folyamatosan az izzítógyertya visszajelző a műszerfalon. Volt szerelőnél, az összes izzítógyertya jó, a biztik rendben vannak, de a kocsi nem is izzít. Ma megyek elektromoshoz, majd jelzem, hogy mit sikerült kideríteni.
Üdv Azt meg tudná mondani valaki hogy pesten hol olvasnak ki hibakódokat? Persze nem márkaszervízre gondolok mert gondolom ott horror áron csinálják. Találtam egyet a 15. ker ben ott 7e ért csinálják.Az jó ár vagy magas?
Amugy a hiba(k) ,hogy világit folyamatosan az izzitás jelző(a forumot mégigolvastam és abból azt szűrtem le hogy valószínű izzítógyertya a bűnös) a másik pedig a légzsák lámpája világít.(ez meg talán a utas oldali érzékelő lehet a ludas.
Azt a hibát nem akarom elkövetni hogy a vétel előtt nem nézetem meg mert hátha több dolog is kiderül. A kocsi egy 99-es v220 as. Ezen kívűl nem találtam semmilyen hibát de ez nem jelenti azt hogy nincs.(remélem nincs)
Aki tud az legyenszíves írjon ide vagy a kole77@freemail.hu ra.
Azt óvatosan megjegyezném, hogy nem mindegyik Vitoban van külső hőmérséklet mérő. Lehet, hogy pont ez a baj. Meg azt sem tudom, hogy összefüggésben van-e azzal, hogy van-e klíma a kocsiba és az manuális vagy digitális.
Köszönöm a gyors segítséget neked! De sajna nekem így sem működik. Mindent mér rendessen,KM-t ,napi KM-rt, órát csak a hőfokot nem. Hiába nyomom a gombot,ha pedig hosszaban nyomom átvált az óra beállításra. Már egy műszeregységet cseréltem az a bizonyos szallagkébel hiba miatt ami állítólag Vito betegség!! Amióta kicseréltem a műszert folyamatossan világít az SRS visszajelző lámpa! Szerintetek ez mi lehet?? A régivel nem világított.
Kérdésem a következő lenne! 112 CDI műszerfalán a digitális kijelzön hogyan lehet a Hőmérsékletet megjeleníteni?? Én nem tudtam előcsalogatni,pedig láttam képen,hogy tud ilyet!! Segítsetek lécci!!