Keresés

Részletes keresés

digicat Creative Commons License 2010.12.17 0 0 295

Valami helyi probléma lehet nálad, a .com és .hu oldal is működik nálam.

Előzmény: Törölt nick (294)
foveon Creative Commons License 2010.12.17 0 0 293

szornyu, nem ert ide a csomag 10 nap alatt karacsony elott, kerik a szemelyit a penzvisszateriteshez, meg biztositottan kell kuldetni hogy legyen mire hivatkozni, hogy mik vannak...

 

Előzmény: pmar79 (292)
pmar79 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 292

Kedves Olvasók! Úgy döntöttem, muszáj leírnom a tapasztalataimat, hogy nehogy valaki hasonlóképpen járjon, mint én. 

November végén megrendeltem két műszaki cikket a pixmania honlapjáról. Eszembe se jutott, hogy nem fogom megkapni a csomagomat az ígért határidőre. A 10 napos szállítást jelöltem be, gondoltam bőven ideér karácsonyra, hiszen ajándék lett volna. Mivel a 11. napon sem jött meg a csomagom, felhívtam őket. 15 perc várakoztatás után sikerült elérnem az ügyfélszolgálatot, ahol kérte a hölgy, hogy várjak még 3 napot, mert ennyi csúszást még eltűrnek a kiszállítójuknak (DHL Global Mail). Ismét felhívtam őket a 19. napon (1-2 óra alatt sikerült elérnem őket, hol foglalt volt, hol azt jelezte, hogy nem elérhetők) amikor közölte a hölgy, hogy mivel még mindig nem kaptam meg a csomagomat, eltűntnek nyilvánítják mivel a szállítót nem lehet nyomon követni (a honlapjukon az ellenkezőjét állítják), és elkezdik keresni (hurrá). De töltsek ki egy nyilatkozatot, hogy nem kaptam meg a csomagot, küldjem vissza és írjam bele, hogy a pénzt szeretném visszakapni, vagy kb. 4-5 nap alatt ismét kiküldik. (hisziapiszi). A nyilatkozatot megkaptam, amiben közlik, hogy küldjem el a személyigazolványom másolatát???:-O valamint saját kezűleg írjam alá a nyilatkozatot és 48 órán belül juttassam el nekik. Na erre válaszoltam nekik....... A megrendeléshez és az utaláshoz nem volt szükségünk az adataimra????? Én is hülye voltam, hiszen nem néztem utána, hogy megbízhatók-e, de amit művelnek, az egyszerűen elfogadhatatlan. Kíváncsi leszek, mikor utalják vissza a már több mint két hete általunk "használt" pénzemet.... 

Tehát, aki jót akar magának, ne rendeljen tőlük, pláne ne most karácsonyra, ha nem akar úgy járni, mint én. 

 

 

Goyo Creative Commons License 2010.12.17 0 0 291

Nekem is hiba nélkül megjött a rendelt termék. Remélem, nem lesz baj vele a későbbiekben sem!

 

Bpost-tal érkezett szintén. Tegnap jelent meg náluk, hogy Mo.-ra ért az áru. 11 körül kaptam meg ma, munkahelyre kiszállítva. A Bpost oldalán nincs update-elve a státusza, még mindig a Mo.-i tranzitba megérkezés az utolsó esemény.

Mr.Greenhorn Creative Commons License 2010.12.16 0 0 290

40e Ft-os műszaki cikket rendeltem tőlük két hete, de miután az itteni hozzászólásokat átfutottam, lélekben már keresztet is vetettem az összegre. Ehhez képest már másnap postára adták, a Bpost International honlapján folyamatosan figyelemmel tudtam kísérni a csomag útját (de csak úgy, hogy saját magam pasztáztam be a vonalkódot a BPost keresőjébe, mert a Pixmania oldaláról ez a követés közvetlenül nem megoldott), és még Mo-n sem kelt lába a pakknak. A vállalt 3-4 munkanap helyett 5 munkanap alatt ért ide, ami karácsony előtti időszakban még mindig dicséretes teljesítmény. A csomagban pontosan az volt, amit rendeltem. Kipróbáltam, működik. Ez így egyelőre korrekt. Más kérdés, hogy az esetleges garanciális javíttatással járó vesszőfutást nagyon nem szeretném megtapasztalni. Ha magyarországi bázissal rendelkező cég is forgalmazta volna a kérdéses terméket, nyilván nem a Pixmaniától rendeltem volna meg.

eszjudit Creative Commons License 2010.12.15 0 0 289

Lehet ide is írni, nekik, én ugyan semmire nem jutottam velük, csak hosszas levelezés és a pénzem nem kaptam vissza.

 

Ildiko MagyarCustomer Relations Management

PIXMANIA

43-47 avenue de la Grande Armée

75016 Paris

Tel : 00 36 1 328-5312 (belföldi tarifa)

 Fax : (33)1 70 80 72 07

E-mail : i.magyar@pixmania.com

 

gabeyboy Creative Commons License 2010.12.14 0 0 288

Szia, ugyfelszolgalat@pixmania.com ide tudsz irni,

 

megtudnád mondani azt a  telefonszámot amin elérted őket?!

mert +361 328 5312 számon nem lehet elérni senkit

 

üdv

Előzmény: Chablis (287)
Chablis Creative Commons License 2010.12.12 0 0 287

Tud valaki hozzájuk egy email címet? A honlapon nincs semmi, csak a telefonszám. 10 napja utaltam el pénzt, de azóta semmi hír,

efda Creative Commons License 2010.12.09 0 0 286

Én november végén rendeltem tőlük, 7 nap alatt ért ide a termék, habár a 3-4 napos szállítási határidővel kértem a terméket. Más gond nem volt. Előre utaltam a pénzt, azt kaptam, amit rendeltem, a készülék hibátlanul üzemel.

mtb Creative Commons License 2010.12.06 0 0 285

Na hogy legyen egy (egyelőre) elégedett vásárlói vélemény is: évek óta rendelek külföldi webshopokból, vásárolok ebayről és még mindig előre utaltam pénzt. Egyetlen alkalommal sem vertek át, mindig azt kaptam, amit megrendeltem. Lehet, szerencsém volt.

A pixmaniát viszont mindig kerültem, bár fogalmam sincs miért, talán a rossz híre miatt. Most viszont szólt egy kollégám, hogy szeretne venni egy kompakt digitális gépet, sajnos azonban itthon viszonylag drága, egyedül a pixmaniának van rá jó ajánlata. Az ár valóban kedvező volt, rendeltünk is a múlt héten 2 db-ot, át is utaltam a pénzt (azóta már jó pár ezressel drágább lett...). Előtte felhívtam az ügyfélszolgálatot, rövid időn belül jelentkezett egy kedves hölgy, minden kérdésemre válaszolt. A termékek a mai napon (6 nap alatt) megérkeztek, minden benne volt a csomagban. Abban bízok, hogy nem lesz garanciális probléma, mert ezt hallottam, hogy nem éppen a legrövidebb idő alatt intézik...

eszjudit Creative Commons License 2010.11.22 0 0 284

A mai napon megkaptam tőlük az akciós, majd 30 ezer Ft-os fényképezőgép + tok + adatkártya  http://www.pixmania.hu/hu/hu/05038670/art/fuji/finepix-ax280-piros.html#void 

HELYETT ezt: 

http://www.pixmania.hu/hu/hu/02632574/art/freecom/hard-drive-dock-kuls-dokkolo.html 

 

Aki olyan hülye, hogy előre utal, meg is érdemli :(

Már a rendelésnél kezdődtek a problémák, de már késő volt, átutaltam a pénzt :(

 

Most le merjem írni, hogy csalók????!!! 

 

Ugye nem azok csak tévedtek, kár, hogy nem a saját kárukra!!!!

 

 

 

foveon Creative Commons License 2010.11.04 0 0 283

egy hozzaszolasos baratunk, arrol nem nyilatkozik hogy netan a gondtalan vasarlasos ize emelte e a koltsegeit. jobb ha nem is utalsz mert utana csak itt sirnal hogy milyen xar ceg (persze az).

 

Előzmény: mikael66 (282)
mikael66 Creative Commons License 2010.11.04 0 0 282

elérhetetlen a magyar call centerük (egy üzenetrögzítő válaszol, ennek egy francia "viszlát"-ra futotta), a megküldött e-mailre nem reagáltak 24 órán belül, az árképzés is érdekes:

a termék listaára a feltüntetett 1 ill. 2%-os kedvezmény hatására emelkedett, mire a kosárba került (?WTF?).

 

arra még nem reagáltak, hogy lassan felszámolják-e a mo-i tevékenységet, de a nem válasz is válasz...

 

szerencsére nem utaltam semmit 

 

foveon Creative Commons License 2010.10.27 0 0 281
sztem ez nem szerencse kerdese (kell hogy legyen...).
valoszinuelg sok szazan-ezren rendelnek es megkapjak gond nelkul. ok ide nem irjak le hogy minden rendben zajlott, de ha abbol az ezerbol 1-2-nek valami gixer adodik, akkor az elkezdt utananezni es megleli ezt a topikot ahova o is beirja hogy milyen xar tolvaj banda.
Előzmény: koobrewop (280)
koobrewop Creative Commons License 2010.10.27 0 0 280
Kicsit javítani szeretném a pixmania jó/rossz arányt az én vásárlásommal.

Sajnos a megrendelés után találtam erre a topicra, és kicsit megijedtem, de végül is minden rendben lezajlott.

10/10/25 17 órakor megrendelés (ipod touch), fizetés hitelkártyával, az olcsóbb szállítást (3-4 nap) választva, és leszedtem az automatikusan plusz pénzért rajta levő gondtalan vásárlási szerződést.

10/10/26 délután a weboldalon már a kiszállítva jelent meg, ott volt a számla és a futár tracking number-je.

10/10/27 13 órakor, az ipod sértetlenül a kezemben volt.

Szerencsém volt.
momonika Creative Commons License 2010.09.23 0 0 279
Helló! hát bevallom őszintén, megdöbbenve olvasom itt a hozzászólásokat, mert én már többször rendeltem a Pixmániától, és eddig semmi problémám nem volt, mindig tökéletes árut kaptam (időben, pedig én is a gazdaságos szállítást választom), és nagyon meg vagyok velük elégedve....
fiorina Creative Commons License 2010.09.02 0 0 278
A mai napon visszakaptam a pénzt a Pixmania-tól, végülis csak 3 hónapot kellett várni rá... de ugye jobb későn, mint soha! Megjegyzem, ehhez rendőri közbenjárás volt szükséges...
foveon Creative Commons License 2010.06.28 0 0 277
ami nem trackelt az elveszhet, ez az alapfelallas (sot nem veszhet hanem el is veszik).
lehet hogy nem tetszik, de ez a realitas (plane mo-on). elveszes = ellopas.

a trackelt azert jo mert ugye regisztralva van a csomagkuldon belul hogy epp kinel van igy az a hunyo akinel eltunik. bonuszban te is latod hol jar a cucc. csak ugye ez joval dragabb. a biztositas meg ertelem szeruen kartalanit az elveszes ellen, nyilvan ez meg jobban dragit. ezert van az hogy 20 euros cuccot nem erdemes 30 euros fuvarral hozatni barmennyire csabito is az ara. ha meg nem azzal jon akkor eleg valoszinu hogy eltunik.
nekem a 10 napossal eddig nem volt gond, megjott, sot hamarabb is, de ugye mindig trackelt fuvarral vettem.

persze lehet mondani hogy ennek nem igy kene lennie, es hozzak annyiert amennyiert vallaltak meg amikorra valllaljak. igen igazad van. de a realitas nem ez, barmennyire sem tetszik. ezert van ez a forum hogy tajekozodjunk, ha mar maskepp nem megy, inkabb mas karan tanuljunk mint a sajatunkon. igy vagy nyelsz es bevallalod a koltseget, vagy nem innen rendelsz, vagy rizikozol es orulsz/vagy jarsz a rendorsegre...
Előzmény: brumi888 (276)
brumi888 Creative Commons License 2010.06.27 0 0 276
És akkor hány hónap után szabad rendőrségre menni szerinted?Szállítás 10 napos határidővel. Ezt választottam mert nekem megfelelt,de ha oda lett volna írva hogy ebbe benne van,hogy elveszhet a csomag vagy kell neki 3 hónap akkor én sem ezt válaszom
Előzmény: foveon (274)
gabor01 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 275

Nekem is megjött épp a rendelt cucc rendesen.

Viszont szerintem is csak olyat érdemes rendelni, ami lényegesen olcsóbb náluk.

Nem sok van szerintem :-)

foveon Creative Commons License 2010.06.25 0 0 274
mondjuk nem ertem usb hubot es hasonlo aprosagot miert fro-bol kell rendelni (nekem a leves meg a hus esete). de ha mar felvesznek ilyen rendelest akkor telleg nem artana ha kihoznak. en meg mindig azt mondanam hogy biztositott trackelt fuvar kell es akkor nincs elveszes meg hibas keresese eleg egyertelmu mi tortenik. persze az draga, es a filleres cucc duplajaba kerul, a nelkul meg ellopjak, sztem ezt is kalkulalni kell.
en tobbszor rendeltem a pixmanitol, mindig trackelve, es lon csoda mindig megjott bontatlanul rendben. de hat van ki jobban szeret rendorsegre jarni...
brumi888 Creative Commons License 2010.06.25 0 0 273
Én ma feljelentettem a Rendőrségen a Pixmaniát,2 hónapja rendeltem MP3-at elveszett,stb nem írom le.Mivel csak 17000 ft így szabálysértésnek minősül és az illetékes az önkormányzat oda át is küldik a feljelentést,de ha még lenne hozzá 1-2 eset akkor az már sokkal érdekesebb lenne, mert akkor már a rendőrség lenne az illetékes.Úgy már másik kategória üzletszerűen elköv...... Úgyhogy ha valakit érdelel a dolog az most tegyen feljelentést a Győri Rendőrkapitányságon hagy dagadjon a kisgömböc.Pixmania: a kurva annyát.
fiorina Creative Commons License 2010.06.19 0 0 272
Egyetértek az előttem szólóval, a  Pixmania átveri az embereket!!! Én több, mint egy hónapja rendeltem tőlük egy mp3 lejátszót, 2 hetet vártam rá, és mivel nem érkezett meg (ajándékba lett volna), töröltettem a rendelést és kértem a pénz visszafizetését. Azóta is várom... Pedig már többször írtam nekik, telefonáltunk is, de csak az időt húzzák, szerintem eszük ágában sincs visszafizetni a pénzt. Legutoljára azzal jöttek, hogy a bankkártyás visszautalással probléma van, adjam meg a számlaszámom. Megtörtént, pénz még mindig sehol. Biztos ez sem működik náluk...
mansin.poika Creative Commons License 2010.06.18 0 0 271
Senki ne rendeljen a pixmániától! Rohadt nagy csalók!!!!

Két hónapja rendeltünk tőlük egy USB HUB-ot és nem, hogy nem küldték ki, de azt hazudják, hogy átvettük és aláírtuk az átvételt!

Mindenki óvakodjon az ilyen pitiáner csalóktól!
orgon Creative Commons License 2010.05.20 0 0 270
Újabb "meglepetés" !

A visszaküldési szelvényt rosszul nyomta ki a rendszer.

Két terméket rendeltem és mindkettőt vissza akartam küldeni. De a két beikszelés helyett csak egyet vett figyelembe. Most már nem enged javítani.
Tud valaki megoldást erre ?
Ketyeg a 8 nap, enélkül meg szerintük nem küldhetem vissza az árút.
Leveleimre eszük ágában sincs válaszolni !
Hogy fogjam ki a szelet a vitorlából ?
digicat Creative Commons License 2010.05.19 0 0 269
OFF
Pedig néhány éve létezik Magyarországon is elektronikus számla (lásd pl. dijnet.hu), és eléggé nyomatják. Én kifejezetten utálom, ha minden hónapban kapok egy fél kiló papírt amit azonnal ki is dobok.
Előzmény: képfaragó (268)
képfaragó Creative Commons License 2010.05.19 0 0 268
Számlát nyomtatni magadnak? Elég furcsán hangzik. Inkább csak gyümölcsöt szedek szedd magad akcióban az már bevált.
orgon Creative Commons License 2010.05.19 0 0 267
Küldött már vissza valaki kb. 1kg-os csomagot a francia céghez ? Mennyi annak a postaköltsége ?
digicat Creative Commons License 2010.05.18 0 0 266
Számlát konkrétan a weboldalon találsz elektronikus formában, magadnak kell kinyomtatni ha papíron is szükséges.
2010 van vagy mi a szösz, szerencsére egyre több magyar cég is így csinálja.
Előzmény: orgon (265)
orgon Creative Commons License 2010.05.18 0 0 265
Ide is bemásolom, okuljon mindenki !

SOHA TÖBBET PIXMÁNIA ! MENEKÜLJÖN AKI TUD !
Nem éri meg a zömében kínai árút küldő erkölcstelen céggel üzletelni.
Miért erkölcstelen ?
Mert egy szava sem igaz !
Mindent megígér mielött leadod a rendelésedet, aztán mindennek az ellenkezőjét cselekszi.
Szó nincs itt arról, hogy később, ha kell az érdekeidet tudnád érvényesíteni !
Számla nincs a csomagban.....
Magyar használati utasítás nincs mellékelve....
Jótállási jegy nincs a csomagban....
A szállító a csomagot szállítólevél aláírása nélkül hozzádvágja, majd elszalad (kíváncsi vagyok hogy igazolja, hogy átadta valakinek a csomagot ?).....
Esetemben 2 termékből egy nem a megrendelt, hanem egy sokkal silányabb, olcsóbb verzió volt.....
Számtalan esetben az eleve kiküldött "új" árú működésképtelen......
Reklamálsz ? Érdeket akarsz érvényesíteni ? Visszaküldeni árút ? KÖRBERÖHÖGNEK ! VAGY MÉG AZT SE ! UTOLÉRHETETLENEK AMÍG LE NEM JÁR A 8 NAPOD ! MEGKERESÉSEKRE NEM VÁLASZOLNAK !
Franciaországban van minden irodájuk, boltjuk, szervizük, iszonyatos nehézkes és költséges bármit elintézni velük....

Elvük : hazugságokkal nagy számban eladni, aztán magára hagyni a gondjaival a vásárlót ! Ha vissza akarná küldeni az árút drágább legyen a visszaköltség, mint maga az árú. Nem éri meg !
Magyar bolthálózatból vegyetek bármit is jótállással szervíz lehetőséggel. Meg lehet találni itthon is az aránylag olcsóbb árat.
MENEKÜLJETEK A PIXMÁNIÁTÓL ! (Ez a véleményem róluk)
És ne csábuljatok el, hogy olcsóbb ! ANNYIT IS ÉR !!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!