Keresés

Részletes keresés

TLBguru Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11448
Hello!

És Belegondolt valaki abba,hogy a vezérlést mivel oldotta meg???
Mert én nem látok szelepemeléshez nyomorudat,vagy lánckihajtást.
Továbbá belülről vezetett vezérmü lánchoz a 38-as furathoz elég le van vágva a hütőborda.és kicsi a hely.
Tehát nagy meló lenne a vezérlésnek a házat megoldani továbbá az olajzást.
Komoly szakmai hozzáértés kell egy ilyent négyütemüsieni.Gyujtási időpont Mikor szív hol adja a szikrát stb......

Szóval Biztos Hogy Müködőképes a konstrukció?
Ha igen Miért Nincs Rajt a gyujtókábel,Vagy Egy kipufogócsonk?
Hogy legalább beröffenjen vagy ha müködött azok nélkül probálta a szerkesztője?
Esetleg Miért Szerelte le?
Előzmény: Joejoe1974 (11417)
zénó21 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11447
hát igen, én is azt gondolom, napnyugta után rendkívűl kockázatos efféle fényforrásokkal útnak eredni, hiszen ezek az eszközök teljesen alkalmatlanok az éjjellátásra.
Előzmény: TyerCorp01 (11445)
Krekker1 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11446
Sziasztok.

Van egy csepptankos 350-es jawam blokk nélkül,és a burkolatok is hiányoznak.
Ami megvan:
kerekek az összes szerelvénnyel.
Kipufogók,váz,tank...hátsó sárvédő.első teló,hátsó teló... kb ennyi.
ha valakinek kell,egyben is, és darabokban is vihető.Írj vagy hívj,megegyezünk. tel:06209813916
motorsokk@citromail.hu

Kb ennyi.
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11445
Köszönöm a tanácsot, 75 wattos 634 dinamóm van, az bírja a 35/35-öt, de ez engem nemigazán elégít ki. :) Még nem mentem a Panelkával sötétben, de a Simsonon a 12V-os 35/35-ös egy katasztrófa volt, azon rettegtem, mikor ugrik elém egy nyúl, még 50-el ha előre látok sárgán 5 métert, talán csak-csak elég, de 80-90-nél...
Előzmény: zénó21 (11442)
Krekker1 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11444
szia!

Nekem lehet hogy van ilyen láncvédőm.. Maga a lemez kellene? vagy gumival együtt?
Email:motorsokk@citromail.hu
Előzmény: TyerCorp01 (11435)
Ze78 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11443

Először is gratulálok.

 

2. a szocimotoros.hu találsz könyveket.

és a cutter.hu-n

3. a 634 karbija sokkal megbízhatóbb, nekem a 638 son is az van.

12 v gyustás direk jawara a Gotronic.ro találsz 53 euró de 12v generátor kell hozzá. Elvileg minden átrakható a 638 de deklit kell hozzá cserélni. azt hiszem 632 volt az aminek 634 bokkja volt és 638 elektronikája.

  üdv

Előzmény: Ada001 (11437)
zénó21 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11442

Nekem is van e-gyújtás egy panelkán, valóban jól szuperál,

hanem, én a gyári dinamós (45w) 360-hoz nem használtam 35/35-ös izzót, így is hajlamos volt döglődni a töltőrendszer az állandó lámpakényszer mellett, nálam a 25/25 wattnyi főfényszóró-terhelés éppen kiadta a dinamó végállását, különösen, ha a többi fogyasztó teljesítményét is belekalkuláljuk az összterhelésbe (állóhelyzeti fény, órapilács, hátsó szektor stb.)

Előzmény: TyerCorp01 (11439)
zénó21 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11441
Hidd el, hogy mindben van ilyen, viszont az az ábra meglehetősen furcsa. A munkapontállító-csavar a 20-as ábrán is szerepel, kompletten az automata mechanikáján, illetve még külön is 22-es jelzéssel, pedig ilyen a világon nincs, egyetlen egy található, ami bontható az automatáról. Egyébként az golyóbis alapesetben nem hullik ki az automatából, benne van, a csavar mögött, illetve a rudazat előtt
Előzmény: ricsi79 (11438)
Ham.Steyr Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11440
Sziasztok.
Egy kb 8 éve leállított, 636-os Jawa eladó.
Csak alkatrésznek jó, mert se papírja, se semmije.
A krómjai kissé fényehagyottak, de javíthatóak, elvileg csak az első sárvédője nincs meg.
Ha valakit érdekel a mélcím él.
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11439
Szia!
Nekem a csepptankosban van, és szerintem mindbe kell, a pálca forog, a csavar nem, nem jó az, ha elkoptatják egymást pár év alatt...


Ada001: gyújtást némi gépmunkával át lehet szerkeszteni, csupán egy közbetét kell a forgórésznek, egy az állórésznek, meg egy a gyújtásdekni alá, ami picit széltében megtoldja a blokkot, hogy elférjen.
Én már komolyan gondolkozom a vapén, 50 000 Ft-ért lenne házhoz postázva a jawamarkt-tól, ami ugyan elég drága, de ha azt nézed, előre a 35/35-ös 6v-os izzó helyett berakhatsz 60/55-ös H4-es +50%-os halogént, illetve hogy nem fog kelleni akku az indításhoz, és nem kell utánállítanod az életben többet soha (kivéve ha az ügyes gépműhelynek köszönhetően a két henger nem 180 fokban van...)
Előzmény: ricsi79 (11438)
ricsi79 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11438
sziasztok...

itt egy robbantott ábra a 634-es 6V-os kuplungról... a 21-es alkatrész lenne az a bizonyos 6.35-ös csapágygolyó?... 3 blokkot szedtem szét, de egyikben sincs ilyen...
kell az bele, vagy csak a 12V-os példányokban használták?...

Ada001 Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11437
Sziasztok!

Most lettem tulajdonosa egy 1982-es 634-esnek!

Esetleg lenne valakinek kezelési és szerelési könyve ehhez a típushoz?? Küldene valaki a mailemre?

Más, hogy a 638-as szivatókaros karbija felszerelhető a gyári túlfolyatós helyére? Valamint a 12v gyújtást át lehet ültetni a 6v helyére? A vape elég drága...

Köszi!

Üdv Ádám
77Norbi Creative Commons License 2010.09.15 0 0 11436
Bocs hogy beleszólok, csak pont most szívtam meg velük másodjára. 5 éve még kiváló minőségbe dolgoztak, most meg olyan cuccokat hoztam el tőlük, hogy egy sima rongyal végigtörölgettem a kormányom, és több helyen lepattogzott a króm! Arra gondoltam hogy biztos csak ezt az egyet baszták el, de a többi is közel ilyen szar volt!! Az egyik kipuf alkatrészemet meg benne hagyták pénteken a savba, és hétfő reggelre csak a fájó emlék maradt belőle...!
Előzmény: ROW924 (11394)
TyerCorp01 Creative Commons License 2010.09.14 0 0 11435
Uraim!
175-ös csepptankos ČZ-hez keresnek általam láncvédőtokot, tudnátok segíteni?
perak Creative Commons License 2010.09.13 0 0 11434

Nem kérdeztem az árát. Állítólag üzemképes.

Előzmény: Joejoe1974 (11431)
zénó21 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 11433

oksa, időm adtán arra tekerek,

Ma Marci motorját is láttam, a szokásos, Agrár viacoloron dekkolt...

Előzmény: perak (11420)
pa62 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 11432

Légy üdvözölve itt a fórumon.Láttam a géped kint a börzén szép nagyon .Gratulálok hozzá.

Üdv Pa 62.
Joejoe1974 Creative Commons License 2010.09.13 0 0 11431
Egyszer már láttam egy ilyen blokkot,akkor valami fűnyíró henger és egyéb alkatrész került fel.Állítólag napi használatban van a gép.Ezt a blokkot amúgy mennyiért árulták?
Előzmény: perak (11422)
ROW924 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11430
Nem bénázás, hanem a váltó, vagy a váltó kulissza az ami csinálja a fesztivált!
Előzmény: 1acél (11429)
1acél Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11429
Tehát akkor bénázás?
Előzmény: perak (11428)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11428
Ki van zárva, hogy köze legyen a kuplunghoz.
Előzmény: 1acél (11427)
1acél Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11427
Szevasztok.Idén én is csak annyit motoroztam eddíg hogy a felújítás óta,ami tavasszal történt,éppen ma értem el az 1000Km-ert!A megtett motorozások során egy rosz tapasztalat,hogy a kettest gyakran kidobja a gép.Nem tudom miért.Cseréltünk komplett kuplungot is,de ugyanaz.Nem gyakran csinálja,tehát nem minden egyes alkalommal.A kuplungkart mindíg haszállom,de arra gondoltam,lehet én bénázom el a válltást.Ezért azt tervezem,megpróbálom nem használni a kart,hátha úgy megszűnik a sebességből való kiugrás és motorfelbőgés!Szerintetek?
ROW924 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11426
Nagygázzal kijön az nefííííjjjjj!
Előzmény: perak (11425)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11425
Úgy ahogy mondod. Jövőre én is befogom vinni a melóelyre talán sűrbben elő kerül. Ahol most van nagyon nehéz kihozni. Láttad, szűk folyosó.
Előzmény: ROW924 (11424)
ROW924 Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11424
Hát ennyi esős hétvége után nem is csodálkozom rajta. Pont néztem a naptárat, júniusban és júliusban egyetlen hétvége sem volt olyan hogy nem esett valamelyik napján. hét közben persze volt jó idő de ha nem volt az ember szabadságon akkor max este bírt motorozni.
Én sem mentem az enyémmel sokat, de elővettem néha. sebaj majd jövőre! :)
Előzmény: perak (11419)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11423
Még jó hogy "arhiváltam" a géped mert igy legalább bejelentkeztél. Bár az utóbbi időben én is csak csendes olvasó vagyok.
Előzmény: 1jawás (11416)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11422
Állítolag a srác aki árulta maga csinálta. Gratula!
Előzmény: Joejoe1974 (11417)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11421

Üdv itt! Feltűnően sok JAWA volt kint. Nagyon hasonlít a géped az enyémre.

Előzmény: 1jawás (11416)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11420

Kerestelek de nem láttalak csak  JAWA-d volt a szokott helyen. Csak össze futunk már egyszer. A Hun utcán van egy autoszerelő műhely, ott dolgozom, egyszer ugordj már be.

Előzmény: zénó21 (11415)
perak Creative Commons License 2010.09.12 0 0 11419
Itt vogymuk má he! Voltam képes egész nyáron elő sem venni a motort. :(
Előzmény: ROW924 (11413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!