Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

enoxx79 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 33
A tetőantennánál rendszeresen áztak be ezek az autók. De érdemes lenne végignézni a szőnyeg alatt a hangcsillapító filceket is, hogy nem vizesek-e?
Előzmény: zolika185 (32)
zolika185 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 32
Üdv Nem rég vettem egy 96-os 1.9D partnert nem klímás és olyan gondom van vele hogy esős idő után dohos szag van az autóban,. be ázás nyomátt nem látom Volt valakinek hasonló gondja?
enoxx79 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 31
Nincsen benne pollenszűrő. Csak a klímásokban volt, azoknál a jobb lábtérben a műszerfal alatt van, egy filc takarja el.
Előzmény: Törölt nick (29)
nick7900 Creative Commons License 2010.08.07 0 0 30
A Peugeot gyenge pontja a kuplung.Hiába cseréltek bowdent stb.amíg a szerkezet kemény úgyis kinyírja ezeket.Csak VALEO szettet használjatok,mert a Sachs és a LUK is túl kemény lesz idővel...A gagyit meg kerüljétek,mert a kinyomócsapágy úgyse bír sokat!150-200ezer.
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 29
Nekem is lenne egy kérdésem.
Van egy 2005-ös Parner HDI-m 2.0-s motorral
Nincs benne klíma,de mostanában párásodik a szélvédő belülről.
Azon gondolkodtam,vajon klíma nélküli autóban is lehet e pollenszűrő és ha igen,akkor merre találhatom?

maliciabs@gmail.com
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 28
Szia tocsamicsi!
Nekem is volt ilyen problémám.
Volt hogy bent ragadt a kuplung pedál és lábbal kellett kihúzni hogy kapcsoljon...illetve oldjon.
Én is megijedtem hogy szerkezet,de bovdenes volt.
Ugyanis ez egy racsnis megoldás és olykor korrodálódik,koszolódik.
5-10 ezerből kijön a csere...a szerkezettel ellentétben,ami nem tudom mennyi lehet.
Szerintem nézesd meg másik szerelővel is mielőtt döntesz.
Üdv:
Előzmény: tocsamicsi (22)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.07 0 0 27
Szia!
Nekem is volt ilyen problémám.
Volt hogy bent ragadt a kuplung pedál és lábbal kellett kihúzni hogy kapcsoljon...illetve oldjon.
Én is megijedtem hogy szerkezet,de bovdenes volt.
Ugyanis ez egy racsnis megoldás és olykor korrodálódik,koszolódik.
5-10 ezerből kijön a csere...a szerkezettel ellentétben,ami nem tudom mennyi lehet.
Szerintem nézesd meg másik szerelővel is mielőtt döntesz.
Üdv:
enoxx79 Creative Commons License 2010.08.05 0 0 26

Nem hiszem, hogy én vagyok a bunkó, szerintem az a bunkó, ako azt hiszi, hogy jobban ért valamihez, mit más évekig tanul és gyakorol.

 

Még egy kiegészítés: nem vagyok autószerelő, egyszerűen csak ugyanígy jártam a saját autómmal és ott voltam, amikor a szerelő cserélte és figyeltem. Azóta tudom, hogy, ha meg akar vágni egy szerelő, akkor valami kis elektromos hibát idéz elő egy csatlakozó megmozdításával és javítja meg egy valag pénzért, nem pedig a kuplungot cserélgeti.

 

Nem tudom, hogy a következő hozzászólót is lebunkózod? Mert ő is azt mondta, hogy valóban lehet baj a szerelőd által jelzett.

Előzmény: tocsamicsi (24)
ikg,c, Creative Commons License 2010.08.04 0 0 25
Nekem volt egy 405-ös Peugeot-om, azzal jártam igy kétszeri bowdenszakadást éltem meg veleMiután kicserélték a kuplungszerkezetet olyan lett a kuplung mint a vaj, könnyü és puha. Előtte észre sem vettem milyen nehéz volt, egyszerüen hozzászoktam. Az első lenyomáskor majdnem kirugtam az autó alját. Tehát a kuplung idővel nehézzé válik, pedig kiszereléskor kitünő állapotunak! látszott!
Előzmény: tocsamicsi (22)
tocsamicsi Creative Commons License 2010.08.04 0 0 24

Te bunkó!

Erre csak ennyit tudok mondani!

Ha esetleg van valaki aki kevésbé bekorlátolt mint az előző hozzászólóm (iq bajnok autó szerelő hozzászóló), akkor az legyen szíves és írjon akár privátba is. tocsamicsi@citromail.hu

enoxx79 Creative Commons License 2010.08.04 0 0 23

Szia!

 

 

valóban igaza van a szerelődnek. Nem véletlenül szakadt el az előző kötél sem, keményedik a szerkezet rugója, nagyobb erőt feltesz ki a pedálra.

A hang lehet a kinyomócsapágy hangja a nyelestengelyen, ahogy csúszik. De adhat az is hangot, illetve rághat, amikor a rugóerő ellen dolgozik a csapágy.

 

Ha már szér van szedve, akkor nem csak szerkezetet cserélnék, hanem szettet, valamint hátsó és féltengely szimmeringeket is.

 

És még egy megjegyzés: "A szerelő állítja, hogy kuplung szerkezetet kell cserélni, de én kétlem."

Ezek szerint te is szerelő vagy? Ezt tanultad évekig? Ezt csináltad éveken át? Hullott az arcodba más autójának az aljáról a lósz.r?

 

Elhiheted, hogy a szerelőd nem szivatásból mondta ezt, nem olyan könnyű és jó munka megkuplungozni ezt a modelt, hogy ezen nyerészkedjen.

 

Üdv!

tocsamicsi Creative Commons License 2010.08.03 0 0 22

Sziasztok! Segítségre lenne szükségem.
Egy 2003-as Partnerem van 2.0 HDI 175.000 km-rel. Olyan problémán van,hogy mikor benyomon a kuplungot, a kuplunk nem simán megy be hanem enyhe recsegő hangot ad, mint a rozsdás ajtó, lábbal is érezni az akadást. A recsegő hang a pedál és bóvden környékéről jön és van néha egy nagyon halk koppanás a kuplung tárcsában.
A kumplung nem csúszik, nem kinyomócsapágyas, legalábbis szerintem mert hangra normális minden. A bóvdent tavaly szakadás miatt kicserélték.
A szerelő állítja, hogy kuplung szerkezetet kell cserélni, de én kétlem.
Valami tippje,tapasztalata nem lenne valakinek? Sokat segítene!

Előre is köszönöm!

 

enoxx79 Creative Commons License 2010.07.09 0 0 21

Szia!

 

Sok mindent nem tudsz csinálni a fogyasztásával. Ha a levegőszűrő tiszta, az üzemanyag nem gagyi, akkor egy jó szerelőt kell keresni, akinek van Peugeot diagnosztokai programja és tudja is, hogy mit lát a képernyőn. Ő tud csinálni paraméterek mérését (légtömegmérő, porlasztó, stb), ott még kibukhat ez/az.

 

Egyébként, amig nem világít a diag lámpa, nem füstöl, addig nem sok mindent lehet vele tenni.

Előzmény: Nick-01 (20)
Nick-01 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 20

Sziasztok!

 

Kevés tapasztalatom van még Peugeot Partnerral, ezért kérem a márkában tapasztalt autóstársaim véleményét:

 

Peugeot Partner 2.0 HDI-nél (2001) fogyasztása 7,8 l, 80%-ban autópályán járok 130-cal és általában bekapcsolt klímával?

 

Mielőtt idejöttem, átnéztem a Népítéletet, ott volt, akinél szintén 8 l körül fogyasztott autópályán, de volt, akinél jóval kevesebbet, viszont nem részletezte a menetkörülményeket.

 

Annyit szeretnék kérdezni, hogy normál fogyasztásnak számít-e ilyen körülmények között, és keressem a hibát a lábamban, vagy keressem a hibát az autóban?

 

Előre is köszönöm.

 

 

enoxx79 Creative Commons License 2010.06.16 0 0 19

Szia!

 

Valószínüleg stabilizátor összekötő szár, rosszabb esetben a lengőkarban lévő talpasgömbfej.

 

Mindkettő viszonylag jól kiszűrhető kis hozzáértéssel.

Jó minőségű utágyártottak vannak belőlük nem vészes áron.

Előzmény: Vyktorya (17)
Dorinho Creative Commons License 2010.05.27 0 0 18
Sziasztok!

Peugeot Partner Tepee-hez keresnék hátsó lökhárító tartót, balost. (Erre fekszik fel a lámpa is, 2009-es)
Már lassan minden bontót végighívtam, sehol sincs. :(
Kérlek, ha valakinek lenne, írjon itt vagy a dora.kovac.90@gmail.com -ra és megegyezünk! :)

Köszi!
Vyktorya Creative Commons License 2010.05.09 0 0 17
Sziasztok!



Nekem is van egy kis aranyos Peugeot Partner-em, de sajna egy hete nagyon kopog az elejében valami( a futómű környékén).
Van tippetek hogy mi lehet az?
A megtett Km közel van a 150e-hez.

Bogárdi Pista Creative Commons License 2010.04.08 0 0 15
Sziasztok!

1.4-es partner motorját szedjük szét,belemegy a motorolajba a víz.Csodálkozva látjuk hogy hüvelyes motor.Nem ismerjük a típust,de gondolom a hüvely alján van gumigyűrű,ami tömít.Lehet hozzá kapni?
Pug 306 GTI Creative Commons License 2010.03.31 0 0 14
Peugeot gyári diagnosztikai programmal tudok diagolni!

4eFt

ezekhez a modelekhez 1995-től:

aqvamaya Creative Commons License 2010.02.12 0 0 12
Peugeot patner 1.9D Motorcsere után letiltott az indításgátló, mit csináljak?Vagy ki lehetne kötni valahol? Két autóból csinálok egyet és ez most nagyon paffra tett.
Ormossy Creative Commons License 2009.05.03 0 0 11

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék.

Van egy novemberi Partner Tepee-m, és pollenszűrőt szerettem volna benne cserélni. A könyvében azt írják, hogy a kesztyűtartó kivétele után tudjuk cserélni. Én kivettem, de ott sehol nincs pollenszűrő.

 

HELP!

pitty70 Creative Commons License 2008.03.22 0 0 10

Sziasztok.

Partnerom van(1.4i,99évjárat,5 fős) 3éve,és nagyon gyűlölöm.Hosszú távra nem ajánlom senkinek,mert nem bírja a Km-eket.Amiért még meg tarottam az azért van,mert naon tágas,és mégis 6liter a  fogyasztása.Esetleg ha érdekel valakit eladó.

Dzseem Creative Commons License 2008.03.13 0 1 9

Sziasztok!

 

Két hete van egy Peugeot Partner Freeway 1.6-os szgk-m. Eddig teljesen klasszul működik, 2005-ös. Kötelező dolgok megcsinálása után, egy vezérműszíj csere vár még rá és gömbfejcsere. A hozzáértő elmondása alapján, ezek után semmi gondom nem lesz az autóval. Mindez tüzetes átnézés után. 90.000 km van az autóban. Relatíve sok, de nem érezni belőle semmit. Meg egy autóval inkább menjenek, mint ne.

Vezo228 Creative Commons License 2007.11.16 0 0 8

Sziasztok!

 

Eladnám Pug partnerem.

 

98-as, 1.8 D 182000 km-mel.

Friss műszaki és zöldkártya.

Iá: 550+Áfa

 

érd: 20-9609638

Rozsahegyir Creative Commons License 2006.04.05 0 0 7

Első nemzetközi Honda és Peugeot találkozót!

Helyszín: Kunmadaras 2006.04.22.



A találkozón tervezünk gyorsulást időméréssel: megválasztjuk a nap 3 leggyorsabb autóját
autó szépség verseny: legszebb, legcsúnyább, legöregebb autó - kategóriánként díjazás, értékes nyereményekkel
Tesztvezetés, sok meglepetés autóval
egész nap zene, büfé, gumifüstölés, sétarepülés
Este záróbuli a hangárban lézershow-val, grillsütéssel és egyébb meglepetés programok

A gyermekeknek lesz ugráló vár és homokozó!!!


A jegyár autónként 5000 Ft/ 20Euro /AUTÓ
Elő vételben 4000 Ft/ 16Euro /AUTÓ
(a jegy ára tartalmaz egy tombolát és gumiszerelést)

Más autóval is be lehet jönni, de gyorsulni nem lehet!!!

Akik nem ismerik a pályát, nekik egy rövid leírás róla:
hossza: kb.2500m
szélessége: kb.70m
felülete: beton

Jegyet elő vételben az info@peugeot306klub.hu E-Mail címen lehet rendelni és a reptér be járatánál lehet át venni!

Amit tartalmaznia kell az E-mailnak:
Teljes neved
Nick neved
Autó Típusa (pl. Peugeot 306 1.6)
Rendszámod
E-Mail címed
Telefon számod

A regisztrálásodról fogsz vissza kapni egy levelet, hogy meg kaptuk és regisztrációdat el fogatuk!


Szponzorok:
H.Dr. Bt
M&M Honda márkakereskedés és szervíz
K&K Racing Team.
Speciál Cargo Kft
Kuninwest Kft
BDP Team ..

kerwin Creative Commons License 2006.02.16 0 0 6
Hí. Állítólag a PEUGEOT és a MERCEDES gyártott először dízel motorokat. Ezáltal ők a legtapasztaltabbak ezen a téren. És állítólag a HDI motorok nagyonjók. Ha valamikor cserélem az 1.6í 110 Le benzines PARTNEREM, akkor vegyek HDI-t vagy nem!?
faros1 Creative Commons License 2006.02.12 0 0 5

Üdv Sorstársak!

 

A haverom  számítógépéről  írok, Nekem nincs, de megosztom tapasztalataimat.

Partner 2.0 HDI hibái voltak Nekem.40.000 e Km-nél 2 db alsógömbfej csere 28.e Ft/db 44.000-nél 1,5 éves korában aku csere 17.e Ft, 53.000 km-nél leszakadt az ékszíj tárcsa 54.e Ft. 56.000 km-nél levegő mennyiségmérő csere 27.e Ft-ért.82.000 Km-nél üzemanyag szívattyú csere 47.e Ft-ért, félévente légkondi feltöltés valahol elszívárog nem találjuk hol.Szerencsére Peugeot szervízben dolgozom (szerelő).Ezen kívül más  baja nem volt 103.000 km van most bent.Tapasztalatom szerint 1.6-os benzinesnek a szokásos kopásokon kívül nincs baja (fék).

kerwin Creative Commons License 2006.01.30 0 0 4

Csak van valakinek PEUGEOT PARTNER-e. Kíváncsi volnék a véleményére.

Ezt az oldalt azért nyitottuk hogy mindenki elmondhassa a véleményét az autójáról.....

kerwin Creative Commons License 2006.01.30 0 0 3

Az előző hozzászólást a haverom írta. Csak azt nem tudom,hogy miért nem az ő gépéről.

 

kerwin Creative Commons License 2006.01.30 0 0 2

Helló Janó vagyok.

Nekem is PARTNEREM van. Király!

 

Janó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!