2008-as Transit 2.4 TDCI-m van. Olyan érdekes jelenséget csinál, hogy kb. 70-es tempó felett gázadásra elkezd valami a motor felöl fütyülni, amikor eléri a kívánt sebességet már nem csinálja, állva vagy alacsonyabb tempónál szintén nem csinálja. Találkozott már valaki ilyen jelenséggel? Előre is köszönöm!
Köszi szépen, közben megoldódott. Találtam itt helyben egy Transit szerelőt, meg Szekszárdon egy kulcsmásolót, aki tud zárat felújítani. Másoltattam vele egy kulcsot, az immót egyszerűen átrakta az új kulcsba, nem kell tanítani így semmit. Az új kulccsal 2 zár nem nyílt, egy kicsit akadt, a többi nagyon szépen működött. A két szar, meg az egy akadós zárt elvittem a kulcsmásolóhoz, szétszedte őket, kipucolta, a lammelákat kicserélte újra, úgyhogy most tökéletesen működik minden. Nem is került túl sokba, 1 zár teljes felújítása 2500Ft, a kulcsmásolás, immó átrakással 7000Ft volt. Összesen fizettem 14.500-at.
Amit linkeltél az immos,látszik a kulcs formájából,és felülről nézve van egy piros vagy kék kis betét.A nem immos csak simán fekete és gömbölyítettebb.Szervíz tudja a kulcsokat az autóhoz tanítani.
http://www.cromax.hu/?katid=40882774&termek_al_id=8919&katnev= Jobb oldali tolóajtóval
Kétféle zárszett is van. Melyik kellhet? Ha megveszem, ezek olyanok, hogy az immóhoz hozzá lehet őket tanítani? Vagy nincs imó bennük? Egyáltalán honnan lehet azt megtudni, hogy az én vasam imós-e?
Tiéden nincs epic.Én vennék komplett zárkészletet,nem érdemes csináltatni csak kulcsot.Persze a gyújtáskapcsoló cseréjét jobb ha szervízben csinálják,úgyis ott kell betanítani.
Visszaolvastam ezer hsz-t, de még mindig van egy csomó kérdésem, remélem tudtok segíteni.
Nem értek a Fordokhoz, a kisteherautókhoz meg pláne nem. Most vettem egy 2002-es Ford Transitot, 1998ccm-es, 75Le-s motorral. A motor típusát sajnos nem tudtam beazonosítani, turbó van rajta, de az adagolót nem láttam, biztos takarja a műanyag burkolat. A kereskedő szerint TDCI motor, de nekem gyanús, hogy 75Le-vel nem az. Milyen motor lehet benne? Remélem nem az a retteget epic adagolós...
Egyébként a kocsi nagyon jó állapotban van, gyári fényezés, törésmentes, sehol egy rozsda, utastér is nagyon újszerű. Első tulajos, 140e km van benne elvileg, de szerintem ez gyanúsan kevés, mindenesetre nagyon jó állapotú.
Van egy problémája viszont, amit hamar kellene megoldanom, a gyári kulcsok elkoptak, nem nyitják az ajtókat. Az utastér központi záras, de a toló és hátsó ajtók nem nyílnak vele. Szóval most nem lehet zárni a rakteret, vagy ha be is zárom, akkor nyitni nem lehet. Gyújtáskapcsolót még azért viszi, kicsit "érdesen" ugyan.
Mi lenne a megoldás erre? Zárszettet láttam 30e-ért a neten, de az imoval nem tudom mi lesz? Ford márkaszervíz szerint csak kulcs kell hozzá és jó lesz, 20eFt-ot mondtak egy új betanított kulcsra... Nem tudom mitévő legyek... Mit javasoltok?
Sziasztok segitséget szeretnék kérni . egy 2,4 Td transitom van . amikor elidulok vele rángat amíg nem lesz üzemi meleg . elöször a gáz jeladora gondoltam de akkor folyamatosan rángatna. talán valami szenzor? köszönettel jános
Ez elég érdekes.Difi,függesztő csapágy váltó vonalon kell nézelődni.De ilyet még nem láttam.Se gázadásra,se motorfékre nincs semmi hang,ha gurulsz akkor recseg?Vagy csak akkor hallod mert elnyomja más zaj?
Ha üresben gurulok, súrlódó, recsegő-ropogó hang hallatszik, amig egész meg nem áll a kocsi. Motorféknél, vagy bármikor máskor semmi hang. 96-os 2.5D rövid. Vajon ez mi lehet?
sziasztok,2003 évjáratú ford transittal tavaly napi kb 30km- ert mentem két falu között,egy jó éven keresztül,max100 km/h val ,és teljesen ellustult 125 a vége ,azelőtt165öt ment(100lovas dizel) mi lehet a baja?ha valaki tudja írjon,köszi. stp injektortisztitó se segített. ottó
Köszönöm a reagálásodat! Ma kivonattam ideiglenesen a forgalomból. Lesz, ami lesz! Még az is lehet, - amennyiben nem jelentkezik senki - , megtartom és 1 év múlva ismét levizsgáztatom, mert az autóval, mint TRANSIT, semmi baj nincs. Üdv mindenkinek: János
Túl sok új alkatrész van benne. Csak az új aksik és gumik ablakok, kb.: 100.000. Ft. Amennyiben nem megy el, akkor kivonatom a forgalomból és alkatrészenként eladom. Köszi a hozzászólást! Üdvözlettel: FORD100L
Ezeknek már nincs ára tesó, háromszáz ezret sehol nem kapsz érte, de szorítok neked, egy hasonló krabancot 100000 HUF-ért vitt el egy hiéna tőlem, és adott túl rajta 200000 HUF-ért de levizsgáztatva és feljavítva neki is kb 40000 lehetett a haszna.
TRANSIT 100L. Valamikor busz lehetett, de én már kisteherautónak vettem. Körben ablakos. Szine: fehér. Olyannak ajánlom, aki saját maga rendbe tudja tenni a karosszériát alul, körben. Hosszú, magasított kasznis. Saját tulajdonom, banki részlet kifizetve. Gyártási éve 1996. A km-órában most 188 726 km van (?!). 2005-ben vettem, 5 év alatt én 20.000 km-t mentem vele Autópályán, Németország oda-vissza. Az autó 2.5 TD. Természetesen LUCAS adagolós. Az autó működő. Az adagoló cseréjét javaslom BOSCH-ra! Vizsga lejárt 2009 augusztus 24.-én. A karosszéria javitása után levizsgázhat. Akkuk vadonatújak, gumik újak. Sok más elektromos cucc új! Gézpedál, stb. Egy éve áll az autó az udvarban. A motor pöcc-röff! Természetesen meg kell nézni személyesen. Minden kérdésre szivesen válaszolok. Az autó Veresegyház környékén van. Ár: 289.000.-Ft. Telefon elérhetőség: 70 503 46 23. Fotókat a beluni@freemail.hu -ról tudok küldeni!
Köszönöm, Trafó! A pohártartó nyíláson keresztül nem tudok valahogy hozzáférni? (Tudom, ez már nem Rodolfót, hanem Houdinit megszégyenítő trükk lenne) :-)