Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

joci-01 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 11225
Nincs külön leeresztő csavar le kell húzni a hűtő aljáról a csövet és levenni a kiegyenlítő tartály fedelet és már jön is víz!
Előzmény: Alkapánó (11223)
AAAAAAAAAAAAAAA
Sada5 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 11224
Hali,
az a híres 1,7D Isuzu motor még melyik modelben van? Ez van a pl. a B Corsában is?
Úgy néz ki, hogy vidékre kell járnom (saját pénzből) melózni és lehet nem Vecival autóznék 7L fogyival napi 70-80 km-t.
Ezért kéne valami kis olcsó dízel, amit 2-3 év múva beletolok a Dunába, de addig ki tudom vele autózni az árát. (ha az nem eszik pl csak 6-ot és elileg én is tudok "olcsóbban" szerezni gázolajat).
Alkapánó Creative Commons License 2010.09.01 0 0 11223
A hűtővizem rozsdás, barna.
Időnként (most nyáron) ezt a porszerű anyagot, kis vízzel együtt ki is fújja a kiegy.tartály szelepe.

Ki szeretném takarítani, átmosni a a hűtőrendszert.
Tudtok-e jó módszert, szert rá?

Egyelőre még a legalsó leeresztő nyílást sem találom a rendszeren.
Vagy elég a hűtő legalsó nagy csövét lehúzni?
csikes77 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 11222
Sziasztok!
Ismerősöm vectrája olyat produkál, hogy gyújtás nélkül az összes index világít folyamatosan. Meg néha álló helyzetben bevillog. Ha a gyújtás rajta van tökéletesen működik. Mi lehet a baj ebben kérnék segítséget.
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11221
Na azért a renyó megán se piskóta...
továbbra is fenn tartom, hogy a renyó dci motorjai magyarországi üzemanyaggal 1 rakás szarok.
a renault senic, megane, thalia, kango, vivaro (meg a vivaro renaultba) mind dci motorosok voltak és a porlasztók cseréje, az alattuk lévő tömítés mellett kifújás majd a porlasztó kiszedése tömítés cseréje szinte rutin már benn. a nagynyomású szivattyú cseréje sem ismeretlen. Van aki a 2éves vivaroval jött, hoyg nem megy és ők tényleg csak kúton tankolnak nem kannáznak és mégis cserélni kellett 1 porlasztót cirka 130ért...
ezek után ne mondja senki, hogy szarok az opelek. van olyan 1.7 b veki amit kannából tankolnak amióta ismerjük a tagot. és a legnagyobb baj, hogy olajcserénél a gázolaj szűrőt is cseréljük

A b veki bütyköléssel nincs bajom. Szeretem csinálni a saját autómat. Legalább nem unatkozok. De 1 iylen sz@rság úgy feltud idegelni. 2 motorom is ez miatt látta kárát. 1x hagytak csak cserben utána ment a következő gazdához... Pedig mindig babusgattam meg vigyáztam rájuk.
Előzmény: veciv6 (11218)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11220
kiszedtem az összes csavart felemeltem szépen és kiszedtem a kézifék kart és behúztama bowdent.
szopjon le a cofle... a németek kitalálták frankón. ott letekerhető az a T alak és így le lehet tolni. meg is csináltatom azt a bowdent kövi cserénél úgy b@szom ki ezt a szart belőle mint a huzat...

Csipázom azt a fórumot :D
Láttalak már arrafelé :P:D
Előzmény: mumtaz (11216)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11219
Én eddig is szerettem az ótómatát. Anyám '88-ban lerakva a jogsit, azután ótómata golfja lett. A jogsivizsga előtt nem vezetett autót soha, ezért amit a vizsgán megtanult 3 hónap alatt, azt nem volt nehéz kiverni a fejéből 1 év alatt, ezért nem tudott váltós autót vezetni és mindig automatája volt, amiket persze én is hajtottam serényen hosszú évek folyamán.

Szóval én ismerem az automatákat és szeretem is, csak nem bíztam bennük. Volt ott Golf, 2 darab Audi, Daihatsu Charade (bizony, fokozatmentes automatában), 626 Mazda, és volt még egy 1981-es (vagy '83-as(?)) nagy cápa 728i bömös.

Mikor B vekit kerestem, nem gondolkodtam automatában, de már bánom. Az utóbbi 12 évben nem ültem hosszabb távon automatában, ezért maradt meg bennem, hogy nagy esély a hibára.
Előzmény: veciv6 (11217)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11218
Akkor cserélj izzót 1 B7-es passatban mondjuk és lehet azt fogod mondani nem is olyan rossz ez a B-s veki bütykölés........ ;-)

A vivarót pedig ne írd le azzal a "trafic" mocival.....már az első évben(2002)-megnyerte a legjobb kishaszon címet.....
Bolyongva a nagyvilágban sokat használva a reptéri transzfer cégeket-többen ezzel a flottával dolgoztak-pl. legutóbbi pesti cégnél ezek a vivárók 7-800k-km-t futottak le 2-3 év alatt,hogy csak a kötelező szervízeknél pihent a kisbusz......
Az más kérdés,hogy valaki megvesz 1 ilyet visszahúzva jó magyar szokás szerint 140k-ra és mikor jönnek a problémák nyavajog-holott,ha tudná hogy közel jár az 1millióhoz.... :-)
Előzmény: kiskaldi! (11214)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11217

Nem is olyan régen mondtam én,hogy nem is olyan rossz az a hycomat....... :-)

Főleg te tudnád megszeretni a b.pösti rengetegben.......

Előzmény: mumtaz (11215)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11216
Azt az első kis fütyit cserélni egy merő szopás. Egyrészt tök jó, hogy ekkora útja lehet a kézifék karnak, hogy agyig lehet(ne) húzni. Elvárnánk, hogy ezt akkor a többi alkatrésze is tudja, csakhogy a kar útjának kb. felétől az a kis pöts bowden már a kasznit vágja, meg saját magát ott, ahol befut az utastérbe.

Mikor én cseréltem, akkor a "kardánbox" hátsó részét csavaroztam ki, hogy egy picit megemelhessem. Akkor már ki lehetett venni a kar csavarjait. Ajánlom előbb ezt a megoldást, de ha nem megy, akkor az egészet ki kell venni.


[Nem annyira off az a fórum. :) ]
Előzmény: kiskaldi! (11214)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.31 0 0 11215
Eljátszadoztam a gondolattal. :)
Előzmény: Vlad19 (11207)
AAAAAAAAAAAAAAA
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11214
Valaki cserélt már első kézifék bowdent 2.0ás vekin?
elszakadt szombaton megnéztem mondom azt a kis fost kicserélem kajaszünetben ma. meg is vettem. kemény 900ft volt. mondom hú de jó. elkezdtem szenvedni vele nem lehet berakni nem lehet berakni. 1óra szenvedés után idegesen összedobáltam a szerszámokat és tudomásul vettem, hogy ki kell szedni az egész kib.szott ülések közötti konzolt, hogy a szar kézifék kart kiszedjem, hogy átfűzzem rajta a menetes részt és össze rakhassam.

Így üzennék a németeknek, hogy húzzák ki a nyelvüket a franciák seggéből, mert ha valamit ellesnek tőlük abból katasztrófa lesz... XD
A vivaronál is befürdött a szar renault motorral...
Remélem minden mást egyszerűbb szerelni a gépen...


Az üléseken nem működnek a derék támasz tekerőkéi ezeket is meggyógyítom hétvégén. egy OFF fórumban kaptam instrukciókat meg képeket így neki merek esni :D

Sőt akkor már a bal oldali kilincsben kicserélem a rugót, orvosolom a zörgő ajtó borító lemezt és a jobb hátsó ajtónál eltört vezetékeket, mert az a buzi néha nyit néha nem néha zár néha nem. az agyam eldobom ettől a kocsitól. sosem lehet unatkozni mellette...

mire megunom és eladom autót adok el és nem 1 sz@rt xd
veciv6 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11213
Sajnálattal hallom........ :-(

Elfogynak a v6-ok a csapatból..........
Előzmény: lukhazi (11201)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11212

Na várjál-várjál.........

Ne szidjuk az offokat sem,mert sok Stella-ba fog kerülni..... ;-)

Előzmény: Nick_X14XE (11209)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11211

Nekem csak a 2. és a 3. van jelenleg.

De apámnak bő 20 év alatt A Corsa, B Corsa, F Astra, Combo, Combo, F Astra, G Astra, G Astra és Vivaro. :)

Előzmény: lukhazi (11210)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11210
Ez lesz a sorban az 5.
Előzmény: Nick_X14XE (11209)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11209
Legalább Opel, mégse egy taxismerga. :)))
Előzmény: lukhazi (11203)
MBman Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11208
Nincsen értelme átalakítani. Kicsi rá az esély, hogy tökéletes jó, gyári minőség legyen, csak a szenvedés lesz vele.
Előzmény: Vlad19 (11207)
Vlad19 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11207
Ennyire fáj a fogad egy autómata váltós autóra, hogy át akarod alakítani a sárkányod? :)
Előzmény: mumtaz (11205)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11206
Az biztos, hogy automatát könnyebb kézire alakítani. Szerintem ha logikusan gondolkodok a féltengelyek is biztos mások, meg a váltó vezérlőnek kell 1 valag jel nem tudom, hogy a kézi és az ottomata váltós motorvezérlők azonosak-e vagy sem.
lehet olcsóbban jönnél ki ha elcserélnéd vagy eladnád a kocsit és vennél ottomatát.

Mi egy ford mondeoval szoptuk be benn, mert a gazdája kéziváltósról automatára alakíttatta velünk. a motorvezérlője ott más volt a kézi és automatánál, mert valami jelet nem kapott meg és nem váltott vissza csak 3.ig... az elindulásnál meg halál volt az autó.... végül valaki megmókolta itt monoron, de szerintem abból nem lesz soha többet rendes autó...
Előzmény: mumtaz (11205)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11205
Gyerekek! Tényleg akkora szopás mechanikus váltót lecserélni automatára, mint mondják?

OK. Kell egy AF20-as (X20XEV-be elvileg az kell). Kell a pedálsor, a automata váltó elektronikája, választókar. Esetleg egy tech2 a motorvezérléshez. Mi kell még?
Esetleg féltengelyekben is eltér?
AAAAAAAAAAAAAAA
troppauer Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11204
Kösz a választ.

A "tankoljál" lámpa már égett amikor az eset történt, úgyhogy én is erre gondoltam.
Előzmény: veciv6 (11198)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11203
Nick x14xe

Akkor itt válaszolnék:)
Astra F 1.7 td isuzu, 6 éve a családban van, több száz km-t mentem vele, szóval tudom mibe ülök:)
Nagyon megszerettem már a Vectrát is költöttem is rá eleget, nehéz döntés volt:(
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11202
És mi lesz az utódja?
Előzmény: lukhazi (11201)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11201
Eladóvá vált a vectrám, ha esetleg valakit érdekelne, de gondolom itt már mindenkinek van egy:)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_caravan_cdx_2.5_v6-4103831

VeciV6-> Gratula!
Sada5 Creative Commons License 2010.08.27 0 0 11200
Köszi a választ, éreztem hogy ez nem ilyen egyszerű történet.
Akkor felejtős egyenlőre.

Ja a mélygarázsos történetre nekem is ez ugrott be hogy "nem volt kevés a nafta benne?" és mikor egyenesbeállították azért sikerült beindítani.
Előzmény: ÚjraVectra (11192)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11199
Olajfogyasztás terén pedig ne bántsa senki a vekit-alig 3 hó után(15.000Km) az offon olajcserénél megbizonyosodott,hogy 1 bő litert bekér az is........ ;-)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11198
Nem kapott üzemanyagot,ha kevés volt már benne........
Előzmény: troppauer (11179)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11197
Dízel?
Hát nem lesz 1 Zuzu Petáz....... ;-)
Inkább 1 jobb benzínes-főleg ha nem jársz sokat évente.......
Előzmény: fordferlain (11187)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11196
az egész hercehurca egy cső eldurranása miatt kezdődött. Másik ráerőltetése, hűtő-bemeneti csonk törés. hűtőcsere. másik cső durranás.

A szelep már 100 fok felett nyitott most. a hűtő teteje tűz forró, az alsó gombánál pedig csak meleg.

Ezért tippelek arra, hogy az áramlás gond már a csere előtt meglehetett. A vízpumpa új!. Ha ez jelent valamit.
Előzmény: kiskaldi! (11195)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!