Az biztos, hogy automatát könnyebb kézire alakítani. Szerintem ha logikusan gondolkodok a féltengelyek is biztos mások, meg a váltó vezérlőnek kell 1 valag jel nem tudom, hogy a kézi és az ottomata váltós motorvezérlők azonosak-e vagy sem. lehet olcsóbban jönnél ki ha elcserélnéd vagy eladnád a kocsit és vennél ottomatát.
Mi egy ford mondeoval szoptuk be benn, mert a gazdája kéziváltósról automatára alakíttatta velünk. a motorvezérlője ott más volt a kézi és automatánál, mert valami jelet nem kapott meg és nem váltott vissza csak 3.ig... az elindulásnál meg halál volt az autó.... végül valaki megmókolta itt monoron, de szerintem abból nem lesz soha többet rendes autó...
Gyerekek! Tényleg akkora szopás mechanikus váltót lecserélni automatára, mint mondják?
OK. Kell egy AF20-as (X20XEV-be elvileg az kell). Kell a pedálsor, a automata váltó elektronikája, választókar. Esetleg egy tech2 a motorvezérléshez. Mi kell még? Esetleg féltengelyekben is eltér?
Akkor itt válaszolnék:) Astra F 1.7 td isuzu, 6 éve a családban van, több száz km-t mentem vele, szóval tudom mibe ülök:) Nagyon megszerettem már a Vectrát is költöttem is rá eleget, nehéz döntés volt:(
Olajfogyasztás terén pedig ne bántsa senki a vekit-alig 3 hó után(15.000Km) az offon olajcserénél megbizonyosodott,hogy 1 bő litert bekér az is........ ;-)
Te magad írtad meg, hogy mi lehet a legelső hiba... "A víztartályszelepe enged" Tudni kell, hogy nyomás alatt a víz forráspontja 100fok fölött van valahol 110-120fok körül. ha el ereszti a nyomást a kupak meg fog forrni... lehet az is a próbléma, hogy levegős a rendszer. továbbá lehet a termosztát is sz@r de ha hűtőcsere előtt tökéletes volt hűtőcsere után meg jött a jelenség akkor nem valószínűsítem. ha 16szelepes nincs nagy gond 20perc alatt ki lehet kapni belőle. ha 8szelepes... na akkor azt szopás kiszedni... én a mienkét meg vezérműszíjaztam rá 2hétre nyitva maradt az a szar és ez miatt bonthattam vissza az egészet... buzi1 találmány volt ez a németektől...
Ma végre megéltem azt, hogy úgy kocsikáztam le 50kmet, hogy a bc kijelzőnél nem világított a CHECK felirat. már kívülről fújtam, hogy hányszor kell nyomnom, hogy az átlag fogyit mutassa XD fékbetét, tolatólámpa, helyzetjelzőre, hűtőfolyadék szintre mindig kiabált. izzók cseréje után maradt ugye a 2 hiba. sajnos valami szakbarbár az új visszajelzős betét vezetékét elszaggatta berakáskor így rövidre kötöttem, hogy ne kiabáljon. viszont a hűtőfolyadék szintem hidegen a maximum alatt volt picivel és így is be be jelzett néha. most max fölé töltöttem így nem kiabál. érdekes egy szerkezet ez a kocsi :D A tetőkárpitot majd talán jövőhéten lerobbantom ,mert az a k.va ttő merevítő úgy zizeg, hogy megőrülök... Ennek fejében a vezetőoldali kilincsben el van törve a rugó így lifeg. még jó, hogy van itthon 2 garnitúra előre legyártatva XD
azért az ósön parkolójában szar volt kulccsal nyitogatni a kocsit. kezdem már unni a távirányító nélküli életet... Be dühödök be megyek az opel tóthoz és megkérdezem, hogy tudják-e, hogy mi a tarka lóf@szt csináljak vegyek risztót és szarja a külön távirányítóra vagy lehet hozzá távirányítós kulcsot tanítani... Voltam ma is 1 bontóban ott akkora madárnak néztek mikor mondtam, hogy hol melózok 1ből mondták, hogy de azért kaphatok kedvezményt is.. előtte meg úgy le akart húzni, hogy már én éreztem már magam szarul magam helyettük...
az oldal amit ígértem 15ezer körül új táv ricsis kulcs: http://bolthely.hu/obddiag/lista/4c2f15c731xx4_OPEL_GMC
Azért tettem fel ezt a képet, hogy Te is össze tudd hasonlitani.
Itt fordítva látszik a csuklós szerkezet, de azért egyértelműen látható a kormányzár mechanika. A vateráson nincs, és nem vagyok biztos benne, hogy az átszerelhető.
Szükség van még ezen kívül is alkatrészekre. Egy "bajuszkapcsoló tartóra", és egy immo jeladó érzékelőre, ami a gyujtáskapcsolóra van ráhúzva. A fix kormányosé is feltehető, csak akkor a burkolat nem megy fel (nekem most még így van...)
Üdv, nekem van 2 olyan távirányítom elfekvőben, amit MBman belinkelt. Szereltettem a verdába risztót és annak a távirányítója kezeli a kzpi zárat.
Emlékszem hogy valaki szenvedett ez utólag kormányállítás beszerelésével. Ha idetéved kukkancson már rá nekem erre: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html
Help! Sziasztok! Opel Astra F Akadt egy kis gondom. Hűtőcsere után a termosztát nem nyit ki. egyszerűen nem elég meleg ott a víz. A rendszer meg felforr. A víztartályszelepe enged. A szomszédom problémája. Mi a légtelenítés helyes menete? Termosztátot akar cserélni, mert szerinte ott a gond. Help!
nekem van 2 távirányítom elfekvőben (amit MBman linkelt be), mert riasztót szereltettem a kocsiba és annak a távirányítója vezérli most a központizárat.
Valaki már megcsinálta itt a forumon a kormány-állíthatóságot, az kukkantson már légyszi ide: http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html
Nekünk egy régi vectránk van, de még mindig jól bírja. Viszont leszeretném cserélni egy Opel Astra sport 1.7 CDTi -re... lehet csak egy fellángolás, de nagyon jó tesztet olvastam róla. Van valakinek ilyenje? Vélemény?
új távirányítos kulcsot lehet kapni 2felébe.van sima kp záras és riasztós változat is. Meg bosch és siemens meg a tököm tudja milyen.majd ha haza érek be linkelem az oldalt. Igazából távos kulcsot akarok mindenfelé képp. Nem tudom,hogy mi a tarka lóf@szt kezd vele az előző előtti gazdája... Most még zár szettet is cserélni akarok,mert kollégámtól lopták el a kocsiját 1hét után és ő meg kapta mind2 eredeti kulcsát. Bár ő 4éve járt így.
Azt fel sem tételeztem, hogy nincs távvezérlőd a géphez. Én még nem láttam távvezérlő nélküli B Vecit. Úgy tudom gyárilag két kulcs és két távvezérlő (amilyen a 11181-es hozzászólásban MBman mutat) van a géphez. Mint már írtam nekem is 96-os a gépem. Német forgalomba helyezésű. Egy német, és egy magyar tulaja volt előttem. Nekem az előző tulaj odaadta mindkét kulcsot a távvezérlőkkel együtt.
Amikor először írtam Neked, arra gondoltam (azt hittem) olyan távvezérlőt szeretnél, ami a kulcsba van építve (így ugye nem fityeg a kulcson egy karikával külön a távvezérlő), ezért írtam, hogy tudtommal ezt a 96-os évjáratnál nem lehet gyáriban megoldani.
Viszont, ha pl. Tech2-vel megnézeted, rögtön kiderül. hogy lehet-e (bár szerintem biztos lehet), van-e távvezérlő programozva a géphez.
Az az érdekes, hogy tudtommal mindegyikben távkapcsis a kpzár. Csak annyi különbség van, hogy az egyikben csak kp.zár vezérlő, a másikban riasztó, de ugyanaz a rendszer. Egyébként reteszelni kulccsal is lehet. Csak annyit kell csinálni, ha egyszer elfordítod a kulcsot, akkor bezár, majd visszaengedve alaphelyzetbe és utána újra zárás irányba tekerve reteszel.