Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

veciv6 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11213
Sajnálattal hallom........ :-(

Elfogynak a v6-ok a csapatból..........
Előzmény: lukhazi (11201)
AAAAAAAAAAAAAAA
veciv6 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11212

Na várjál-várjál.........

Ne szidjuk az offokat sem,mert sok Stella-ba fog kerülni..... ;-)

Előzmény: Nick_X14XE (11209)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11211

Nekem csak a 2. és a 3. van jelenleg.

De apámnak bő 20 év alatt A Corsa, B Corsa, F Astra, Combo, Combo, F Astra, G Astra, G Astra és Vivaro. :)

Előzmény: lukhazi (11210)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11210
Ez lesz a sorban az 5.
Előzmény: Nick_X14XE (11209)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11209
Legalább Opel, mégse egy taxismerga. :)))
Előzmény: lukhazi (11203)
MBman Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11208
Nincsen értelme átalakítani. Kicsi rá az esély, hogy tökéletes jó, gyári minőség legyen, csak a szenvedés lesz vele.
Előzmény: Vlad19 (11207)
Vlad19 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 11207
Ennyire fáj a fogad egy autómata váltós autóra, hogy át akarod alakítani a sárkányod? :)
Előzmény: mumtaz (11205)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11206
Az biztos, hogy automatát könnyebb kézire alakítani. Szerintem ha logikusan gondolkodok a féltengelyek is biztos mások, meg a váltó vezérlőnek kell 1 valag jel nem tudom, hogy a kézi és az ottomata váltós motorvezérlők azonosak-e vagy sem.
lehet olcsóbban jönnél ki ha elcserélnéd vagy eladnád a kocsit és vennél ottomatát.

Mi egy ford mondeoval szoptuk be benn, mert a gazdája kéziváltósról automatára alakíttatta velünk. a motorvezérlője ott más volt a kézi és automatánál, mert valami jelet nem kapott meg és nem váltott vissza csak 3.ig... az elindulásnál meg halál volt az autó.... végül valaki megmókolta itt monoron, de szerintem abból nem lesz soha többet rendes autó...
Előzmény: mumtaz (11205)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11205
Gyerekek! Tényleg akkora szopás mechanikus váltót lecserélni automatára, mint mondják?

OK. Kell egy AF20-as (X20XEV-be elvileg az kell). Kell a pedálsor, a automata váltó elektronikája, választókar. Esetleg egy tech2 a motorvezérléshez. Mi kell még?
Esetleg féltengelyekben is eltér?
troppauer Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11204
Kösz a választ.

A "tankoljál" lámpa már égett amikor az eset történt, úgyhogy én is erre gondoltam.
Előzmény: veciv6 (11198)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11203
Nick x14xe

Akkor itt válaszolnék:)
Astra F 1.7 td isuzu, 6 éve a családban van, több száz km-t mentem vele, szóval tudom mibe ülök:)
Nagyon megszerettem már a Vectrát is költöttem is rá eleget, nehéz döntés volt:(
AAAAAAAAAAAAAAA
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11202
És mi lesz az utódja?
Előzmény: lukhazi (11201)
lukhazi Creative Commons License 2010.08.28 0 0 11201
Eladóvá vált a vectrám, ha esetleg valakit érdekelne, de gondolom itt már mindenkinek van egy:)

http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/vectra_b/opel_vectra_b_caravan_cdx_2.5_v6-4103831

VeciV6-> Gratula!
Sada5 Creative Commons License 2010.08.27 0 0 11200
Köszi a választ, éreztem hogy ez nem ilyen egyszerű történet.
Akkor felejtős egyenlőre.

Ja a mélygarázsos történetre nekem is ez ugrott be hogy "nem volt kevés a nafta benne?" és mikor egyenesbeállították azért sikerült beindítani.
Előzmény: ÚjraVectra (11192)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11199
Olajfogyasztás terén pedig ne bántsa senki a vekit-alig 3 hó után(15.000Km) az offon olajcserénél megbizonyosodott,hogy 1 bő litert bekér az is........ ;-)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11198
Nem kapott üzemanyagot,ha kevés volt már benne........
Előzmény: troppauer (11179)
veciv6 Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11197
Dízel?
Hát nem lesz 1 Zuzu Petáz....... ;-)
Inkább 1 jobb benzínes-főleg ha nem jársz sokat évente.......
Előzmény: fordferlain (11187)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.26 0 0 11196
az egész hercehurca egy cső eldurranása miatt kezdődött. Másik ráerőltetése, hűtő-bemeneti csonk törés. hűtőcsere. másik cső durranás.

A szelep már 100 fok felett nyitott most. a hűtő teteje tűz forró, az alsó gombánál pedig csak meleg.

Ezért tippelek arra, hogy az áramlás gond már a csere előtt meglehetett. A vízpumpa új!. Ha ez jelent valamit.
Előzmény: kiskaldi! (11195)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11195
Te magad írtad meg, hogy mi lehet a legelső hiba...
"A víztartályszelepe enged"
Tudni kell, hogy nyomás alatt a víz forráspontja 100fok fölött van valahol 110-120fok körül. ha el ereszti a nyomást a kupak meg fog forrni...
lehet az is a próbléma, hogy levegős a rendszer.
továbbá lehet a termosztát is sz@r de ha hűtőcsere előtt tökéletes volt hűtőcsere után meg jött a jelenség akkor nem valószínűsítem.
ha 16szelepes nincs nagy gond 20perc alatt ki lehet kapni belőle. ha 8szelepes... na akkor azt szopás kiszedni... én a mienkét meg vezérműszíjaztam rá 2hétre nyitva maradt az a szar és ez miatt bonthattam vissza az egészet... buzi1 találmány volt ez a németektől...
Előzmény: Törölt nick (11189)
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11194
bocsi a szó ismétlésekért, de 3x írtam meg a hsz-emet, mert valamiért sosem került ki :S
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11193
Ma végre megéltem azt, hogy úgy kocsikáztam le 50kmet, hogy a bc kijelzőnél nem világított a CHECK felirat.
már kívülről fújtam, hogy hányszor kell nyomnom, hogy az átlag fogyit mutassa XD
fékbetét, tolatólámpa, helyzetjelzőre, hűtőfolyadék szintre mindig kiabált. izzók cseréje után maradt ugye a 2 hiba. sajnos valami szakbarbár az új visszajelzős betét vezetékét elszaggatta berakáskor így rövidre kötöttem, hogy ne kiabáljon.
viszont a hűtőfolyadék szintem hidegen a maximum alatt volt picivel és így is be be jelzett néha. most max fölé töltöttem így nem kiabál. érdekes egy szerkezet ez a kocsi :D
A tetőkárpitot majd talán jövőhéten lerobbantom ,mert az a k.va ttő merevítő úgy zizeg, hogy megőrülök... Ennek fejében a vezetőoldali kilincsben el van törve a rugó így lifeg. még jó, hogy van itthon 2 garnitúra előre legyártatva XD

azért az ósön parkolójában szar volt kulccsal nyitogatni a kocsit. kezdem már unni a távirányító nélküli életet... Be dühödök be megyek az opel tóthoz és megkérdezem, hogy tudják-e, hogy mi a tarka lóf@szt csináljak vegyek risztót és szarja a külön távirányítóra vagy lehet hozzá távirányítós kulcsot tanítani...
Voltam ma is 1 bontóban ott akkora madárnak néztek mikor mondtam, hogy hol melózok 1ből mondták, hogy de azért kaphatok kedvezményt is.. előtte meg úgy le akart húzni, hogy már én éreztem már magam szarul magam helyettük...

az oldal amit ígértem 15ezer körül új táv ricsis kulcs:
http://bolthely.hu/obddiag/lista/4c2f15c731xx4_OPEL_GMC
AAAAAAAAAAAAAAA
ÚjraVectra Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11192

 

Meglepően olcsó a kormányoszlop.

Azért tettem fel ezt a képet, hogy Te is össze tudd hasonlitani.

Itt fordítva látszik a csuklós szerkezet, de azért egyértelműen látható a kormányzár mechanika. A vateráson nincs, és nem vagyok biztos benne, hogy az átszerelhető.

 

Szükség van még ezen kívül is alkatrészekre. Egy "bajuszkapcsoló tartóra", és egy immo jeladó érzékelőre, ami a gyujtáskapcsolóra van ráhúzva. A fix kormányosé is feltehető, csak akkor a burkolat nem megy fel (nekem most még így van...)

Előzmény: Sada5 (11190)
Sada5 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11191
bocs kb 30x frissítettem, de nem láttam a HSZemet, ezért újra írtam :(
Előzmény: Sada5 (11190)
Sada5 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11190
Üdv,
nekem van 2 olyan távirányítom elfekvőben, amit MBman belinkelt. Szereltettem a verdába risztót és annak a távirányítója kezeli a kzpi zárat.

Emlékszem hogy valaki szenvedett ez utólag kormányállítás beszerelésével.
Ha idetéved kukkancson már rá nekem erre:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html

Ez a csomag elég?

Ja és én is Gratulálnék VeciV6 trónörököséhez!
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11189
Help!
Sziasztok! Opel Astra F
Akadt egy kis gondom. Hűtőcsere után a termosztát nem nyit ki. egyszerűen nem elég meleg ott a víz. A rendszer meg felforr. A víztartályszelepe enged. A szomszédom problémája. Mi a légtelenítés helyes menete?
Termosztátot akar cserélni, mert szerinte ott a gond.
Help!
Sada5 Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11188
Hali,

nekem van 2 távirányítom elfekvőben (amit MBman linkelt be), mert riasztót szereltettem a kocsiba és annak a távirányítója vezérli most a központizárat.

Valaki már megcsinálta itt a forumon a kormány-állíthatóságot, az kukkantson már légyszi ide:
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/kulso_karosszeriaelemek/egyeb_karosszeriaelemek/opel_vectra_b_allithato_kormanyoszlop_burkolat_177900430.html

Tényleg elég ennyi alkatrész hozzá?

u.i: GRAT veciV6 az utódhoz !
fordferlain Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11187
Nekünk egy régi vectránk van, de még mindig jól bírja. Viszont leszeretném cserélni egy Opel Astra sport 1.7 CDTi -re... lehet csak egy fellángolás, de nagyon jó tesztet olvastam róla. Van valakinek ilyenje? Vélemény?
kiskaldi! Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11186
új távirányítos kulcsot lehet kapni 2felébe.van sima kp záras és riasztós változat is. Meg bosch és siemens meg a tököm tudja milyen.majd ha haza érek be linkelem az oldalt. Igazából távos kulcsot akarok mindenfelé képp.
Nem tudom,hogy mi a tarka lóf@szt kezd vele az előző előtti gazdája... Most még zár szettet is cserélni akarok,mert kollégámtól lopták el a kocsiját 1hét után és ő meg kapta mind2 eredeti kulcsát. Bár ő 4éve járt így.
Előzmény: mumtaz (11184)
ÚjraVectra Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11185

Azt fel sem tételeztem, hogy nincs távvezérlőd a géphez. Én még nem láttam távvezérlő nélküli B Vecit. Úgy tudom gyárilag két kulcs és két távvezérlő (amilyen a 11181-es hozzászólásban MBman mutat) van a géphez. Mint már írtam nekem is 96-os a gépem. Német forgalomba helyezésű. Egy német, és egy magyar tulaja volt előttem. Nekem az előző tulaj odaadta mindkét kulcsot a távvezérlőkkel együtt.

Amikor először írtam Neked, arra gondoltam (azt hittem) olyan távvezérlőt szeretnél, ami a kulcsba van építve (így ugye nem fityeg a kulcson egy karikával külön a távvezérlő), ezért írtam, hogy tudtommal ezt a 96-os évjáratnál nem lehet gyáriban megoldani.

Viszont, ha pl. Tech2-vel megnézeted, rögtön kiderül. hogy lehet-e (bár szerintem biztos lehet), van-e távvezérlő programozva a géphez.

Előzmény: kiskaldi! (11180)
mumtaz Creative Commons License 2010.08.25 0 0 11184
Az az érdekes, hogy tudtommal mindegyikben távkapcsis a kpzár. Csak annyi különbség van, hogy az egyikben csak kp.zár vezérlő, a másikban riasztó, de ugyanaz a rendszer.
Egyébként reteszelni kulccsal is lehet. Csak annyit kell csinálni, ha egyszer elfordítod a kulcsot, akkor bezár, majd visszaengedve alaphelyzetbe és utána újra zárás irányba tekerve reteszel.
Előzmény: kiskaldi! (11183)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!