Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bojtor Peti Creative Commons License 2010.09.06 0 0 55731
Helló! Egy kérdés! Amikor bedugom a kártyát a start gombon világít a start felirat, de mire való az alatta levő zöld kis lámpa? Nekem sehogy sem világít pedig az égő jó benne.
szakimuki Creative Commons License 2010.09.06 0 0 55730
Az lehet akár injektor hiba is... mennyi km??
Előzmény: tomy79 (55726)
zoltan1967 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 55729

A kis piros lámpa elalszik a mőszerfalon, akkor nem lehet kártyaolvasó.

Előzmény: BTamás18 (55727)
hubazamek Creative Commons License 2010.09.04 0 0 55728
Sziasztok!

2002-es Laguna II. 1.9 dci 120 LE kombihoz keresnék EGR szelepet.
Kérem,ha valakinek lenne jelezze ide vagy a hubazamek@gmail.com mail címre.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv.Mindenkinek
BTamás18 Creative Commons License 2010.08.31 0 0 55727
Sziasztok!
Remélem tud valaki segíteni van egy kis gond az autómmal.
2002. évjárat 2.2 dci
a probléma az h indításkor berakom a kártyát nyomom a gombot és nem indul be csak teker a önindító.
utánna meg mintha mi sem történt volna megjavul.
ezt már 3x eljátszotta

talán a kártyaolvasóval lenne a gond?

előre is köszi

Tomi
tomy79 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55726

Szia!

Nagyon kormol főleg ha bevan kacsolva a klima is rajta.Kúton tankolok a levegőrendszeren nincs semmi hiba.Erg szelep nincs lerakódva semmi annyag azt nemrég néztem.vagy nem müködik rendesen!Hibajelzés pedig nincs.Kb fél éve füstöl elötte semmi bajom nem volt vele.

Contador Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55725

Szia!

 

Tömítetlen levegőrendszer, EGR szelep, szar gázolaj.

Kérdés, hogy mennyire kormol. Kicsit sem kormoló Laguna II-t főleg EURO3-as motorral még nem láttam.

Előzmény: tomy79 (55724)
tomy79 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55724

Sziasztok!

Le egy kérdésem hozzátok.Van egy laguna 2-es 1.9 dci-im.A következő a kérdés elég jól feketén füstöl a motor.A turó már ki van cserélve rajta és még most is.Szerintetek mi lehet még vele?

Aki tudna segíteni vagy tanácsot adni annak köszönöm.

Baboslev Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55723
Sziasztok!


A segítségeteket szeretném kérni, ugyanis már kezd egy kicsit őrületbe kergetni az autóm, annak ellenér, hogy lassan már szinte mindent kicseréltem rajta.


Most a következőket csinálja: reggel első indításkor a motor felpörög, mintha szivatós lenne olyan 2500 ra és ott is tartja akár 30 másodpercig is, utána visszaveszi a fordulatot, de az alapjárat még ingadozik egy kicsit . Ez nem olyan zavaró, de aggódom, hogy valami megint kezd elcsesződni. Utána többi indításnál a jelenség megszűnik, és legalább 10 12 óra állás kell, hogy megismétlődjön és mindig csak először.

Régebben a gyújtótrafók tönkremenetelénél csinált ilyeneket, de kb 800 km-el ezelőtt cseréltettem mind a 6 trafót valeora, gyergyákkal egyetemben+ szívósor tömítést is cseréltek, kb 2 hétig jó volt aztán elkezdte ezt.

Ma meg befecskendezési hiba kb 5 mp ig egyik henger leáll, motor rángat. Félrehúz, motor ki- be hiba nem jelentkezik, számítógép hibát nem jelez.

Kérdésem az lenne, hogy szerintetetk mi lehet a háttérben, illetve, ha megint valamelyik gyujtótrafó szarakszik, akkor mi okozhatja annak ilyen gyors tönkremenetelét?

A múltkor amikor elromlott a kocsim kb 50 km-ert kénytelen voltam 5 hengerrel menni, esetleg ez megevett valamit?


Jah igen Laguna II 2002 V6 24v a típus.

Köszönöm a megtisztelő észrevételeiteket!
Contador Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55722

 

Ehhez amúgy 420€+mwst egy lendkerék, ami kb 150e Ft.

Előzmény: hell_rc5 (55719)
Contador Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55721

 

Menet közben nem igazán van szerepe a DMF-nek.

Leállításnál nem kattog nem zörög.

Előzmény: hell_rc5 (55719)
Törölt nick Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55720
Van egy kluboldal ott többen tudnak Neked segíteni. A nevében benne van a laguna és a club is. Linket sajnos nem lehet betenni az oldalról. Légy kreatív. ;-)
Előzmény: Contador (55718)
hell_rc5 Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55719
pl kettos tomegu lendkerek kb 250+ munkadijert vagy semmire nem jo bontott
Előzmény: Contador (55718)
Contador Creative Commons License 2010.08.30 0 0 55718

Üdv Mindenkinek!

 

 

Az alábbi problémám van.

 

Laguna 1,9dci 2005.11. havi, hazai 135e km. Én vagyok az 1.tulaj. 

 

Figyelmes lettem arra, hogy gyorsításnál az autó remeg és erős vibráció tapasztalható és szerintem a hangja is megnőtt. Főleg terhelésnél (pl.előzés vagy hegymenet) jelentkezik.

 

Cserélve volt a vezérlés felöli motortartó (olajos) ill. a kipufogócső (flexibilis) is.

 

Lövésünk sincs mi okozhatja.

 

Ha valaki tud segítsen.

 

Köszi

 

marianeni Creative Commons License 2010.08.21 0 0 55717
Renault Laguna I elejéhez új motorháztető, lökhárító, díszrács stb. olcsón átadó. Listáért írj a digitallkukaccitromailponthu címre
TedMosby Creative Commons License 2010.08.20 0 0 55716
Ment a mail:)
szirt Creative Commons License 2010.08.20 0 0 55714
Egész jól összeszedted! :)

A fékek kopása használatfüggő, szerintem ebből nehéz kiindulni.
Egy biztos, ha kopottak akkor nemsokára cserélni kell. :)

Hallottam már olyat, hogy az indítókártya tárol km adatot, ill. szerviz adatokat(?).

A lámpákon is, mint minden műanyag elemen rajta a gyártás ideje.
Az első sárvédők ugye műanyagok, annak az első részén, a motorháztető kinyitása után látható a gyártási idejük.
Érdemes megnézni, hogy a központi zár zár-e mindent, nyit-e mindent.
Ha kombit nézel, akkor működik-e rendesen a hátsó ablaktörlő.
Az ajtók alján működik-e bármelyik ajtó nyitásakor is a kilépőfény.
Pókerék, tartozékok megvannak-e.
Pótkerék helyén tisztaság van-e, áll(t)-e benne víz.
Előzmény: TedMosby (55713)
TedMosby Creative Commons License 2010.08.20 0 0 55713
A valós kilométer adatot vagy ha nem is a valósat de a REÁLIS km állást honnan tudom felismerni?
Gondolok itt bizonyos alkatrészek cseréjére (eredeti féktárcsa e van rajta vagy hasonló jelek?) Valahonnan csak ki lehet következtetni. Valamint az hogy a szervízbe ezt nem tudják megmondani? CLIP vagy diag? vagy honnan tudhatom meg?

Készítettem egy listát vásárlás előttre, aki még hozzátudna szólni nagyon örülnék neki!

KÜLTÉR:
Figyelni a rendszámot és az évjáratot!
Szélvédőkön feltüntetett gyártási számok figyelése (EGYEZZENEK)
Réteg vastagságmérővel a karosszéria ellenőrzése.
Gázadásnál milyen füstöt bocsát ki a kipufogó!

BELTÉR:
Beindítás nélkül tekergetni erősebben a kormányt (nem recseg vagy ropog-e)
Utastérben minden elektronikát végig vizsgálni.(ESP, Légkondi (menetközben,megfelelő hőm-e),tempomat,ülések nincsenek e kiülve, hanyagságra utaló jelek keresése)
START gomb megnyomására indul-e (vagy csak hosszan tartásra)
Gumik és Féktárcsa ellenőrzése

MOTORTÉRBEN:
Karosszéria elemek gyártási éveinek száma egyezzen!
Kartergáz ellenőrzése:
Kupak lecsavarása, nívó pálca kihúzása, figyelni h nem e tör fel gáz.
Turbó Ellenőrzése:
Hang (nem e sípol nagyon erősen, hangosan) ha kotyog a tengely, erős fütyülős hangja van
Egyenletes, folyamatos húzás
Kipufogó gáz színe.
Nyomócső ellenőrzése, ami a le állítószelephez viszi a levegőt (olajos-e)

Infó kérése az alvázszám alapján az autóról!
szirt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55712

"Különben, miért adná el a tulaj a még garanciális, sérülésmentes 2 éves autóját?"

 

Ezek jellemzően nem tekert órájúak, amiknek a kérésemre RenPaul utánanézett, azok mind stimmeltek.

Ezek kinti aukciókon vásárolt, jellemzően normálisan szervizelt tartós bérletes, rosszabb esetben bérautók voltak.

Amiket én láttam, azok simán jobban néztek ki és jobb állapotban is voltak mint a hazai átlag.

Vezettem egy 150 ekm-et futott 1.5 dCi-t is, még az is teljesen rendbenlévőnek tűnt.

 

Szóval ezek az autók pont azok, amiket az előzetes terv szerint, bizonyos futás, kor után adnak el cégek, nem azért mert van vele valami. Persze ettől még lehet vele valami. :)

 

"Nálad végül is mi lett a befutó a Laguna helyett?"

 

Ez a történet félrefutott egy kicsit, igazából Laguna-t csak érzelmi okokból kerestem, szükség ekkora autóra nem lett volna. A jelenlegi állás szerint most és a jövőben is van céges is a családban, ami elég nagy a "család autójának".

Szóval egy 2 éves 6 ezer km-t futott, Németországból behozott spanyol Golf V. (Leon) lett turbós benzines (1.4 TSI) motorral. A jobb oldalán sérült volt és itt javították.

Volt rizikója a dolognak, de 5 ekm után úgy tűnik szerencsém volt...

Előzmény: Joe_Purple (55711)
Joe_Purple Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55711
Hát könnyen lehet, hogy nem Laguna lesz a befutó. A külfüldiektől tartok, mert nem tudom őket egyáltalán lenyomozni. Ahogy anno az én Lagunám is visszafiatalodott a hahu szerint 305000 km-ről először 198000 km-re, majd egy fél év múlva 148000 km-re. Az új tulaj meg azóta is szídja, hogy mekkora egy vacak ez, mert így szét esett 150000 km alatt. Attól tartok, hogy a behozott autók is így fiatalodnak vissza.
Különben, miért adná el a tulaj a még garanciális, sérülésmentes 2 éves autóját?
Szóval nehéz ügy. Nálad végül is mi lett a befutó a Laguna helyett?
J_P
Előzmény: szirt (55710)
szirt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55710

Akkor ezek szerint a 2.0 dCi lesz a befutó.

 

Többen nem így gondolják, de szerintem nem ördögtől való egy külföldi autó sem, persze észnél kell lenni.

És ugye a Lag III-ra 150 ekm, vagy 3 év a garancia.

Persze az érvényességét nem árt tisztázni.

 

Ez szebb de drágább.

 

Ez többet futott és kevésbé mutatós.
Előzmény: Joe_Purple (55709)
Joe_Purple Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55709
Én az 1.5-ösnél erősebbet szeretnék. Igazi utazó autót szeretnék most már. Sajnos a Laguna-ról Scenic-re váltás nem vált be, mert nem tudom a hosszú lábaimmal kényelmesre beállítani a vezető ülést, ezért fárasztó benne utazni. Rövid az ülőlap és nincsenek a lábaim rendesen alátámasztva. Szóval visszasírom a Laguna foteljeit. A Scenic-et viszonylag jól mozgatja az1.5-ös moci, de mint írtam most már igazi utazó autót szeretnék (Kényelmes, nagy, erős) :)))
Előzmény: szirt (55708)
szirt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55708

Benzinesből nagyobb az esély relatíve kevesebbet futottat találni.

 

Benzines Laguna III? Jó vicc. :)

Egy db 2.0 (140 Le) volt a hahu-n. Meg talán még egy 1.6 (110 Le).

Az is szalonban kiállított lehetett.

 

Én tél végén kerestem Lag III-at, benzines hiányában a behozott 1.5 dCi-ket nézegettem. Nekem nem kellett volna kombi.

Egy volt, amit majdnem megvettem, de elvittek előlem (2 éves, hetvenvalahányezer km, korrektnek tűnő előélet, kifogástalan állapot, 3 millióért). Mondjuk francia belpiacos Authentique volt, nem valami pazar felszereltséggel (fényezetlen kilincs, ködfényszóró nuku, hátul tekerős ablak).

Előzmény: Joe_Purple (55707)
Joe_Purple Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55707
Köszi Szirt a választ. A motor köbcentit, a kasztni formát, a felszereltséget, mint szempontot már kihúztuk a keresésből. Már csak állapotra megyünk. Nagyon reménytelen megkímélt, lenyomozható példányt találni.
Saját részre már több, mint féléve keresek Mo-i Laguna 3-as kombit, 2.0 dci vagy benzines motorral. De még nem találtam olyat, ami szóba jöhetett volna. Lassan már nekem is engednem kell az igényekből.
Joe_Purple
Előzmény: szirt (55706)
szirt Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55706

Az általad és általam birtokolt rácfelvarrás előtti 107 Le motorban nem volt szívóoldali szelepvezérlés - így okoskerék sem.

 

Az 1.8-asban van szívóoldali szelepvezérlés, de nem az elromlós (ami a 113-115 Le-s 1.6-osban van) fajta.

 

A trafói sem egyeznek a ráncfelvarrás előtti 1.6-os Sagem-ekkel, tehát ez sem problémás.

 

Semmi nem szól ellene, talán csak az hogy a 2.0-s sem igen fogyaszt többet, viszont jobban megy.

 

RenPaul szokott segíteni az előélet megismerésében, ha még nem csömörlött bele. :)

 

 

Előzmény: Joe_Purple (55705)
Joe_Purple Creative Commons License 2010.08.17 0 0 55705
Sziasztok!

Az öcsém Lagunákat nézeget, most nézet egy 1.8-as benzinest. Ez a motor nekem eddig kimaradt. Van vkinek ezzel vmilyen tapasztalata? Miben különbözik ez az anno általunk is birtokolt 1,6-ostól. Ebben is van okoskerék? Meg szabad ilyennel venni a Lagunát?

Tud esetleg vki segíteni a kocsi előéletének a kiderítésében, ha megadom az alvázszámot (esetleg a rendszámot).

Köszi,
Joe_Purple
szirt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 55704
Innen visszafelé is téma volt a pillangószelepház tisztítása.
Előzmény: Bojtor Peti (55701)
szirt Creative Commons License 2010.08.16 0 0 55703

Pontosan már nem emlékszem.

Azért 2000 fölé emlékeim szerint nem ment, igazából használható volt az autó, a váltások közbeni esetleges leállás volt az igazi probléma.

Előzmény: Bojtor Peti (55701)
Bojtor Peti Creative Commons License 2010.08.16 0 0 55702
1.8!!
Előzmény: szirt (55700)
Bojtor Peti Creative Commons License 2010.08.16 0 0 55701
Milyen bizonytalan? Mert Nekem felment 2-3000-re és a gázpedálra sem reagált van amikor néha meg csak 800 és 1000 közt van, szelep csere előtt Nekem is lefulladt néha.
Előzmény: szirt (55698)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!