Szomrúan olvasom a hozzászólásaidat, hogy már végleges az eladás ténye. De, ha így mindenki lecsapott az autódra, mint a hiéna, és sem maradnék ki a nyálcsepegtetésből, lecsapnék az autódra, ha csak el nem ítélsz emiatt! Én a toronymerevítődre pályáznék, ha netán véletlenül felvetül benned, hogy külön eladd! :) A felniken is gondolkodtam, de miután már gun111 kolléga jelentkezett érte, már nem akarok bekavarni. :) Igen sok szerencsét a követekező autódhoz, és remélem azért néha tanácsokkal ellátsz minket, ha már más verda ülését koptatja a farmerod hátsó fele!
Olvass vissza a hozzászólásaim között!Mindhárom projektet végigcsináltam! Kormánybőrözés Kecskemét mellett Kadafalván (12.000 Ft váltógombbal és kézifékkarral együtt, két színben), alu belső kilincs (5000 Ft/db) és fotokróm belső tükör (7000Ft) simán bontóból. Semmi extra! Meg ne próbáld szalonból venni, mert tripla áron van minden... Egyébként javasolt upgradelni a belső szellőzőket is az alu verzióra, ha már finomítasz...
Egyébként írd be nyogodtna a bal oldali keresőbe, hogy kormány, kilincs, szellőző, tükör stb! A szerelési leírástól a bekötésig mindent megtalálsz a régebi hözzászólásokban...
Kösza gyors választ! Megnéztem az autót ma és érdekes módon "semmi" kopás kormányon, ablakemelőn,sebváltón, kitűnő fényzés, pótkréktartó "gyári" fényű, nagyon egybe van, szerintem .Azért is mertem megkérdezni, mivel Ti több ilyet láttatok már mint én. Belső sajnos nincs. Természetesen dízel a kicsike a 90 lovas fajtából, gyári pözsó alufelnikkel.Csak fenntartásaim vannak a kereskedőkkel, főleg a tbányaiakkal!
Szerintem drága, de ha neked ez teszik és jó akkor természetesen vedd meg. Nekem gyanús a km, ha a belsőről mutatnál képeket lehet, hogy segíteni is tudnánk. Ennyi km után nem lehet semmi kopás a kormányon, pedálokon, üléseken, kartámaszokon. Ha mégis van akkor légy óvatos.
A váltóba biztosan nem került motorolaj, max a kuplungharangba.
Valószínűleg azért, mert az olaj miatt kezdett csúszni a kuplungod nem a kopás, elhasználódás miatt cserélted. Gondolom előtte is finom puha volt, és most is az maradt, aminél már nem lehet jobb.
Sziasztok! Véleményt kérnék erről az autóról, lehet, hogy megveszem! Köszi! http://www.hasznaltauto.hu/auto/peugeot/406/peugeot_406_break_2.0_symbole_ajandek-3640749
Egy kuplung cserém most volt az autómon (2.0 benzin, 136LE).
Írtam is korábban, hogy magasabb fordulatnál a motor felpörög majd visszesik a fordulatszám és csak utána kezd húzni az autó. Ez a jelenség nem volt túl gyakori. Ti is mondtátok, hogy biztos kuplung.
LUK márkáju kuplung ment végül bele és szereléskor derült ki, hogy a főtengely szimering enged és motorolaj kerül a vátóba.. ez biztos így van. Azóta nem láttam olajfoltot az autó alatt. A furcsa csak az egészben, hogy a maga pedál lenyomásának keménysége és az hogy hol fog nem változott. Az előző autómon kuplungcsere után ég és föld volt a használat, sokkal lágyabb lett és lent fogott. Most meg semmi... Szerinetek?
Bőrkormány= bőrős mühely Belső fém kilincs = pug szerviz kb. 24eFt Automata tükör ritkaság ebayon volt 1-2 hete 100eurért ez majd a gyári új ára... ~36eFt környékén van! Renault algunáét vettem multkor a 306-omba egy gáli bontóban 2eFt-t kért érte a csóka (valszeg nem vette észre, hogy el. króm)!
Oké. Most van a műtő asztalon a kocsi. Az alpjárati motort valsz.megtakarítom mert szrintem a 13év nyoma teljesn rajta van. A számot megprobálom levadászni róla,és megírom. Utánnajártam a PUG-nál a km óra jeladóra 40ezret mondtak. Ez lehetséges? Azt hittem olcsóbb lesz. :-( Az eredményekről még írok.
Köszi a segitségeket. Az órám egyébként elektromos és a teljesitményel nincs gond. A tükröt meg majd megpróbálom szétkapni. Jó lenne szerezni 1 szerelési útmutatót (mármint az egész autóhoz) de az ncoron is csak a 99 utánihoz van. Azt letöltöttem ha kell valakinek akkor irjon. És ha valakinek van 96-tól vagy tudja honnan lehet leszedni akkor légyszi...
Hát dízelnél nem tudom, hogy elektromos-e a km óra sebesség kijelzése avagy sem. Elvileg a km óra jeladó (sebesség) a váltó tetején van. De ha az romlik el, akkor a teljesítmény is változik.
A külső hőmérséklet jeladó a jobb oldali külső visszapillantó alján van, az a kis dudor. Azt nem tudom, hogyan lehet hozzáférni, de gondolom belülről.
Szia mindenki. Két kérdésben kérnék segitséget. 406 96-os 2.1tdi a kilóméter órám meghülyült és hol lengedezi hol beál fix 80-ra vagy 200 körül mozog ,viszont a két kilóméterszámláló jól müködik. Javitható? És ha igen mi kell hozzá? A másik kérdésem pedig, hogy hol van a külsö hömérséklet jeladó? Segitségeket elöre is köszi.
Nekem is volt ilyen gondom nagyon sok is egy időben. Nekem az alapjárati motor csere részben ezt az általad leírt gondot rendbetette, viszont tényleg be kell tanítani újra az alapjárati motort a végállások miatt. És érdemes kivenni és megtakarítani a folytószelepház alatt lévő érzékelőt is nekem az okozta a következő gondot hidegen mindig magas volt az alapjáratom. Érdemes megnézni illetve kivenni az alapjárati motort lehet egy kis óvatos tisztítás is segíthet és ha kint van a motor írd fel milyen számok vannak rajta nekem van egy bontott de jó B13/00 -ás eladó ha gondolod mivel én is vettem és közben B24/01-es kellett bele. Nem egyforma a felfogatásuk sem. Mondjuk nekem 1.8-as benzines van .
Szia. Köszönöm előrre is a gyors segítséget.Amúgy nagyon jól néz ki az oroszlánod,az enyém is SV-felszereltségű csak bordó színben.A PUG hivatalos színnév szerint "Lucifer-piros". A hozászólásokat pedig átnézem. Mégegyszer köszi. Az az érdekes amikor elkezd fulladni a kocsi ha odalépek a gázra,hogy ne fulladjon le hírtelen megtorpan,mintha fékre léptem volna.
Van a Fridcaron egy szerelői fórum, ahol egy hozzáértő válaszolt sok-sok kérdésre. Van bőven fordulatszám ingadozásra vonatkozó kérdés is, ott tudsz csemegézni belőle, és ezeket kellene végig nézned az autódon, de kérdezhetsz is. Egyébként nekem is ilyen motorral szerelt autóm van SV felszereltséggel, itt egy kép is madártávlatból.
Egy segítséget szertnék kérni: Van egy 406 2.0 benzines 97-es évjáratú kocsim mely a napokban azt produkálja,hogy a fordulatszám elkezd ingadozni majd a kocsi lefullad. Ezt 10km-n belűl 3x is produkálta. Mi lehet ez? Esetleg km/h jeladó, alapjárati motor esetleg? Ha bárki tud kérlek segítsetek,mert a hétvégén külföldre mennék de így nem merek. :-(
Az 5-ös tényleg szép kocsi még mindíg... Az általad említett motorral meg megy is rendesen... De ne csináljunk itt BMW topikot, mert a többiek kitagadnak...:-)))
Azt tényleg nem kell pogácsázni, így egy kicsit szélesebb a nyomtávod, mint a gyári, de hát elég szélesek a felnik is!
Nekem, ami tetszik, és szívesen "elcserélném", az az 5-ös BMW, amit 96-tól gyártottak (523-as), vagy az Opel Vectra GTS. Nagyobb pénzügyi projektekre nincs lehetőségem jelenleg. :(