Én is ilyen letiltásra gondoltam. Jobb lett, de még mindig valami nem ok. Motorhiba jelző hol villog, hol folyamatosan ég és sokkal enyhébben de még mindig dadog a motorja. Nem tudjátok VW-n hogy lehet kivillogtatni a hibakódokat?
SZIARAG!!!Te kérdezted hogyan lehet irányjelző izzót cserélni!A fedélt rögzítő pöcköt lefelé nyomod és a fedelet hűzod hátrafelé!A pöcök fix,ne azt húzd!!!!
A fékcső hővédő lemez rendelés alatt,az még hiányzik!:(((
Itt van az az üzemanyag csöveken lévő hővédö szigetelés amit nem láttam még egy borison sem!!És a gázreduktorom szigetelése,mert télen nagyon sok hőt von el a fűtéstől!És a légkondi csatlakozó szigetelés!
Gratula!Szerintem nincs,hacsak nincs a computerben egy olyan funkció hogy ha hibát észlel a motor működésében,akkor tíltja a fölösleges terheléseket!??!!
Akkor a tied szűrőbetétes megoldású!Egyszerű,a szűrőház műanyag fedelét vagy kézzel vagy a tetején található csavarfej kiképzésnél csíllagkúlcsal kilazítod!figyeld meg hogy a betét hogyan van benne eredetileg /mert lehet hogy nem mindegy/!Vedd ki a régi szűrőbetétett,szerintem rongyal takarítsd ki a szűrőházat,rakd be az új szűrőt,ellenőrizd a tömítést és tekerd vissza a szűrőfedelet!Annyira húzd meg amilyen erővel levetted!
Szia!A Basic a legalapabb kiadás!Amik vannak benne extrák valószínű már utólag a tulaj építette be vagy vásárláskor kérték bele extraként az új autóba!
Már csak az a kérdésem, hogy az olajszűrő betétet hogyan kell kicserélni, mert én még csak olyat láttam (a korábbi autómnál), hogy egy henger alakú cuccot le kell tekerni, az újat meg fel, ehhez viszont csak betétet kaptam a bosch beszállítómtól )))
Persze simán lehet, hogy nálad másképp működik a dolog, mert a két motornak nem sok köze van egymáshoz.
Szerintem ez minimum comfortline (digitklíma, gerinctámasz). Faberakás gyakori highline-ban és a fedélzeti computer. Az van neked? Forgalmiban nincs bent hogy highline?
Szia, köszönöm az ötleteket. A mikrokapcsolót megnézetem.
Sajnos a szervízkönyv pótlásra került, így az újban nincs benne ez a matrica. A csomagtérben megtaláltam, de sajnos elég kopott, annyit hámoztam ki belőle, hogy BASIC. Egyébként a felszereltésge: digit klíma, gerinctámaszos sportülés (nem plüs), 4el.ablak, kartámaszok, központi, fabetétet imitáló díszek (sajnos), kazis rádió.
Lemaradt!!!! Amikor feltőltötted az első 2/3-ot inditsd be a motort 10 másodpercre hogy a szűrőbe is menjen olaj mert ha csak simán feltőltöd a maximumig akkor hiányozni fog az a fél liter amit a szűrő felvesz,és amikor ellenőrzöd legközelebb azt hiszed hogy eszi az olajat a motor!:))
Szia!Motorolajat mindig meleg motornál cserélünk,én javaslom a motoröblítő használatát is hasznos jó dolog!17-es csíllagkúlcsot használj az olajleersztésnél!
Melegítsd fel a motort,állítsd le,öntsd bele az olajba a motoröblítőt,járasd a motort 15 percig!Állítsd le a motort,csavard ki az olajteknő leeresztő csavarját,és az olajbeöntő kupakot is!Elég lapos az autó,használj erre a célra kifejlesztett olajfelfogó tartályt!Hagyd addig csöpögni az olajat amíg 10-20 másodpercenkén már csak egy-egy csepp jön ki!Száraz tiszta kézzel fogd meg az olajszűrőt (VIGYÁZZ MERT FORRÓ) és ha tudod csavard le,ha elcsúszik rajta a kezed,vagy nem mozdúl tekerd be smírglipapírral!Ha ígysem jön akkor az előző cserénél hanyag volt aki csinálta,mert nem kente be a gumiperemét olajjal!Ha van olajszűrő leszedőd,próbálkozz azzal,ha nics nem drága dolog csak nehezen lehet hozzáférni a szűrőhöz!Olyan leszedőt válasz ami odafér!
Amikor lelazúlt a szűrő,gazdagon tegyél alá rongyot meg az olajfelfogó tartályt is csúsztasd alá mert jó fél liter van a szűrőben is!
Ha kicsavartad fejjel lefelé borítsd a tartályba hogy kifolyon az olaj!
Tisztítsd meg egy rongyal a szűrő fészkét és a peremét is!
Az új szűrő gumiperemét kend be vékonyan olajjal és csavard fel a helyére!Tiszta száraz kézzel húzd meg erősen,ennyi elég neki!
Csavard vissza az olajteknő leeresztő csavarját,ha nagyon gyűtött vagy peremes már a tömítő réz alátét,cseréld ki!Húzd meg a csavart,de ne tépd meg,mert a teknő öntvény és és kimarhatja a menetét!!
Öntsd bele a friss olajat,az előírt mennyiség 2/3-át és várj 5 percet!Ellenőrizd le az olajszintett a pálcával!A min és a max jelzés között 1 liter a különbbség,ennek figyelembe vételével tölcsd fel a maximumig!
SOHA NE TŐLTSD TÚL,MERT AZ KÁROS A MOTORNAK ÉS A KATALIZÁTORNAK IS!!!
Sziasztok! Hallott már valaki arról hogyan lehet a megfakult ,megmattult első fényszóró műanyag burkolatát felújitani csiszolással,polirozással? Csak ha van kipróbált módszer,nagyobb kárt nem szeretnék tenni! köszi!