Köszi mégegyszer, megpróbálom én is ezzel a módszerrel, viszont azt nem látom hogy a kábelek és a csatlakozó kötött van-e valamilyen "steck" ... vagy egyáltalán hogyan rögzítetted a kábeleket? Bocs a sok kérdésért, de ha működik így, akkor én se keresgélek tovább csatlakozóért. :)
Én elég sokat keresgéltem bontókba, végigjártam a környéken minden lehetséges helyet de B vectrákat nem nagyon láttak itt. Attól függetlenül megpróbálhatsz bontókban turkálni. viszont panaszom nem lehet a saját megoldásomra sem :-)
Köszi szépen Vlad19, hatalmas segítséget adtál! Viszont látom te nem szórakoztál új csatlakozó vásárlással, csak levágtad a régit és a kábeleket egyenként bevezetted az új csatlakozóba, miután körberagasztottad. Ezek szerint nekem se érdemes új fajta csatlakozót keresni?
Na tehát :) Anyós ülés felőli oldalon, balról jobbra: barna; fehér; sárga; szürke-piros
Vezető felőli oldalon értelemszerűen pont fordítva. És igen, le kell sajnos szedni a lökhárítót ahhoz hogy a B2es lámpákat be tudd rakni (én a B1-esek ki tudtam szedni lökő levétel nélkül)
A kis csavart az index alatt ma sikerült kiszednem lökhárító bontás nélkül, így kijött végül az egész lámpa. Viszont amikor belepróbáltam az új faceliftes lámpát, az már nem fért be, mivel ott az index és főfényszóró már egybe van építve. Ha a csatlakozókat levágom, akkor honnan tudom, hogy melyik kábel hova menjen?
Az első szériás B Vectrákon el van dugva egy csavar a lökhárító alá is , ha még nem szedték ki a lámpát soha akkor igen le kell szedni, illetve ha nőgyógyász adottságú kezed van akkor lehet eléred az indexbura kivétele után :) Ha nem akkor lökhárító le :(
Ja és még nállam ugyanitt eladó 98-as kombi 2,5 v6 kisebb sérüléssel ami ki van javítva de nincs fényezve , és egy két korát rontó dolog Kormánykopás és ilyenek.
A signum bevállt egyébként , 2,0 T és még Klímával sem eszik többet 9 liternél :)
Sziasztok! Vásároltam '98-as B Vectrámhoz ráncfelvarrott (plexi) elsőlámpákat. Amikor ma megpróbáltam beszerelni, észrevettem, hogy a fő csatlakozó alakja az újnál nem kerek, hanem vízszintesen egymás mellett van a négy csatlakozó. Sok ráncfelvarrás előtti B Vectrát látok mászkálni plexi lámpával, a kérdésem az lenne, hogy még ezen kívül mit kell cserélni hogy be lehessen építeni. A beszereléshez le kell szedni az első lökhárítót? ---- Másik kérdésem az lenne, hogy gyárilag sportülés van az autómban, de a vezetőülés lötyög a sín csapágyainak kopása miatt.... Van-e ötletetek hogy hogyan lehetne házilag javítani vagy esetleg van-e valakinek bal1-es sportüléshez sín ... esetleg kompletten ülés is érdekelne.
Nem füstöl? Rettenetesen büdös kipufogógáz? Kérj meg valakit hogy menjen utánad és lépj oda neki, ekkora mértékű olajevést szabad szemmel is lehet látni..
Szerintetek mit lehetne tenni az olajevés ellen? Az utóbbi időben kezdi nagyon enni a 2.2-es. 500 km alatt simán bevág bő fél litert. Most 10w40 Mobil Formula van benne, azon gondolkodom, hogy ha lecserélném más márkára az esetleg jelenthet némi megoldást?
Hozzávaló kihangosítóval tudnak olyat csinálni, hogy a CD/navi helyén megy be a hang és utána van fűzve a CD-tár ha van egyáltalán a rendszerben.
Mivel van mellette adatbusz is, a két eszköz szépen lezongorázza egymás között, hogy most telefonálásról van szó és le lehet kapcsolni a CD/navi hangot arra az időre.
Köszi! Remélem csak nyaral, mert én is csak jót hallottam róla.
Igazából vagy 5-6 dolog kell ezért ha egy csomagban jön remélem a darabra számított postaköltség nem lesz jelentős, főleg ha az tényleg 1100 HUF. Sajna én pest belvárosában lakom/dolgozom, bontók meg áll. vagy a külsőkerületekben vannak vagy ügye Sümeg. A benzin több lenne mint a posta, ha meg vissza kell vinni akkor meg már tényleg szívás.
Én egy központi kijelzőt rendeltem tőle a vekimbe, ami Magyarországra 1100 ft lett volna, de ugyanennyi postaköltséggel elküldte nekem Írországba is. :)
Nyugodj meg, mire odaér hozzád Angliából a cuccos, addigra abból is 10 ezer lesz.
Viszont a bontóba odamész, látod, amit a kezedbe adnak, kipróbálhatod. Esetleg ha hazavitted, és otthon találsz valami problémáját, visszamész kicserélik. Persze nem akarom lebecsülni ezzel a vaterás srácot, mert több 100 pozitív értékelése van, de ilyenben mindig benne van a rizikó.
Nem tudjátok véletlen mi lett azzal a Vaterás sráccal aki angliából küld Veci alkatrászeket? Már 2 hete nézem a vaterát és nem találom, pedig az alább említett "autó bomlás" miatt most igencsak szükségem lenne rá. pl. bontóban a szellőző és fűtés kezelő (a 3 forgó kapcsoló) 10e, nála meg 5ért láttam anno.
Nem működik a kihangosítód, vagy kivették a kocsiból. A mute pedig egyszerű hifi halkítás, de csak annyi, semmi extra. De igaziból az egész frenetikus problémádat nem értem ezzel a kihangosítóval kapcsolatban...
Nekem a kenwoodon nem volt bemenet telefonhoz, csak a némítás. Viszont ahogy nézem a rajzot, oda biggyesztették a kenwood navigációt is. Márpedig, ha van ilyen, akkor elvileg kell lennie bemenetnek, mivel a navigáció is szintén némít elvileg. Bár ennek elvileg akkor külön bemenetnek kéne lennie. CD tár bemenete nem nagyon lehet a telefoné, mert elvben a telefon azt a bemenetet is kuissoltatja.
Újra csak a telefonkihangosító miatt írok. Megnéztem a fejegységet, nincs rajta lábkiosztás, az egyetlen amit találtam az az alant csatolt kép egy használati útmutatóból. Ez is jelöli a "TEL MUTE" kábelt amit meg is találtam. Viszont valamiféle 'hang bemeti' csatlakozót vagy ilyesfélét nem látok. Mit hova is dugjak? A fejegység pedig Kenwood kdc-m4524g.