Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10915
Ja! Azt meg el is felejtettem, hogy olyankor a hőmérséklet is pillanatok alatt felkúszik. Mikor a kocsi hozzám került és még működött a klíma, akkor semmi hangja nem volt, a hűtővíz sem melegedett és sokkal jobban hűtött.
Előzmény: mumtaz (10914)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10914
A lámpicsku azért világít, mert a lambda fűtése kipurcant.

Sajnos ez nem generátor csapágy. A kompresszort ha hidegen indítom, akkor nincs ilyen hangja, és a motor teljesítménye szinte semmit nem csökken. Viszont meleg motornál a bekapcsolás után pár perccel ilyen hangja lesz, állandó terhelésen a fordulat egy marha nagyot esik. Rosszabb esetben képes akkorát fogni a szíjon, hogy a szervó pumpa is szinte megáll (érezni a kormányon).
Előzmény: joci-01 (10913)
joci-01 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10913
Láttam a videót , járó motornál miért világít a motorelektrónika visszajelző lámpád?

Nekem is ilyen hangja van ha megy a klíma olyan mintha a generátor csapágy hangja lenne! Többször hallgattam már én is! Bekapcsoláskor a generátor jobban feszítetté válik és jobban húzza a csapágyat szerintem ez ad ilyen hangot!
Előzmény: mumtaz (10904)
joci-01 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10912
Gyökér!!!
Előzmény: Törölt nick (10902)
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10911
EZ NAGGGYON JÓ. :DDDDDDDDD
Előzmény: Vlad19 (10910)
Vlad19 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10910
Anyád szeret vagy csak eltart? :-D
Előzmény: Törölt nick (10902)
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10909
De ahogy nézem, a traktorokhoz érdemben is hozzá tudott szólni. :)
Előzmény: Hoppus (10908)
Hoppus Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10908
tényleg nem sokkal kedvesebb a többi topik hozzászólása ennek a gyökérnek.
veciv6 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10907
Tőled meg nem sok taplóbb........ :-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Előzmény: Törölt nick (10902)
Balu37 Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10906
ez van amikor bekötik a paraszthoz az internetet
Előzmény: Törölt nick (10902)
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10905
Egyébként ezért kár volt regisztrálnod. Szar, egysoros beszólásokért itt is, meg a másik néhány topikban.
Előzmény: Törölt nick (10902)
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10904
Apropó. Kicsit garázdálkodtam az autó körül.
Most már végre megmutatom, milyen hangokat is ad a kompresszorom

Klíma videó
mumtaz Creative Commons License 2010.07.04 0 0 10903
Dehogynem.
Előzmény: Törölt nick (10902)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10901

Ezért vagyunk,hogy megpróbáljunk segíteni-tippeket adni....... ;-)

 

 

 

Ottó nagyon eltűntél,de azért isten éltessen!...... :-)

Előzmény: ThomasX_85 (10898)
MBman Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10900

Ha melegszik az ECO kapcsoló, akkor valami zárlat van a rendszerben...

Előzmény: ThomasX_85 (10894)
Törölt nick Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10899

Szia !

Pár hete csináltam végig a tiédhez kisértetiesen hasonló cirkuszt a klímával !

Ha budapesti vagy , szívesen találkozok veled és megosztom a tapasztalataimat a témában !

Még pótalkatrészem is van , amivel segíthetek hibát keresni.

 

Amit fontos tudnom : Levegő befúvás van az utastérbe ?

Mert ha nincs, az a befúvó ventillátor vezérlő elektronikájának  hibáját jelentheti.

Ha ez az elektronika rossz, vagy instabil, akkor a rendszer tiltja a klímát .

 

Az ECO gombot vedd ki és úgy is vizsgáld meg a rendszer működését !

( akkor legalább nem fog melegedni :-)

 

Előzmény: ThomasX_85 (10898)
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10898
Hoppá, bocsánat! Neked lesz igazad. Autóindítás után a klíma első bekapcsolásakor hallani lehet, ahogy halkan dolgozik egy kicsit, gondolom lezárja a klíma felőli részt. De aztán itt vége.
Mindegy, akkor szerelő lesz belőle. :(

Köszönöm a segítséget!
Előzmény: veciv6 (10896)
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10897
Ehh. Pedig végeztek nyomásmérést is elvileg...

És nem lehet, hogy valahol rövidzár van? Mert amíg nem volt feltöltve a klíma (meg feltöltés után még kb. egy héten keresztül), az ECO gombbal át tudtam kapcsolni a szellőzőrendszert klímáról "nemklímára" :) , csak a kompresszor nem kapcsolt be. Most meg maga a gomb forrósodik, semmi más nem történik.

(Bocs, ha hülyén fogalmazok, nem ismerem a szakszavakat, most ismerkedem a dolgokkal...)
Előzmény: veciv6 (10896)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10896
Elment a gáz a klímából valószinűleg....... :-(
El kell vinni olyan helyre ahol megnézik a klímakompit,ha az okés akkor a renszert nézik át hol engedheti el a gázt.....
Előzmény: ThomasX_85 (10894)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10895

Akkor meg?

Tessék elgondolkodni valami manuális "inditás -rásegítő" rendszeren gázszetthez.... :-)

Előzmény: mumtaz (10893)
ThomasX_85 Creative Commons License 2010.07.02 0 0 10894
Sziasztok!
Van egy érdekes problémám a Vectrám digitális klímájával. 2 hete volt szerelőnél, ahol feltöltötték a klímát. Másnap mondta a szerelő, hogy feltöltés után nem akart bekapcsolni a klíma (a kocsiban lévő kapcsolóval!), de másnap reggel már bekapcsolt.
Viszont most, két héttel később, megint nem akar bekapcsolni, de még rosszabb a dolog. Előtte az ECO gombot nyomogatva hallottam, hogy valamit állít magának mechanikusan a rendszer, de most már tök süket. Sőt, ha világít az ECO gomb, rövid idő után felforrósodik maga a gomb.
Érdekes, mert feltöltés után kb. 1 hétig tökéletesen működött a klíma...

Előre is köszönöm a segítségeteket!
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2010.07.01 0 0 10893
Csodálkoztam is, hogy olyan könnyen beindult a verda tegnap reggel és nem kellett sokat indítózgatni. Mert ugyebár én gázzal indítok és idő kell, mire a gáz a reduktorból eljut a keverőfejig. Nosza. Kapott egy kicsit több vákuumot. :)

Egyik haverom mondta a verdára, hogy a bivaly gyors lovak sokat nyerítenek, mielőtt meglódulnának. A nyerítést esetünkben az önindítóra értette (nyihahahanyihahahanyihahaha).

Szét fetrengtem a röhögéstől.
Előzmény: veciv6 (10892)
veciv6 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 10892
Nem is olyan rossz ez a törlőrongy tunying...... ;-)
Előzmény: mumtaz (10889)
Vlad19 Creative Commons License 2010.07.01 0 0 10891
Még jó, hogy a levegőszűrő nem csak az apró porszemeket képes megszűrni, hanem a levegőben nagy koncentrációban megtalálható törlőrongyokat is. :-D
Előzmény: mumtaz (10889)
TakiWind Creative Commons License 2010.07.01 0 0 10890
inkább a törlőrongy a légszűrőben, mint egy betegben műtét után.

Van ilyen.

De hogy eleget tegyek a kérésednek:


:D:D:D:D:D
Előzmény: mumtaz (10889)
mumtaz Creative Commons License 2010.06.30 0 0 10889
Akartok röhögni? :-)

Tegnap olajat cseréltem. Ma reggel, mikor mentem melózni, valahogy 3000 fölött mintha kihagyott volna a motor és rángatózott, valamint a fordulatszámmérő is furcsán ugrált. Na gondoltam, elment valamelyik jeladó. Melóhelyen, mielőtt elindultam volna haza, szinte minden jeladó csatiját lehúztam, befújtam kontaktspayvel és visszadugtam. Egy hirtelen gondolattól vezérelve a gázreduktor leeresztő csavarját is kitekertem, hátha felgyülemlett némi illatanyag. A csavart le akartam törölni és emlékeztem, hogy a légszűrő elé tettem egy törlőrongyot. Hát nem volt ott. Gondoltam, elhagytam, majd rá 5 mp-re kapcsoltam, hogy milyen hülye vagyok és benyúltam a légszűrőházba (nekem nincs meg az a szívócső a légszűrőház elején). Na ott volt a törlőrongy. A szemét beszívta. Szóval végül meglett, miért rángatott.
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.06.30 0 0 10888

"a két "radiátor" között alul összeáll a sár."

Ez jó, megnézem.

Belülről is át akarom mosni, van egy barnás szinezete a hűtővíznek (nem olaj).

Van valami trükk, hogyan engedhető le a legtöbb folyadék a rendszerből? Vagy egyszerűen többször kell leengedni-feltölteni, így higítva fel a régi folyadékot?

Előzmény: mumtaz (10886)
Nick_X14XE Creative Commons License 2010.06.30 0 0 10887

Nekem X20XEV-nél digit klímával olyan 94-96 körüli értékre megy fel dugóban, onnan hűti vissza a ventillátor.

 

A ventillátort op-com-mal vagy gyári műszerrel és lehet ki-be kapcsolgatni, tesztelni.

Előzmény: hvb (10881)
mumtaz Creative Commons License 2010.06.30 0 0 10886
Nem kimondottan a lamellák között áll meg a dzsuva. Azt még az eső is kimossa bizonyos mértékben. Bonyolultabb a helyzet, és általában ez elő is fordul, hogy a két "radiátor" között alul összeáll a sár. Azt kell kiáztatni onnan.

A motor természetes tovább melegedésébe nem csak a nagyobb terhelés (bekapcsolt kompresszor), hanem maga a klíma hőtermelése is beleszól, mivel a "klímahűtő"-ről meleg levegő érkezik a motor hűtőjére, ezért valamennyire romlik a motor hűtése.
Előzmény: Törölt nick (10884)
mumtaz Creative Commons License 2010.06.30 0 0 10885
Te csak gyógyulgassál! :)
Tegnapelőtt megálltam, mikor a párod épp jött ki a garázsból. Nem mondta? :)
Előzmény: Törölt nick (10883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!