Én - egy ismerős SV Clubos tanácsára - Conti Sport Attackot vettem. Ha jól tévedek, ez is "kétkeverékes". Nekem tökéletesen bevált, bár csak a szar gyári Dunlophoz tudom hasonlítani. Kanyarban nagyon biztosan tart, esőben is ellépked, bár akkor ugye senki nem úgy húzza... Igazából csak egy szituációban tudtam kisebb csúszásra bírni, ez pedig elindulás után 20c alatt. Akkor kell néhány km, mire beállnak a féktávok. Eddig 4e-t mentem vele, szerintem biztonságosan van még benne 5-6e.
csak a gumitémához tudok hozzászólni. én amikor vettem a gépet még a gyári dunlop volt rajta. háát, szerintem nagyon rossz gumi szerintem.
én bridgestone bt021-esekre cseréltem, itt a gumi széle puhább anyagból készül a közepe pedig keményebb összetételű, így jól is kanyarodik, viszont egyben tartós is, hiszen hosszú egyenesek után sem kockásodik.
ráadásul most már olcsóbbak is lettek, hiszen itt van a 023-as.
első hátsó 021-es kb. 65-70-ből kijön már, szereléssel együtt.
Szerintem városban sincs jelentősége, maximum többet megy a venti... Nekem még sosem volt hűtésgondom, pedig 90%-ban városban megyek, és soxor voltam már dugó közepébe beszorulva 30-35 fokban. Egyedül nekem kellett volna több hűtés :)
Tegnap kiégett a tompított izzóm. Mit kell kicsavarni, hogy ki tudjam cserélni? Vagy nem is kell csavarni? Próbáltam hozzáférni, de a sok kábel és kormány miatt felnőtt kéz oda tuti nem fér be.
A venti problémát én is tapasztalom, de bízom a japán technikában! :)
Érdeklődnék a kedves motoros társaktól, hogy ER-6n-nel tapasztaltatok-e olyan fokú melegedést, hogy a ventillátor igen gyakran bekapcsol?
Hétvégén tettünk egy 700 km-es túrát egy ismerőssel (neki SV-650-je van), és azt vettem észre, hogy amikor utazótempóról városi tempóra lassítottunk, akkor a ventillátor egyből kapcsolt, városban pedig kb. 3-4 percenként, megállásnál pedig szinte minden esetben...míg a Suzuki hűtése mindösszesen 2 alkalommal pörgött a túra során.
Az ezres olajcserén most esett át a gép (kb 2000 km-nél járok), hűtőfolyadék is van benne, úgy vélem, hogy nem lehet normális ez a tünet, nem szeretném, hogy megfőjön a rendszer. Hibajelzés egyszer sem jelent meg, így nem tudom, hogy mi okozza a fenti jelenséget. Valaki esetleg tapasztalt már hasonlót?
2000km használtam sokkal jobb volt a gázreakció jobb lett a gyorsulása a végsebessége nem változott. 3000-4000 körül volt egy kis idegessége a nyitott dobbal a motornak ezt teljesen kisimította én ezért rakattam bele és kisebb lett a rezonancia.
S ez a PC mit is csinál pontosan? Bocsánat, de annyira nem vagyok képben a témában és érdekelne, hogy használtad-e, illetve mi a tapasztalatod. Nekem van Gianelli kipufom és már régebben nézegettem PC-t is, de nem tom, hogy van-e létjogosultsága a mi kategóriánkban.
Na végre! Én nem tettem eddig szóvá, de hasonlókat tapasztalok. Sőt, emiatt a beállítása sem lesz soha ugyanolyan. Jobb-ban simán magam mögé látok, míg a balban, csak mellém. Különben megszokhtaó... 12500 km után egész észrevétlen :-)
Az nektek nem furcsa, hogy ha a kupplung, és a fékkar egyforma szögben van megdőltve, akkor a két tükör szára köszönőviszonyban sincs egymással? Ez engem annyira zavar...