Keresés

Részletes keresés

kez-577 Creative Commons License 2010.06.13 0 0 27556
A Start ismét ALKOT!
Az új kerékpárszállító kocsikból 3 db is ma, hétvégén, csúcsidőben a Keletiben DÖGLIK!

t04cdb Creative Commons License 2010.06.13 0 0 27555

Igen, a 306-os volt ->kép :)

Előzmény: petiw (27554)
petiw Creative Commons License 2010.06.13 0 0 27554
Ezt láttam én is Csanak felsőn Győrből hazafele bicózva, valamelyik remot szergej cibálta, meglepődtem hogy pont a közepén figyel ez a halbi :D
Előzmény: t04cdb (27538)
Lützow Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27553
Nekem is tetszik! Elég igényesre sikerült. Már amennyire a képek ezt visszaadják. Már csak arra vagyok kíváncsi, hogy mennyire "vandálbiztos" a belső tér?! Mert ugye ez manapság elég kardinális szempont...
Előzmény: kisczako (27550)
kisczako Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27552
A kárpit engem nem zavar, csak kényelmes legyen :)
A takaríthatóság meg tök mindegy, mert olyat sajnos úgysem tesznek :(

kCz
Előzmény: PLACI (27551)
PLACI Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27551
Jobban tetszett volna, ha nem a posta-kárpitot használják, hanem a Halbi-kárpitot, de azért ez is jobb, mint a műbőr:

Előzmény: kisczako (27550)
kisczako Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27550
Egész pofás a kocsi.

Mennyire kényelmes az ülés? Vagy csak Bo ülés szövethuzattal?

kCz
Előzmény: [Szergej] (27549)
[Szergej] Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27549
Tp-n :





Előzmény: 435 TD DUO (27547)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27548

Köszi! Bár nálam a 10+8, sehogy se 30. Tudom, ott vannak a biztonságos kapaszkodó rudak

 

 

 

Biztos, ami biztos, nehogymá' aszziggyük, hogy ejrópába'utazunk.

Előzmény: Zsivany (27539)
435 TD DUO Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27547
Üdv! Az "új" bringakocsik a 29-esen jártak ma:

Lucky09 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27546
(Fedvény: a CFR kocsik üzembeállítása előtt...)
Előzmény: Lucky09 (27545)
Lucky09 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27545
A mágneses fék kötelező megléte nemzetközi, vagy magyar előírás? A szabály CFR kocsik üzembeállítása előt, vagy után lépett életbe?
(Értsd úgy, fogalmam sincs, de erre gondolnék.:))
Előzmény: balu2007 (27537)
t04cdb Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27544
Bocsi, köszi. :)
Előzmény: V63-017 (27543)
V63-017 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27543
Sm Ce felé :)
Előzmény: t04cdb (27538)
t04cdb Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27542
Csak azt nem értem, hogy ezt a médiában (többek között TV-ben, rádióban) miért nem reklámozzák? A hétköznapi utas nem olvassa szerintem se a fórumokat, se a Start honlapját rendszeresen.
Előzmény: Zsivany (27539)
C50 Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27541

hogy a fülkéből üvegablakon keresztül rálátás nyílik a poggyásztérben elhelyezett kerékpárokra

 

Az üveg viszont régi:-)

 

Előzmény: Zsivany (27539)
Zsivany Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27540
"megint csináltunk valamit, amit 100 utasból jó ha 1 használni is fog."

Amíg nincs kínáltat, nem lehet mit haszálni. Ha van kínálat, és működik a szolgáltatás, akkor az emberek rászokhatnak, és akkor rá is szoknak.
Mert igény biztos van, még ha nem is mutatkozik. A lehetőség is generál önmagában igényt.

Példa: lásd ütemes menetrend és az utasszámnövekedés.
Előzmény: alex_86 (27532)
Zsivany Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27539
Forrás MÁV START:

"
A dél balatoni régió szolgáltatásfejlesztésének alapját öt darab poggyászteres kocsi kerékpárszállító kocsivá történő átalakítása adja. Ennek során a MÁV-START Zrt. a lehetőségeihez képest minden igényt igyekszik kielégíteni: az egykori poggyásztérbe 30 db kerékpárakasztó kampó kerül beépítésre, míg a kerékpárokkal egy térben 10 db lehajtható ülést is elhelyezésre kerül, amivel a kerékpárokkal való együtt utazásra nyílik lehetőség. A poggyásztérben kapaszkodó rudak biztosítják a biztonságos utazást, míg a korábbi „kalauzfülke” helyén egy 8 férőhelyes fülke került kialakításra olyan módon, hogy a fülkéből üvegablakon keresztül rálátás nyílik a poggyásztérben elhelyezett kerékpárokra.
"

Nem csak leföstötték. :)
Előzmény: Sinbiciklis1 (27531)
t04cdb Creative Commons License 2010.06.12 0 0 27538
Ma este 7-fél8 körül volt egy Sm felé tartó tehervonatba sorozva Győrszabadhegynél.
balu2007 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27537

Magyaroszágon 160km/h alkalmas személykocsin kell lennie mágnesféknek.

Romániában a CFR b11 kocsi úgy alkalmas 160km/h hogy nincs rajta mágnesfék pedig néhány éve gyártották öket.

Mi ennek az oka?

üdv

Lucky09 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27536
Köszönet a megerősítésért.:) Egyébként, mi "melyik" UIC-számozást használjuk? (Mert hogy a 9-essel kezdődő vasaknál valami káosz uralkodik, az tudott...és itt?)
C50 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27535

Ami ott lóg az meg egy sínbicikli1?:-)

Előzmény: Sinbiciklis1 (27533)
by-169 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27534
És teli ablakos:)
Előzmény: Sinbiciklis1 (27531)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27533
Ez + 1 osztrák vezérlőkocsi.
Előzmény: Sinbiciklis1 (27531)
alex_86 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27532

A festése a lehető legbénább...

A keréppár közepe pont az ablakba lóg.. kíváncsi vagyok az a matrica meddig fog ott szerencsétleknedni, szerintem pár hét alatt eltűnik. Úgy, mint a Halbikon :-)

Látványnak nem rossz, megint csináltunk valamit, amit 100 utasból jó ha 1 használni is fog.

Előzmény: PLACI (27506)
Sinbiciklis1 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27531

Nekem az a kérdésem, hogy ezt a kocsit végül is mire akarják használni? Jól mutat a fotókon, de ülőhelyet nem vélek benne felfedezni, viszont sacc/kb. 58 bicikli fér bele. Le is lehet őket lakatolni, vagy majd mindenki leül a földre a bringája mellé?

Persze, ha lehajt6ó ülések vannak, ami minden ilyen kocsinál szvsz. alap, akkor az egész hsz. törölhető.

 

Utaztam az "Erlebniszug"-gal Bécsből Passauba. Azon is volt ilyen kocsi, de abban külön fogalkoztattak 1 munkaerőt(vö. munkanélküliség), aki felvette-leadta a bringákat, gondolom ügyelve, hogy mindenki +kapja a magáét. (Ez dicséretes törekvés lenne a MÁVtól.)

 

És volt ilyen kocsi is: az ablak alatt a lehajt6ó ülések alja a keréktartó!

 

Tehát, ha nincs elég bickli, 2.osztályú kocsiként is közlekedhet.

FKU-911 Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27530
Jól néznek ki.:)
Előzmény: Jacquemin (27515)
Zsivany Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27529
A kis d jelentése:

"d Wagen mit Mehrzweckraum oder Fahrradwagen"

Kocsi többcélú helyiséggel, vagy kerékpárszállító kocsi.

Ebben szerintem benne van a "pogyásztér", ami gyakorlatilag nem a pogyászkezelésre szolgál, így szerintem ezért nem D.
Előzmény: kzseni (27526)
braun Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27528
Miért hiányozna? ez nem poggyásztér, még akkor sem, ha valaha az volt:)))
Előzmény: kzseni (27526)
Zsivany Creative Commons License 2010.06.11 0 0 27527
"a lengyeleknél pl. "

A lengyeleket hagyjuk. :) Ahol egy sima Bmz-t (Bvmz-t) Bmnouz/Bdmnu-nak hívnak... a kocsitípusszámozásról (három szám+betük) nem is beszélve...
Előzmény: BahnScorper (27522)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!