Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PoisonDart 86 Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62608
Szerintem ellenőrizz minden benzinnel érintkező dolgot, mert lehetetlen a 18L-es fogyasztás. Egyszerűen nem lehet annyit letolni a torkán :) Ha a karburátorban minden gyári akkor alapbeállítás, gyújtás 5 fokra majd finomítás és jónak kell lenni.
Előzmény: banjani (62605)
Danaskull Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62607
Sima 120-as Jikov karburátor?

Esetleg nem nézted, hogy ha adsz neki egy kövéret füstöl -e illetve kormol-e ilyen feketén mint egy diesel?

Mondjuk nekem kormolt mint egy gyárkémény és 9-10ből eljártam városban...szóval az a 18 valami eszement sok :D
Előzmény: banjani (62605)
semetka Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62606

Én hódmezővásárhelyi vagyok, szívesen beállítanám de az enyémet is a szerelő lőtte be.  Próbáltad már visszaállítani alapbeállításra ahogy a könyvben van?

Előzmény: banjani (62605)
banjani Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62605
De jó neked:((((((( Az enyém is belőhetné valaki pöpecül, mert lehet, hogy én vagyok a balfék hozzá:(
Nincs véletlen Csongrád környéki, vagy Kiskunfélegyháza esetleg Kecskemét vonalon valami jó skodás esetleg fórumos cartárs aki megnézné nekem??
Előzmény: semetka (62604)
semetka Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62604

100km-en megeszi a fél tankot. Azta. Én ha nyomom neki akkor se megy 10 fölé.

Vegyesben 7,5-8-al beéri. Most nagyon pöpecül be van lőve. :)

Előzmény: banjani (62599)
banjani Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62603
:D
Azt megnőveltem az E85 miatt. Bár lehet, hogy nem ártana ránézni.
Előzmény: Törölt nick (62602)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62602
ha viszonylag vizszintesen åll a kezifekkar, akkor ok, ha 45 fokban felfele mered, az okoz fogyasztåsnövekedest!
:)

elögyujtås??
Előzmény: banjani (62601)
banjani Creative Commons License 2010.06.04 0 0 62601
Könnyen megy most, bár most hogy mondod a szívató egy kicsit gyanús. Azt még soha nem szedtem szém mostanában. Ha jól tudom van venne egy kis lemez amin furatok vannak és a bowden segítségével forgatom és úgy zárja vagy nyitja a csatornákat. Össze lehet esetleg úgy rakni , hogy ne legyen jó? Esetleg fordítva működjön?
Előzmény: Koyoboy (62600)
Koyoboy Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62600
Csak a karbi lehet,azon megy a nafta,vagy ha máshol nem folyik el.
Nyomni kell neki hogy menjen,vagy könnyen megy?
Szívató visszatolt állapotában rendesen visszamegy a karbin?
Előzmény: banjani (62599)
banjani Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62599
Hát igen. Azért az a majdnem 30 év az csak meglátszik már ezeken a keleti csodákon. Kiváncsi lennék, vajon az én 10éves G astrám kibír-e 30 évet (még 20 at):)
Más:
A f..om tele van a skodrival. Akárhogy cserélgetem a karbit, vagy fúvókázok vagy állítgatok vagy akármit csinálok vele a gatyámat megeszi. Most pl. legutóbb 18L/100km-re jött ki a fogyasztás (városban). A 10l-el még talán ki is békülnék de ez már sok.
Befolyásolhatja e nagyban a benzinfogyasztást a karbin kívűl más???
Valaki mondjon már vmi ötletet mit csináljak ezzel a nyavajással!!!
Előzmény: Koyoboy (62598)
Koyoboy Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62598
Semmi gond!

Bár nagyon sajnáltam szegényt,82-es 105-ből 120-ra alakított volt!
Én úgy vettem,hogy lejárt a műszaki meg keveset használták,szal csak a motorra kell majd ránézni és menni fog.
Erre kiderült hogy a motorban lóg minden,a kasztni az 8év időn állástól/beázástól szita majdhogy nem,a váltó olajnélkül volt,és nem látott soha alvázvédőt rajta semmit.

Aztán csinálgattam,de minden jött elő ami kell.Ajtók 3 autóról valóak voltak,minden csavar berohadva,patent karosszériázás valójában kókányolás volt.
Udvarban még tavaly fordultam vele pár kört,egyszer roppant valami hátul,akkor vált gyanússá a legjobban,és igazam lett.A lengőtokok előrenyúló autóval párhuzamos merevítője (nem tudom pontosan hogy hívják) ami a kasztnihoz van rögzítve, a kasztni elem kétoldalt lényegében papírvékony rozsda valami volt.
A roppanás meg az volt,ahogy a lengőkarnak a gumibetétes vége onnan kiszakadt és felült a kasztni aljára.

Utána kicsit ferdén állt,én rugóra gyanakodtam,de most szétvágáskor lett láthatóvá a dolog.Az első stabilizátort pl. 2 jól irányzott ütéssel szedtem le a helyéről. :S

Ez van,hegeszteni kellett volna rajta sokat,nekem meg se co-m,se időm,meg a lelkesedésem is alábbhagyott.

Így inkább maradok az enyémnek a javítgatásával,meg használatával inkább.
:)
Előzmény: banjani (62596)
Lalajoss Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62597
igen koszi meg is kaptam
szoval ha valaki tud olyan skodat ami kaszniilag jo alapotban van es motorikusan megbir 1000km-et akkro egy elrhetoseget toljon ide...
Előzmény: Koyoboy (62595)
banjani Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62596
Akkor bocs. Azt hittem még megvan.
Előzmény: Koyoboy (62595)
Koyoboy Creative Commons License 2010.06.03 0 0 62595
Már nincs meg a gépezet,nagyon gyászos volt már sajnos!

+ küldtem válasz mailt!
Előzmény: banjani (62593)
Lalajoss Creative Commons License 2010.06.02 0 0 62594
koszi
Előzmény: banjani (62592)
banjani Creative Commons License 2010.06.02 0 0 62593
ITT nézd meg!!!!!
Előzmény: banjani (62592)
banjani Creative Commons License 2010.06.02 0 0 62592
Nem is olyan rég valaki árult itt egy skodrit (kék szinűt) motor, váltó nélkül. Megtaláltam neked. A (62474)-es hozzászólást keresd meg és ott van elérhetőség!! Szerintem ha megvan neki még biztos meg tudtok egyezni.

Üdv
Előzmény: Lalajoss (62591)
Lalajoss Creative Commons License 2010.06.02 0 0 62591
sziasztok
ma elhosztam a skocicat a badogostol (kijavitota a kutya ute nyomokat) es ahogy elneztem kellene hegeszteni rajta eleget e sugyis csak egy utot kocsi
ekkor patant az otlet h kellene meg egy es ide kellen egy kis info h hol erdemes szetnezek h kapjak egy sodat ami kanszniilag jo alapotban van (atobbi nem fontos annyira) esetleg ha jolene h mukogyan anyir ah haza hozam ide szekelyfoldre
jah es szerintetek menyit erdemes adni egy ilyen skodaert ???
bano1 Creative Commons License 2010.06.01 0 0 62589
 

Tegnap megtörte a nejem a 105-ösünket: jobb első sárvédő, dobbélés, lökhárító, első szpojler jobb sarka kuka... :-( Nem vett észre egy kó virágládát egy parkoló mellett és tolatás közben elakadt benne a sárvédőív. Szerencsére nem kifelé, hanem befelé hajlott a lemez, így legalább valamennyire vissza tudtam kézzel hajtogatni, nem ér bele a bekormányzott kerék a sárvédőívbe, de lóg mindene a kocsinak a jobb elején.

 

Úgy néztem egy sárvédőcsere és a lökhárítőhéj cseréje elég lesz, a légterelőt megpróbálom a múanyagos ismerősömmel megjavíttatni.

 

A lényeg:

 

Keresek rozsda- és horpadásmentes bontott első sárvédőt (akár párban is) keskenyfutós 105/120-asra. A legjobb lenne fehérben, de ha az nincs a szín másodlagos. Kérem, aki tud, segítsen, mert így nem maradhat a kocsi, új cuccokra pedig jelenleg nem futja! Aki jár bontóban és lát ilyesmit, vagy van neki otthon fölösben, kérem szóljon!

PAS-001 Creative Commons License 2010.05.31 0 0 62588
Sziasztok!

Van egy gyári új Skoda jobbos hátsó lámpa burám ha érdekel valakit.
Ára 2500Ft

A mélem publikus.
Vagy 20/9269-032
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.30 0 0 62587
köszi! råprobålok--holnap
Előzmény: zjtuning (62586)
zjtuning Creative Commons License 2010.05.30 0 0 62586

Szia.

Leveszed a váltórol a hátsó fedelet,és ki lehet dornival kocogtatni. Csak az a lényeg,hogy jól támaszd fel egyenletesen és nem fog eltőrni.

Előzmény: Törölt nick (62585)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.29 0 0 62585
sziasztok, benyomom ide is, mert surgös a nyugöm:

sråcok, egy eldöntendö kerdesre szeretnek vålaszt kapni töletek:
motorcsere utån nem tudok våltani sebesseget, kiemel a kupplung, de elgörbulhetett a vålto kis vekony "vegpöcse".
semmirekellö munkåt vegeztem, az fix. szerintetek javithato-e? ki lehet-e kalapålni, vagy törik az öntveny?
van vkinek ebben tapasztalata?
zjtuning Creative Commons License 2010.05.28 0 0 62584
A lényeg,hogy az éket probáld bele külön a dobba és a féltengely ékpályába. Ahogy beilleszted, nem szabad oldalirányba mozognia.
Előzmény: Törölt nick (62580)
CXP-938 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 62583
Bekened a tengely végét, vékonyan festékkel rátolod a dobot, ahol érintkezik a kettő egymással ott lejön a festék a tengelyről. Ahol festékes marad ott "méllyedés" van a tengelyben. Már lehet is polírozni! (logikusan a tengelyt ott kell ahol lejött a festék) A festék meg legyen "vékony" ezért a tusfesték!
Előzmény: Törölt nick (62582)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.28 0 0 62582
Mi ez a tusfestékes ellenőrzés?
Előzmény: CXP-938 (62581)
CXP-938 Creative Commons License 2010.05.28 0 0 62581

Egyetértek!

A két kúpos felület a szorító erő hatására összeszorul és nem mozoghat egymáshoz képest! Ha mégis meg tudnak mozdulni, akkor vagy nem fekszenek fel pontosan egymáson vagy nincs rendesen felhúzva a dob! A tengelyek is azért törnek (ha nem anyaghibásak) mert a dob mocorog a tengelyen és szétveri. A hajtásból származó forgatónyomatékot is a kúpos felületeknek kell átvinni és nem az éknek! Ezért kell a lehető legnagyobb erővel meghúzni az anyát. Nem kell félni nem lehet megszakítani! (ha mégis sikerül akkor az a menet már kukás volt) A felfekvő felületeket legjobb tusfestékkel ellenörizni így tökéletesen pontos illeszkedést lehet létrehozni!

Előzmény: zjtuning (62579)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.27 0 0 62580
Ha mocorgott a dob mert nem volt meghúzva, de ki lett cserélve az ék és most rendesen meg van húzva az még jó?
Most már annyian írtatok a témában annyit...
Előzmény: zjtuning (62579)
zjtuning Creative Commons License 2010.05.27 0 0 62579

Ne is komentáld,mert ezt így kell meghúzni. Nincs olyan szerelő aki nyomatékkal húzza meg a fékdob rögzítőanyáját vagy bármilyen csavart a futóműben.  Én még soha nem húztam utána fékdobnak amit összeraktam és nem is repesztettem el dobot. Vannak szar utángyártott fékdobok de ha a kúpolás nem megfelelő,már a felrakásnál lehet látni,hogy hamarabb megszorúl és ha felhuzatnám a helyére biztos megrepedne. Ha az lenne a természetes dolog hogy utána kell húzni x Km-ként mert meglazúl,elég gagyi megoldás lenne,és gondolom a gyár egy idő mulva modosította volna ezt a megoldást. Ha nálad ez előforduló probléma ott valami nem jó.

Egyébként bárhogy kapja a terhelést, nem tud nyíródni a két felület mert a kúpok egymásba záródnak+ott van az ék ami megakadályozza az elfordulást.  Természetesen ehhez tökéletesen egymásbazárodó kúpra van szükség+az éknek sem szabad mozognia az ékpályában. Akkor lehetséges a visszalazulás ha üt a féltengely(volt már rá példa) vagy volt olyan,hogy az éket elnyírta és ekkor jöhetett létre, hogy a féltengely elfordúlt a fékdobban. Na ekkor lehet cserélni féltengelyt és fékdobot ha szerencséd van csak fékdobot.

 

Előzmény: Törölt nick (62577)
zjtuning Creative Commons License 2010.05.27 0 0 62578
A favorit,felicia,fábia motoroknál kiemelkedik a dugattyú a hüvely síkján 0.4-0.5 hüvelykiállástól függően.
Előzmény: arw (62576)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!