Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kkn Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45175
No, a rendelhető extrákról sem híres a Suzuki, ugyanezen okokból. Sokágú palettát gyártani sem drága mulatság. Ennél nagyobb dolgok között sem lehet válogatni, nemhogy ilyen kicsiségek legyenek extralistán.
Előzmény: napalm. (45148)
kyg Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45174
Szia.

Nálam is ugyan ezt csinálta, szét szereltem mindent, végén kiderült hogy a sok nyitogatástól elszakadt egy vezeték a hátsó ajtónál.
Előzmény: napalm. (45163)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45173

 

 

 

 

 

Részlet a "nagykönyvből":

Előzmény: napalm. (45165)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45172

A kapcsoló az ablaktörlő kapcsolója. Ha akár egy pillanatra bekapcsolod, elindul a motor és a motor tengelyére erősített korong is fordul jó esetben a tengellyel együtt. Ilyenkor párhuzamosan kapcsolja az érintkezőket a kapcsolóval és egy fordulat után megáll, mert nincs bekapcsolva a kapcsoló és az érintkezők is nyitnak egy fordulat után.

 

Ha a kapcsoló be van kapcsolva, akkor csak töröl és töröl, ameddig ki nem kapcsolod. Ha kikapcsolod, de valahol félúton van a lapát, akkor  továbbforog a motor egyésszen addig, ameddig az érintkezők nem bontanak. Ilyenkor a lapátok alaphelyzetbe annak.

 

Ha a korong, nincs fixen a motor illetve az áttétel tengelyén már nem a lapát végállásában lesz az érintkezőbontás.

Előzmény: KaCsa.Ignis (45169)
t.lantos Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45171

az atlaktorlok mechanikusak szoktak lenni. a motor forog korbe, oszt rangat egy rudat (mint a gozmozdonyokon :)

 

Előzmény: KaCsa.Ignis (45169)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45170
Hali.

NMekem wagonr-nél javították a motorrészt, mert feszült és nem ment rendesen a törlőrész.
Víz ment be vhova és a rozsda megfeszítette.

No amikor visszatették a lapátokat először rosszul és érdekesen viselkedett, ismét le, csavaron fordít egyet, most jó és azóta jó volt...

Ha megfordul a mozgatócsavaron akkor is lehet érdekes működés :D
Ha csak ez, akkor 0 ft javítás :)


Üdv.
Előzmény: t.lantos (45166)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45169

Na szóval, nem is végállásérzékelő van benne, hanem egy érintkező, amely zár akkor, amikor te a kapcsolóval elindítod a forgást.

 

Ehhez a tengelyen szokott lenni egy nem egészen köralaku tárcsa, ami addig nyomja az érintkezőt, amíg az meg nem tesz egy kört és ezálltal a lapátok ismét végállásba nem kerülnek. Lehet, hogy a tárcsa van elfordulva egy kicsit a tengelyen.

 

Mindjárt csinálok valami Móricka rajzot, hogy mire gondolok.

Előzmény: t.lantos (45166)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45168

Bocsánat hülyeséget írtam, meg nem is ide, nem is neked , meg külömben is miért nem lehet itt törölni utólag. Ne is mond meg, tudom.

 

Szóval bocsika!

Előzmény: KaCsa.Ignis (45167)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45167

Szia Tibi!

 

Természetesen nem kell végállás kapcsoló, mert van benne áramhatároló és amikor az ablak teljesen le, vagy felment, akkor magátol kikapcsolja a motort.

 

A motor (pl. ablak felhúzás, vagy akár le is, de ez lényegtelen) megáll akkor is, ha valami az útjába kerül, pl. a gyerek keze, vagy akár a feje, vagy akármi, tehát nem lesz cserés. :)))

 

Természetesen lehet szabályozni az áramkört, hogy mekkora áramnál kapcsoljon le!

Előzmény: t.lantos (45166)
t.lantos Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45166

annyira azert nem hightech a cucc, hogy a vegallast kapcsolo erzekelje :)

szerintem szerkezetcsere lesz belole (az elsom, mikor megnyuvadt, azt is osszevissza jart (vagy tultorolt, vagy fel se ment a vegeig, lent meg fennakadt, vagy szinte leesett).

Előzmény: KaCsa.Ignis (45164)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45165
köszi!
lehet belenézek, vagy ha komplikált akkor marad az autószerelő.
Előzmény: KaCsa.Ignis (45164)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45164

Szerintem senem motor, se nem kapcsoló, hanem a motorban a kapcsoló.

 

Na ezt most jól elmondtam. :))))

 

Tehát rossz helyen érzékeli azt, hogy végállásban van a lapát. Ez lehet a motorban lévő érintkező elmozdulásából adódóan, de lehet, hogy a lapát a tengelyen van lelazulva és így ez alapbeállításhoz képest máshol, ezért érzékeli azt, hogy végállásban van, holott nem is.

 

Talán még lehet a hátsó ablaktörlőt működtető szakaszos törlést megvalósító relé elektronikája még, bár ezt látni kéne, így látatlanba elég nehéz bámit is mondani!

 

valószínűségi sorrendet én a következőképpen állítanám fel a három esetet figyelembevéve: 1-2-3, vagy 1-3-2, vagy 3-1-2, vagy akárhogy is.

 

Tényleg látni kellene!

Előzmény: napalm. (45163)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45163
ha már ignác.
hátsó ablak törlőm elkezdett játszani.
a játéka a következőben merül ki:
bekapcsolom, töröl egyet (de csak odafele) majd megáll.
kikapcs-bekapcs, töröl megint mondjuk egy felet (tehát fél úton megáll).
kikapcs-bekapcs törlés mondjuk megint egy egésznek a fele, azaz fél kör és ugyanott (a hátsó ablak közepén) megáll.
nem tudom mi lehet a gondja.
kapcsoló vagy a motor?
hmm.
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45162
ha hiszed, ha nem nagyon nézegettem ezeket a dákókat.
venni nem veszek (se lóvé, meg minek ha ott az ignác), de ezzel a modellel (meg a nagy logannel, bár inkább ez utóbbi) szemezgettem.
Előzmény: yoggi (45153)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45161
szia Kacsa!
erre a hosszú hozzászólásodra röviden annyit tudok mondani hogy igazad van;)
Előzmény: KaCsa.Ignis (45152)
yoggi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45160
Márkamegítélés szempontjából nem az. A Dacia márkanév ma itthon mindent képvisel csak nem a minőséget, holott az adott szinten a jelenlegi Dacia bőven jobb minőségben mint sok más "értékesebb" márka. Nem ok nélkül árulják pl a Koleos -t Renault márkanév alatt, pedig az utolsó csavarig Samsung gyártmány ;)
Előzmény: KaCsa.Ignis (45159)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45159
Ez olyan mint a Suzuki, Opel, Fiat és egyébb logók Esztergomban.
Előzmény: yoggi (45153)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45158

Itt a jó LINK is természetesen:

 

http://web.kabelnet.hu/kacsa/

 

 

Előzmény: KaCsa.Ignis (45157)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45157

Az oldalam, ahol egy pár dolog fent van, ha nem is az összes:

 

web.kabelnet.hu/kacsa

 

Ha valami érdekel és szeretnél olyat, de nem tudod megcsinálni, nagyon szívesen segítek a kivitelezésében , elkészítésében

KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45156

Természetesen lehet benne valami, amit mondassz, sőt, de azt hiszem ez már így három és fél év távlatából veszett fejsze nyele.

 

Mindegy, amit tudok pótolok, vagy fejlesztek még rajta egy kicsit (tanítható ablaktörlő vezérlő, a mostani fejlesztésü mikrokontrolleres ablakmozgató elektronika) meg a többi dolog, ami pluszként került bele. Megmutatom már csak azért is, hogy lehet jót is csinálni!

Előzmény: yoggi (45154)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45155

Már többször írtam, hogy egy két dolgot én is pótoltam, megcsináltam, amit az oldalamon publikáltam is, de mindent azért otthon hipp-hopp nem lehet pótolni.

 

Arról már nem is beszélek, hogy az akkori árkülömbségből ami akkor 200.000.- forint volt a GLX és a GS között, nem is lehet megcsinálni.

 

- Első ködlámpa

- Aktív fejtámla elöl

- Csomagtérajtó feletti légterelő spoyler

- Oldalsó légzsákok

- Fekete műanyag "szoknyácska", lent körbe ami van

yoggi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45154
Én azért biztos ami biztos megnéznék egy akkori gyártási naplót, nem lennék meglepve ha kiderülne hogy külpiacos autót gyártottak biza, csak éppen rohadt volt valaki átmozgatni egy egyedi árképzéssel, akár a saját zsebe közbeiktatásával.
Előzmény: KaCsa.Ignis (45152)
yoggi Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45153
Dacia Duster

elég egyértelmű


ha az ár/érték/felszereltség arányt nézed, + még a használhatóság, eléggé kenterbe veri a piacot, az meg csak a magyar f@szsága hogy még mindig Dacia néven fut, minden normális országban Renault logó van rajta.
Előzmény: napalm. (45150)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45152

Szia napalm.!

 

Az azért mond valamit a témáról, hogy pl. nekem csak GLX-em van és sajna nem GS, viszont ezért nincsenek nincs is bekábelezve gyárilag az első ködlámpa, relé, világításvezérlő, visszajelző vezetékei. Néhány méter kábel, néhány csatlakozósaru, relé, világításkapcsoló nyomógombja, kb. ennyi kellett volna pluszba.

 

Egyik gyárlátogatás alkalmával megkárdeztem az előadás után, hogy miért, Viktória csak annyit mondott, hogy sok kicsi sokra megy.

 

Ezzel mondjuk nem voltam kint a "vízből".

 

Lehetne kérdezni, hogy miért nem vettem akkor GS-t.

 

A válasz igen egyszerű, mert amikor 2006 augusztusában megvettem az IGNIS-t már nem gyártottak GS -t DDiS -ből, nekem viszont az kellett mindenáron, mégpedig selymes ezüstmetál színben.

 

Szaladgáltam mindenfele, hogy legyen új DDiS em GS felszereltséggel, de rákellett döbbenjek, hogy ez nem fog menni.

 

Voltam itt Budapesten a III.kerületben, a Lajos utcában lévő gyári képviseletnél is.

 

De amikor mondtam, hogy nekem kellene egy SUZUKI IGNIS DDiS GS AC, tehát fullos diesel Ignis, amit zsebből fizetnék is a maga akkori 3.520.000.- magyar forintjával együtt, burkoltan közölte az uriember, akinek igen nagy beleszólása van abba, hogy milyen típusból milyet felszereltségűt fognak gyártani a következő hónapokban, úgy fél évre előre (gyártásterv), hogy befejezték a GS felszereltségű Ignis DDiS gyártását, mert nem nagyon fogyott az ára miatt és nekem nem csinálnak a kedvemért egyet, hiába is fizetném ki egybe a teljes összeget kézpénzbe.

 

Meghogy a program ami a gyártást vezérli (munkafolyamat, robotok, stb) ebben sincs nár benne a "fullos" DDiS gyártása.

 

Kénytelen voltam beletörődni és venni egy klímás DDiS-t, mert 2006 őszén már csak ez volt a fullos diesel, nekem viszont új kellett és diesel. Nem három évre vettem, mert sajna nem tehetem meg, hogy három évente cserélem az autót, hanem örök életre. Vagy az Ignis örök életére, vagy az enyémre. Előző autóm egy Fiat UNO DS volt 8 évesen vettem és 20 évesen adtam oda egy rokonnak, aki a mai napig használja. Most 24 éves az UNO DS.

 

Bocsánat, jó hosszúra sikerült a mondandóm, de kijött, mert akkor és azóta is bosszant a dolog, hogy pénzért sem tud az ember azt venni amit akar, noha elötte 2004 októberéig gyártottak is IGNIS DDiS GS -t.

 

Használt autót meg nem akartam venni.

 

Röviden összefoglalva sok kicsi sokra megy Viktória (SUZUKI PR.) szavaival élve.

 

 

Előzmény: napalm. (45142)
DMA Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45151
Igen, ekkora tételnél én is adtam volna érte pártízezer Ft-ot, abba meg csak bele fér :-)
Előzmény: napalm. (45148)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45150
tényleg, nem hallani valamit az ignis utódjáról?
Előzmény: kkn (45145)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45149
nana!
azért a franciák kezdenek javulni!:
A Citroënek a legmegbízhatóbbak
Előzmény: basaja (45146)
napalm. Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45148
értem, én értem, de akkor is hiányzik.
még ha rendelhető "extra"-ként lehetne, de sajna azt sem.
Előzmény: kkn (45145)
KaCsa.Ignis Creative Commons License 2010.05.13 0 0 45147

Szia abes!

 

De igen,  elfelejtetted az e-mailt!

 

Üdv.: KaCsa

Előzmény: abes (45140)
basaja Creative Commons License 2010.05.12 0 0 45146
Meg is lehet nézni a minőségét a "tömegcikkeknek"...:-D
Előzmény: kkn (45145)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!