jól tudom, hogy fehéret d2-esből csak usa-ba szállítottak? Nem is értem miért, a d3ból már van Eu-n belül is fehér. De Sanya D3-asa übereli ezzel a fekete tetővel mindet. (4303 hsz)
Sajnos egy régebbi malőröm, miatt a lökösöm megsérült, keletkezett rajta egy kb 3cm átmérőjű lyuk, és alul a köténye is lehajlott. Egyszer már majdnem megtéptem mikor beakadt egy egyébként nagyon alacsony padkába tolatáskor... de akkor szóltam két kis emo srácnak, h segítsenek megemelni a kötényt még tolatok. Most nem volt szerencsém mert a gyengébb aksi miatt nagy gázzal indultam hátrafelé és azonnal megtépte :( Szóval először megy műanyag hegesztőhöz, aztán pedig a fényezőhöz. Igaziból mindenképpen ez lett volna a sorsa, de most a képzeletbeli "SoS audi hibák dobogóján" előre lépett ez a projekt :)
A csomagtartóban, a pótkeréktartóban van egy matrica azon van rajta 3 betű /3 betű külső/belső színkód ha minden igaz, meg ugyanez a matrica van a szervízkönyvbe ragasztva, ha van ilyened.
Festésre kerül az első lökhárítóm!!!! Nem tudja esetleg valaki, hogy honnan tudnám megszerezni a gyári színkódot??? Nem bízom a festőkben és nagyon nem szeretném ha elütne az elem a többitől ( nagy mértékben)
Szia! Nézzétek meg a computer szép nagy csatlakozóját a motortérben, + az ottani biztiket, reléket. Nekem ott volt kontakthiba ami miatt nem indult. Ugyanez volt a jelenség, nem volt szikra, AC szívott stb. Kihúztam a csatit, kissé be volt párásodva a környéke. Lupucoltam, megkapargattam csavarhúzóval gondosan az összes érintkezőjét, visszadugtam és pöccre indult, azóta sincs vele semmi. Na persze erre kb. 1 hét alatt jöttem rá kínomban, mert előtte már végigjátszottam sokmindent...:)
Én elvittem lakatoshoz a kocsimat, mert nekem jöttek hátulról. Kész is lett, lefényezték, beálltak vele a műhelybe összerakni. Mentem érte és az Istennek sem akart beindulni, önindító forgatta, ac dolgozott, de semmi. 2 napig szaroztunk vele, minden rendben volt, de mégsem akart beindulni. Töltöttünk még bele nyálat és láss csodát beindult. Azóta sincs semmi baja. 2 napig szopatott minket, kedvtelésből.
Szerintem, ha már 1x beindult akkor ott vhol szálszakadás lehetséges és, ha éppen összeér akkor beindul. Szerintem ellenőrizzétek a kábelköteget, hátha láttok rajta vhol sérülést vagy mérjétek ki őket.
Jártam már én is úgy, hogy megnéztem a biztosítékot és jónak tűnt, de mégsem ment át rajta az áram, én meg mindenhol kerestem a hibát. Ki kell lámpázni, az a tuti.
Összes 1ébként jó biztosítékot megsmirglizni. Azokat is, amiknek papíron semmi köze a gyújtáshoz. Nekem ugyan V8asom van, de erre a hibára ez volt az orvosság. Ezért nem tudom a megfelelő biztosíték számokat.
Törött A8-ast vettem és ma tettük be a motort. Mindent megfelelően csináltunk. (Jó sokat szívtunk a riasztóval is, mert a tulaj nem adta oda a mágnest...(kikötöttük)) A lényeg az, hogy nem indul be a kocsi, benzin van, szikra nincs! Egyik gyertyánál sincs. Rengeteget baszakodtunk vele és egyszer csak lett szikra és beindult majd másodjára is és ez utána nem akar.... Tippek?
A belteret darabokra kaptam, a fabetéteket felpolíroztam, a kormányt lecseréltem inden apró kis csavar pótoltam ami hiányzott akárhonnan is, gumitömítéseket is pótoltam, az összes izzót kicseréltem mind kívül mind belül. ami nem működött azt szétszedtem kitisztítottam és újra összeraktam. érintkezési hibákat megcsináltam, kesztyűtartót is megjavítottuk Csabival most nekem is gombnyomásra nyílik :D szóval nagyon sok mindent elvégeztem a zömére már nem is emlékszem, ja kapott új hűtőmaszkot, alsó rácsot is, új váltókart...stb szóval most tényleg egyben van már
Bosch Silver 100Ah 760A ez van benne., és a Jóisten tudja h hány éves. Én így vettem két és fél éve. De számítottam rá h lassan cserés lesz Az autóm meg most kezd teljesen jó állapotú lenni, hála Csabinak és az ő bontott 8-asának amiből minden alkatrészt átépítettem az enyémbe amit csak lehetett, közben 3 doboz wd40-et el is használtam de megérte :) a legjobb tudásom és gondosságom szerint csinálgatom és egyre jobb. A napokban lesz egy komplett első fékcserém... és tervben van 20 colos patkás krómfelni is :)
Megyünk mindenhova és hívunk mindenkit, nem hagyom annyiban. Álmomban sem gondoltam volna, hogyan csinálhat ilyet 1 olyan ember aki nap mint nap ad fel cuccokat postán. Mindenki tudja, hogy basznak rá, nem vigyázz rá senki. Azért még szeretem az Ebay-t, de ezek után, minden kis dologra fel fogom hívni a figyelmét a precíz németeknek, hogy is kell ezt csinálni, hogy kevesebb legyen a gond.
De az nem indult be, bebikáztuk és ahogy a fékre léptem a féklámpától leállt, hiába indítottuk el megint, mindig leállt, kapott egy másik akksit egyből jó lett vele.
Tényleg egy gyári akksi meddig bírhatja egy a8-ban?
Nekem még gyári akksim van és még mindig bírja, az autó 5 éve megvan és ha a gyártást nézzük akkor további közel 2 éves tehát lassan összesen 7 éves az akksi benne és még jó, ilyen se volt még soha egy autómban sem.
Ma voltam Agárdon és azért el kell mondjam hogy az a8 az a8, olyan szépen megy autópályán hogy le a kalappal, próbáltam finoman menni csak 180-al néha picit alatta, finoman visszagyorsítva, meg a városon átkelés és az átlag csak 12,5L volt ami nem rossz.
Visszafelé eléggé esett az eső, vízfüggönyt húztam rendesen de szépen fogta a gumi az utat nem úszott meg egyszer se, azért a vége felé inkább lassítottam 160-ra nehogy mégis megússzon de nem szerencsére.
pedig ezt a gumit 14e km-nél rakták fel gyári akcióban cserélték, most van benne pár km híjján 60e km igaz téli is volt közben de elég tartósak ezek a michelin ps2-ők mert legalább 30e már van benne és megmértem 5,5mm minta van a gumikon.
Már alig várom hogy legyen új D4 S8 pár éven belül normális áron, mindenképpen azt veszek, mert a turbós tud keveset is enni de megy ha kell. Addig meg elmegy ez is, most hibátlan leszámítva azt a kis kotyorgást rossz úton ami jobb előről jön, de majd csak megoldódik az is.
Menet közben derülnek ki ezek a dolgok igazán, elkezdtem megfigyelni a hibát, mindenre figyeltem, menet közben nem volt dudám se, az ablakok nagy nehezen mozdultak meg, a hátsó lámpám bal oldalt sokkal halványabban éget mint a másik, és gázadásra villant csak fel. Az indexem pl: csak akkor működött ha kis gázt adtam, de akkor is max 10 másodpercig :( A tolatás dettó... a fék lámpa a két hátsó tolatólámpa működtetése sok volt neki ezért állt le a gép, a trafóknak már ez kevés volt... előre meg azért nem tapasztaltam mert mostanában este nem vezetem és kint meg menet közben kapcsoltam fel a xenonokat mikor ment a generátor... de ma ment a xenon megálltam a lámpánál és indexelni akartam... erre leállt na ott világosodtam meg h az index és a lámpa már túl sok :)