Az lenne a kérdésem, hogy a magazinba (totalcar) hogyan, milyen módon lehet írni a szerkeztőknek, van folyamatban egy feljelentésem, ami tanulságos lenne a jelenlegi, újabb típusú DLR-el felszerelt (főleg Skoda) autótulajoknak.
Gyakorlatilag egy új módszere a huszároknak arra, hogy hogyan szedjék be a kiadott kvótát a költségvetésbe, hasonlóan az EÜ doboz botrányhoz... Hozzáteszem, teljesen jogtalanul, hazugságtól sem visszariadva tesz izt a szerv, de most ráfaragnak, na ezt szeretném megosztani minél több emberrel.
Van egy régi kocsim (forgalomból idiglenesen kivont nem járóképes) és szeretném A. pontból (BP) eljuttatni B.pontba (vidék) és ehhez kapcsolódva szeretnék kérdezni. (még nem olvastam teljesen utána gondoltam először itt próbálkozok..) Ha bérlek egy utánfutót és arra felpakololom, a vontatott autó és a húzott autó trélerrel együtt nem haladja meg a 3500kg-ot, akkor B-s jogsival is megtehetem ezt vagy mindenképpen kell a BE-s kiegészítő hozzá? Ha igen autópályán vagy bárhol mehetek vele és semmilyen engedély nem kell hozzá? Ennyi lenne, sűrsős mert megszűt a tárolási lehetőségem és így lehet a leggazdaságosabb kihozni, egy szállítási díj a kocsi jelenlegi értékéhez közelítene..
Sziasztok nem teljessen ide vág a kérdésem de hátha tudja valaki a választ! Az autó amit megvásárolnák, kistehernek van vizsgáztatva! A következő műszaki vizsgán szeretném személy autónak vizsgáztatni. Hogy lehetséges ez és milyen költségei vannak? Tisztelettel: Kovács Sándor Attila
Az igen. Az élet kegyetlen tréfamester. A kolléga biztos nem látta a videoklipet, mert akkor tudta volna, hogy ez a szám nem autóval tanít meg repülni. :-)
Ezt azér nem kellett volna. Mikor kolléga lerepült az útról egy jégborda közreműködésével, bukfencezett vagy tizet majd nagynehezen megállt, épp ezt hallgatta. Azóta nem kedvence a szám. :)
Nem engem kell meggyőzni, hanem az ex-slágerrádiós hallgatóságot megörökölt Neo vezetőségét. Attól tarthatnak (szerintem nem alaptalanul), hogy a Bumerángon kitenyészett hallgatóság nem lenne rá vevő, túl magasan lenne egynémelyeknek a léc. :-)
Ez a rohadt nagy baj. Oké, két órában nem is, de egy órás verzióban szerintem nyugodtan meg lehetne játszani. Ebből az időből lejön a zene meg a reklám, a maradék kitöltése meg gyerekjáték, annyi különféle oldala, aspektusa, részlete van az autózásnak, a közlekedésnek.
Tudja valaki, mikor (melyik napokon, hány órakor) hallható Karotta és Winkler műsora a Neo FM-en? Belehallgatnék, de a honlapjuk olyan rohadtul informatív, hogy semmiféle műsorrend nincs rajta.
Miért "alázza" a gumidoktor a Hankook gumit a Michelinnel szemben, talán mert az origo teszten első lett?? És még a szeretett Pirellit is megelőzte??!!
Lesz még valaha normális totalcar (winkler-karotta-féle) vagy ez az erőltetett, érdektelen nyomiság várható hosszútávon, mint amit ma adtak?
Kedves szerkesztők, az egyik kedvenc műsorom volt a totalcar, az igazi "bezzeg" a kertévés-giccscelebes butítások között, de ez az adás egy nagy nulla volt.
Aki álpoénos garázsgányolást akar nézni, annak egy átlagos kábel előfizetéssel is heti minimum két tucat hasonló műsor a választék, ennél picinykét jobban elővezetve.
Szégyen - eddig egy rendes oldalnak gondoltam a totalcar - t (amolyan kedvencféle volt), erre a tesztek között, ugyanabban a formában elhelyeztek egy reklámot (Hilux). Értem én, hogy mindenki pénzből, meg reklámból él, de ha ennyire eladják magukat azt csak éjjeli pillangós szavakkal tudnám méltatni... Vagy ennyire rosszul ment, hogy ilyen lépésekre kényszerülnek?
Szia! Nem lehúzni akarom az X5-ös BMW tesztjét de egyszerűen meguntam és nem néztem végig, szerintem nem kellett volna a kályhától elindulni, meg nem értem miért kevertétek bele a középkategóriát ha egy luxusterepjáróról szól a videó?! Összehasonlításból megnéztem a Swift tesztjét is nekem az jobban tetszett mert sokkal többet mondott, volt benne elegendő értékes információ (mondjuk lehetett volna még mit mondani) a kocsiról, de legalább nem volt hosszú lére engedve, persze mondjuk kérdés, hogy mi a cél... autótesztelés vagy pisztolyos bohóckodás :).