Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Én konkrétan azt a Webert nem ismerem, de a Solexen a membránnak ha kicsit megnyomod a karját, akkor a gyorsító fúvóka porlassza a benzint az 1-es torokba álló motornál is. Gondolom azon a Weberen is hasonlóan van. De nekem ilyen torpanásnál mindig a főfúvókával volt gond, az 1-es torokéval. Elég rendesen el tud benne kolbászolni vmi kosz, ami aztán gondot okoz rendszeresen. Kompresszorral kell átfújni lehetőleg.
Írtam Neked mailt, arra a címre amit lennebb említettél, az azami@freemail.hu -ra.
Helló! Kipucoltam már nem egyszer, de ugyanazt csinálja:( A membrán a karbiban lévő? Az elvileg jó, de a franc tudja. Hogyan lehet ellenőrizni? Üdv! Feri
A porlasztót felújítani nem tudod? Ha hirtelen gázra torpan, akkor a gyorsító fúvóka membránjával lehet baj. De az is lehet, hogy csak ki kell pucolni.
Ha tudsz valahol karbit, akkor légyszi szólj nekem is! Hirtelen gázra fullad.... Az elektromos cuccokra tudok egy gyógyírt. BX komponensekkel helyettesítsd (S1). Nekem is így van megoldva. Egy az egyben ugyanaz! Ha kell nekem van BX elosztó, jeladó..... Üdv! Feri
Picit beleolvastam a fórumba, visszamenöleg a "melyik is a cápa" vitáig, és láttam hogy némi problémával küzködtetek az "adatáramlást" illetöen. Mintha olvastam volna valami FTP-röl, de gondoltam ez segit: www.yousendit.com minden halandónak elérhető, és szerintem egysszerüen kezelhetö, igaz picit lassú a feltöltés. Amugy aszittem hogy BMA-ról volt szó nem BMX-röl, de mind1 : -)
A napokban veszek egy 1.3-as GSA motort, amihez nincs meg a porlasztó és a gyújtásalkatrészek. Tud valaki ilyesmiben segíteni? Akár valami jó bontós tippel? Az 1.3-as motorokon csak Weber karbi volt, vagy volt olyan is amit Solex-el gyártottak? A gyújtáshoz pedig a legfontosabb a jeladó az elosztóval lenne, mindenképp az elektronikus. Nem szedett szét valaki egy motort mostanában:) ?
Itt van az említett CX-ről a link. http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=229172&command=ugras&screenwidth=800&data=YTo3OntzOjc6InJlc3VsdHMiO3M6MzoiMTAwIjtzOjk6ImthdGVnb3JpYSI7czoxMToic3plbWVseWF1dG8iO3M6MjoicTEiO3M6MzoiMjEwIjtzOjI6InEyIjtzOjI6ImN4IjtzOjEzOiJvcnN6YWdfa2VyZXNvIjtzOjE6IkgiO3M6MTI6IndoZXJlX2tlcmVzbyI7czoxNDM6IiBXSEVSRSBha3Rpdj0xIEFORCBneWFydG1hbnlrb2QgPSAnMjEwJyBBTkQgdGlwdXNrZXJlc28gTElLRSAnJWN4JScgQU5EIG9yc3phZ2tvZCA9ICdIJyAgQU5EIHZhbHV0YW5lbWtvZCA9ICdIVUYnIEFORCBrYXRlZ29yaWEgPSAnc3plbWVseWF1dG8nIjtzOjExOiJzY3JlZW53aWR0aCI7czozOiI4MDAiO30=
Ricsi! Nem sajna nem sikerült megegyeznem a tulajjal. Pedig beszámította volna a 2CV-t 40-be.... Viszont van egy CX a hasznaltauto.hu -n, 150-ért. Tudtok róla valamit? A videót nem tudtak megnézni vagy leszedni?Mert ha csak megnézni, akkor küldök hozzá való codec-et.
Gsdriver! Megjött a csomi! Nagyon szépen köszönöm!!! Te egyszerűen szikével formáztad tetszőlegesre vagy egy általam nem ismert módszerrel?
Vágom mostmár! Nekem a kombi tetszik nagyon. Olyan hullaszállító fílingje van. :) Azokat a videókat nem tudtam megnézni amit a múltkor küldtél. Valami GSA-s vonatkozása volt. Ja! Vettél egy XM-et?
Haj! Eladó az enyém is (többek között) TRD T1 1986. Mihaszna is árulja az övét (asszem), GTI T2. Az enyém igazi igásló 7 alatti fogyival, minden műxik rajta aminek műxeni kell. A Mihasznáé állat. Arról kérdezd őt! :)) Vigyázz a CX-vel, meg lehet tőle hüjülni! Csak kellően deformált fejű embereknek való. :))
elég meggyőzően néz ki a krómcsík. kifejezetten jó. :) A 145-ös a gyári méret úgy tudom. Különösebb probléma nélkül rendelhető a normálisabb gumisoknál.
Most, h. nézegetem a GS-edet elfog a sírás. Hogy lehet ilyen gyönyörű állapotba hozni? Fantasztikus!!! Na, nem alélok tovább. :)
Hővel nem kezelted feltételkor? (lehet, h. h*lye kérdés) Az eredeti díszlécre tetted fel vagy gyártottál hozzá másikat? Ugyanis nekem el vannak törve :(
2. ilyen a két ajtó között, ahol mikroszkóppal is tökéletes:
3. és ilyen az első ajtó ívénél, ahol az illeszteni kellett:
A munka elvégzése alapvetően 4 kezes!!!, azaz egyedül ne vágjatok bele, mert ronda lesz, a díszléc ugyanis a látszólag egyenes szakaszán is diszkréten ívelt!!!!
Nekem is "ikszbéhármam" van - az gyárilag alufelnis volt 1983-ban mikor 2300Ft-ért megvettem. :) Azóta az alufelnik persze már elnyűvődtek, és most magyar acélfelniken fut. A GS után ő a másik kedvenc járművem. És jól tartja az árát is szerintem ma legalább 2x annyiért el tudnám adni, mint amennyiért akkor vettem ...
Na sziasztok. Mindjárt teszek fel képeket a krómfóliáról.
A GS először Michelin ZX 145x15-tel jött ki. Később (nem tudom a pontos évszámot)megszűnt a ZX gyártása. Helyette jött a ma is kapható XZX 145x15 (15-20e között). Ha véletlen nincs kéznél, hát rendelni lehet, mert beletartozik a Michelin Classic Tyre csoportba, azaz nem szűnik meg a gyártása. Figyelmes szemlélő észreveszi a kicsit megváltoztatott mintázatot. Az eredeti ZX mintát meg a Barum örökölte meg. Ők 155x15 gumikat gyártottak anno. Szükségtől azt is lehetett használni, én egyszer nagy ínség idején átmenetileg rájuk szorultam.
Ezen kívül 145x15 gumikat az hiszem még a Firestone is gyárt.
jólvan már megilyedtem. akkor nem vesz senki BM*-ét. De ne feszegessük a pofonládát mert még ráfázunk. :) Érdekelnek a képek a krómcsíkfelujjításról. Bár ez legyen a legkisebb baj. Meg az alufelni. Egyenlőre lényegtelen, elmegy acélfelnin is. Még jó hogy lehet biciklizni... Azzal járok dolgozni. :) Nekem így hirtelen nem nyerte el a tetszésem. Nekem is van ötletem azt megvárjátok?