Simicskó fogja ellenőrizni a felettünk repkedő gépeket,pontos listát kell készíteni 896-ig visszamenőleg kik használták a magyar légteret beleértve a sas,sólyomféléket és a griffmadarakat.
Hááát... ezt nem tudom, hogyan gondolja kivitelezni, mert az csak a hívei körében elfogadott nyelvvizsga, hogy csak bepucsít és már nyalják is magas csapásszámmal...
Szerintem simán mexavazzák, csak szólt a JEL: Min-den-ki fus-son még egy kört!
Amúgy teccene, ha Kecskeméten fölemelnének a betonról egy járőrt és leszállásra kényszerítenének egy C-130-ast, hogy ellenőrizzük a rakományt, tessék mutatni leltárt, meg néhány katonát se engednének tovább, mert a helyben elvégzett Szondi-teszt alapján ezek túl agresszívek, és még támadnának, így véderőként nem alkalmazhatóak...
:-)
Lehet, bár nekem Bástya elvtárs fontoskodása is eszembe jut.
Csak az a gond, hogy mi itt jól elviccelődünk, ezek meg olyan Nato határozattal kekeckednek, amit már mindenki megszavazott.
De sebaj, szerintem megoldódik akár nélkülünk is - csak elég ciki így.
Kovács László azt mondta, hogy két verzió lesz hétfőn :
- OGY határozat hivatkozással a Nato határozatra
- OGY határozat a Nato határozat teljes szövegével
Meg már kérik az ország felett áthaladó gépek repülési tervét, rakományjegyzékét, ilyesmiket. . Úgyhogy a légi repülésirányításban is adhat JELzéseket.
Engem egyre inkább Moldova Jascsák mesteredzőjére emlékeztetnek, aki tudvalevőleg mindenbe bele akart szólni... :-)
Maj'csak figyeld meg, a mozdonyokra is kell légiutántöltő csonkot szerelni, mert aszongyák majd, hogy jó, átmehetnek, de nem állhatnak meg a vonatok, és ezért majd helikopterekről kell az üzemanyagot tölteni... Meg még azt is kikötik, hogy a szemaforokon csak a JEL adhat jelzéseket...
Ha azt képzeled, hogy így, ilyen stílusban tisztíthatod, erősen tévedsz.
Ez a fogatlanozás pont olyan szegényes gondolkodásra vall, mint Schmitt M. szemének világára hivatkozni.