A "Hahu"-n olvasom: eladó honda st 1100 bitubo hátsó hajtómüvel. Mi ez a bitubo hajtómü és miért jó vagy jobb mint az eredeti?A google nem sok mindent ad róla,azt is ipari gépekre vonatkozik.Előre is köszönöm,ha valaki felvilágosít!
Üdv. Kawasaki GPX 600R 1998 évjáratu motorom van. Tegnap hazafelé gurultam,mikor két henger leált és vele együtt a fordulat szám mérő sem ment !!! Haza gurultam nagyon lassan és átnéztem de semmi szokatlant nem találtam ... Ma reggel indult és mentem is vele 20km de semmi hiba ... Esetleg valakinek van ötlete ??? 33.000km van a motoromban, újjonnan vettem. Előre is köszönöm a válaszokat. SZÉLES UTAT MINDENKINEK.
Dickies szakboltban vettem Protektoros bakancsot 11 és fél ezerért. Van választék csizmából és bakancsból is és az árak legtöbbször bőven 30 alatt vannak. Persze ha "menő", divatos cuccot akarsz, azt azért ne ott, vagy ne ilyen áron keresd. :-)
Kinek-mi? Nekem van ez is, az is, igaz, a bőroverált szinte kizárólag pályán használom, arra is vettem, oda nekem sokkal kényelmesebb, mint a 2részes. De pl túrázni meg inkább a 2részes, mivel ha megállsz, le tudod venni a kabátot, nem nyűg benne mozogni. De városba, "közlekedni" az 1részes teljesen felesleges baromság.
Alkatrész-ügyben ZöldI-t keresd a motor-robogós topicon, sztem ő mindent beszerez.
Az esést sosem tervezzük, az jön magától. Mindegy, hogy mennyit mész, 20m is elég lehet a bajhoz. Vegyél olyan cuccot, amiben biztonságban érzed magad.
A külföldi vásárláson én is gondolkodtam, de sajnos nem tudok olyat aki kijönne velem. És lenne egy talán buta kérdésem:
Csak kisebb távokat motorozok tehát a városban á-ból b-be és vissza, illetve (bár tudom, hogy ez nem rajtam áll de amit tudok megteszek érte) nem tervezek sok esést, pontosabban egyet sem:D, de az viszont igaz,hogy mindíg magasszáru cipőben vagyok ha felülök a motorra. Ez esetleg elegendő vagy így isérdemesebb beszerezni 1 jófajta lábbelit?
Illetve ha esetleg alkatrész ügyben (blokk, tömítések) tudnál adni valami tippet neked is megköszönném.
Bécsben a louisban nemrég 49 EUR-ért vettünk akciós cordura gatyát protektorokkal. Ott is, meg a Heingericke nevű boltban is érdemes körülnézni. Keresd a honlapjukat, böngészd, regisztrálj, stb. - kapsz bónuszt meg akciós kuponokat.
Ha ketten-hárman összefogtok, már megéri az üzemanyagköltséget.
Én bőr túrabakancsban motorozok, ki nem állhatom a motoros csukákat, de az is 60e Ft volt.
Mindenképpen magasszárúban legyél, saját tapasztalat, hogy egy esést mindegyik kibír (mindig a bokádon landol a motor. Mindig, kivétel nélkül). Dobtam már ki cafatokra szakadt magasszárú cipőt, de a bokám néhány kék folttal megúszta. Protektoros bakancsban az sem lenne.
Köszönöm a tippet és a segítséget. Megnéztem az oldalt, szerintem valami jó akciót fogott ki a haverod, mert a legolcsóbb cordura nadrág is 35e volt. De azért még nézelődök hátha szembe jön valami jó akció. Bár nem hiszem, hogy a 2részes full protektoros bőr ruha 60e pénzért (mert színhibás, de nekem tetszik így is) lesz jobb:)
Esetleg alaktrészkeresésben (budapesten) tudsz tippet adni?
92' kawasaki zxr4
Az utcai ruházat kb a földetérés pillanatában fog cafatokra szakadni rajtad, mivel nem arra tervezték, hogy métereket, vagy 10métereket csússz az aszfalton. És utána hiába van a protektor rajtad, a közöttük szabad bőrfelület igen komoly sérülést fog szenvedni.
Ha nem tetszik a perforált bőr, vegyél egy cordura (speciális, nagy kopásállóságú textil) szettet, olcsóbb is, kivehető bélése van, némelyiknek hőtükrös, vannak szellőzők rajta, hogy nyáron se fulladj bele. És ugyanúgy tele van protektorral, véd a hidegtől, esőtől, széltől és persze az eséstől.
Ha nem nagyon van zséd, nézz körbe a SuperZone-ban, náluk Madif és még vmi másik márkájú textilcuccok igen olcsón (értsd: haver vmi 30e körül vette a szettet) szoktak lenni.
A csizma nem létszükséglet, de gyorsan rá fogsz jönni, hogy mégiscsak kell, szerintem abból is lehet olcsót szerezni, olyan 30e körül, ami a tornacipőnél lényegesen több védelmet ad. De minimum egy bőrbakancs ajánlott, azt se úszod meg sokkal 30alatt.
Itt az újabb motoros szezon, lenne hozzá kérdésem is:D
Igazából ruházat-védelem a téma.
A Kérdésem az az, hogy most pl kinéztem a shoxban 1 elég jó áron lévő komplett ruhát, viszont elgondolkodtam h mi van ha mondjuk a különböző protektorokat veszem csak meg? Szerintem ugyanannyit védenek, JAVÍTSATOK KI HA TÉVEDEK!
A ruha amit kinéztem bőr ruha, viszont nekem nem tetszik benne hogy nagyon sok a perforált rész rajta a szellőzés miatt és attól félek h fázni fogok benne, így jött az ötlet h akkor ha már ugyís kell még 1 réteg akkor mi lenne ha inkább protektorok lennének csak rajtam meg kényelmes utcai ruha.
A másik ez inkább hiúság meg pénztárca kérdése, motoros cipőt/csizmát egyenlőre nem tervezek beszerezni és a full bőr ruha anélkül szerintem elég hülyén néz ki.
zxr 400 de amúgy én is ezt találtam. Viszont beírtam neten és kidobott 1 csomó olyat, ami ránézésre sem megy bele mert pl ugyanazon az oldalon van mindkét polaritása. Zselés kontra savas versenyben egyértelműen a zselés a jobb?
A mostani akkud oldalán lesz valamiféle betü-szám kombináció, ami az adott akku típusát (méret, polaritás, teljesítmény, stb) határozza meg. Ha ezt megtalálod, ugyanilyen jelűt keress, az jó esz bele tutira.
Köszi a tippeket. Egyik sem, eltört az akksi áramszedője, épp csak tartotta 1 hajszálnyi rész. Új akksi kell bele. Azt hogy tudom megnézni, hogy ha beírom a paramétereket pl.: 12V 9ah zselés akkor az jó-e a motoromba?
a ZX sorozatok 8főleg a korai szériák) szeretik összegyűjteni a benzinből kiváló dszuvát a hideg, téli leállás alatt. érdemes levenni és kitakarítani a karbit.
hogy legközelebb ne érjen ilyen meglepetés, érdemes leengedni és tavasszal újra feltölteni a karbikat - valahogy így kell...