Olyan mintha a benya a kipuffban égne el,de tuti nincs beállítási gond.több ilyet láttam már főként suzukikon,de egy megánosat sikerült elkapni piros lámpánál és amolyan ablakon át dumáltunk kb fél percig de márkát ő sem tudott mondani.
ezért érdeklődöm hogy hátha tud vmi mondani egy elérhetőséget vagy márkát :)
Szevasztok! 1 kis egítséget kérek kipufogó ellen....:) Alfa 147 1.6TS első katalizátor zörög (ami a leömlőben van). Ennek javítására lenne szükség + 1 rozsdamentes hátsó duplacsövű sportdobra. Köszi: Intruder
sajnos lamella végleg bezárta a műhelyét, ezt én is az akkor még élő telefonján tudtam meg :-( Menj át a másik kipufogós topikba, capri-3 is nagy mester, vagy akivel együtt dolgozik és az elérhetőségét is többször beírta: Karkus Tamás (Auspuff Bt), 405-4065
C-s mercedesre mit tudnál ajánlani? a tervem, hogy a gyári dobok maradnak és azokat kellene foltozni. Ezenkívül dupla ovál vég kellene, ha van Sebring jellegű... tudnál szerezni?
Melyik művelet mennyibe kóstál? A telefonszám már nem él ami fenn volt itt, egy női hang szerint már megszűnt...
Lamella: korábban láttam suzura hátsó sportkipufogó dobot véggel. Érdeklődnék , hogy felszereléssel mennyi és milyen végeid vannak, vmint merre vagy található?
A kérdésem a következő lenne: Van egy 1300ccm-es Wartburgom.Még régebben voltam nálad hátsó sportdobért , de idő közben úgy alakult , hogy az egyik ismerősöm eladta a Wareszáról a sportdobját és megvettem.Most viszont egy középdobot szeretnék mert azt hallottam , hogy sok a Waresz első dob folytása.Mennyiért csinálnád meg a 50es középdobot + a felszerelését?A hátsó dobba 50es cső megy(bele van heggesztve).Az az elötti cső valamivel, kissebb azt hiszem 43-as.Szóval a leömlő maradna meg utána az Y cső és onnan jönne a cucc.
egy E36 325i BMW-re kellene nekem hátsó dob valami szép dupla véggel. Nagyjából mennyi lenne pénzben és időben? Merrefelé vagy megtalálható, lehet hogy jobb lenne ha kivinném a gépet megnézni.
A segítségeteket/véleményeteket szeretném kérni, amint olvastam, vannak hozzáértők a topikban. Előrebocsátom, hogy a gyengébb idegzetűek készüljenek fel a legrosszabbakra:)))). Egy 1.8T 20V motorhoz gyártott sportkipufogót (gyári két dob +vég) szeretnénk felrakni egy "katalizátormentes", megpiszkált 1.9 TDI-re. Ami engem igazán érdekelne: jó ez a motornak? Ha jól tudom, a benzines sportkipufogóknál nagyobb fojtást eszközölnek, és kicsit vicces lenne, ha a sportdobbal (valószínűleg csak a hátsó dob lenne felszerelve) teljesítménycsökkenést érnénk el. A hangja annyira nem lényeg, csak ne legyen riasztó! :)
Szeptemberben csináltad a kocsimon a dobot (piros Bmw dupla kocka) és eléggé elkezdett rozsdásodni ! Kérdésem Mit lehet vele csinálni? Nem akarom ,hogy 1 év alatt tönkremenjen. kipuf
Minden igaz lehet és mindennek az ellenkezője is! :)
Ha a bmw-s objektíven mérte az eredményeket, beavatkozás előtt és után is és ezt többször /háromszor/ megismételte, ezt dokumentálta, akkor igaz és nincs okom vitatkozni vele.
Seggel nem lehet gyorsulást "mérni"! Fogyasztást sem "utcai" körülmények között!
Egy külföldi lapon olvastam, hogy egy BMW E39 M5 tulaj 1,5 literes fogyasztáscsökkenést tapasztalt miután sportkipufogót rakott fel, mellékesen a gyárilag sem túl gyenge gép még virgoncabb lett.
Létezik, hogy a folytás felszabadításakor a fogyasztás is csökken nem csak a teljesítmény nő ?
Az eredeti cikk:
<FONT face=Arial,Helvetica>"Last sunday we compared an E39 M5 stock and an E39 M5 with performance exhaust (both without speed limiter, naturally). In acceleration the car 2 (with performance exhaust), was better, around 1.0 sec from 40 km/h to 260 km/h, in top speed they where equal: 6400 rpm in 6th gear = 294 km/h (182,6 mph). Sorry no brake contest because we know about the weak brakes of M5 in stock version... <FONT face=Arial,Helvetica>Consumption of the car 2 is 1.5 L/100 km less after installing the exhaust, surprise surprise! To reach the goal of emission standards they had to make big concessions to the back pressure of the exhaust, which influences the power output and fuel consumption dramatically..."