Én kb fél évet szívtam 1 hyunday matrixal mert a nyomásszabályzó szelep tönkrement benne és a 20.szerelő jött rá mi baja volt.Most meg valami drága szivattyu szar.
Kösz a választ. A többit beszéljük meg a Fusionos topicban. A legnagyobb kérdésem az, hogy mikor szállítják végre az autót? A 10-12 hétből 8 már eltelt, jöhetne már...
Nekem Ambiente 1,4 benzines van, 1000 km-re az átlag fogyi kb 7 liler 1/2 város-1/2 országut, jellzem visszafogott tempoban :-))
Kényelmes darab, bár én nagy termetü vagyok /190 cm/ de sajna a háttámlát nem rám szabták :((, persze ez csak ugy 100 km után venni észre, probauton nem.
A 80 lóerő szerintem éppen megfelelő a kasznihoz, már persze ha nem versenyezni akar az ember. Hátul i kényelmes, a magyar utakat jól birja, elég feszes a rugozása, a motor kicsit gurgulázó, idönként kicsit traktoros hangot ad, egyébként nagyon pörgös. A váltó az nagyon jó,/manuális/ gondolom az autómata is jól szuperál. Könnyen manöverezhető, és nagyon jó a kilátás az autóból minden irányba. Nagyábból ennyi, ha más ra is kiváncsi vagy várom kérdéseidet
Szia!
Kifejthetnéd bővebben is! Amúgy a kérdés eldőlt: febr. 1-jén megrendelt a család 1 Fusiont 1.4 aut. váltóval. Talán április közepén-végén lesz belőle valami:-(
Nekem a Matrix jobban teccik. De látom a Ford sokkal olcsóbb.
A Hyunday diesel-e új, meg saját... én azért jobban bízok a PSA-Ford Tdci-jében. Meg azért ez legalább 4 hengeres, a Hyundai-é meg csak 3. Valszeg jobban is kerreg, és az utasteret is jobban zavarja.
En egy 1.5 crdi matrixot hasznalok es nagyon meg vagyok elegedve vele, tagas, keveset fogyaszt, nagyon kenyelmes, hatul meglepoen nagy a labter es semmi baj nem volt vele ezidaig. nagyon kellemes konnyen vezetheto csaladi auto. ja es pininfarina tervezes. en csak ajanlani tudom.
A kinti tapasztalatok szerint a Fusion nem megy a Focus eladások rovására. Ez tényleg szabadidőautó/családi autó/városi terepjáró fúziója. Innen kapta a nevét is.
Igenjó családi autó lesz ebből a Fusionból. Olcsóbb mint a Focus, de legalábbis egyárban van vele. Viszont szabadidőautós a külseje, kicsit terepjárós is, mivel emelt hasmagasságú. Szép nagy a csomagtér, lehajtható űlésekkel 2 méter hosszú cuccot is lehet szállítani vele ha kell. Anyósűlés asztallá hajtható.
Köszönöm a válaszokat. Sejtettem, hogy nem sok tapasztalat lesz a kocsikkal kapcsolatban. A matrixban a csúsztatható hátsó üléssor tetszik, nagy lábteret lehet vele csinálni.
Focus:
Ezek szerint a Fusion is a bevásárlókocsik népes táborát fogja gyarapítani?
Óóó nincs még tapasztalat, viszont nagyon keresik ezt a Fusiont, rengeteg az érdeklődő. Gyors statisztika: 30 körüli 1-2 gyerekes családanyák(!) keresik, akik átlagon felül tájékozottak az autókról.
Köszönöm az eddigi hozzászólaásokat, és újabbakat várok. A Matrix 82 lóerős, de kicsit lassabban gyorsul (papíron), viszont 3 év a garancia. Még vagy 100 szempont felmerült, de ezeket most nem írom le, mert drága a net. Néztünk még Kalost, Thaliat, Cliot, Puntot, de azok kiestek a rostán (elsősorban alacsony építésük miatt).
C. Berlingo-t nem néztünk, de Pug. Partnert igen, ami tudtommal ugyan az. Alacsonnyabb az aljuk a fent említett 2 típusénál. Nálunk fontos a kocsi hasmagassága, mert kb. 20%-ban gödrös, rosszabb minőségű földúton is használnánk. A Peugeot-nak van egy speciális, magasított változata, ami jó lenne, de az meg már drágább.
Ja és elfelejtettem a nyitásnál említeni, hogy ABS és klíma mindenképpen kellene.
Az itt a kérdés, hogy melyiket válasszuk? A családban felmerült, hogy a közelebbi jövőben vennénk egy viszonylag magas, takrékos (dízel) kocsit. Ezek a fő szempontok. Évi várható futásteljesítmény: 40.000 km. A márka nem számít, csak a megbízhatóság, praktikum ár-érték arány.
Kb. azonos felszerelséggel az áruk:
Fusion: 3,8 M Ft 1.4 TDCI
Matrix: 4,2 M Ft 1.5 CRDI