Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Csundis1979 Creative Commons License 2023.12.12 0 0 14529

Sziasztok. Segítségre lenne szükségem. Vettem egy 7018B típusú kínai fejegységet. Az autó egy Citroen c3 kisautó. A gyári csatlakozójára kötöttem. Működik viszont a gyújtás levétele és a kulcs kihúzása után 1 perc múlva gondol egyet és bekapcsol. Valaki tud érdembeli választ adni mitől lehet ez? Köszönöm 

pásztorkutyaterel Creative Commons License 2023.08.25 0 0 14528

Köszi !

Előzmény: FeZ_ (14527)
FeZ_ Creative Commons License 2023.08.25 0 0 14527

Kérdezd meg itt:  

 

 

A képen az elérhetőségek látszódnak, a házszám is, az utca meg Erdőhegy utca, XXII. kerület. 

Vagy automuszer.hu   Ez alapján vagy elköltöztek Érdre vagy mindkét helyen megvan a műhely. 

 

Aztán van még az autodigit.hu , ott is érdeklődhetsz !

 

 

Előzmény: pásztorkutyaterel (14526)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 2023.08.25 0 0 14526

Üdv , érdeklődnék tőletek . Van  a lányomnak egy 2008 C3 1.1 és úgy néz ki a motorvezérlő meghalt benne  . Tudtok-e olyat aki ezeket a vezérlőket javítani tudja, avagy ha venni kell bontóban melyik típusszámnak kell megegyezni ahhoz ,hogy esetleg immó átprogramozással használható legyen . Néztem ,de sajnos pont avval a típusszámmal egyet sem találtam .  Bármi előremutató megoldás érdekel . Válaszotokat előre is köszönöm József .

Vasti Creative Commons License 2023.07.23 0 0 14525

...mert spóroltak autónként 1€-t, meg 1 percet, és ha lehet, akkor spórolni kell: mert 10.000 autónál ez már 10.000€, és 10.000 perc ;-)

Előzmény: gun111 (14523)
FeZ_ Creative Commons License 2023.07.23 0 0 14524

Szegeccsel ?  ;-)

Az is lehet, hogy ilyesmi lemezanyával is megfogatható, ha szerencséd van.

 

https://www.szerszamkell.hu/bgs-8114_lemezanya_es_csavar_keszlet_170-reszes_35497?gclid=EAIaIQobChMI_fyohrmlgAMVuJlmAh15Bw1ZEAQYAyABEgLXz_D_BwE

 

Előzmény: gun111 (14523)
gun111 Creative Commons License 2023.07.23 0 0 14523

Gondoltam rá, de utána hogyan fogassam majd vissza normálisan?

 

Nem is értem, h miért szegecselték anno oda, csavarral emberibb megoldás lett volna... :)

Előzmény: FeZ_ (14522)
FeZ_ Creative Commons License 2023.07.23 0 0 14522

Fúrógép ? 

Előzmény: gun111 (14521)
gun111 Creative Commons License 2023.07.22 0 0 14521

Sziasztok!

 

Visszaolvastam kb. 10 évre visszamenőleg, de nem találtam megoldást erre:

 

Sajnos engem is utolért a jobb első ajtóhatároló törése. Vettem egy másikat, lebontottam az ajtókárpitot, de sajnos a hangszóróm szegecselve van, amit ki kéne venni a határoló cseréjéhez. Ilyenkor mi van? :)

 

Köszi a segítséget!

FeZ_ Creative Commons License 2023.06.14 0 0 14520

Ne keresd az index relét, mert az nincsen ! (illetve van, de nem külön, hanem egy vezérlőpanelben van benne - a BSI-ben)

Én megnézném diaggal is, de van esély rá, hogy a kormánykapcsoló egység hibája miatt csinálja. Ha mégsem, akkor a BSI (utastéri biztosítéktábla) a következő tippem. (a kizáráshoz kellene a diag illetve egy alvázszám, mert azért volt pár fajta C3, pár fajta kapcsolással)

 

Előzmény: Szeitli Imre (14519)
Szeitli Imre Creative Commons License 2023.06.14 0 0 14519

Próbáltam. :/ Cseréltem, nagyobbra is. Több helyen azt írják, rossz a relé, de azt meg nem találom. A motorházban van egy relé doboz (amit nem látok) ott kattog a mikor kapcsolok világítást, meg mindent, de az index nem. Az csak a kormánynál kattog.... Komolyan ágyban kapok. 

Előzmény: Dorien- (14518)
Dorien- Creative Commons License 2023.06.13 0 0 14518

Biztosíték?

Előzmény: Szeitli Imre (14517)
Szeitli Imre Creative Commons License 2023.06.13 0 0 14517

Sziasztok!

Van egy 2002 gyártású Citroen C3am. Napokban elkezdte azt csinálni, hogy indexeléskor csak 2-3 másodperc után kezd villogni a index. Néha olyan is van, hogy csak a rossz irányba villan kettőt, és után kezd a jó irányba. Valaki tudna segíteni, hogy mi lehet a probléma? Ha az elakadásjelzőt benyomom, az tökéletesen működik. Előre is köszönöm a segitséget! 

Dorien- Creative Commons License 2023.06.08 0 0 14516

Sziasztok! Egy kis segítség kellene:
Citroen C3 lassú tempóról való gyorsításokra belül sípolgat, valamit jelez. Mi lehet ez?

Eddig azt hittem, hogy a hátsó zár hibáját jelzi, de az most már zár rendesen.

2003, 1.4HDi 16V 90LE, tempomat, napfénytető, digit.klíma, stb.

Puska922 Creative Commons License 2023.03.19 0 0 14515

Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni, hátha valaki találkozott már ilyen hibajelenséggel. Az alany egy 2003 as 1.1 C3. A hiba indítás utan egyből villan a check engine a motor össze-vissza jár. A hibakódok pedig üzemanyagrendszerre vonatkoznak, mikor melyiket dobja be. Hibakódok: P1525 alapjárati léptetőmotor, P0215 motor leállító mágnesszelep hibás működés, P0505 járműsebesség érzékelő, P0262, P0265, P0268, P0271 1-4. befecskendező áramkör magas. Kábelköteg átnézve, injektorok cserélve, BSM cserélve, motorvezérlő cserélve, trafó cserélve. Válaszotokat előre is köszönöm.

maryschka1 Creative Commons License 2023.02.19 0 0 14514

Sziasztok! 

 

Ha tud valaki segíteni, hogy megtaláljam az üzemenyag-adalék vezérlő (FACM) modult a 2010-es 1.6hdi citroen c3 picasso-ban, kérem, segítsen.
Ha van róla kép vagy rajz, azt nagyon megköszönném! cikkszámot is szívesen veszek!

köszönöm! 

basskillers Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14513

Szerintem az a pumpa eleve szar.Nem ugrik vissza eredeti formájára.Benyomódva marad és érezhető,hogy alig hoz gázolajat.Szürcsögve hozza.Vagy 10 percig nyomogattam,de csak levegőt nyomott szinte a szűrőbe,de azt is úgy,hogy benyomtam és vagy 100-15 mp mire vissza állt az eredeti alakjára...

Ha el van dugulva,akkor eddig hogyan működött?Nekem ez nem áll össze.

Bánom már,hogy hozzá nyúltam.

Annó egy TDCi-vel is megszoptam.Ott szűrőt cseréltem és utána állandóan le levegősődött.Most meg ez....

Nincs szerencsém a dízelekkel.

 

Gondolom ennél a típusnál is a pumpában van egy visszacsapó szelep.

Nekem a gumi kézi pumpához viszonyítva elég gagyi ez a műanyag féle..

Előzmény: FeZ_ (14512)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14512

Akkor vagy az a baj, hogy nem jó a pumpa (a szelep rossz) vagy valahol még levegőt kap és emiatt nem tudja rendesen felhozni az üzemanyagot, esetleg még lehet dugulás a csőben a tank felöli részén. 

Ezt nem nagyon lehet távgyógyítani, élőben kellene megszakérteni.

 

Előzmény: basskillers (14511)
basskillers Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14511

Úgy néz ki,hogy a kézi pumpa nem sok valamit ér.Mar be görcsöt mind a kettő kezem,de nem tudtam vele elég gázolajat pumpálni a szűrőbe.

Akksit sikeresen le merítettek a sok próbálkozással.

Holnap megpróbálom manuálisan feltölteni a szűrőt.Talan szerencsém lesz és nem kell hozzá komolyabb műszer.

Előzmény: FeZ_ (14509)
basskillers Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14510

Szia!

Bocsánat,most látom a kérdésed.

Természetesen világít a tolató lámpa,ha hátramenetbe kapcsolok.

Előzmény: BPeter11 (14508)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14509

"Van ugye a szűrő tetején a csavar,amivel a vizet engeded le"

 

A szűrő tetején sosincsen vízleengedő lehetőség, mivel a víz alul helyezkedik el üzemanyag/víz esetében. Az alul lenne, ha lenne (van) rajta ilyen lehetőség.

Ami felül van, az a légtelenítő csavar. Azzal, hogy kinyitottad csak úgy simán, szépen lelevegősödött a rendszer.

A kézipumpával elvileg le lehet légteleníteni, de kérdés, hogy vajon mennyire engedte vissza illetve az, hogy jól működik-e a pumpa ?!

Természetesen ha a pumpálás után (illetve közben, a pumpát nem szabad teljesen elengedni, mert ha rossz a szelepe ugyanaz következik be, ami a legelején és akkor sziszifuszi meló az egész.)

Tehát felpumpálod alaposan, majd kissé nyomva tartva a pumpát kinyitod a csavart. A pumpát elengedni csak a csavar bezárása után szabad.

Ha a csavarnál jön gázolaj buborékok nélkül (ha van csöcs, érdemes egy átlátszó csövet rátenni, akkor felfelé láthatod a folyadékoszlopit, hogy buborékmentes-e)

akkor elvileg légtelen a szűrő, de van, hogy még a kimenő csövet is le kell venni és ott nézni, hogy jön-e üzemanyag.....

Vannak még fogások, de azért ez nem egy szakmai továbbképző oldal  ;-)

 

 

Előzmény: basskillers (14507)
BPeter11 Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14508

Szia!

Hátramenetbe kapcsolva világítanak a tolató lámpák?

Ha nem, akkor lehet hibás a tolató kapcsoló is a váltónál.

Előzmény: basskillers (14506)
basskillers Creative Commons License 2023.02.15 0 0 14507

Üdv urak!

Problémám akadt.Az autót úgy vettem,hogy ha sokáig áll,nehezen indul. Vissza ejti az üzemanyagot.

Reggel gondoltam,hogy a kézi pumpa al rá segítek,hátha nem kell 10-15 mp-et tekertetni,mire elindul.

Jól meg is szívtam.Van ugye a szűrő tetején a csavar,amivel a vizet engeded le. Na én azt fel lazítottam,szisszent eggyet,majd azóta hiába pumpalom,zárom visszaa csavart autó nem indul.

Van valakinek ötlete,hogy hogyan tudnám a rendszert fel tölteni,hogy induljon?

Van valami trükkje? A magasnyomásún nincs csavar,ahol addig kell pumpálni,míg meg nem jelenik a gázolaj?

Ilyesmire gondolok a trükkök emlitesekor.

 

Köszönöm a segítséget...

basskillers Creative Commons License 2023.02.13 0 0 14506

Köszönöm a linket.Hasznos is,mert csak német papírok vnnak hozzá.

Egyébként nem találtam gombbal vagy kombinációval való lehetőséget a tolatóradar ki/be kapcsolására.Marad a diaggal való vizsgálat.

Előzmény: FeZ_ (14504)
mazsi11 Creative Commons License 2023.02.12 0 0 14505

Sziasztok, normális az, hogy egy 10 èves c3 1.2.   2000 kilométeren elfogyaszt 5 liter olajat? 10/40 gyàri előíràs szerint. Ez havi 12-14.000 Ft kiadás olajra. Van erre megoldás, vagy adjam el minèl előbb? Nagyon köszönöm a válaszokat! Üdv, Zoli 

FeZ_ Creative Commons License 2023.02.12 0 0 14504

Nem tudok róla, hogy kikapcsolható lenne gombbal, de megnézheted a kezelési kézikönyvében, hogy így van-e !

 

https://service.citroen.com/ACddb/

 

A tolatóradar diagnosztikához már komolyabb cucc kell. A legjobb a Lexia lenne, de más, komolyabb diag is tudhatja.

 

Előzmény: basskillers (14503)
basskillers Creative Commons License 2023.02.12 0 0 14503

Köszönöm.Tehát akkor nincs valami rejtett vagy speciális mód(mint az automatikusan zárodó ajtókra 10 km/ó felett) ennek a be/ki kapcsolására.

Diagnál elsődleges a Citroen saját diagnosztikai programja vagy jó az általános OBD-s program is?

 

Köszönöm a választ.

Előzmény: FeZ_ (14502)
FeZ_ Creative Commons License 2023.02.12 0 0 14502

Diaggal lehetne megnézni, hogy mi a probléma vele.

 

Előzmény: basskillers (14501)
basskillers Creative Commons License 2023.02.12 0 0 14501

Sziasztok!

A héten vettem egy 2005-ös c3 picassot.Van benne tolat radar,de mikor hátramenetbe teszem,akkor nem csinál semmit.Nem sípol sem szaggatottan,sem folyamatosan.Gondolom vagy ki van kapcsolva,vagy teljesen tönkre ment.Kérdésem az lenne,hogy hol tudnám megnézni,hogy ki van-e kapcsolva?Illetve mit kéne ellenőrizzek?

 

Köszönöm előre is az infókat.

blues47 Creative Commons License 2023.02.10 0 0 14500

 Urak! Urak!

 

Örültem a segítőkészségnek, köszönöm mindenkinek, de azért ma délelőtt lepróbáltam az egészet, biztos ami biztos.

Biztonságképpen egy 15A-os diódát betettem a kis akku pozitív és a kocsi akku potitív közé záró irányba úgy, hogy a nagy akku felől ne folyhasson áram. Nagyobb volt a kocsi akku feszültsége kb. 1 V-al, a diódán 0,6V-ot esik a fesz, kis akku 11,9V volt, így nem folyhatott áram a kis akkuba.

Közben levettem a nagy akku pozitív kábelt.

És innen kezdve a kis akku szolgáltatta a pozitív feszt a kocsira, igaz, hogy csak kb. 11,9-0,6V ment a kocsira, ennek ellenére minden rendben is volt.

Nyilván nem kapcsoltam be nagyáramú fogyasztókat, nehogy gond legyen.

A mechanikai kiépítés lesz izgi, (nem a szerszámok miatt), hanem a szűkös hely miatt, de megoldom, csak legyen kicsit melegebb idő.

Üdv

sanya

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!