Nekem a napokban járt le a 3 éves szerződésem a Datanetnél, és semmi panaszom nem volt rájuk ez idő alatt, és az áraikat is korrektnek tartom. A Yo Friss csomagunkat használom, és gondoltam, hogy hosszabbítok náluk, de az ügyfélszolgálaton lebeszéltek róla, hogy így legálabb szabadon tudok szolgáltatót válltani, úgyhogy az Ügyfélszolgálatuk munkáját is kiválónak értékelem.
Folytatásos kalandregény: A net fél nap után újra elszállt. Ügyfélszolgálat újra felhív, laza 20 perc várakozás, újra bunkó hangnem. Még nekik állt feljebb. Mondtam, hogy telefonálgasson valahová de nagyon sürgősen, mert kell a net a munkámhoz. Válasz: Kit hívjon, mondjam meg! Én??? Na ezt már nem az én feladatom tudni, ezért fizetek, hogy tudd. Reakció: 120 órán belül kivizsgálják!!!! Mondtam, hogy reggelre legyen netem, lesz@rom a 120 órát. És még újra és újra neki állt feljebb... ahelyett, hogy szánná és bánná bűnét, keresné a megoldást. Azzal váltunk el, hogy alig várom, hogy leteljen a hűségidőm és szolgáltatót válthassak. Tényleg nem ajánlom senkinek sem őket.
A mai napon és tegnapi napon is ingadozott a netem, konkrétan elszállt. Mostanában amúgy is gyakori jelenség. Ügyfélszolgálaton 15-20 perces várakozási idő után végre felveszik, mire az ügyfelesnek elmondom a probléma hibakódját, op rendszert (win7). Javaslat: "A rendszerük nem megy windóz héten, töltsek le egy másik windózt!!!!!! " Megjegyzem, jogtiszta win7-em van, céges laptopon... Fogalma sem volt arról, hogy miről beszél... Válaszom: Ne mondjon már butaságokat, eddig minden gond nélkül futott... Válasz: Kapcsolom egy másik kollégának. :-))))))))))))))
Ja igen, másik kolléga értett hozzá; csak egy gondom volt. 3-5 napon belül kivizsgálják, megnézik a hiba okát. Köszönöm szépen, és addig???
Régen korrekt cég volt, mára nagyon gyenge, pontatlan! Nem ajánlom.
Bocs hogy ezt mondom, de ha van náladmás lehetőség (pl. kábeles UPC, digi) akkor már rég váltanotok kellett volna. Mi már cégesen ill. külön-külön magánemberként is rég váltottunk (Datanet) ADSLről. Mint korábban írtam ők már nem is nagyon akarnak kis ügyfeleknek szolgáltatni.
a GTS datanetről pár szó. Cégünk már évek óta velük áll kapcsolatban. A napokban egyszerűen lekapcsolták a netet. Miután 20 perc várakozás után felvették a telefont, kiderült, hogy szerintük nem fizettünk be 7 hónapja egy számlát. A könyvelésünkön kiderült, hogy befizettük. Újabb 20 perc várakozás, feltettem a kérdést, hogy több éves kapcsolat után, rendszeres fizetés mellett miért nem küldtek egy levelet legalább, hogy tartozásunk van a rendszerünk szerint. Válasz: nem kötelességük figyelmeztetést küldeni. Utána jártam a dolognak, és a fogyasztóvédelmi törvény szerint mielött kikapcsolnak egy szolgáltatást legalább kétszer kell figyelmeztetést küldeniük. Első mérgemben kértem egy két árajánlatot más cégektől, és mily meglepő 5-ször gyorsabb netet kb 8000 ft-tal olcsóbban adnak. Szóval ideje a szolgáltató váltásnak. Senkinek sem ajánlom a velük való kapcsolatot.
Nekem a Datanet leszűr bizonyos weboldalakat (például a www.setafika.hu-t). Amikor levelet írtam a supportra, megpróbáltak lerázni, aztán meg azt írták, hogy tiltás "biztonsági okok miatt van, mivel a weboldal beállításai nem megfelelőek".
Milyen biztonság? Nehogy már a Datanet legyen a biztonság etalonja, mert az ÖSSZES TÖBBI szolgáltatónál szépen bejön a túraoldal.
Kiváncsiságból megkerestem az oldal rendszergazdáját, aki egy linket küldött válaszul. Nem értek hozzá, de az utolsó mondat nekem azt sugallja, hogy rendben van minden:
Már 2 éve szünetmentes a szolgáltatóváltás. De nem a Gts-nél. Új szórakozásuk, ha valaki lecseréli őket, akkor lekapcsolják a netjét, és van hogy egy hónapig sem "engedik" el az előfizetőiket. Nem jelentik le, hogy ők már nem szolgáltatnak, így az új szolgáltató sem tud szolgáltatni, az előfizető meg ülhet net nélkül :-S Aki már nálluk van, úgyis el fogja ezt szenvedni hamarosan, de újként senki se menjen hozzájuk. Jah mikor 4 megáról 10re váltottam 1 éves hűséggel, fél évig csak a 4 jött. 6 hónap után derítettem ki, hogy a 10et számlázzák nekem, de 4et kértek nekem a Telekomtól. Jóváírás persze semmi. Még egy bocsánat sem. ÓVAKODJATOK A GTSTŐL !!!
Én Nordtelekom Internetmax25 csupasz ADSL csomagra tavaly váltottam korábbi YoNeked Datanetes csupasz ADSL csomagomról. Sokkal jobban meg vagyok elégedve a Nordtelekommal. Egyik indexes fórumozó tanácsolta ma a valtsvelunk.hu oldalt. Még nem hallottam róluk korábban. Csupasz ADSL csomagok között van az enyémnél kedvezőbb díjasuk, így lehet, hogy váltok ha lejár a nemsokára a hűségidőm a Nordtelekomnál. A kocsi kötelezőmnél már 3ezer forintos díjkülönbség miatt is váltottam tavaly a netrisken, hát itt kb. duplája lenne az éves különbség. Nem rossz...
kb. 10 éve vagyok datanetes, de úgy néz ki, otthagyom őket. Az UPCtől 10x-es sebességet kapok olcsóbban... Amúgy nagyon szeretem őket de ez nevetséges...
Szebb napot! Nézte valaki a Datanet új árait. Szerintem ezek meggárgyultak. Mindenki lefelé viszi az árakat , ezek meg fel. Most lett volna aktuális a hűségem meghosszabbítása , de már azon is gondolkodom , hogy otthagyom őket a francba. A kollégám a múlt hónapban hosszabbította meg a hűségét 8 Megás csomagról felment 10-re , és fizet 5400-at havonta. Mától ugyanez az akció 6910 forint. Lehet , hogy így akarnak megszabadulni a lakosságtól?
A Danatet telefonos és internetes szolgáltatása stabil, kiszámítható és nem is drága. Az adatok átvitele, sebessége (ellentétben a nagyobb cégekkel) nem függ a terheléstől, szinte mindig egyenletes és megbízható. A telefon másodpercalapú, olcsó, havidíjmentes - tehát bármely szolgáltatóval versenyképes. Én elégedett vagyok velük - ellentétben a T-online szolgáltatásával, melyről 3 éve váltottam a Datanetre. Ajánlom minden T-com-os előfizetőnek és T-online-os internetezőnek, hogy váltson Datanetre.
"A Datanet ADSL szolgáltatás 2009. november 30-tól módosult felhasználónévvel vehető igénybe egy szűk előfizetői kör számára. A változásról a GTS-Datanet az érintett ügyfeleit 2009 októberében levélben értesítette."
Hát ami már tudható, hogy a Datanet szabadulni akar a lakossági ügyfelektől-szolgáltatásoktól, és az üzleti dolgokra akar fókuszálni. Szóval nagyjából ez lesz belőle.
Az új tulajdonos mióta bejött azóta nagy változások vannak ennél a cégnél és nem jó irányba. Legnagyobb változás, hogy a céget sikerre vivő majd minőségi szinten tartó Szatmári Gézát elüldözték, és a valóban fantasztikusan jó és hozzáértő műszaki igazgatót leváltották egy nyálasszáju kölökre.
Szóval nem tudom mi lesz ennél a cégnél, de sok jóra nem számítok...
Már amikor utoléred őket :( Sok-sok évig voltam elégedett datanetes ügyfél, de az alatt a sok-sok év alatt néhány (talán 2-3) alkalommal előfordult, hogy utol kellett volna érnem a supportot telefonon. No ez lehetetlen vállalkozás volt, a minimum várakozás kb. fél óra volt. De ezen kívül tényleg szavam sem lehet, nagyon jó szolgáltatás, nagyon stabil, szóval csak jót tudok mondani a datanetről.
-vmi zárlat van továbbítottam a problémáját, de valószínüleg csak ünnepek után foglalkoznak vele. -gondolom azért kiszámlázzák ezeket a napokat is-mondom én. -attól tartok igen.
A rohadt ...... anyjukat, hogy karácsonykor amikor végre otthon lennék........
A Datanetet én is csak dícsérni tudom: kb 7 évig voltam ügyfelük. Kezdődött először sima modemes nettel 56K-s modemmel, utána ISDN64, majd ISDN128, utána pedig 5 évig ADSL. Igaz már 2 éve nincs meg az ADSL tőlük (anyámékkal laktam még akkor, ott volt, de nekik lett céges (T-hómos) ADSL, pont akkor, amikor én elköltöztem, így tehát ígyis úgyis le kellett volna mondani. Nekem most Digi 20/10-em van, de az mellékes.
Én sem sokszor hívtam a supportot... :) Nem nagyon volt hiba.
Ja, és olyannyira megbecsülik a régi ügyfeleket, hogy a fix IP-met az ADSLhez még mindig fenttartják, ja és az email hozzáférésem is működik ;) Igaz nem használom, de működik... gyanítom, hogy talán még az ADSL hozzáférés is működne, bár nem próbáltam.
(A Fix IP esete egyébként mesés volt, és végtelenül hálás vagyok utólag is a Datának: 1 azaz egy hónapra kértem Fix IP-t (akkoriban még 5000+áfáért...), mert szükségem volt rá 1 hónapra, majd lemondtam. Viszont nem tiltották le, és 4 évig ingyen használhattam, és mint mondtam, még mindig aktív: IP-t lekérdezve még mindig az én akkoriban kért hostom van rá).
Szóval én mindig is nagyon szerettem a Datát, sok ügyfelet is szereztem nekik, mert saját megelégedésemre való tekintettel sokaknak ajánlottam.
Szerintem még mindig a Data lenne, ha anyámékkal élnék és nem kaptak volna céges ADSL-t ingyen.
En meg csak masfel eve vagyok datanetes, de nem tudom milyen a support. A kezdeti aktivalason kivul soha semmilyen temaban nem kellett hivnom oket.
Epp a minap gondolkodtam, hogy valtani kene, nem hasznalom semmire a telefont es igy eppen alatta van a tizesnek az internet. De aztan arra gondoltam, olyan jol megy ez, soha nincs semmi, ha ennyibe kerul, hogy nyugi van es csak internetezem akkor ennyibe kerul es kesz.
Így van, az tutti. Ezért is voltam a Data-nál otthon is, cégemben is. De ma már stabilabbak a rendszerek, régen sok chello-s ismerősöm panaszkodott, ma már egyik sem. chello, nincs hűségszerződés (otthon) nem kell telefon (skype+mobil kiváltja), bármikor fel lehet váltani 2/1-ről 20/3 MBit-re, majd vissza. 4000-8800 Ft között kell érte fizetni. Ez nálam most verhetetlen.