Keresés

Részletes keresés

ivanpeti Creative Commons License 2001.08.16 0 0 106
".....hogy Magyarország 32 milliárd forintos támogatástól fog elesni. (MN)" - ezt én is olvastam ma, és egyből berzenkedni kezdett a nyelvérzékem. Tetszik érteni? Nem fog elesni, mert már elesett.
mpd Creative Commons License 2001.08.15 0 0 105
Jó messzire elmentek, hogy félremagyarázhassák!
Bár ott lehet Armagnac-ot kapni, és az jó.
Előzmény: Subiaco (104)
Subiaco Creative Commons License 2001.08.15 0 0 104
A jereváni tolmács? ;-)))
Előzmény: mpd (102)
Trebitsch Creative Commons License 2001.08.15 0 0 103
Á, ez nem hír. Megharapta a postást a kutya... Na és?
Az lenne a hír, hogy a retekklub valamiben nem hazudott, vagy pedig mégis, de nem kapta föl a teljes cuclib média.
De ilyenről még nem hallottam. :)
Előzmény: armagnac (101)
mpd Creative Commons License 2001.08.15 0 0 102
Biztosan megint az az átkozott tolmács....
Előzmény: armagnac (101)
armagnac Creative Commons License 2001.08.15 0 0 101
Hogy mik vannak!:)

Röviden
Felküldve: 2001. augusztus 15.

Lake pontosít

Félreértésen alapul a Michael Lake és Fónagy János közlekedési miniszter közt a napokban az autópálya-építésekről kialakult vita - derül ki az
Európai Unió magyarországi nagykövetének közleményéből. Michael Lake szerint a vita alapjául az RTL Klub híradása szolgált, amelyben
félremagyarázták a szavait. A nagykövet közleményében leszögezi: egyszer sem mondta, hogy Magyarország 32 milliárd forintos támogatástól
fog elesni. (MN)

Előzmény: Törölt nick (100)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 100
"de az a kijelentése OVi-nak, hogy a kapuk a focipályára valók, még teccett is, csakhogy teltek múltak az évek, s bizony ez is csak éppolyan
üres kinyilatkoztatásnak bizonyult, mint talán minden más... mert nekem bizony minden nap legalább kétszer eszembe jut azóta is, mikor meg kell állnom..."

Nos.
Akkor beszéljünk a kapukról . Is.
1. Amit a Hornék szerződést kötöttek, annak megfelelően 2002 végéig az állmai tulajdonban levő autópályákon 125 ÚJ (!) kaput kellett volna megépiteni, összesen kb. 11 milliárdos költséggel.
Nos,ehelyett a kapuk leszereléséröl már biztos hallottál , tehát amit Orbán mondott, az meg is valósitja, a bódék a határállomásokra kerülnek és ennek meg is van az anyagi fedezete.
( Mellesleg érdekes, a ballib média most azon kezd siránkozni, hogy vajon mi lesz a bliccelőkkel :)))

"nézzük majd meg 5 év múlva aokat a kiváló utatakat, ugyanis ha nem került bele az anyag, akkor majd lehet megint csinálni... ami újabb pénz
a te és az én zsebemből... s nem tenném rá egy forintomat sem, hogy nem kell javítani azaket a csodálatos fidesz-időbeli utakat... "

Na most, ez megint egy jellemző "érv"...:))
És most tegyünk félre minden minőségi vizsgálatot
meg az egész ellenőrzési rendszert.
Biztos hallottál garanciáról, felelősségbiztositásról stb.
Tehát , ha a mostani ellenőrzés teljes csőd, az anyagot meg kilopták akkor sem a te adóforintjaidból reparálnak...
Más:Emlékeztetnélek az M3 korábban épült szakaszára Gyöngyös és Füzesabony között.
Az épülését meg tudnád mondani hány milliárdos per követte ( és azok okait)?

Nahát:)

Ami pedig Michael Lake "kijelentését" illeti:
mint kiderült, nem azt mondta amit az RTL hallott, és aztán a Népszabadság kiválóan idézett...
( igaz, a Népszabadság miért is hivta volna fel, hát nem egyszerübb volt az RTL-t idézni?:)))
Másrészt nyugati lobbysta nagykövetek nemegyszer
tesznek/tettek meglepő kijelentéseket
" nyomásgyakorlás" céljából, legutóbb az F-16
ügyben Peter Tufo-nak volt egy érdekesszerü és emlékezetes megnyilvánulása....

Előzmény: Törölt nick (97)
totola Creative Commons License 2001.08.14 0 0 99
Nézzük a tényeket! Ne pedig hőzöngj! Azok az idők elmúltak, amikor egy-egy teherautó beton Cinege elvtárs, Mester Ákos elvtárs és a többiek házába került az utak helyett...
A Fidesz rendbe tette az országos főútvonal hálózatot, és ez az ország lakosságát talán jobban is érinti, mint az autópályák, hiszen a fizetős autópályákat elsősorban a tehetősebbek, és a külföldiek használják.
Épültek és épülnek új autópályák, miközben megújulnak a régiek (M1, M7). Én csak azt a vádat próbálom megcáfolni, hogy a jelnlegi kormány nem épített autópályákat és utakat. Összességében keveseb az új út, de közel négysezr annyi a felújított, gyakorlatilag új útnak tekinthető főút és autópálya, mint az előző komcsi kormányzat idején!
Felújítani pedig nyilván kell majd, ami függ a terheléstől, a forgalomnagyságtól. Németországban az autópályák külső sávját (az. ún. kamionsávot pl. évente gyakorlatilag újraépítik)
Előzmény: Törölt nick (97)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 98
...??? Aczélt még csak tudom ki, de a másik?
Előzmény: armagnac (96)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 97
...nézzük majd meg 5 év múlva aokat a kiváló utatakat, ugyanis ha nem került bele az anyag, akkor majd lehet megint csinálni... ami újabb pénz a te és az én zsebemből... s nem tenném rá egy forintomat sem, hogy nem kell javítani azaket a csodálatos fidesz-időbeli utakat...

...tudod ha összességében nem is, de az a kijelentése OVi-nak, hogy a kapuk a focipályára valók, még teccett is, csakhogy teltek múltak az évek, s bizony ez is csak éppolyan üres kinyilatkoztatásnak bizonyult, mint talán minden más... mert nekem bizony minden nap legalább kétszer eszembe jut azóta is, mikor meg kell állnom...

Előzmény: totola (94)
armagnac Creative Commons License 2001.08.14 0 0 96
Feltéve, hogy Bolgár György és Acsádi elvtárs Azcél Endre valóban szagértő.
Előzmény: Törölt nick (95)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 95
...tudod az a nagy büdös helyzet, hogy hozzáértők szerint ami most épül, az kicsivel drágább lesz...
Előzmény: Törölt nick (50)
totola Creative Commons License 2001.08.14 0 0 94
Kezdem unni az ellenzék "autópályázását". No és azt is, hogy a Kormány nem tudatosítja az állampolgárokkal, hogyha valóban kevesebb autópálya épült is az elmúlt években, négyszer annyi km főút lett korszerűsítve (előzési, lehajtási sávokkal) az Eu normáknak megfelelelően, mint az előző négy év alatt. Ez a közel 1000 km-nyi főút korszerűsítés több "halálutat" megszüntetett, illetve "halálbiztos" szakaszt kiiktatott véglegesen! Be kell látni, hogy az emberek nemcsak autópályákon közlekednek, és nem lehet mindenhová autópályát építeni. (pl. elkészült a 85-ös főút teljes mintegy 80km-es felújítása is -illetve Nagycenk környékén az utolsó szakaszon dolgoznak, de mindhatnám a 2-es, 81-es, 84-es út egyes szakaszait is azok közül, amelyeket ismerek. És azért az autópályák is épülnek...)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 93
" közben az is kiderült, hogy RTL-ék félrehallották a "ten"-t "thirty
two"-nak."

No igen... ezek a "félrehallások"...:))
Amit aztán a weyerbélázás jó szokása szerint átvesz és kész tényként közöl a Népszabadság...

Igy meg hipp-hopp kész is volt a történet, hogy a jóságos EU hozzánk akart vágni 32 milliárdot autópálya épitésre, a gazfidesz Orbánék meg azzal utasitották el, hogy nem kérünk belőle...:)))

Az már senkit sem érdekelt , hogy 32 milliárdra adott be a korményzat pályázatot, kapott paripaputzát ( mint addig is) , viszont közölték hogy az Ukrajna felé vezető M3-as helyett próbálkozzon inkább vasútfejlesztéssel...
És két év elteltével most megszólal a Lake, hogy
hát lehetett volna akár tiz milliárd is a támogatás...Érdekes, akkor frissiben mikor a pályázat visszavonás történt nem ezt mondta...

Nahát:)

Előzmény: armagnac (91)
minderbinder Creative Commons License 2001.08.14 0 0 92
Szegeny Lake. Biztos o is a liberalbolsevistanemzetellenesidegenszivuek uszalyaba kerult. Lehet parttagsagi konyve is van!
Előzmény: armagnac (91)
armagnac Creative Commons License 2001.08.14 0 0 91
Lake meg szerintem szintén a levegőből beszél
Hát igen, közben az is kiderült, hogy RTL-ék félrehallották a "ten"-t "thirty two"-nak. Szegény Léknek meg nem szóltak otthonról, hogy az ő feje fölött illetékesek és hozzáértők azt mondták, hogy ne is pályázzunk náluk autópályázásra.
Egyébiránt 10 milliárd a beruházás teljes volumenéhez képest meglehetősen harmatos összeg, könnyű elképzelni, hogy a feltételek elfogadásával a végén mi buktunk volna az ügyön.
Előzmény: hócipő (65)
Törölt nick Creative Commons License 2001.08.14 0 0 90
Na szóval, ami a topicinditás témáját illeti:
a szokásos ballib csúsztatások.

1. Freedom House.
Kiemelve hogy romlott a mutató , elhallgatva hogy
ettől függetlenül még mindig melyik kategoriában van besorolva az ország...

2. Autópályák.
Na ez már durvább.

A Népszabadság hivatkozása az RTL Klub információjára.
No, megnéztem Michael Lake interjúját.
Szó nem volt arról, hogy 32 milliárdot kapott volna Magyarország. Kb. ugyanannyi EU pénz kapott volna autópályákra, mint '98 előtt...
Igaz, a románok kaptak. Meg lehet nézni mennyit....
Arról már nem is beszélve, hogy teljesen jogosan
közölte a miniszter hogy Lake úr " rosszul emlékszik az időrendi sorrendre..."
Érdekes az is, hogy Lake úr eddig nem igy tudta , csak most jutott eszébe...

Végezetül: hogy ez rossz volna a Fidesznek ?
Hát, istenkém, akkor a ballibnek pezsgőt kéne bontania és nem olyan kétségbeesett torgyáni ihletésü bohóckodásokat rendzni, mint a tegnapi parlamenti lépcsőházi ülés...o)

Nahát:)

Bumburnyák Creative Commons License 2001.08.14 0 0 89
Igen el volt ismerve. Nálunk is, ha emléxel.

És a vietnami komcsik buktatták meg a kambodzsait.

Előzmény: TaXiN (84)
GanxtaL Creative Commons License 2001.08.13 0 0 88
Pol Pot kommunista volt, ha teccik, ha nem. A többi csak duma.
Előzmény: TaXiN (84)
Vajk Creative Commons License 2001.08.13 0 0 87
en is javaslom, szamoljunk.
A MSZP-s autopalyadij ... c topicbanneppen ezt tesszuk, gyere at es szamolj velunk.
Előzmény: Okos Mikulás (64)
Főtitkár Creative Commons License 2001.08.13 0 0 86
Talán ne urazzuk az elvtársat, jó??

Éberség.

Előzmény: armagnac (17)
ivanpeti Creative Commons License 2001.08.13 0 0 85
"Bumburnyák
válasz erre |
adatok |
e-mail    
2001-08-11 19:46:25   (39)

Kubában, Nicaraguában és Kambodzsában történetesen a raplit pontosan a kommunisták csapták, és csapják.
Kedvesem, itt egy demokratikusan megválasztott párt vezeti a mostani kormányt, és egy év múlva is egy demokratikusan megválasztott párt fogja vezetni. Az már csak hab a tortán, ha annak a neve történetesen F-el fog kezdődni és IDESZ-szel végződni."

Volt ennek a népnek - és nekem is, mivel a fideszre szavaztam - már nagyobb tévedése, de remélem korrigálja.

TaXiN Creative Commons License 2001.08.13 0 0 84
Mivel már másodszorra lett felemlegetve Kambodzsa -

Pol Pot az USA !!!!! sara, és a Vietkong buktatta meg, és még ezután is megkapott az USA-tól minden támogatást, pölö az ENSZ-ben Pol Pot rezsim volt elismerve hosszú ideig.

Előzmény: Bumburnyák (39)
Fine Tune Creative Commons License 2001.08.13 0 0 83
Elfogadom, hogy az autópályákon díjat kell fizetni. De nem mindegy, hogy egy hetes bérlet az egész autópályára rendszerre érvényes, vagy naponta és ráadásul szakaszonként kell ugyanennyit fizetni. Nem igazán értem, hogy az MSZP miért nem a Fidesz által megvalósított autópályaépítési és üzemeltetési szisztémát preferálta a maga idejében, hiszen már akkor is nyilvánvaló volt, hogy országunkban a külföldi beruházási kedv jelentős, továbbá tranzit szerepe is felértékelődik. A Fidesz teljesen jogosan több bőrt is lehúz az autópálya építéssel kapcsolatban (ezt akár megtehette volna az MSZP is). Egyrészt az autópálya rendszer kormánykezekben van és ez egy egyre nagyobb számú, már nem kifejezetten kenyérgondokkal küzdő, de nem is milliomos réteg hangulatának meghatározása szempontjából igen fontos momentum. (Vállalkozások, autósok).

Az MSZP -ben többen mondják, hogy az autópálya építésében több "Fidesz közeli" cég is hasznot húz. Erre én azt mondom, hogy bár az MSZP kezdett volna neki kormányzásának 2-ik évében egy ilyen volumenű és ilyen rendszerű autópályaépítésben úgy, hogy benne van egy csomó MSZP érdekeltségű cég is. Ma már a felújított M7-en járkálnék hétvégén a balcsira.

Előzmény: Vokálpatrióta (82)
Vokálpatrióta Creative Commons License 2001.08.13 0 0 82
Miért hiszed, hogy a fidesz-autópályák ingyenesek lesznek?
Előzmény: Fine Tune (81)
Fine Tune Creative Commons License 2001.08.13 0 0 81
Nem értettél meg. Ki a lófaszt érdekel az, (MSZP-seken kívűl), hogy mire lehetne költeni 32 milliárdot, ha cserében olyan drága az autópálya, hogy mindenki elkerüli. Egy jól funkcionáló autópálya közvetve amúgy is jóval többet hoz, ráadásul azt minden évben.

Mindenféleképpen jó az, hogy Orbánék magyar autópályaépítő kapacítást hoztak létre Ez egy fontos stratégiai kérdés. A cégeknek az elkövetkezendő 10-15 évben itthon biztosan lesz munkájuk, (ha csak az MSZP nem nyer) és biztos vagyok abban, hogy utána sem halnak éhen.

Előzmény: Innercity folk (42)
Vokálpatrióta Creative Commons License 2001.08.12 0 0 80
ad1.: az Uniós támogatásról: miből is épült a párkányi híd, a Mária Valéria? Kíváncsi leszek, hogy pekkora PR szerepe lesz a hídnak a választásokon, és megtudják e a polgárok, hogy a cech nagy részét az unió fizette? Az nem volt baj?
ad2.: az M3-as építésénél elég nagy a szerepe egy francia konzorciumnak, ez az első tasla a magyar vállalkozóknak
ad3.: az AUDI Motor Hungária Kft. 300Mill. forintot kapott a Széchenyi tervből...
Ez a második tasla a magyar kisvállalkozásoka támogatása hangzatosságának...mertugye, az Audi szépen ellett volna e nélkül is, viszont rengeteg magyar kisvállalkozónak jól jött volna...

Végezetül: mennyi autópálya is készült el eddig?

mirmurr Creative Commons License 2001.08.12 0 0 79
Több baj van a STRABAG-gal.
A témánál maradva, az M3 építésénél volt egy kis zugbányászata, amire akkor kevésbé volt érzékeny a sok bányaszakértő.
Előzmény: NICK (44)
Innercity folk Creative Commons License 2001.08.12 0 0 78
Ja, kéred a forrásokat? :)
Előzmény: Innercity folk (77)
Innercity folk Creative Commons License 2001.08.12 0 0 77
Ja...

Ugyanis próbáltam utánanézni a neten, hogy mégis mi lehetett, vagy egyáltalán van-e nyoma.
Aminek nyomát találtam egy július 10.-i hírben, hogy a DVD lejátszók gyártását is megkezdik Gödöllőn, valamint egy januári hír azt feszegette, hogy a monitorgyártás felfejlesztését fontolgatják, amit viszont már nem biztos hogy Gödöllőn lesz, mert kevés a képzett munkaerő Pest megyében.

2000-es évben 43 milliárd forint exportot produkált a gyár, 1,9 milliárd forint profit, adózás után 1,6 milliárd.

Szerintem nem mennek sehova.

Előzmény: Bumburnyák (73)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!