Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Walter911 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 13
Helló.
Most olvasom panaszod.
Csereautó is jár, és bérautó is. Utóbbi a javítási munkaidő tartalmára. De még keresetkiesési igénnyel és értékcsökkenési térítéssel is élhetsz a károkozó biztosítója felé.

Üdv:
Walter
Előzmény: szigetke (12)
szigetke Creative Commons License 2007.02.26 0 0 12

Helló !

 

Február 16.-án kisebb koccanásom volt VW golfommal, egy szabálytalanul sávotváltó kistehernek köszönhetően. A kisteherrel még nem is volt gond, a sofőr úriemberként viselkedett és elismerte a felelősségét. A gondjaim a helyi márkaszervízben kezdődtek. A kárszakértés után a biztosító elküldte nekik a jóváhagyást a javításhoz, alkatrészt rendeltek, én pedig a megbeszélt időpontra begurultam a szervízbe a kocsimmal. Mivel az autóra még érvényes mobilitás garancia van, szerettem volna a javítás idejére csereautót kérni, de ezt a szervízben elutasították. Közölték, hogy az nekem nem jár. Ezután felhívtam a mobilitás garancia zöld számát, ahol közölték a csereautó természetesen jár, sőt ha faxon elküldöm a szakszervíz javítási munkalapját oda is hozzák a szervízhez a csereautót. A szervízben persze nem akadt olyan megfelelő technika amivel olvashatóan  el lehetett volna küldeni a faxot. Továbbra is az volt az állaspontjuk, hogy ez nekem nem jár. Aztán végül kaptam egy tesztautót egy napra. Holnap vissza  kell adnom, de  persze kellene még valami jármű pl. a munkához.

Aki esetleg tudja, hogy van ez, vagy máshol az EU-ban hogy működik legyen szives írja meg nekem.

 

Köszi.

Gyros99 Creative Commons License 2001.05.13 0 0 11
Ehhez a témához annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy szerintem nem lehet egy márkáról leírni, higy milyen emberek járnak vele. Audi egy drága autó, de nem feltétlenül az alvilág kocsija, mert akkor kellene említeni a Toyota (Land Crusier?)-t, ML Mercit, SEC Mercit és még sorolhatnám. Szerintem a tisztelt Újságíró Úr messzire ment ezzel a levéllel. Mert szerintem beszéljünk az autókról, és minden autókereskedőről tudja mindenki, hogy nem jótékonysági intézmény, de ez nem csak a Volkswagen csoportra igaz, hanem bármelyikre. Az hogy a Puntonál szóltak a Polo-nál meg nem ez is nézőpont kérédse... egyik rendőr elenged, a másik meg elveszi a jogsinkat ugyanazért a szabálysértésért.
Tehát ehhez csak annyit szeretnék hozzászólni, hogy egyáltalán nem lehet egy márkát így beállítani, mert NAGYON sok maffiózó jár BMW-vel stb.. amerikai kocsikkal (kinek mi tetszik).
És azt, hogy mit lopanak és mit nem???? Hát szerintem ha akarják mindent ellopnak, és ha Volkswageneket jobban??? Lehet, hogy jobbak a többinél és inkább kockáztatnak egy jobb autóért mint egy rosszabbért.
Én speciel a BMW-t nem szeretem, és az Audikat sokkal többe nézem. Amiről tényleg az autóeladásaik is tanuskodnak.
Végezetül az autókról leírtak személyes vélemények, nem biztos, hogy mindenkire igaz, mert ha az lenne, akkor csak 1 autómárka léztezne.
Ja és a kormányhivatalban sok Mercedes-t is láttam....
Előzmény: szenyor Lopez (10)
szenyor Lopez Creative Commons License 2001.04.25 0 0 10
treffhetes:

Ezt írták az első levélben:

"A gólok aránya az elmúlt évben a presztízskategóriában az Audi javára 1200, a hivatkozott bajor konkurencia esetében 590 –ez a dobogóra való fellépést sem tette lehetővé-, amelyből az Audi elsősége és nem csak egyszerű presztízse, hanem „duplapresztízse” is következik."

Itt azt a következtetést vonta le, hogy a presztízs az eladott darabszámokból következik. Ezt szerintem helyesen értelmezték Totalcar-ék.

Más:
Ez azért durva tőlük:

"Az sem tesz jót egy márka presztízsének, ha a nép tehetségtelen államhivatalnokokat lát Audival halálos balesetet okozni, majd egy-két hét makogás után lemondani.

Általában véve ha elég sok nagytestű, kopasz férfi használja, könnyen le lehet lakni egy autómárkát, és bár minden kopaszt megillet az ártatlanság vélelme, tisztességes üzletember inkább kopaszmentes imidzset vásárol. "

Szebb lett volna, ha csak a levélben elhangzottakra "ütnek vissza" és nem a saját -témába nem vágó- meggyőződésükkel próbálják lejáratni Szórádékat. Erről nem tehet a PoHu.

Lopez

Előzmény: treffhetes (9)
treffhetes Creative Commons License 2001.04.24 0 0 9
Hali,

"..Ezzel nincs is probléma, csak abszolút nem ezt nyilatkozták az első levélben.."

Nem szeretnem a PH-t tulsagosan vedeni, de en valamit nem teljesen ertek. Szerintem az illeto nem egeszen arra gondolt mint ahogy azt a cikkben ertelmeztek.

"..aránya az elmúlt évben a presztízskategóriában az Audi javára 1200, a hivatkozott bajor konkurencia esetében 590 -ez a dobogóra való fellépést sem tette lehetővé-, amelyből az Audi elsősége és nem csak egyszerű presztízse, hanem „duplapresztízse” is következik. "

Nekem inkabb ugy tunik, hogy a "presztizskategoria"-rol beszel es az ott elert eredmenyt probalta fokozni. Persze nem feltetlenul magyarosan. Mindenesetre a cikkben ezt nem egeszen igy ertelmeztek es mellesleg nagyon szemelyeskedo hangvetelu lett az a cikk.
Szerintem az ujsagiro is hibazott.... nagyot.

haat ennyi
udv
treffhetes

Előzmény: szenyor Lopez (6)
egoaxa Creative Commons License 2001.04.24 0 0 8
Emberek!

Tavaly tél elején ellopták a házunk elöl a barátnôm Puntóját.
Nem élhet autó nélkül, ezért még aznap elindultunk fölmérni a lehetôségeket. A Fiat korrekt módon téjékoztatott, hogy nem érdemes megvenni a régi Puntót mert jön az új típus.
Méretben, árban a Polo volt a következô lehetôség. Elmentünk a Budára, örömmel fogadtak, és megnyugtattak hogy csak 2003 jön a következô verzió, vegyünk bátran Polot. Azonnal kifizettünk 60e –ot egy feláras feketéért amit hét nap szállítási határídôre vállaltak. Este a barátaim mondták, hogy februárban jön az új Polo. Igaz hogy nem teljesen új, csak egy kicsit átdolgozott és megszépített, nagyobb felszereltséggel.
Másnap tovább nyomoztam, és kiderült, hogy annyira jön az újabb modell, hogy csak a raktárkészletet árulják, rendelést fel sem vesznek. A tények birtokában a Porshe Budánál immár a fönököt keresve kérdeztem, micsoda átverés ez. Azt mondta hogy ôk nem kaptak erröl hivatalos értesítést, de bevallotta, hogy ö is látta Frankfurtban az átdolgozott modellt, ami tényleg kapható lesz februárban. Ezen nagyon kiakadtam, hogy micsoda mocsok dolog így forgalmazni, csak hogy a raktárkészletet el tudják adni. Vállalták, hogy a befizetett pénzt beszámolják a februárban kijövô modellbe. Annyit már nem tudtunk várni.
Egy hét múlva megjött az autó. Egy kék…

fargo Creative Commons License 2001.04.24 0 0 7
így kerek...
Előzmény: szenyor Lopez (6)
szenyor Lopez Creative Commons License 2001.04.24 0 0 6
fargo,

"ez szerintem teljesen érthetô és korrekt megjegyzés:

"...a presztizs növelheti az eladások esélyét, az Audi pedig ezt az esélyt ki tudta használni."

Mi ezzel a probléma?"

Ezzel nincs is probléma, csak abszolút nem ezt nyilatkozták az első levélben. Akkor pontosan megfordították az ok-okozat viszonyt.
Sok eladott autó ->magas presztízs NEM OK
Magas presztízs -> sok eladott autó OK

Lopez

Előzmény: fargo (2)
Asszem Creative Commons License 2001.04.23 0 0 5
Az audi megvezet, a vevő megfizet, a ph meg, nevet...
Remélem már nem sokáig.
sansalvador Creative Commons License 2001.04.23 0 0 4
Sokáig gondolkodtam, hogy hozzászóljak-e egyáltalán ehhez a témához, hiszen a VW cégcsoport termékeivel már régebben ismeretséget kötött jómagam némi csömört érzek magamban, ha a témáról újfent vitázni kell. De azért részemről véleményként mégis annyi, hogy:

mivel én ebben a témában, azaz ami az Audit, illetve magát a Volkswagen cégcsoportot illeti, sajnos vagy nem sajnos már elfogult vagyok, tehát ehhez a támához elvből a Totalcar oldalán fogok állást foglalni. Ehhez egyébként nem kellett sok, csak annyi, hogy birtokoljon az ember pár AUDI gépkocsit.

Presztizsautó. Nagy szó. Már akinek. 40 év kommunizmus után főleg. Köszönöm, ismerem. Megismertem. Elég volt. Nem ide tartozik, ezért nem is részletezem, de röviden elmondani azért nem árt: egy presztizsautó drága. Miért? Mert állitólag magasabb minőséget tud felmutatni a konkurenciával szemben. Állitólag. Ezt nem vitatom, hiszem ami jó, azt meg is kell fizetni. Igy van ez rendjén. Csak nem az Audinál!

Mondhat a Vérten Úr amit akar. Nagy hiba pont az Audival példálóznia. Nagyon nagy hiba. A presztizsautó tele van hibákkal, primitiv és elcseszett gondolatokkal, hibás és kritikán aluli megmunkálással, ami pont a presztizs, azaz az átlagon felüli minőség alapelvét dönti romokba. Persze lehet van olyan ember, aki ezt másképp látja, de az nagy valószinűséggel nem is ismeri behatóbban más nemzetek gyártmányait, illetve csak a Vérten Uraknak hisz, annak hogy azoknak mi a presztizs, mi a jó. Mert persze azt a Vérten Urak sem tudják igazándiból.

Persze Vérten Urat is megilleti az ártatlanság vélelme, igy nem varrhatjuk a nyakába, hogy ez a nagy német cégcsoport pont ilyen (minőségű) autókat gyárt. Erről Ő persze nem tehet. Ő csak egy egyszerű kommunista hagyaték -nem, nem irtam rosszul- aki kiszolgálja a nagy német cégcsoport érdekeit itt nálunk, ebben a birkákkal teli, hülye kis balkáni országban. Egy egyszerű kommunista pitiáner, akinek jogában áll a cégén belül olyan alkalmazottakat foglalkoztatni, akik egy-egy új autó első szervizén kikötik a blokkolásgátlót és a riasztót, hogy elősegitsék a lopást; akinek jogában áll eladni újként egy-egy más szinre átfújt autót, csakhogy a lehető legrövidebb úton átverhessék a vevőt, azt a vevőt, aki ezt az országot még mindig lélegeztiti és élteti. Akiből Vérten Úr is él. Egy olyan ember, akinek jogában áll hülyének nézni a vevőt. Mert tulajdonképpen erről van szó. Azaz arról p(r)esti(ge) -esen szólva, hogy mit is jelent egy kimagasló minőségi és szinvonalú kiszolgálás ma Magyarországon. Hát ezt.

Mégis mit képzel egy ilyen cég magáról, aki ilyen undoritó és beképzelt módon megvezet egy új autót vásárló egyént, aki képes pitiánereskedni a jogosan(!) visszakövetelt (piti) vételárat illetően és képes az egyébként is rossz hirét még tovább rontani? Ez egy rossz szemlélet mód, ami lehet hogy bejön a zsebrepacsis közbeszerzéseknél, de talán egyre inkább nem a magánszférában. Ezért én inkább Vérten Úr gyengeelméjű poénját ("Az újság ír. A vevő vásárol. Az Audi vezet.") másképp, pont forditva látom:

Az Audi vezet. Az újság ír. A vevő vásárol?
flakkon Creative Commons License 2001.04.23 0 0 3
Hali!

Teljesen egyetertek. Ez a muholdas rendszer azt leplezi, hogy nem tudnak olyan szintu vedelmet nyujtani alapbol mint pl a BMW. Ez szamomra ilyen egyszeru.
Az egesz konszern elasta magat nalam kicsit a : adjuk el ugyanazt csak a csomagolast valtoztassuk meg elvvel. Aki csak azt nezi hogy mi van kivul, azt ezzel jol at lehet ejteni.
A magyarorszagi stilusuk meg a markak kore epitett image meg egyszeruen nagyon nem tetszik.
Raadasul marha draga. Meghogy az AUDI meg a Golf jo ar/ertek aranya!! Ehhh. Tessek megnezni a Volvot. Az meg ki is nez valahogy. Az utolso szep Audi az A8 volt szerintem. A konszern osszes autoja a leheto legolcsobb, legegyszerubb kerosszeriara epul. Sima vonalak. A Passat szep, de e konkurensekhez kepest "primitiv". Kivancsi leszek a ceg dizajnjanak kovetkezo elemeire :)) fejlodesere. Az A4 A4 valtas nem fejlodes.
Ott a C-s merci a 3-as BMW. Nem egy kategoria megjelenesre.
Szoval en nem fogok venni ettol a cegtol autot az biztos amig ilyenek.
Ha az eszemre hallgetok akkor: Japan! vagy francia de csak az olcsosag meg a kulalak miatt.
Ha az erzelmekre akkor olasz.
Az olaszokat kene otvozni a japanokkal.
Azt sajnalom csak hogy a japanokat ennyire nyomja a magas jen meg az angol font.

endre

Előzmény: bn (1)
fargo Creative Commons License 2001.04.23 0 0 2
Csak a korrektség kedvéért:
Én ugyan nem igazán kedvelem a PH-t, mondhatnám, hogy tulajdonképpen erôs ellenérzésekkel viseltetek irántuk, de ez szerintem teljesen érthetô és korrekt megjegyzés:

"...a presztizs növelheti az eladások esélyét, az Audi pedig ezt az esélyt ki tudta használni."

Mi ezzel a probléma?

Előzmény: Mongoose (-)
bn Creative Commons License 2001.04.23 0 0 1
A PH folyamatosan arról szövegel, hogy autóiba széria a műholdas követő rendszer. Azt azért érdemes megjegyezni, hogy egyrészről csak az A4-es bizonyos (értelemszerűen drágább) modelljeitől kezdve széria, másrészt a havi előfizetési díja 17000 Ft+Áfa Az esetleges Casco csak ezután következik. A berendezés működtetésére hivatott nyomógomb kb. a benzínkútakon kapható kamu mobilok szintjén van. Nem egy ismerősömnek fél év használat után úgy lógott két szál dróton a kézifék mellett. Engem a rosszullét környékezett a HighTech csoda láttán. Mindezt azért mert a fent említett cég képtelen a lopásvédelmet megoldani. Ehhez képest tényleg marha jó a presztízsük.
TCSA Creative Commons License 2001.04.23 0 0 0
A P0rsche Hungária egy nagy 0, a forgalmazott márkák szerencsére jobbak.
Mongoose Creative Commons License 2001.04.23 0 0 topiknyitó
Hi!

Egyrészt azért hoztam létre ezt a topicot, mert nem igazán egészséges, hogy az Autós újságírás topicban tárgyaljuk ki a témát, másrészt azért mert ez az ügy már külön topicot kíván.

Szóval mindenek előtt Vérten Sándor levelére reagálnék:

"A presztizs persze nem csak eladási statisztika, de a presztizs növelheti az eladások esélyét, az Audi pedig ezt az esélyt ki tudta használni."

Segítsetek már nekem ezt elmagyarázni! Mit is jelent ez? Ezek szerint (hagyjuk a Magyar példát, mert ugye itt a suzuki különleges helyzetben van) ha jól látom akkor európában nagyobb presztizse van a Fiat Punto II-nek mint a Golfnak?! De a Polonál mindenképpen!!!! Hiszen megdöntötte az eladsi rekordját, a polónál meg drasztikusan nagyobb!!
Nagy frászt! Komolyan mondom, hogy félrebeszélésből azonnal 5-öst adnék Vérten úrnak, ha lenne ilyen tantárgy. Csak sajnos nincs ilyen! Ezért az életben ezt a magyarázkodást úgy hívják, hogy "DUMA". Ez van. Erre azt szokták mondani, hogy a hülyék a másik oldalon vannak.
Az eladások nagyságával összekötni a presztizst baromság volt és ezt el kellene ismerni. Bármennyire is fáj.

"Viszont az A2-es tesztjük során a gondjaikra bízott, és a klaviatúra ügyetlen kezelése miatt leblokkolt autót (egy példa a biztonságra!) gazdátlanul hagyták, ez az írásban rendkívül frappánsnak szánt fordulattal szerepel is. Ez persze már egy kölcsönvett érték hanyag kezelése, tehát inkább olyanoknak adjuk a tesztautókat akik megfelelően bánnak vele (helyhiány miatt nem térnék ki a gazdátlanul hagyás helyetti megoldásokra mint trailer, garázs, stb.) Gombóc Artúr pedig határtalanul vicces"

Neharagudjon meg a világ, de egy diplomás, vezető pozicóban lévő embertől ennyire szánalmas érvelést hallani már szinte fáj.
Vérten úr!!! Hiszen éppen Ön az aki néhány sorral korábban azt írja, hogy "majd két éve széria a SkyGuard védelmi rendszer, azóta általunk értékesített Audit nem loptak el vagy megtaláltak". Akkor most mi van? Nem lehet egy A2-t ott hagyni Magyarország egyik legforgalmasabb terén, ahol még rendőrök is vannak, ráadásúl úgy, hogy az skyguard letiltott tehát az autó nem mozdítható.
Maga ezek után a mondatok után venne Audit???????????? Nem értem, hogy hogy mondhat valaki ennyire ellent saját magának? Miért nem lehet nyilt lapokkal, korrekt módon nyilatkozni???

"Ez persze már egy kölcsönvett érték hanyag kezelése, tehát inkább olyanoknak adjuk a tesztautókat akik megfelelően bánnak vele "

Kik azok???? Mert én szintem minden autós lapban olvastam már, hogy a tesztben nem szerpelt az Audi, VW mert ellopták?
Ezeket ugye Őn nem gondolta komolyan?????

Mongoose

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!