Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2014.01.25 0 0 56

Szerintem kizárt.

 

Előzmény: Dengizik (55)
Dengizik Creative Commons License 2013.10.05 0 0 55

Volt szerencsém élőben látni.

Szovjet T-64-es harckocsiban is.

:)

Előzmény: mdbz (53)
Dengizik Creative Commons License 2013.10.05 0 0 54

Az a véleményem, hogy amennyiben az időutazás lehetséges, az már létezik is.

Amennyiben nem létezik, úgy nem is lehetséges.

:)

Előzmény: diatoramindenttudó (52)
mdbz Creative Commons License 2013.05.30 0 1 53

A motor jelenleg a győri egyetem laboratóriumában található:

 

Előzmény: offICE-r (50)
diatoramindenttudó Creative Commons License 2010.05.02 0 0 52
Hello mindenkine

lenne egy elméletem és szeretném a tanácsotokat is kérni eről a dologról.
Na szóval én ugy gondolom, hogy az időutazás teljes mértékben lehetcséges és rá is jötem, hogy hogyan lehetne az időben utazni természetesen ez csak egy elmélet arra hogy létre jöjön az időutazás egy paradoxon

előszöris tegyük fel a kérdést mi képes időt utazni?
nekem erre az lenne a válasz hogy a magas feszülcségű rádióhullámok időt minden nap utaz nak a rádióhullámok a rádióadásokban olyan gyorsak és olyan hamar óda érnek arra a frekvenciára ahova kell nekik hogy egyszerüen átugorják az időt
az időátugrásuk egy pillanat de visszont az időben előre haladnak vagy szinte csak 1 másotpercet haladnak előre vagy ennél kevesebbet
mi lenne a következő kérdés , az hogy hogyan lehet kaput nyitni az időben, hogyan lehet meg foridítani az idő áramköröket , és hogyan mehetne ez végbe


szerintem vannak idő hullámok amiket létre kéne hozzni és elekromos árramal össze vegyitve a idő hullámokat akkor lehetcséges lenne időkaput nyitni a multba vagy esetleg a jövőbe

véleményem szerint ez nem kerülne sok energiába az időutazás .


vélemények?
elsen Creative Commons License 2009.07.21 0 0 51
Hali mindenkinek!

Most találtam erre a fórumra, remélem nem csak én érdeklődök még a téma iránt.
Ha valakit ez a motor érdekel, itt találhat egy kis infót róla

http://www.haditechnika.hu/Archivum/197503/750311.htm

Tovább jó kutakodást!
elsen
offICE-r Creative Commons License 2007.03.06 0 0 50

Hajtókar nélküli motor volt a tolattyús TV motor, Terplán Sándor és Vígh Endre találmánya. A kísérleti dízelmotor kb. 5000 km-ert futott. A korabeli Autó-motor cikk nem közölt a futás során tapasztalt problémákat.

 

Lehet, hogy más szabadalmakat sértett, vagy a korabeli technológia mér nem tudott megfelelő anyagminőséget, ezért nem hallunk róla manapság.

zetecR Creative Commons License 2004.04.12 0 0 49
Az enyém 4ütemű. :-)
Előzmény: szenyor Lopez (24)
Popsi Creative Commons License 2004.04.12 0 0 48
Én veled értek egyet. Szóval az nekem egy kicsit nem tiszta hogy kb 1900 tól elindult egy irdatlan fejlődési hullám. 1900 ban jóformán alig volt teknika és 60 év alatt kijutottunk a világűrbe. Ez nagyon gyors..Nem hiszem hogy megállt volna eza fejlődés. Csak most előtünnek az érdekek..A nagy olajkartelek soha nem fogják engedni a környezetbarát energia elterjedésést.
Amig a földön van kőolaj, addig itt robbanó motor lesz.Pedig már elavult eza teknika..már abbol a szempontból ahogy egyes ágak fejlődnek. Pl:számitásteknika,fényképteknika,kommonikácio stb...de a motor még mindig robbanó és ugy müködik mint pl:1910 ben, persze kisebb átalaitásokkal.
Biztos hogy megvannak már a tervek az új teknikákra, csak még valamelyik iróasztal vagy széf méllyén. Majd ha kell akkor huss előveszik és lássatok csodát megépítik.
Persze ez csak az én véleményem.
Előzmény: csaba000 (43)
8.törpe Creative Commons License 2004.04.12 0 0 47
Mind igaz, amit az elöttem szólók leírtak.
Csak aztne higgye senki, hogy nem fogják megsápolni a bamba népeket a kormányok, hiszen az energiatermel?k/keresked?k olyan mérhetetlen hatalommal rendelkeznek és olyan etikátlanok, hogy a hatalom meg?rzése érdekében semmit?l sem riadnak vissza.
Nem hiszek a csodákban, sem a kánaánban.

Gondoljátok el! Mi lenne, ha a kormányoknak az energia, ill. azok hordozóiból beszedett adóktól rövid id?n belül elesnének?

Nem tudnák fenntartani a gazdaság müködését, nem tudnák pótolni az ellopott és hiányzó tökét.

Mi lenne, ha a megyar gazdaság május elsejét?l csak 1/3-ad pénzb?l gazdálkodhatna, mert valamilyen "hülye" kitalálná, hogy nem vesz igénybe sem villamos, sem köoljaszármazékon, sem foszilis alapu energiatermelöt.

Érdekes lenne nem?

Szivnának a szocik is meg a fideszesek is - meg mi is. Egymás zsebében turkálhatnának, nem a mienkben :-)))

MicimacReprIroda Creative Commons License 2004.03.30 0 0 46
Ha pedig még mindig nem vagy meggyözödve arról hogy marhaság azt hinni hogy a technikai fejlödés azért lassu mert akadályozzák akkor gondolj a haditechnikára. Azt senki sem mondhatja hogy a hadiipar nem kap meg mindent és hogy nem ott koncentrálodik a legtöbb érdek és mégis egyrészt nem tartanak olyan elérhetelten messzeségben s másrészt amit megcsináltak is hányszor mond csödöt. (Csak példaképpen ott van ez az uj X43-A hiperszonikus scramjet hajtomü amivel most tele van a sajto - ezzel probálkoztak már 2001-ben is de a rakéta aminek fel kellet volna gyorsitania - egy KATONAI Pegasus szárnyasrakéta 5mp után letért a pályájáról - persze ez lehet "szabotázs" is de éles harci helyzetekben is elöfordul szerintem - elég leirást találhatsz).
MicimacReprIroda Creative Commons License 2004.03.28 0 0 45
A "titkolozással" kapcsolatban pedig itt van ez a mágneses motor (föcikk az indexen). Ez tkp. az örökmozgo: megmérték hogy "540mW-ra 1,755W teljesitmény jutott" azaz kb. 3x annyit adott le mint amit felvett. ITT AZ UJ VILÁG KEZDTETE !!! FELSZABADITOTTÁK A TITKOKAT !!!! Ha ez igy igaz akkor tényleg soron kivul beléptunk a 3. évezredbe megszunik minden társadalmi probléma, ITT A VAKÁCIO !!!!!, AZ UJ KOR HAJNALA !!!!, nem kell többet dolgozni, stb.. A gép leirása nem is titkos csak jogvédett, a cikkben linkek vannnak a RÉSZLETES szabadalmi leiráshoz s?t még olyan régebbi probálkozásokra is mutatnak linkek amit otthon meg lehet csinálni (elég gyanusan néz ki egyébként), muszaki rajzok egy 1980-as ELKÉSZULT GÉPR?L ami nem vesz fel energiát és folyamatosan mukodik. A kérdés csak az hogy ha ez mind igaz akkor miert nem hasznalta fel senki - eddig is ott volt a neten. A hir attol lett hir hogy komoly japán cégek rendeltek vagy 40000 darabot a pofátol - ami szerintem is bizonyitja hogy nem teljesen marhaság (legalábbis jobb hatásfokkal kell muködjön mint a hagyományos elektromotorok). Most ne mondja senki nekem hogy eddig ezt rejtegették s most felszabaditották a titkot - 1980-ban jelent meg az egyik belinkelt cikk egy mukodo motor fényképével !!!! A nagy szomoru igazság az hogy bármennyire érdeke is sokaknak hogy k?olajat egyunk még többeknek érdeke hogy inkább villanyáramot - s mégsincs rendes elektromotor. Az van amit elobbi hozzászolásban irtam: "az ördög a részletekben lakozik", amig be nem mocskoltad a kezed egy kibaszott hétköznapi nyomdagéppel ami az istennek sem akar rendesen menni pedig mindent megcsináltál vele - s miután lejárt a munkaid? és feladtad, a másiknak magátol elindul, szoval addig tényleg nem tudod felfogni hogy miért nincs még jobb megoldás s beugrassz ilyen "eltitkolós" elméleteknek.
A japán motorban lehet valami: én mint a magas fizikát messzir?l ugató ugy képzelem el hogy pl. a gravitácio egy áramlás is lehetne és ha helyesen kihasználod (hogy egy rotort "körbeáramoljon") akkor tényleg megy "magátol" (mert a Föld gravitácios teréb?l vagy egyéb univerzális forrásokból nyer energiát). Az emlitett motor elve valahogy ugy néz ki hogy 2 mágnes szembeforditott polusokkal (hogy taszitsák egymást) elhalad egymás mellett. Amig közelednek addig besegitesz egy elektromágnessel amit csak erre a pillanatra (a holtpontig) kapcsoltál be. Amikor a két mágnes elhaladt egymás mellett (a rotor átbillent a holtponton) akkor kikapcsolod az áramot s a rotor mágnese (mivel taszitják egymást) "továbblök?dik" - s ime ahogy ez ismétlodik forog a kerék. Állitolag a mágnesek szögén van a lényeg - forgásirányba vannak döntve s igy arra "nagyobbat taszitanak" mint amivel fékeznek forgásirány ellen.
MicimacReprIroda Creative Commons License 2004.03.28 0 0 44
Én is csak vélellenül tévedtem ide (az index.hu-t neztem s a f?cikk az alább emlitett mágneses motor volt - alatta pedig egy link ide). Természetesen nem tudom megállni hogy ki ne fejtsem én is a véleményemet, konkrétan hogy szerintem aki "eltitkolt" találmányokról beszél és azt nem tudja megérteni hogy miért nem sikerult jobb er?forrást kifejleszteni "250 évvel a g?zgép feltalálása óta" annak jellemz?en fogalma sincs a mérnöki munkáról. (ugyanugy ahogy a filozofiai témákhoz a mérnökök "értenek" a legjobban) A szomoru igazság az hogy ha megszakadsz sem tudsz jobbat csinálni és csak kivulrol egyszeru még a g?zgép felépitése is. Mert egyszeru lerajzolni egy dugattyut egy hajtokart s azt mondani hogy a goz majd hajtja de mikor meg kell efektiven csinalni akkor megtapasztalod a Valo Világot mert: nem fordul át a holtponton, nem birja a terhelést, oldalra feszul és surlodik a dugattyu - és ezeket csak kapásbol mondtam. Ez a "kivülálló" hozzáállás jellemz? f?leg a technikai termékekre: "hát ezt csak igy meg kell önteni, aztán négy nagy lyukat furni belé, belerakni a dugattyukat, még egy kis bütyköstengely s máris kész a BMW motor". Konkrétan: bár nem vagyok automérnök de egy kolléga elmagyarázta hogy a hidrogénes motor már elvileg is rosszab mint a benzines mert mindkét motor esetében a legkárosabb anyagok a nitrogénoxidok amelyek a leveg?ben lév? nitrogénbol jönnek létre a robbanáskor, a különbség csak annyi hogy a hidrogén gyrosabban ég ("er?sebbet robban") s igy ugyanolyan teljesitmény? motorok esetén a hidrogénes a mérgez?bb TISZTA ELMÉLETI SZINTEN IS, nem beszélve még az er?teljesebb igénybevételr?l amir?l mint emlitettem csak egy kivulállo gondolja hogy az egyszeruen megoldhato egy robusztusabb kivitelezéssel. Ha pedig az oxigént is szállitja az auto akkor pedig még csak olyan "aproságokat" kell megoldani mint a motor légmentes szigetelése, a nagynyomásu gázok tárolása, stb.. Szoval a mindennapi technika olyan mostohagyerek: egy élsportolo esetében például kevesen mondják hogy "hát ekkorát én is ugrottam volna, stb." mig a technikai szakembereket gyakran becsmérlik hogy "még mindig azon a ....-n tököl?dnek ? Hát én már megcsináltam volna"
Előzmény: csaba000 (43)
csaba000 Creative Commons License 2004.03.28 0 0 43
Csak, hogy ne halljon meg a téma én is irok. Véletlenül tévedtem ide, de nagyon érdekel a téma. Nemrég olvastam el egy könyvet(Egely György-Tiltott találmányok). Elég érdekes dolgokat olvastam. Ha csak a fele igaz annak amit leírtak benne.....Erről jut eszembe a szkeptikusoknak csak annyit, hogy pl. ennek a könyvnek is nem az a lényege, hogy mindent elhiggyen az ember ami le van írva(lehet h. minden igaz), hanem az, hogy az embert arra készteti, hogy legondolkodjon rajta, hogy lehet, hogy azok a dolgok amiket másoktól hallunk, meg amiket megtanítanak nekünk nem biztos, hogy úgy is van. Azt sem hiszem el, hogy amióta feltalálták a gőzgépet+stb. nem tudtak kifejleszteni olyan motort kb. 250 év alatt ami ne ontaná a sok szennyező anyagot. Mert akkor ezek szerint egy darab olyan ember nem létezett akinek eszébe jutott volna vmi használható ötlet. Nem értek a statisztikához, de sztem ennek sztem kb. 0 az esélye.
Ja egyébként ajánlom minden ember figyelmébe a könyvet, még ha nem is hiszi el a dolgokat amik le vannak írva benne, de legalább elgondolkodik ezeken a dolgokon.
Előzmény: Berhel Elek (42)
Berhel Elek Creative Commons License 2004.03.27 0 0 42
Csak,hogy ne haljon meg a téma itt az új csoda,az index hírei között: a szuper kis fogyasztású villanymotor!!!!!!!
AIbErt Creative Commons License 2003.08.06 0 0 41
Ezt az eltolós dolgot gondold át mégegyszer.
Itt egy teljes egészében kiadott (public property) találmány, lássuk mire mész vele. Ez nem ZPE cucc, de legalább annyira tapos egyes tyúkszemeket. Egy kb. 100 éve folyamatosan fenntartott átcseszés leleplezése: mennyi benzin hajtja el igazából az autót. (Merthogy a tizede a jelenleg elfogadottnak simán elegendő volna.)
Egyesek kapzsisága miatt most szívunk, mert elkúródott a Föld klímája, például. Aki ezen a téren erőlködött, azokat folyamatosan kivásárolták vagy erősen megszívták. Ezt a jóembert is ellehetlenítették, ezért adta közre az egészet. Ha eltűnne az oldal, a kulcsszavak "alf vapor system".
http://jlnlabs.imars.com/bingofuel/alfvap/
A korábbi próbálkozókat, eltűnteket ez az oldal foglalja össze: http://www.himacresearch.com/
Jó munkát.
AI
Előzmény: E30M40 (8)
Berhel Elek Creative Commons License 2001.06.23 0 0 40
RAFI!Azon kívül ,hogy baromi drága ,nehéz tárolni ,rohadtul szeretne kiszabadulni némi pukkanás keretében a tartálybol-azonkívül nincs.(:-)
RAFi Creative Commons License 2001.05.28 0 0 39
Tényleg!!!

Mi lenne, ha a hengerekbe benzin helyet hidrogént fecskendeznénk ??? Van valami hátránya azonkívül, hogy baromi drága a hidrogén és nehéz tárolni ?

QuadCam Creative Commons License 2001.05.28 0 0 38
"Ebből a szempontból kizártnak tartom, hogy elektromos(akkumulátoros) autókat dobjanak piacra."

Miért, miből áll felemelni 1 kWh árát? Vagy miből áll megadóztatni a kertben felállított szélerőművet?

Előzmény: xytech (37)
xytech Creative Commons License 2001.05.28 0 0 37
Az már most megjósolható, hogy olyan üza-ot fognak használni benya helyett,ami otthon nehezen előállítható, tehát továbbra is sápolhatják az autósokat. Ebből a szempontból kizártnak tartom, hogy elektromos(akkumulátoros) autókat dobjanak piacra.
AstraF16v Creative Commons License 2001.05.28 0 0 36
Hi

"ha valóban olyan hamar vége lesz a kőolajnak mint ahogy mondják,és ennyi remek találmány tűnt el a sűlyesztőben,akkor ezek ha minden igaz, már nemsokára elő kellene,hogy kerüljenek.Szerintem azért lehet,hogy sokfajta hajtómototrral gyártott autó van amit meg lehet venni(elektromos,hibrid,gáz stb.)de bonyolultsága használhatósága és ára messze a hagyományos motoroké felett van ,szerintem ez csak olyan népetetés lehet,nem igazán konkurens egyik sem az Otto motorokkal."

A hidrogénhajtáshoz pl. tökéletesen használhatók a mai motorok. A BMW-nél kész van hozzá minden. Két szűk keresztmetszet van: a cseppfolyósított hidrogén tárolása (hűtött tartály) és az alacsonyabb fajlagos teljesítmény (legalább mindenkinek V8-casa lesz :)
Ennél tisztább, egyszerűbb, olcsóbb energiaforrás SOHA NEM LESZ! Víz van, Napfény lesz még egy pármillió évig (napelemekkel termelik meg a vízbontáshoz szükséges energiát).

A probléma csak az, hogy a világ (Föld) gazdaságának 70% a kőolajra épül és a hidrogénhajtás elterjedése beláthatatlan következményekkel járna (egyes nyerészkedő országok számára) pl: arabok, USA, stb

CSőgáz

Előzmény: Berhel Elek (32)
Astra Agressor Creative Commons License 2001.05.28 0 0 35
Szerintem nem teljesen tüntek el az "alternatív" üzemanyagos motorok, meg a többi sem. Egyenlőre "HOLD"-on vannak, és arra vár mindenki, hogy mikor fogy el a kőolaj. Amint viszont elterjed a hír, hogy vészesen kevés van, azon nyomban több száz új találmány fog előtörni.
Azért szépen lassan adagolják a hibrid, és elektromos motorokat. Ez már jelenthet valamit...
Előzmény: Berhel Elek (32)
nekrofil Creative Commons License 2001.05.28 0 0 34
:)))
Előzmény: Inner Circle (33)
Inner Circle Creative Commons License 2001.05.28 0 0 33
Nem akarsz utánajárni ezeknek az eltűnt találmányoknak? Ha nem irkálsz többé ide, akkor tudni fogjuk hogy tényleg van bennük valami!... :)
Előzmény: Berhel Elek (32)
Berhel Elek Creative Commons License 2001.05.28 0 0 32
AstraF16v!Műszakilag teljesen igazat adok neked,de a közéletben mindenki hajtókar néven ismeri azt a nyomórudat.Ezt a hozzászólást vehetnénk egy kicsit szőrszálhasogatónak is,de nem tesszük.
Ezek után remélem nem jön senki a Wankel motorral,merthogy abban sincs hajtókar és hagyjuk ki a villanymotort is ha lehet.
CXmaniac,ez a Tesla féle jármű érdekes ,sőt, nem tudsz bővebbet?Azért egész érdekes,hogy amióta olajjal mennek a járművek minden olyan találmány -és vele a feltaláló szőrén szálán eltűnik-ami nem kőolaj alapú üzával megy ,és olcsóbb,egyszerűbb,környezetkímélőbb stb.
Hallottam egy érdekes dolgot a Déri János emlékműsorban is ,mégpedíg az egyik munkatársa mondta azt,hogy sokat foglalkoztak kutatók az eltűnt találmányokkal,vagy hasonló dolgokkal szerte a világon.És érdekes módon aki talált valamit a régi dolgokról,vagy felfedezett valami újat -hipp-hopp hirtelen eltűnt vagy meghalt.Amikor ezt meghallotta D.J.felkeltette az érdeklődését és elkezdett utánajárni az ilyen mendemondáknak,és nem sokkal a halála előtt azt mondta ennek az embernek aki nyilatkozott,hogy talált v.mit.De elmondani nem tudta már, mert közbejött a halála.Azt gondolom ha igaz a dolog akkor itt is furcsa az egybeesés.De bocs a kitérőért.
Csak egy valami még,ha valóban olyan hamar vége lesz a kőolajnak mint ahogy mondják,és ennyi remek találmány tűnt el a sűlyesztőben,akkor ezek ha minden igaz, már nemsokára elő kellene,hogy kerüljenek.Szerintem azért lehet,hogy sokfajta hajtómototrral gyártott autó van amit meg lehet venni(elektromos,hibrid,gáz stb.)de bonyolultsága használhatósága és ára messze a hagyományos motoroké felett van ,szerintem ez csak olyan népetetés lehet,nem igazán konkurens egyik sem az Otto motorokkal.
AstraF16v Creative Commons License 2001.05.27 0 0 31
"A hetvenes évek elején egy magyar gépész kitalált egy motort,aminek az volt az érdekessége ,hogy nem volt benne hajtókar."

Gondolom néhány embert még meglep, hogy az Otto-motorban sincs hajtókar. A dugattyút a főtengellyel összekötő elem ugyanis NYOMÓRÚD. Bár megtévesztésig ( :) hasonlít a kerékpárok pedáljait hordozó hajtókarhoz, mégsem az, hiszen NYOMÓERŐT közvetít és nem NYOMATÉKOT.

CSőgáz

Előzmény: Berhel Elek (4)
CXmaniac Creative Commons License 2001.05.27 0 0 30
Szia!

Teslának volt élete végén egy olyan találmánya ami nem használt semmi ismert hajtóanyagot. Gyakorlatilag zaj nélkül haladt (gördülésin kívül). Feltételezések szerint kvantumrezonancia elvén működött. Vagyis a környezet rezgéseit használta fel.
Már mások is kifejlesztettek hasonlókat, de mindig nyomtalanul és hirtelen eltüntek, a gépek pedig vagy velük mentek vagy tönkre.

Előzmény: Berhel Elek (29)
Berhel Elek Creative Commons License 2001.05.26 0 0 29
Sziasztok!Látom azért sikerült egyesek érdeklődését kiváltanom a téma iránt.Ám megmondon őszintén nem igazán az olyan dolgokra lettem volna kíváncsi-és szerintem ezzel vagyunk így egy páran-,hogy a bimota milyen kétütemű motort tud csinálni szériában.És ezzel nem szeretnék megbántani senkit,de ebben "semmi" érdekes nincs,ez "csak" egy kis technikai érdekesség.Leginkább az olyan dolgokra gondoltam mint pl.BigGL hozzászólása és stb.
sziasztok
BigGL Creative Commons License 2001.04.27 0 0 28
Szerény szülővárosomban is lakott egy motorfeltaláló, és ki is talált egy olyan "sinus motor"-nak nevezett valamit, ami nem lehetett nagy marhaság mert a Ford cég még az átkosban megvette a találmányát és alkalmazni kezdte Amerikában a faszit valami fejlesztő részlegen.
BigGL Creative Commons License 2001.04.27 0 0 27
A kétüteműsítés már nagyon régen elkezdődött, amikor még a Bimota talán mint motorépítő nem is létezett. Amúgy kétütemű az egész Gyorsasági Motoros Világbajnokság(125-250-500ccm).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!