Hali.
Kb 2 éve jártam Münchenben egy Ferrari szalonban a barátaimmal.
Messziről üvöltött rólunk, hogy csak nyálcsorgatni megyünk be, és egy Ferrari szelepsapkát se tudnánk kifizetni. :-)) Egy ötvenkilós női hölgy volt egymaga a helyiségben.Teljesen korrektül megsasoltunk mindent, talán ha nagyon könyörgőre vesszük, még próbakör is lehetett volna. :-)
Az akkori uj árak 220-250.000 DM körül voltak, 1-2 évest már 200.000DM-ért utánunk
vágtak volna.Tipusra nem emléxem, de szinte mind kabrió volt.És igen gagyin néztek ki... :-))
Üdv
KZG
Én épp tegnap jelentettem ki, hogy valószínűleg képes lennék a fél életemet odaadni egy saját Ferrariért!
Az egy másik dimenzió! Ajánl valaki ennél többet? :))))
Finland:
360 Modena - 1500000 FIM
360 Spider - 1700000 FIM
550 Maranello - 2450000 FIM
A varakozasi idorol nem tudok pontos adatot, de tobb mint egy ev. A 360-ast 6000 kilometerenkent kell szervizelni.
Es egy piros 360-as neha-neha foltunik Helsinki utcain... :(
Ha tudsz olaszul, akkor tudok küldeni egy ciket használt 328-as vásárláshoz, tavaly nyári költségekkel benne.
Egy vízpumpa-cseréhez az alkatrészárak, olyan 220.000 forintba kerülnek munkadíj nélkül :(((
A 40.000 km-enkénti (vagy 3 év) átvizsgálás 7-800.000 forint.
Ilyenröl nem tudok, csak bizonyos modellek esetében. Például a 349 darab F50-est csak több Ferrarival rendelkezö legmegbecsültebb vevöiknek ajánlották fel 750.000 DEM-es áron megvételre, tehát olyat szalonból újonnan nem lehetett venni. De egy sima 360-ast vagy egyebet minden további nélkül vehetsz, ráadásul használtan is megkapható az összes modell csak ki kell várni a Neked megfelelöt. Újjonan meg úgy is lassabban jutnál hozzá a sorbanállás miatt.
Nézz át a Lamborghini topicba, ott az elmúlt idöben 2× is szó volt a karbantartási költségekröl a Countach esetében. Egy átlag Ferrarihoz ez azért olcsóbb, de ha 2-vel vagy 3-mal osztod az ottani számokat, akkor láthatod mennyibe kerülhet egy 308/328/348 fenntartása.
Elgondolkodtató amit írtatok . Ez azt jelenti hogy egy kb 65 millió forintos autónak sokszázezres esetleg milliós(vagy milliós-sokmilliós, nem tudom...) a fenntartása.
A másik, én is valami olyasmit olvastam, hogy a Ferrari cég újonnan nem ad el akárkinek autót, éppen annak presztízsjellege miatt, csak bevizsgált, kellően tehetős vevőnek - ettől még bűnöző persze lehet:). Van erről valami ismeretetek?
consol
Ja, meg Vágó Pistánál, hogy aszongya " Már csak 20 db ilyen fődíjat kell megnyernie, és máris vehetne egy vadonatúj Ferrarit - már ha eladnák magának..."
http://server42-4.mobile.de/ - itt rengeteg Ferrarit (meg bármi mást) lehet találni. Még 550 Barchetta is van.
730.000 DEM...
Pedig lehet! Bár azt nem érdemes megvenni. De 45-50.000 DEM-ért már normális 308-328-asok vannak Németországban, Olaszországban. Ez pedig egy középkategóriás autó ára. Itt tényleg a fenntartási költség a magas, meg hogy hová hordod szervízbe.
Édesanyám egy idöben a Valentnél dolgozott, és volt egy olyan ukrán kuncsaft, aki különrepülövel hozatta néha szervízbe az Aston Martinját!
Láttál te már Ferrari reklámot? Mármint olyat, amiért a gyár fizetett?? "Ajánljuk figyelmébe, akciónkat, most két hónapig ingyen légkondícionálót szerelünk minden... "
;)
Amúgy van egy remek cikk erről az Autó Magazin 1997 szeptemberi számában, a jubileumi 100.-ban. "A vörös láz" címmel. Érdemes elolvasni. Kerestem a neten is, de nem találtam.
Az arak nagyjabol /kabe/:
360 Modena- 120000 USD
456 M GT- 220000 USD
550 Maranello- 200000 USD
Ezek korulbeluli arak, raadasul nem itthoniak, azt nem is tudom, hogy egyaltalan lehet-e rendelni.
A reklamozott image stimmel-e? Bar minden autonal ennyire stimmelne! A 456 M GT egy igazi 2+2 uleses turaauto, az 550 a kinalat csucsa menetteljesitmenykben, ha olvastad a hivatalos honlapot, tobb rekordot megdontot, amikor megjelent. Talan a "legsportosabb" a 360-as, sokak szerint a legjobb kozepmotoros sportkocsi. Ha akarod, be tudok vagni egy angol nyelvu leirast rola!
360 Modena 40-45Millio
360 Modena Spider 60 Millio, /+2 év várakozás!!!/
tehát ,ha netalán látnál egyet a magyar utakon ,térdelj le és mondj el egy IMÁT!
Lehet hogy rosszul tettem fel a kérdést.
Újonnan mennyibe kerül egy Ferrari?
Természetesen nincsen annyi pénzem, én az árra vagyok kivancsi és arra megéri-e?(Mármint azt kapod-e a pénzedért amit vársz - és a reklámozott image stimmel-e) Ha esetleg valaki ült már benne(akár autoszalonban, kiállításon) akár vezetett, írja le mit tapasztalt.
Köszi
consol