A dolog ott lett elszúrva, hogy Demszky Gábor főpolgármester mellé
24 MSZP
21 Fidesz-MKDSZ-MDF
16 SZDSZ
5 MIÉP
fővárosi közgyűlési képviselőt választottál 2002-ben. Remélem, 2006-ban ügyesebb leszel és akkor felkerül az 1-es villamos is a Lágymányosi hídra... :)
ha nem tetszik az ellenzék, akkor tegyed meg azt a szívességet, hogy szavazol Gy.Némethre. Vagy a munkáspártos mamára. Vagy Csurkapapára. DE LÉGYSZI NE A DEMSZKYRE!!! LÉCCI!
Ne hagyjuk süllyedni...olyan sépek ezek a kampányígéretek, jól esik megkönnyezni azt a gyönyörű 98as őszt, amikor még azt hittük, istenem, azt hittük, hogy épül P+R...meg azt hittük, hogy történni is fog valami...azon kívül persze, hogy a fpm úr Balira látogat a főváros pénzén városfejlesztést tanulmányozni...meg ünnepelteti hogy 50 éves lett...nem lesz 50es troli, tényleg? Mehetne körbe a város egyetlen P+R parkolójában, a Városháza belső udvarán...
Szavaz :(((( Meg fogod látni.. A lyukastrikós macinacis nagypapák és a kékített hajú nagymamák nem járnak Prágába. De rá fognak szavazni. Ez van. És Budapesten ők alkotják ma a többséget.
Ez a legjobb:
Parkolóházakat és mélygarázsokat építünk
Visszafoglaljuk a várost a járdán parkoló autóktól. A belvárosban új parkolóházakat, a Nagykörúton kívül pedig mélygarázsokat építünk, összesen 3000 férőhellyel. A következő ciklusban 30.000 m2 közterület hódítható vissza a városi életnek. A külső kerületekben újabb P+R parkolókat hozunk létre.
A Dunával párhuzamosan a budai oldalon villamost építünk Óbuda és Lágymányos között. Észak-Buda felé meghosszabbítjuk az 56-os villamost
Korzót, sétálóutcát építünk a Vizafogó és Közraktárak között.
Ahány gyermek születik Budapesten annyi fát ültetünk parkjainkban. És ahányan elköltöznek, annyit vágunk ki.
A járdák burkolatát esztétikus kőburkolatra cseréljük, ahol helyet hagyunk fáknak és zöldsávoknak is. Felszámoljuk a soha el nem fogyó utcai árkokat. Minden felújítást időben meghirdetünk, hogy a közművek javítását mindenki időben elvégezhesse. A felújított burkolatot a közműcégek öt évig nem bonthatják meg, kivéve, ha ez elkerülhetetlen.
"Új villamosvonalat és HÉV-et építün
A Dunával párhuzamosan a budai oldalon villamost építünk Óbuda és Lágymányos között. Észak-Buda felé meghosszabbítjuk az 56-os villamost, az 1-es villamost pedig kivisszük az Üllői útig. Teljesen megújítjuk a csepeli HÉV-et.
Dunakorzó
Ha az átmenőforgalom a rakpartokról a külső körutakra és az M0-s gyűrűre tolódik, a Dunapartot visszaadhatjuk a budapestieknek. Korzót, sétálóutcát építünk a Vizafogó és Közraktárak között. A Duna újra város főutcájává válik.
Pesti Broadway
A Thália és a Tivoli után felújítjuk az Operettszínházat és a Madách Színházat is. A Nagymező utca és a Liszt Ferenc tér közötti területen újra kiépül a pesti Broadway. Ebben a polgári szórakozónegyedben csak a tömegközlekedést hagyjuk meg, a gépjárművek által elfoglalt járdákat átadjuk a művészeknek és a teraszoknak.
Parkok, szökőkutak
Tovább folytatjuk a régi budapesti parkok felújítását. Emellett újabb pihenésre és sportolásra alkalmas zöldterületeket hozunk létre. Ahány gyermek születik Budapesten annyi fát ültetünk parkjainkban. A parkokba, ahol csak lehet, szökőkutakat is építünk. Ez nemcsak szép, de kell ahhoz is, hogy átmossa Budapest poros levegőjét
Járdaprogram
A járdák burkolatát esztétikus kőburkolatra cseréljük, ahol helyet hagyunk fáknak és zöldsávoknak is. Felszámoljuk a soha el nem fogyó utcai árkokat. Minden felújítást időben meghirdetünk, hogy a közművek javítását mindenki időben elvégezhesse. A felújított burkolatot a közműcégek öt évig nem bonthatják meg, kivéve, ha ez elkerülhetetlen.
Mindez együtt: gyorsabb városrehabilitáció
Az infrastruktúra kiépítése és az utcák szebbé, otthonosabbá tétele a magántőkét is befektetésre, a környezet megújítására ösztönzi. Olyan akcióterületeket jelölünk ki, ahol a rekonstrukciós folyamatok képesek gyorsan beindulni. Ezzel a környék felértékelődik és a belvárosias fejlődés tovább gyűrűzik újabb területekre. A Ferencvárosi rehabilitáció mintájára intenzív rehabilitációt indítunk el a Józsefvárosban, a déli Belvárosban és a Terézvárosban.
Köztisztaság
Az utcákat ellepő autók csaknem lehetetlenné teszik a takarítást. A parkolási gondok enyhülése és a városrehabilitáció kibontakozása után sokkal könnyebb lesz tisztán tartani a várost. Ezzel párhuzamosan az eddiginél jóval szigorúbban fogjuk ellenőrizni a köztisztasági előírások betartását."
Ez majdnem a teljes progam. Tud valaki arról, hogy mi valósult meg?
Megjegyzem, mindez roppant örvendetes.
Ennek érdekében máris szétverték a Szabadság(?) teret, valamint a Lánchíd pesti végénél levő zöld területet :-(
Régebben semmi bajom nem volt Demszkyvel, de az utóbbi időben kicsit teli a hócipőm az egész vezetőséggel.
Csak az a baj, hogy SZVSZ a jelenlegi ellenzék semmivel sem jobb :-(
Azt nem tudom. De ez szerepelt azért a pontjai között:
"Parkolóházakat és mélygarázsokat építünk
Visszafoglaljuk a várost a járdán parkoló autóktól. A belvárosban új parkolóházakat, a Nagykörúton kívül pedig mélygarázsokat építünk, összesen 3000 férőhellyel. A következő ciklusban 30.000 m2 közterület hódítható vissza a városi életnek. A külső kerületekben újabb P+R parkolókat hozunk létre. "
Bocs, lehet, hogy kimaradtam valamiből... Mi van az Ikaruszokkal?
(mellesleg azt hiszem, a Nemzeti Színház különböző "jobbnáljobb" helyszíneiről ő tehet a legkisebb mértékben)
Ebben a városban semmi nem úgy zajlik, ahogy a lakosság szeretné. Tender-betyárok uralják Pest-Budát.
Példák: -alcsonypadlós Ikarus-ok
-Metró 4
-Nemzeti Színház helyszínei
-FKFV Rt.
-Városszéli fakitermelések
-kábelfektetés
-útkarbantartás(?)
Elegem van Demszkyből, bár '98-ban sem volt helyette egy erős alternatíva. Ha most min.elnök akar lenni, akkor legalább leáll a főpolgmesteri őrületével. Min. elnök úgysem lesz... de legalább főpolgármáksuzer sem !
Bár nem engem kérdeztél, de szerintem nem...
Demszky még nem mondott le :-)))
(Mellesleg, nem tudom szerepelt-e már, de szívesen megkérdezném, hogy még hány mélygarázs fog épülni Budapesten... Különösen a belváros viszonylag parkosított helyein...)