Keresés

Részletes keresés

B. Laci Creative Commons License 2015.12.29 0 0 60

Sziasztok!

Én egy iskola rendszergazdája vagyok volt egy Cisco asa tűzfalunk ami nyáron behalt és nincs pénz újat venni.

Elég kezdő vagyok ezen a területen van két szerverünk windows 2012-vel megkértek hogy teljesen tiltsam le diákok előtt mindent ami az asa-ba le volt tiltva facebook, torrent oldalak és egyéb nem kívánatos oldalakat. Be akartam állítani egy gépet a két szerver közé alapértelmezett átjárónak és tűzfalnak fel telepítettem az ubuntu linux szervert a gépre és beállítottam rajta amit neten találtam de nem történt semmi. Teljesen bajba vagyok mert téli szünet után kelleni fog valami megoldás. Két hálózatunk van mindkét hálózaton a windows server DHCP és DNS szerver nálunk tartományi felhasználok vannak és nem akarom újra meg csinál azokat.

Tudtok nekem ebben segíteni?

Segítségeteket előre is köszönöm 

Laci

nakaroly Creative Commons License 2015.09.10 0 0 59

Sőt, berakhatod ezt a rendszergazda fórumokba, ha ez még nem történt meg, ezt a biblia ikon országos kirakása közintézményekbe témát.

mp3plaza Creative Commons License 2015.08.14 0 0 58

Sziasztok!

 

Rendszergazdát keresek Linux CentOs webszerver-hez. Már működő szerverről van szó amit frissíteni és karban tartani kellene. Havidíjas vagy óradíjas megoldás is érdekelne.

 

Itt írhatsz nekem ha tényleg értesz hozzá: info kukac jatekmax.eu

CzMaya84 Creative Commons License 2015.04.22 0 0 57

Sziasztok zip file szeretnék feltörni. tudtok rá valami jó programot ami gyors ?

fodist8222 Creative Commons License 2014.09.05 0 0 56

Sziasztok!

Tud valaki áttekintő kérdéseket ,,Vállalati hálózatok üzemeltetése és felügyelete"  modulzáró kérdéseket?Köszi előre is.

Előzmény: BigSelector (55)
BigSelector Creative Commons License 2013.05.09 0 0 55

A hónap rendszergazda kihívása – rendszergazda verseny hónapról hónapra!