Ezúton szeretnék csatlakozni és rögtön tanácsokat, tippeket kérni.
A napokban lettem egy nagyon megkímélt leellenőrizhetően kevés km-t futott 5 személyes Wagon R+ GLX 1,3 gazdája.
Egy huszonéves Suzuki Swift ezrest cseréltem le rá márkahűség és anyagi okokból. Sajnos az elődje, bármennyire is elégedett voltam vele, egy gazdaságilag javíthatatlan rozsdahalmaz lett.
Hosszú éveken keresztül szolgált, gond és csalódottság mentesen. Több százezer km után is tökéletesen működő motorral és hajtáslánccal, minimális költségekkel.
Az új járgány egyenlőre nagyon megtetszett és elégedett vagyok vele.
Mivel az elődjét magam szervizelgettem, szerelgettem egy szerelési útmutató CD segítségével, úgy gondolom ezzel is el tudnék alapfokon bánni hasonló útmutató segítségével.
Keresgélésem alapján viszont éppen ehhez a típushoz nem találtam sem írott sem elektronikus útmutatást.
2004-es 1,3 (állítólag a láncos vezérlésű Ignis) motorral szerelt típus.
Van előtte, utána készültekhez is elérhető információ, de éppen ehhez az összeállításhoz nem találtam.
Ha valaki tudna ehhez a típushoz való szerelési és karbantartási könyvet, dokumentációt (akár elektronikus formában is) nyújtani, hálás lennék, természetesen az árát is megfizetve.
Első buta és alap kérdésem, hogy hogy a csudába lehet ebből a kalaptartót kivenni?
Második kérdésem, hogy ez is az ehhez a motorhoz tartozó konstrukcióhibás Ignis váltót viseli?
Harmadik kérdésem, hogy a járgányban jelölt DOHC motor megegyező-e a sok helyen olvasott VVT motorral?
Ha valamit rosszul nevetem meg, rosszul fogalmaztam, úgy elnézést kérek és szívesen venném a kiigazítást.
Előre is köszönöm a segítő, vagy kiigazító válaszokat.
Kérdésem lenne, 2005 - ös wagonom van. Eddig igazán semmi gond nem volt vele. Most már többször jelentkezett egy probléma, amit már kétszer megjavittam, és most újra előjött. Az indexem elment. A visszajelző, jó áramot kap. Valahol a kormány oszlop alatt van valami, mert ha megrángatom a vezetéket, akkor működik egy darabig, utána vége. Vészvillogó tökéletesen működik. VALAKI SEGÍTSEN!
Múlt héten vettem egy 2001-es Opel Agilát, 79 000 km-rel. Első autóm, bevallom magam nem vagyok egy műszaki zseni, ezért írok.
Akkumulátorcsere miatt a rádió nem működik.
Milyen lehetőségek vannak ilyenkor? (Nincs meg a kódkártya hozzá sajnos.)
Másik dolog, hogy most egy friss 155/65 R 14-es nyári gumiszett van rajta (gondolom az eladás miatt dobták fel rá), a könyvében viszont egy kiegészítő lap szerint ehhez a motorhoz 165/60 R 14 kellene. Melyik az igaz? Számít a különbség egyáltalán?
Nekünk agilánk van, az asszony már borult is vele meg frontálisan lenyomott egy svift-et, és simán hazajött. A borulás necces volt mert az ablak le volt húzva, és a keze kilendült és azon állt meg az autó. Amikor fel akarták állítani , nem bírták és visszaejtették a karjára. 4 helyen tötr el. Szererncse hogy nem ment gyosan máskülönben a majdnem teljesen lehúzott ablak levágja a karját hónajból. Az ótvar javítások végett rohadnak az elemek, egyébként jó a verda. A gond most jött elő kb két hete. Alapjáraton elmegy az olajnyomás. Olajcsere szűrővel ahogy illik. minden jó egy kicsit, aztán ismét ua. Az olaj megszaporodott és benzinszagú. Hol tud ilyen mennyiségű benzin befolyni a kartelba??? Még nem szedtem szét ezért kérdezem hogy fölöslegesen ne is keljen. 1,2 16v motor van benne. Tud valaki valami ötletet adni? jól jönne.
Olyan gondom van a vagonerünkkel ,hogy a lapos szíj fütyül rajta ,már a guta ütöget ,most cseréltem vízpumpát ,mert lógott a csapágya ,de a jelenség megmaradt ! És egyszerűen nem tudom mi okozza ,pedig már szíjat is cseréltem ! Vélemény ?
Kedves Fórumozók! Segítséget szeretnék kérni! Ha valaki hall eladó Suzuki wagon r plusz 1.0 GL tipusú, 2002. évjáratú szgk.-ba való komplett motorról ,vagy tud infot hol keressek, kérlek írjatok nekem ide: atibea1019@citromail.hu Létfontosságú lenne!! Nagyon köszönöm!
Eladó Suzuki Wagon R+ 1.3 16V -hoz 1 garnitúra, azaz 16 db szelep szár szimering. Teljesen új, nincs kibontva, gyári fóliában, mint ahogy a képeken is látszik. Made is Germany! A 16db ára 3999 forint.
Keresek bármilyen méretarányú elsősorban Agila modellt, de ha nincs akkor a Wagon R+ is jó lenne. Ha valaki tud ilyet, az kérem írjon nekem mélt a djbigfish@freemail.hu emil címre,
Az Agila áráért kapsz egy legalább ugyanúgy felszerelt (igaz csak 3 ajtós) Corást. Szebb és stabilabb, jobban megy.
Most az 1.0 WR+ és Agila egy árban van. A Suzukihoz adnak két lufit és ABS-t is. Most már az Opel is adja a 12 év átrozsdás elleni garanciát, a kocsira meg 2 évet, váltóra és motorra 3 év garit adnak.
Szerintem inkább WagonR+-t vegyél. Ha valamit lehet kapni, ami részben magyar, akkor inkább azt vegyél. No, meg a Suzuki WagonR+ az új VVT motorjával sokkal jobb az Opel Agilánál (ha újat akarsz venni). És az Agilára nem is adnak 12 év rozsdásodás-mentes garanciát.
Én most vagyok döntés előtt, így érdekelne végül mit döntöttél. Igazából az Agila felé húz a szívem, de nem ismerek senkit akinek lenne, és véleményt mondhatna róla. Kérek mindenkit, akinek véleménye, tapasztalata, észrevétele van, az szánjon rám néhány percet!
Köszi