Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kölyök99 Creative Commons License 2024.02.22 0 0 8458

Zastava  gtl 55 BEV 121 rendszámú piros autót keresek !

2010 ben váltunk meg tőle Kalocsán !

Ha valaki tud információt ,akkor nagyon megköszönöm

 

Balatoni Attila Henrik Creative Commons License 2022.10.08 0 0 8457

Facebook maketplacen vagy egy eladó ilyen típus.

https://www.facebook.com/marketplace/budapest/?hoisted_items=636421081052655

Előzmény: szabados771 (8452)
jollép Creative Commons License 2021.06.26 0 0 8456

Ūdv. Zastava 55 Gtl krom lökhàritohoz muanyag sarokidomaim vannak, màr nincs rajuk szüksègem.Vadi ujak+ millio sok kis mütyür.Hello.

lazov Creative Commons License 2021.03.03 0 0 8455

Azt hiszem, ezt válasz nélkül hagytam 17 éve. Most átestem rajta.

Válasz: tanuljon meg vezetni. Becsülöm a próbálkozásért, de az odébb van, hogy sikeres legyen. Azóta remélem, beérett.

Nem helyi Schumacher voltam, hanem országos futár a Gtl55-tel. Egész nap sarokkal álltam a gázpedálon, néha füstöltek a tárcsák akkorákat fékwztem. Sose mentem ki a kukoricásba.

;-)

Előzmény: drinky (3386)
Kristóf Kovács Káli Creative Commons License 2021.03.01 0 0 8454

Valakinek comfort/128 irany jelzo van elado?uj vagy uj alapotu erdekel

János Selmeczi Creative Commons License 2021.01.04 0 0 8453

Gtl55- tetőcsikot keresek+

szabados771 Creative Commons License 2020.12.26 0 0 8452

Sziasztok nincs valakinek Zastava 750 hátfala és két ajtó öngyilkos zastihoz ?

Ha valakinek netán akad és eladná kérem írjon email :szabados771130@freemail.hu köszönöm 

jollép Creative Commons License 2020.01.18 0 0 8451

Plusz rengeteg kis biszbasz, csavarra kupak, kapcsolók, fűtéskarra gumik, stb....

jollép Creative Commons License 2020.01.18 0 0 8450

Üdv.Nagyon sok Zastava cuccom van eladó.

Két nagy "doboz" lökhárító, első, hátsó, szürke első ülések/vezető oldali szétülve de váz jó/, szétszedett szürke hátsó ülés, C oszlop takarók,szürke,hibátlan, vadi új sebváltókar,tökéletes,Torjay tuning által felújított Weber licenc karburátos,kilométerórák,foglalalttal, előlappal,hűtőrácsok, Haynes Zastava könyv, elektronikus gyújtás vezérlő, szürke ajtókárpitok, két automata öv, több nem jut eszembe.A dolog természete folytán az adásvétel személyes találkozót igényel,tel: 70 3360193.Köszi.

prs Creative Commons License 2020.01.07 0 0 8449

Zastava szélvédőt és egy felni érdekel valakit?

Ha igen, privát üzenetben kérem jelentkezzen. Ja, BAZ megye.

 

 

(Részletesebb infók beszerzése folyamatban.)

Tomsawier Creative Commons License 2019.11.26 0 0 8447

Keresek egy olvasható GTL-55 kézikönyvet. Leginkább a felszereltség érdekelne, abból is a 83'-as évből. Milyen lökhárítókkal szerelték, adtak -e ki belőle induktív gyújtással szerelt példányt, a tolatólámpa pontos helyzete, visszapillantók száma, kinézete és hasonlók.

Ugyan itt szakadásmentes hátsó üléstámlát vennék (illetve még egy pár apróságot).

berva 59 Creative Commons License 2019.09.15 0 1 8447

Üdv mindenkinek! Furcsa kérésnek tűnhet, de hátha itt sikerrel járok. Keresek a képen látható gyári Zastava kulcsokat a második képen látható veterán keleti autókulcs gyűjteménybe. Jó állapotú érdekel, csak kulcs magában zárbetét nélkül. Ha valakinek akadna valamelyik fajta és el is adná, kérem írjon az istvan.dani1992@gmail.com címre. Köszönöm!

 

baradlay1 Creative Commons License 2019.08.22 0 0 8446

92-es Yugo eladó.Minden tökéletesen müködik benne...2 év műszakival piros szinben.

atim7 Creative Commons License 2019.08.19 0 0 8445

Sziasztok! Valaki találkozott már olyan hibával,hogy csak hátramenetben rángat a kuplung.Cserélve lett az egész kuplung szerkezet,de a rángatás megmaradt. Köszönöm.

kishepi22 Creative Commons License 2019.08.13 0 1 8444

Jajj! Elfelejtettem, hogy a múltkor már írtam a benzinpumpás helyzetet!

A kompresszió is le lett mérve, a két szélső henger gyári értéket mutat, viszont a két középső épphogy üti a 6,5, 7 bart....

Olajat öntöttünk a gyertya helyére, kicsit megforgattuk, kompresszió visszajött, szóval valószínűleg gyűrűzni kell szegénykét.

Előzmény: kishepi22 (8443)
kishepi22 Creative Commons License 2019.08.13 0 0 8443

Üdv újra!

 

A mai nap sikerült beindítani, két hónap vér és izzadtság után.

A legutóbbi bejelentkezés óta megette a benzinpumpát, szóval kapott a zsír újat (lenyűgöz, hogy ennyi mindent kapni hozzá újonnan).

A gyújtás el volt forgatva 180 fokkal, ezért nem indult már miután minden gubancot kibogoztunk.

A hangja egy kicsit kopogós, nem valami kellemes, le is fullad gáz/szivató nélkül. Cserébe hihetetlen jól beindul (pöcc-röff, az 1.3 CDTi C corsánk ehhez képest úgy indul mint egy haldokló öszvér)

Holnap visszarakom rá a levegőszűrót, feltöltjük vízzel, még pár apróságot megcsinálunk és megpróbáljuk fülre finomhangolni a gyújtást, ahogy csak tudjuk.

A fránya gyűrűzést szerintem nem ússza meg, de az előző tulaj talált otthon egy eredeti szettet érintetlenül becsomagolva.

Ha már úgyis tömítést kell rajta cserélni, akkor meg még a szelepeket is felcsiszoltathatjuk, ha szükséges.

 

Előzmény: olilaci (8442)
olilaci Creative Commons License 2019.08.12 0 0 8442

Nem tudta a motort forgatni a gyújtásállításhoz,erre írtam, hogy sebességbe téve, a kocsit mozgatva tudja forgatni a helyére a főtengelyt.

Előzmény: Norisz01 (8441)
Norisz01 Creative Commons License 2019.08.11 -1 0 8441

Én zastavan kezdtem  és ne mond lökdösni kell 180at lepörögte mai napig garazsban tartom nem adom el sose igaz 85ös ,de én imádtam és szeretem mai napig iszonyat sok buli volt vele ! :)

Előzmény: olilaci (8434)
baradlay1 Creative Commons License 2019.08.08 0 0 8440
olilaci Creative Commons License 2019.07.25 0 0 8439
Sok sikert hozzá!
Előzmény: kishepi22 (8438)
kishepi22 Creative Commons License 2019.07.25 0 1 8438

Üdv újra!

Megjött a karburátorunk, elvileg nincs baja. Beszereltük, de nem akart jönni az a fránya benzin. Sok kínlódás után feladtuk az üzemanyag pumpa újraélesztését, vettünk egy újat, beszereltük, végre jön az áldás. Viszont az autó így sem indul. Hiba pontos okát bem tudni, lehet meg kellene nézni a kompressziót, vagy a szelepeket, a gyújtást, vagy a frász tudja.

Sok baj van a tragaccsal, de ha egyszer beindul beláthatatlanul-nagyon berúgok majd.

Előzmény: olilaci (8436)
kishepi22 Creative Commons License 2019.07.21 0 0 8437

Az volt a baj, hogy a szívótorok szinte tele volt lerakódással.

Viszont már csak a karburátort várom, és remélhetőleg menni is fog a rozsdavakarcs.

Előzmény: olilaci (8436)
olilaci Creative Commons License 2019.07.20 0 1 8436

Amikor nem tudom, hogy a gyújtás, vagy az üzemanyaghiány-e az oka, hogy nem indul a gép, akkor indítózásnál szoktam a szívótorokba hidegindítót fújni. Ha akkor sem indul, akkor gyújtás hiba, ha beröffen egy pillanatra akkor meg ü.a. ellátási hiba.

Előzmény: kishepi22 (8435)
kishepi22 Creative Commons License 2019.07.19 0 1 8435

Újfent köszönöm a gyors választ.

 

A kézikönyv szerint a főtengely ékszíjtárcsáján van egy jelölés és a vezérműszíj védőburkolatán három.

Viszont az ékszíjtárcsát alig lehet látni, olyan közel van az autó oldalához.

A gyújtást ennek ellenére nagyjából belőttük, viszont nem indult az autó.

Ezután leszedtük a karburátort, és a 8 éves benzin barna sárszerű anyagként tündököl, akadályozva a keverék bejutását a motorba.

Szívócsonk le, de még mélyebben is van dzsuva. Ha kitakarítottuk, és összeszereltük, jövök a hírekkel.

 

 

Előzmény: olilaci (8434)
olilaci Creative Commons License 2019.07.19 0 1 8434

Passz, egy évig sem volt meg nekem a Zaszti, annak is már 15 éve. Én betenném negyedikbe, és meglökdösném óvatosan.

Előzmény: kishepi22 (8433)
kishepi22 Creative Commons License 2019.07.19 0 0 8433

Köszönöm a gyors választ!

 

Azt szeretném megkérdezni, hogy miképpen tudom forgatni a főtengelyt?

Az ékszíjtárcsájához szinte alig férni hozzá anélkül, hogy kint lenne a motor.

 

Előzmény: olilaci (8432)
olilaci Creative Commons License 2019.07.18 0 1 8432

Jó nagy előgyújtása van szerintem, azért sem tudja forgatni az önindító. Tegyétek helyére a gyújtást, és töltsétek fel az akksit!

 

Előzmény: kishepi22 (8431)
kishepi22 Creative Commons License 2019.07.18 0 0 8431

Üdv mindenkinek!

 

Nem olyan rég vásároltam egy Zastava GTL 55-ös roncstelepszökevényt, ami nyolc éve állt egy fedett helyen.

A "csízió" az, hogy habár már sok dolog meg lett rajta csinálva, nem akar indulni, de leírom eddig mi lett benne megmatatva.

 

Amikor hazahoztuk(vontatva) akkor nem akart forogni a motor, viszont miután elszakítottuk az ékszíját (ügyesek voltunk, na) és kiszedtük a gyertyákat át tudtuk forgatni négyesben tolva, (kiköpdösött valami barnás lerakódást) azóta az önindító is tekeri.

Ezután gyújtás lett belé varázsolva szép új kék kábelekkel meg egy új trafóval.

Majd az üzemanyag ellátást szabadídottuk ki a mocsoktól, meg persze a karbiból egy kevés retket még sikerült kipamacsolni.

Viszont így sem indul, csak füstöt köpköd a karbi és meg-meg akad az indítás közben az önindító (bár ez már valószínűleg a gyenge akksi miatt lehetséges).

 

Ígyt tanácstalanok maradtunk, kompresszió van, (legalább is a parasztmérce szerint , lemérve nincs, gyertya helyén szépen fújja a levegőt és a kipufogón is rendesen távozik indítózás közben a levegő) másra meg már nem tudunk gyanakodni.

Szeretném a segítségeteket kérni, amennyiben valakinek van fogalma, hogy mi lehet a baj.

 

Köszönöm, és fáradozásaitokat előre is köszönöm!

empyrean2 Creative Commons License 2019.07.05 0 0 8430

Sziasztok! Ismét elindult a http://yugo-zastava.hu oldal. Mindenkit szeretettel várunk! :-)

empyrean2 Creative Commons License 2019.06.30 0 0 8429

Szia, igen! Ha nagyon sürgős, küldj egy emailt: info kukac yugo-zastava.hu címre az email címeddel, és megosztom veled gdrive-on.

Hamarosan fent lesz a weboldalon is (http://yugo-zastava.hu), de az oldal még fejlesztés alatt.

Előzmény: Karácsonyi Nikoletta (8426)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!