Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

viro0202 Creative Commons License 2014.05.11 0 0 42

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4

/* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Normál táblázat"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

Sziasztok!

 

Családdal tervezünk egy utazást autóval Londonba. Komppal szeretnénk átkelni. Ezzel kapcsolatban lennének kérdéseim:

-          milyen útvonalat javasoltok?

-          útközben egy éjszakára szeretnénk megaludni, hogy ne egybe kelljen levezetni annyit, hol javasoltok szállást az autópálya mellett?

-          Melyik kompot ajánljátok az átkelésre?

-          Illetve minden olyan dolog ami kapcsolatos lehet az utazással érdekel, és megköszönném ha leírnátok!

Az üzenetek jöhetnek privátba is: bicikli13@freemail.hu

Mindenkinek köszönöm előre is a segítséget!  

bel30 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 39

Sziasztok!

Szeptember 21-én haza megyünk Budapestre,  kb 10 nap múlva jövünk vissza.

Tudunk vinni, illetve hozni 2 utast (50 font/fő+egy nagy csomag) és csomagokat. Guildfordból indulunk, de bemegyünk Londonba és rugalmasak vagyunk az indulás napját illetően is (1-2 nappal később még belefér).

Jelentkezni itt tudtok, vagy a 07531124803-as és a 07426824875 -ös számon.

illetve skypeon: millinghoffer

Bármilyen csomagot, küldeményt szívesen elviszünk illetve kihozunk,
25kg 20 font, ha kisebb csomagot szeretnél küldeni, az ár megbeszélés tárgya.

T.i-mi Creative Commons License 2010.09.05 0 0 38
Üdv mindenkinek, keresek valakit sürgősen, aki autóval megy Londonba!!! Szerdán lenne aktuális a dolog, ketten mennénk a párommal!!! Aki tud valamit légyszi írjon!!!!
jockey_960 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 37
Uhh! most nézem csak a dátumokat, hát ez nem éppen aktuális már. Bocs! :-)
Előzmény: jockey_960 (36)
jockey_960 Creative Commons License 2010.05.25 0 0 36

Hi!

 

Mi a párommal szeretnénk Angliába utazni, látogatóba.

Viszont én még nem döntöttem el, hogy kocsi vagy repülő. (mivel nem london a végcél, ezért én a kocsira szavazom, ugyanakkor párom öccse, aki kinnt van, tudna venni kedvezményes repjegyet.)

Egyébként az időpont sem fix még, de július környéke lenne.

Még kéne pár nap, hogy eldöntsük, mert a repjegy sem megy azonnal, de ha marad a kocsi, akkor szerintem megoldható a dolog.

 

Üdv,

Jockey

Előzmény: kodmen (32)
kiscsillag01 Creative Commons License 2009.07.02 0 0 35
Sziasztok! Tudtok P+R parkolókat Londonban? vagy vmi ingyenes parkolási lehetőséget?
köszi :)
kodmen Creative Commons License 2009.06.01 0 0 34

köszike,

szerintem is hallott ez a topik, de legalább megpróbáltam :)

Előzmény: dennisthemenace (33)
dennisthemenace Creative Commons License 2009.05.22 0 0 33
Ahogy elnezem,ez egy eleg halott topik.Inkabb az utazas.com-on,a magyaroklondonban.hu-n,vagy az iwiwen keress valakit...
Előzmény: kodmen (32)
kodmen Creative Commons License 2009.05.12 0 0 32

sziaszok!

megy vki június végén, július elején Angliába autóval? betársulnék, mert elég sok cuccom van, és a repülőre nem lehet ennyit feladni..

 

köszi

 

k.

kodmen Creative Commons License 2009.05.12 0 0 31

sziasztok!

 

megy vki június végén, július elején autóval Angliába? érdekelne, ha lenne hely, mert egy kicsit több cuccom van, mint amit a gépre fel lehet adni...

 

köszi

k.

19830517 Creative Commons License 2009.04.27 0 0 30
Üdv Mindenkinek.
Nemtudom van e itt olyan aki szokott 2-3 napra kiruccani London fele de ha igen és van nála szabad hely szívesen betársulnék.
Egyetemista vagyok a röpcsi meg túl drága ,de anyagilag is be tudnék ugrani a dologba.
Látogatóba kéne mennem.
Köszi.
Gergõ
uhuhu Creative Commons License 2009.03.08 0 0 29
hgjtfg
BrouwerPower Creative Commons License 2007.12.25 0 0 28
na jó, körforgalomban működik nekik a jobbkéz szabály, de sima, egyenrangú útkereszteződésnél nagyon bonyolítja a helyzetet. Mert ott kint balrakanyarodásnál nem kell a szembejövő forgalmat nézni, de a jobbról jövőt el kell engedni. Ha jobbrakanyarodsz, hiába a jobbkézszabály, ha a szembejövőket el kell engedni... A körforgalomba meg ki lehet tenni a táblákat, nem olyan szegény az az ország. :) Ha közlekedésmérnök lettem volna Angliában, amikor ezt bevezették, tuti, h balkéz szabályt hoztam volna be. Így csak bonyolultabb, de hát ők tudják. :)
Tudom, hogy leragasztásnál nem fog balra messzebre világítani, de középen annyira világít, amenynire kell, és nem vakítom a szembejövőket. :) Vagy esetleg veszek ott is lámpabúrát, és átteszem, ha nem bonyolult. :) Bár ez csak hosszú távra érdemes.
Degeczi Creative Commons License 2007.12.23 0 0 27
a leragasztással az a gond, h mindkét oldal "rövid" lesz
(az asszimetrikus világítás lényege, h nálunk jobb oldalon hosszabb a fénycsóva, így jobban bevilágítja az út szélét, anélkül, h a szembejövőket vakítaná. A leragasztás persze növelni nem tud, csak ezt a hosszabb ágat szünteti meg)
de ez csak akkor szempont, ha sokat jársz kinn alacsony forgalmú vidéki utakon
mivel az autópályahálózat jó, erre gondolom kicsi az esély
a legtöbben tényleg nem is szokták leragasztani

nem, ott is jobbkéz szabály van!!
sőt, ott működik jól igazán: mivel a körforgalom iránya a sima fonódás miatt fordított, óramutatóval egyező, aki benn van, annak így automatikusan elsőbbsége is van - míg nálunk minden becsatlakozó út végére ki kell tenni az elsőbbségadás táblát
Előzmény: BrouwerPower (26)
BrouwerPower Creative Commons License 2007.12.23 0 0 26
Üdvözletem!

Ez a fényszóró leragasztósdi új nekem, de most már tudom, hogy egy angol filmben amikor autóval átkelnek a kontinensre, miért volt a fényszórókon matrica, ráadásul asszimetrikusan. Annyit mondanék, h a mi házunkban él egy angol mozgássérült már jópár éve, és a saját kinti jobbkormányos kocsijával járkál, még mozgássérült parkolóigazolványa is van. A fényszórója egyáltalán nincs leragasztva, és más angol kocsin sem láttam ilyet.
Én egy opel corsával akarok kimenni, aminek xenon fényszórója van. Nem akarok vakítani, de én is látni akarok. A xenon fényszóró elég kicsi felületen világítja át a búrát, hogy kell azt leragasztani? A másik meg az, h hátul ködlámpa csak baloldalt van, pedig látszatra van jobboldalt is. Amikor először ellenőriztem, azt hittem kiégett, de aztán láttam, hogy ez csak egy kamu lámpabúra. Tipikus opel jellegzetesség, csak tudnám, mi értelme van ennek? Az hogy egyik oldalt ködlámpa, másikon ugyanott tolató, az még ok. De egy fölösleges lámpabúra...
A kresz szabályok nagyjából ugyan azok, csak tükörképben? Pl "balkéz" szabály, körforgalom, stb...
Úgy tudom, az eu-n belül nem kell semmi +biztosítást fizetni még hosszú időig sem. Ki tudja ezt pontosabban?
Válaszokat előre is köszönöm!
Degeczi Creative Commons License 2003.06.20 0 0 25
mármint, ha esetleg ebből nem lenne tiszta: ezek olyan retúrjegyek, amik érdekes módon olcsóbbak egy sima oda- jegynél is
viszont a SeaFrance a 3 napos retúrjáról csak annyit ír, h aki nem tartja be a visszaút időpontját, az kénytelen lesz teljesáron visszajönni - ez korrekt, rendben
nade azért büntetni, utólag pluszban kiszámlázni nem is keveset, mert vki nem vett igénybe egy előzőleg már kifizetett visszautat?! és ha csak lekéste? ez nekem vad, lelkiismeretfurdalásom sincs ilyen áthágásért
Előzmény: Degeczi (24)
Degeczi Creative Commons License 2003.06.20 0 0 24
nos, rövidesen megyünk
a kompáraktól először ledöbbentem, aztán a Sea-France oldalán sikerült egy 3 napos returnt 76 Euróért találni, ami szerintem nagyon jó ár (most durván 20e Ft)
persze a 3 nap nagyon kevés, valójában majdnem 10-et töltünk kinn, de arra nincs akció (a "bármikor visszatérés" pedig nagyon drága, 270 Euro)

visszafelé P&O-nál néztem ki egy "same-day" akciót, 15 Fontért
ez szép is lenne, meg szinte ingyen van, csak ijesztő a végén a fölirat: "Failure to travel on one part of the booking will result in an additional payment up to the Standard single fare appropriate to the sailing used. This payment will be collected using the credit card details provided when paying for the original booking."
Ezzel nálam nem mennének sokra, mert úgysem lenne az OTP-s webkártyán pénz, amikor próbálkoznak. De ezt tényleg ennyire komolyan veszik?

Törölt nick Creative Commons License 2003.02.17 0 0 23
Teged erint? :)
Előzmény: vomit (22)
vomit Creative Commons License 2003.02.17 0 0 22
eleg vicces csavok ezek a londoniak
http://index.hu/gazdasag/vilag/london030217
jonatibi Creative Commons License 2001.11.02 0 0 21
Telekocsi Londonbol Budapestre,

Londonbol megyek Budapestre december 20-an, es van meg 2 hely a kocsimban. Csak egy utra, Budapestre megyek, es ejszakara megallok Brusszelben, utana meg atmegyek Frankfurton.
(Au pair- ek, Babysitterek elonyben)
Ha van kedved, csatlakozz.
(Hozzajarulast kerek)
email: jonatibi@hotmail.com
phone: 00-44/ (0)7780 67 26 98
Tibor

avantage Creative Commons License 2001.02.04 0 0 19
Bizony, en is csak lestem, amig az M2 bevezet London kozpontjaig, addig mindenfele negyedeken vezet at az ut. Nem akarmi hely, nekem tetszik.
Parkolasok utan kell vigyazni indulasnal, legalabbis az elejen, mert nalam elofordult, hogy a tuloldalon indultam el. (a szembejovo savjaban)
Előzmény: DNJ (18)
DNJ Creative Commons License 2001.02.04 0 0 18
Hi
Én '96-ban voltam kint több mint 3 hónapot. Nagyon király volt, bár az első pár napon elég sok galibát okoztam a körforgalmakban.
Én hazafelé a vasuton jöttem ami nagyon olcsó volt (ha jól emlékszem 63 GBP az autó és én egyedül) és csak 30 perc a menetidő. Bár akkor még a benzin is 1/2 font volt. Kifelé a légpárnás szörnyüséggel mentem, de az is csak 5 fonttal volt drágább mint a nagy hajó ,ja és az is 30 perc alatt átért. De az tény, hogy éjszaka (este 10 után) sokkal olcsobb.
Amit nagyon sajnálok az az, hogy Írországot kihagytam.
Az autó parkolást London külvárosi részén nem ajánlom, mert vannak elég kemény néger negyedek, inkább fizess egy parkolóházban.
avantage Creative Commons License 2001.02.01 0 0 17
Kosz,
de tavaly szeptemberben volt az ut, igy mar nekem is van tapasztalatom. Legkozelebb en is Hovercrafton megyek, az tuti.
A nagy kompon van minden, de nekem nem az kell, hanem hogy gyorsan aterjek.

A 3 het szep lehetett.

Előzmény: cliort (16)
cliort Creative Commons License 2001.02.01 0 0 16
Avantage,

1998-ban négyen egy ötajtós Astrában, 3 hét Anglia, Skócia (egészen John O' Groats-ig és Dunnett Head-ig) és Wales túrát tettünk, nagyon rulez volt, igaz, zömmel backwoods camping.

Ha érdekel, akkor magánba/személyesen, leírni hosszú lenne. Átkelés szigorúan csak Hovercraft (Prince Margaret, iszonyú durva) típusú járművel.

Üdv
cliort

Előzmény: avantage (-)
mic414 Creative Commons License 2001.01.30 0 0 15
Írország: kompokkal kapcsolatban már nem vagyok up-to-date. Lehet menni úgy, hogy előbb átmész Angliába, majd Wales és onnan Dublin. Lehet menni Írország déli részére is. (Asszem Rosslare a hely neve). És lehet menni közvetlenül Fro-ból is, de az a kompút elég hosszú, 10 óra felett van, és jó drága is. Azt hiszem mind időben, mind pénzben jobb Anglián át menni.
Írországban vezetni királyság. Autópálya kb. 34,5 km-en van az egész országban (na jó, túloztam, egy kicsit több, az utóbbi években nekikezdtek építeni). Ezen kívül pedig minden út elég keskeny. Amúgy nagyon szép helyek vannak, nagyon romantikus keskeny, dimbes-dombos utakkal. A top 3 vezetési élményem Írországhoz kapcsolódik. Ha sok időd van, menj körbe az egész országon a tengerparton.
Az utak szélességéből fakadóan nagyon rossz átlagsebességeket lehet elérni, 60-as átlagsebesség már istenes. A másik akadályozó tényező, hogy az írek egyszerűen nem előznek. Ez a lecke valószínüleg kimaradt az oktatásból, mondván, hogy úgyis olyan szűkek az utak, hogy erre nem lesz szükség. (Ha esetleg részletesebb adatra lenne szükséged, írj bátran e-mailt)
ithaca Creative Commons License 2001.01.27 0 0 14
Írországról mit kell tudni ? A kérdés ugyan az, mint a topic indító barátunké...
Bár engem főleg a vezetéskor figyelembe veendő kérdések érdekelnének.
Köszönöm !
saby Creative Commons License 2000.09.12 0 0 13

Eugen73:
> En pl itthon is balos tukrozesuvel jarok

magyar vagy kulfoldi rendszammal? ha kulfoldi, tudsz rola hogy kulon utlevel kell az autohoz?

Mas: a fenyszoro leragasztasa helyett eleg lehet ha letekered a fenyszoromagassag-allitot, ha van ilyen. persze ejszaka kis utakon vissza kell tekerni, de egyebkent jo, nem vakit.

A belga autopalyak tenyleg tok jok ejszaka. A jo burkolat, a kivilagitas meg az hogy nincs forgalom , olyan biztonsagerzetet ad hogy tovig nyomja az ember, es vegig izgul hogy nehogy merjenek :-)

Előzmény: eugen73 (6)
avantage Creative Commons License 2000.09.11 0 0 12
Eloszor is mindenkinek koszonom az informaciokat.
Sikeresen leautoztunk 3300 km-t. Nagy elmeny volt a baloldalon vezetni. Direkt elmentem 3 szamjegyes B-s utakra, elvezni a valtozast.

A komp nagy rablas. Van mindenfele csingilingi a fedelzeten, de nekem egyik se hianyzott. Mondjuk billiardasztal nem volt, nem ertem, ekkora hajon, hogy-hogy nincs egy se.... :-)

A Hoverspeed a legparnas csoda. De a ceg site-ja szerint 70000 Ft az 5 napos return jegy.
(www.hoverspeed.co.uk) Viszont sokkal izgibb lett volna. Na mind1, majd legkozelebb.

A legjobb Belgium volt. Vegig kivilagitott autopalya. Tudtam, hogy ilyen, de akkor is eloben ennyi lampaoszlopot latni... (Ja igen, ejjel jottunk, mentunk)
Ja es full onkiszolgalo kutnal kellett tankolnunk egy faluban! Nem akarmi, egy szot se ertettem a leirasbol, 03:00, senki sehol. Azert sikerult.

Kifele Nemetorszagban a szembejovo iranyban a kulso sav csak kamionokbol allt. Es ez ejfel korul. Mi lehet arrafele nappal?

Volt egy elelveszelyes helyzetunk is. Angliaban autopalyan mentem a kulso savban, amikor valamit lattam repulni at a korlaton. Valami kartonpapirnak neztem. Aztan jobban nezem: Ez egy autokerek! (Sot inkabb teherauto) Tisztara mint a Forma-1-ben a nagyobb balesetek utan. Ugy 3-4 meterre zugott el mellettunk, majd pattogva a leallo savon is athaladva a szallagkorlatrol visszapattant, es pattogott tovabb, halistennek (amig lattam a tukorben) senkinek nem esett baja. De utana belegondolva nagy mazlink volt.

Parkolas, a szallodanktol 50 meterre talaltam ingyen parkolohelyet. (szombat 14:30-tol volt hetfo 8:30-ig ingyen) 14:15-kor erkeztunk. Vartunk 15 percet (a parkoloor tanacsolta, rendes srac volt) es franko. Hetfon meg atvittem egy melygarazsba, napi 10 GBP-ert, ez is nagyon kozel volt a szallohoz, (ez volt a fo szempont)

Canterbury-ben probaltunk meg ingyen megallni. Egyszeruen lehetetlen volt. Minden mellekutcaban is ki van teve, hogy csak helyiek parkolhatnak ott.

Majd meg ha valami meg eszembejut megirom.

Tomthumb Creative Commons License 2000.09.11 0 0 11
Na, ez tutira elkésett, de azért:

most voltunk kocsival kint egy hete, itthon volt a P and O-ra 350 DEM a jegy, ue. Calais-ban 550.
DE:

Calais-ban van egy cég, ami valami rettenetes légpárnás-légcsavaros szörnnyel viszi át a népet ótóstúl, ennek az ára 250 DEM, igaz fix indulási időpontok rögzítésével. Átkelési idő: kb. 50 perc. Ennél jobb nemigen van.

Üdv mindenkinek!

Alfred Creative Commons License 2000.09.01 0 0 10
eugen73:
"A 90es evektol mar dupla tukrozessel keszulnek az autolampak eu-ban. Ha megnezed mintegy pillango szeru mintat latsz az uvegen (ha meg nem muanyag a bura)"
Ez sajnos nem így van. Angliában balra vetítő aszimetrikus, itt a kontinensen pedig jobbra vetítő aszimetrikus fényszóró a szabványos. Angliába érve a fényszórót illik leragasztani, méghozzá, ha szembe állsz az autóddal akkor a fényszóró középpontjától jobbra és lefelé. Ha egy falhoz álsz (Doverben a Shell kút mögött van egy jó fehér fal, ilyen célra kitűnő) az így kapott fénykéve jobbra nem csap föl, hanem szimetrikusan ovális.
Előzmény: eugen73 (6)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!